quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goede TT wel.
Kip, heb je mijn post wel gezien? Anders heb ik dat hele stuk zitten typen voor niks.
sleep tight!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Mopjes, ik ga slapen, ik zit te knikkebollen
Oh, negeer mijn vraag maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami: goed plan wel, als je er de energie voor hebt (want psych. hulp kost veel energie) zou ik zeker een trajectje starten
Kan je best helpen
en dat natuurlijk. Je moet er niet heen gaan omdat iemand anders zegt dat dat moet ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, alleen jij kan beslissen of je eens met iemand erover wil praten. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan... Je kan het altijd proberen. Een therapeut kan ook beoordelen wat ze ermee kunnen. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om er eens over te praten en een beeld te krijgen van waar je nou goed aan doet.
Normaal is relatief.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zelf diagnose![]()
Ik doe ook niet aan psych oid.... is nu ook niet meer nodigKrassen doe ik al 10 jaar niet meer; dus na de nodige puberperikelen ben ik eik best normaal
denk ik....
![]()
Truste zexie trixiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Mopjes, ik ga slapen, ik zit te knikkebollen
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zelf diagnose![]()
Ik doe ook niet aan psych oid.... is nu ook niet meer nodigKrassen doe ik al 10 jaar niet meer; dus na de nodige puberperikelen ben ik eik best normaal
denk ik....
![]()
Uiteraardquote:
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
En als je mij zou testen komt er ook heus wel wat uit, maar ik functioneer er prima mee, dus ik vind het best zo.
Ja, zoiets heb ik dus ook, ik kan er altijd een keer langs gaan. Heb ook niet echt een makkelijke jeugd gehad ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, alleen jij kan beslissen of je eens met iemand erover wil praten. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan... Je kan het altijd proberen. Een therapeut kan ook beoordelen wat ze ermee kunnen. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om er eens over te praten en een beeld te krijgen van waar je nou goed aan doet.
En heb je het gevoel dat je nu zwaar over je grenzen gaat omdat je aan anderen aan het denken bent, of denk je dat het nu allemaal wel aardig gaat, ondanks dat je het druk hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, negeer mijn vraag maar.
Ja, dat is dus een dingetje. Ik heb niet veel energie, maar dat komt ook juist doordat ik mezelf en mijn grenzen niet serieus genoeg neem. Dus als ik moet wachten totdat ik er écht de energie voor heb, moet ik tot de zomervakantie wachten denk ik.
Maar ik denk idd dat ik best nog een hoop kan leren.
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jongequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet man
Ja alleen nooit in mijn armen (nouja; mijn armen krabde ik zelf nog wel eens open met mijn vingers... maar niet zó vaak). Ik kraste in mijn vingertoppenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet man
Ik heb vooral de angst dat als ik zo door ga, het wel echt een keer fout gaat en ik overspannen raak ofzo. Op dit moment vind ik het wel prima gaan meestal, met de uitzondering van de afgelopen en komende twee weken dan, maar dat is gewoon slecht gepland. Maar ik denk wel dat als ik zo doorga, het een keer echt te veel wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En heb je het gevoel dat je nu zwaar over je grenzen gaat omdat je aan anderen aan het denken bent, of denk je dat het nu allemaal wel aardig gaat, ondanks dat je het druk hebt?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jonge
ik heb terug gelezen, maar welke vraag negeer ik???quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, negeer mijn vraag maar.
Ja, dat is dus een dingetje. Ik heb niet veel energie, maar dat komt ook juist doordat ik mezelf en mijn grenzen niet serieus genoeg neem. Dus als ik moet wachten totdat ik er écht de energie voor heb, moet ik tot de zomervakantie wachten denk ik.
Maar ik denk idd dat ik best nog een hoop kan leren.
ja precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindt
Sadistische subtiele krasserquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja alleen nooit in mijn armen (nouja; mijn armen krabde ik zelf nog wel eens open met mijn vingers... maar niet zó vaak). Ik kraste in mijn vingertoppenAls je dan je vingers bewoog/moest typen/iets moest vast pakken; kon ik de "pijn" blijven voelen zeg maar
5-tal jaar ofzo. Tot m'n 17de ongeveer
Dat sowieso. Maar ik zit me al wel langer te bedenken dat het waarschijnlijk geen kwaad kan iig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat natuurlijk. Je moet er niet heen gaan omdat iemand anders zegt dat dat moet ofzo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jonge
Ja, je was me voor, dus je kreeg de kans niet om hem te negeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb terug gelezen, maar welke vraag negeer ik???
Als je in de zomervakantie wilt starten zou ik nu wel al wat in gang gaan zetten. Starttraject en wachtlijst duurt lang. Je kunt dan gewoon aangeven dat je in de zomer pas wil starten.
maakt niet uit waar je in krast toch, gaat om pijn enzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja alleen nooit in mijn armen (nouja; mijn armen krabde ik zelf nog wel eens open met mijn vingers... maar niet zó vaak). Ik kraste in mijn vingertoppenAls je dan je vingers bewoog/moest typen/iets moest vast pakken; kon ik de "pijn" blijven voelen zeg maar
5-tal jaar ofzo. Tot m'n 17de ongeveer
We hebben sowieso de studentenpsycholoog, ik gok dat het daar qua wachttijd wel mee zal vallen. Sowieso, die eerste oriënterende gesprekken zijn niet zo'n punt denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb terug gelezen, maar welke vraag negeer ik???
Als je in de zomervakantie wilt starten zou ik nu wel al wat in gang gaan zetten. Starttraject en wachtlijst duurt lang. Je kunt dan gewoon aangeven dat je in de zomer pas wil starten.
oh zo, ik dacht dat je bedoelde van "ja ja, tuttebol, ,loop maar expres mijn vraag te negeren die ik net stelde"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, je was me voor, dus je kreeg de kans niet om hem te negeren.
We waren heel mooi langs elkaar aan het posten.
nee die kosten ook nog niet veel energie, is meer als je echt begeleidings/behandeltraject in gaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben sowieso de studentenpsycholoog, ik gok dat het daar qua wachttijd wel mee zal vallen. Sowieso, die eerste oriënterende gesprekken zijn niet zo'n punt denk ik.
Ga gewoon eens kijken. Je kan met haar/hem het gesprek aangaan, uitleggen wat je situatie is en dat je je afvraagt of je wel tijd kunt vrijmaken. Dan kan diegene meedenken..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben sowieso de studentenpsycholoog, ik gok dat het daar qua wachttijd wel mee zal vallen. Sowieso, die eerste oriënterende gesprekken zijn niet zo'n punt denk ik.
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee die kosten ook nog niet veel energie, is meer als je echt begeleidings/behandeltraject in gaat
kutpuber toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie hebben mij al gediagnosticeerd toch?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie hebben mij al gediagnosticeerd toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, ik dacht dat je bedoelde van "ja ja, tuttebol, ,loop maar expres mijn vraag te negeren die ik net stelde"
Ja precies. Dat geloof ik ook iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindt
Toen ik naar hogere school ging. Misschien omdat ik me daar meer op m'n gemak voelde ofzo (ging van een klas vol wijven.. wat ik vreselijk vond.. naar een klas met velen mannen en maar 2 vrouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maakt niet uit waar je in krast toch, gaat om pijn enzo
En toen opeens gestopt?
Waarom zou je het er met iemand over moeten hebben?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Ik ben wel een beetje bang dat ik dan weer één of ander label opgeplakt krijg, of dat mensen heel anders naar me gaan kijken als ik zoiets doe. En daar zou ik me dan eigenlijk weer niks van aan moeten trekken, maarja.
Ja, denk dat een gesprek daarmee sowieso geen kwaad kan. Maar wordt wel lastig plannen als die alleen overdag kan. Dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga gewoon eens kijken. Je kan met haar/hem het gesprek aangaan, uitleggen wat je situatie is en dat je je afvraagt of je wel tijd kunt vrijmaken. Dan kan diegene meedenken..
Wat is D dingesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
kutpuber toch?![]()
Die diagnose komt in de DSM-V![]()
Nee?
Joh, genoeg mensen hebben labels opgeplakt gekregen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Ik ben wel een beetje bang dat ik dan weer één of ander label opgeplakt krijg, of dat mensen heel anders naar me gaan kijken als ik zoiets doe. En daar zou ik me dan eigenlijk weer niks van aan moeten trekken, maarja.
Bedoel vooral mensen van stage, omdat ik die nog vrij kort ken. Verder zal het niet met heel veel mensen ter sprake komen idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom zou je het er met iemand over moeten hebben?
Ik bedoel: random mensen. Lijkt niet dat je moeder of je zus/whatever anders naar je gaat kijken.
ik vond het ook al niks voor jouquote:
Waarom moeten mensen op stage het weten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bedoel vooral mensen van stage, omdat ik die nog vrij kort ken. Verder zal het niet met heel veel mensen ter sprake komen idd.
De psychische wikipedia maar dan professioneelquote:
Daarom duurt het zo lang tot die uitkomtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
kutpuber toch?![]()
Die diagnose komt in de DSM-V![]()
Nee?
eh....quote:53. Ik heb een afkeer van ruwe taal
ah das mooi en wel zo prettig, dat het zo over gingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies. Dat geloof ik ook idd
Als je er mee om kan gaan en het zelf weet hoe je er mee kan leven
[..]
Toen ik naar hogere school ging. Misschien omdat ik me daar meer op m'n gemak voelde ofzo (ging van een klas vol wijven.. wat ik vreselijk vond.. naar een klas met velen mannen en maar 2 vrouwen)... Of ook omdat ik eindelijk serieus werd genomen door m'n ouders.... Of... Denk combinatie eik
En toen heb ik nooit meer de behoefte gehad
Mehehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom duurt het zo lang tot die uitkomthet is zo moeilijk om al die sympomen te defineëren
Nouja, dat ligt er dus aan wanneer de afspraken zijn enzo. Maar qua stagiaires zijn we ook wel vrij hecht, dus daar zou het ter sprake kunnen komen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen op stage het weten?
classificatiesysteem, zodat iedereen over dezelfde dingen lult als je een diagnose/stoornis ofzo roeptquote:
Oh bij zulke dingen zou ik sowieso een 'het is privé einz' attitude hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt er dus aan wanneer de afspraken zijn enzo. Maar qua stagiaires zijn we ook wel vrij hecht, dus daar zou het ter sprake kunnen komen.
Ik ben heul geen manpersoon, ik ben een meisjequote:Uitslag
103.00 is uw score op Mannelijkheid;
76.00 is uw score op Vrouwelijkheid.
De gemiddelde score op mannelijkheid en vrouwelijkheid is 98. Lees hieronder wat uw score betekent.
1681 deelnemers hebben deze test ingevuld.
U hebt een mannelijke persoonlijkheid
U scoort hoog op mannelijkheid en laag op vrouwelijkheid. Psycholoog Sandra Bem, die de vragenlijst ontwikkelde om mannelijkheid en vrouwelijkheid te meten, noemt mensen die veel belang hechten aan hun mannelijkheid of vrouwelijkheid 'gender-schematisch'.
Ziet iemand zichzelf als heel mannelijk, dan zal diegene zich in veel situaties mannelijk gedragen. Om voor zichzelf te voldoen aan de definitie ‘Ik ben een mannelijk persoon', houdt diegene zijn of haar gedrag op dit punt in de gaten, en corrigeert het eventueel.
Nee volgens mij gaan we niet want ik moet een film uitzoekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe kutpuber is wel de meest accurate diagnose voor spees idd
Heb je je make-up nu al op
Jouw diagnose is Priem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe kutpuber is wel de meest accurate diagnose voor spees idd
Heb je je make-up nu al op
Ja maar ik vind mezelf niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh bij zulke dingen zou ik sowieso een 'het is privé einz' attitude hebben
dat past niet zo bij die werkomgeving en werksfeer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh bij zulke dingen zou ik sowieso een 'het is privé einz' attitude hebben
Ik had nog therapie tijdens mijn stageperiode, alleen mijn stagebegeleiders wisten het. De andere personeelsleden daar dachten dat ik afspraken op school had ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt er dus aan wanneer de afspraken zijn enzo. Maar qua stagiaires zijn we ook wel vrij hecht, dus daar zou het ter sprake kunnen komen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat past niet zo bij die werkomgeving en werksfeer.
Bij mij weten ze ook wel redelijk wat van me, maar niet dit soort dingen hoor, die zijn van mij zeg maar.
gij bent stiekem gewoon FusionFreak!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen manpersoon, ik ben een meisje![]()
Ermahgerd !!1quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw diagnose is Priem.
Komt ook in de DSM-V![]()
FusionFreak is al helemaal geen manpersoonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gij bent stiekem gewoon FusionFreak!!!!
Dat is wel een goede ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had nog therapie tijdens mijn stageperiode, alleen mijn stagebegeleiders wisten het. De andere personeelsleden daar dachten dat ik afspraken op school had ofzo.
En er zijn geen pilletjes voorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd !!1Ik hoor het mensen zo zeggen: Ja ik heb Priemisme jongeuh.... tjah...
![]()
nee hoor, maar je deelt wel sneller dingen dan wanneer je op een kantoortje rekeningen zit in te kloppen ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dus als je in de zorg werkt moet je maar alles van jezelf delen? Mehe
no way José
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
Mijn vriendin vroeg gister in de kroeg of ik bi was omdat ik aan Unf d'r tieten zat
Eh ga dat maar eens uitleggen
je hebt wel http://nl.wikipedia.org/wiki/Priapismequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd !!1Ik hoor het mensen zo zeggen: Ja ik heb Priemisme jongeuh.... tjah...
![]()
oh ja das waarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FusionFreak is al helemaal geen manpersoon![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Een film met matige grote slangen en the Hoff.
Alleen dooien willen niet aan unf dr tetten zitten johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
Mijn vriendin vroeg gister in de kroeg of ik bi was omdat ik aan Unf d'r tieten zat
zelfs die nog, dáárom bestaan er zombiesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen dooien willen niet aan unf dr tetten zitten joh
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zelfs die nog, dáárom bestaan er zombies
We hebben het toen eigenlijk gewoon gepresenteerd als feit. "op woensdag komt Schaar om 12 uur". deed niemand moeilijk overquote:
Hoe kun je NIET aan de tieten van Uft zitten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
7 wekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet van Beautyzone 7 weken wachten op mijn CC's. Als ze er dan nog niet zijn mag ik klagen
Ja dm even dan doe ik m straks, zet net djeems bont aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, doe jij deze test eens
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20mindfulness
Hells no. Straks kun je geen paypal claim meer indienen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet van Beautyzone 7 weken wachten op mijn CC's. Als ze er dan nog niet zijn mag ik klagen
Misschien dat ik nog een mailtje stuur als het tweede pakket het eerste pakket inhaaltquote:
WAT, je weet dat je een paypal geschil kan openen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tot fucking 11 maart dus.
Terwijl anderen ze binnen 10 dagen hadden
Zit daar een grens aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hells no. Straks kun je geen paypal claim meer indienen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En er zijn geen pilletjes voor![]()
"wat is er met haar aan de hand?"
"ach, ze heeft de Priem"
![]()
![]()
![]()
Nee jonge, ik heb nog nooit wat aan de hand gehadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT, je weet dat je een paypal geschil kan openen?(A)
Dacht 40 dagen? Weet niet of dat werkdagen zijn trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit daar een grens aan?
Ze zeggen dat de post er tot 35 werkdagen over kan doen. Dat is 7 weken toch?
sjeemsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dm even dan doe ik m straks, zet net djeems bont aan
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Priemisme klinkt als priapisme
quote:Dear buyer, here is your customs number:LJ852421601US, you may check on usps website. please note, it is not a tracking number. your package was shipped out on Jan. 20. first class mail usually takes 15-35 business days. please note business days do not include weekends and holidays. sometimes packages are delayed. Every package has a different shipping schedule. Please have patience to wait. thanks. th
als er niet expliciet bij staat werkdagen zijn het gewoon dagen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dacht 40 dagen? Weet niet of dat werkdagen zijn trouwens.
Nou ja, dat is nu misschien wat overdreven, maar 7 weken is ook wel wat te gek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug mailen refund of nieuw pakje anders negatieve feedback en paypal geschil
Maar hoe zeker weet ik dan dat het niet klopt? Het is op 20 januari verstuurd volgens hen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug mailen refund of nieuw pakje anders negatieve feedback en paypal geschil
Het is er nog niet en iedereen die later heeft besteld heeft t wel. Ze heeft t vast geshipped maar het is Wss gewoon kwijtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hoe zeker weet ik dan dat het niet klopt? Het is op 20 januari verstuurd volgens hen...
Ik heb de 18e betaald. Dus dan heb ik tot ergens halverwege maart voor het niet meer mag.. Toch?quote:Open een geschil binnen 45 dagen na de datum waarop u de betaling heeft verricht en volg het proces voor online geschillenoplossing dat wordt beschreven onder 'Hoe los ik mijn probleem op?' in artikel 13.5.
Mjah.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb de 18e betaald. Dus dan heb ik tot ergens halverwege maart voor het niet meer mag.. Toch?
Ze heeft het verstuurd, want ik heb een tracking code. Het is waarschijnlijk kwijt. Maar kan me wel voorstellen dat ze een kans wil om te kijken of het nog via een moeilijke weg komt ivm falende postbode ofzo..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is er nog niet en iedereen die later heeft besteld heeft t wel. Ze heeft t vast geshipped maar het is Wss gewoon kwijt
Is dat die ik moest doen van jou?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik scoor op alles hoog op alle onderdelen van die minfulness test
Ik heb een vrouwelijke persoonlijkheid. Of zoals ik al zei, ik ben een zeikwijf.quote:84.00 is uw score op Mannelijkheid;
105.00 is uw score op Vrouwelijkheid.
De gemiddelde score op mannelijkheid en vrouwelijkheid is 98. Lees hieronder wat uw score betekent.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooh
[ afbeelding ]
Dit is zo lief; waardoor ik meteen denk: Meh dat kan niet echt zijn
Ik geloof t ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooh
[ afbeelding ]
Biologisch gezien zouden mannelijke mannen niet van kinderen hoeven te houdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een vrouwelijke persoonlijkheid. Of zoals ik al zei, ik ben een zeikwijf.
Maar ook echt "ik houd van kinderen" erbij. Net alsof mannelijke mannen dat niet kunnen of doen.
Alleen van neuken met velen verschillende vrouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Biologisch gezien zouden mannelijke mannen niet van kinderen hoeven te houden
Haha, dat klopt ook weer. Maar uiteindelijk vind ik het toch vrij weinig zeggen hoor, over hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Biologisch gezien zouden mannelijke mannen niet van kinderen hoeven te houden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die ik moest doen van jou?
ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooh
[ afbeelding ]
ik hoorde van de week een patiënt in de wachtkamer zeggen dat hij 17 kinderen heeft, met 17 verschillende vrouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen van neuken met velen verschillende vrouwen
Evolutionair gezien is hij zeer goed bezigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoorde van de week een patiënt in de wachtkamer zeggen dat hij 17 kinderen heeft, met 17 verschillende vrouwen![]()
met geen van allen contact
nou.... IQ-gewijs niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is hij zeer goed bezig
Dus de reacties volgens van verwondering; verrassing; naar twijfel; naar uiteindelijk dat ie een puppy aanschaftquote:nooit gedacht dat ik zo vlug papa zou worden...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
Truste kip ! (énnnnn de kip tok... en het kuiken pieep......................................................................... kut)
Ja toch? Ik vind ze echt tof, hahaha.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ja
http://www.redbubble.com/(...)rt?c=182749-t-shirts
ERMAGERD, ZEGGEN DAT JE PAPPA WORDT VAN EEN HONDTquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer wat zijn belgen toch ook goed in het 'HET IS PRIVÉ EINZ' posts... Of het 'goh er is iets en ik ga pas over tig reacties zeggen wat ik écht bedoelde' posts op fb
Hij post dus:
[..]
Dus de reacties volgens van verwondering; verrassing; naar twijfel; naar uiteindelijk dat ie een puppy aanschaft
Verrekte wijf dat het is
tussen creme en jelly inquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Crelly? Enige die ik niet begrijp
tja eh, gewoon datquote:
Ja dat had ik ook wel kunnen verzinnen, maar ik zou er geen lak aan kunnen koppelenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat. Ik dacht eerst ook, huh, en toen bedacht ik zelf waar de combi ws vandaan kwam, haha.
china glaze manhunt bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel kunnen verzinnen, maar ik zou er geen lak aan kunnen koppelen
Juist. Ik zou dat dus gewoon een creme noemenquote:
ja op een foto misschien wel idd, maar je ziet het heel goed als je ze aanbrengt, dan zie je echt dat doorzichtige/squishy van een jelly er heel goed in, hele typische glans ook, anders dan op een cremequote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Juist. Ik zou dat dus gewoon een creme noemen
zie je dat niet in je transactielijst, dan moet je daar nog je refund accepteren offzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe zie je een refund eigenlijk op paypal?
Ik heb dus ook nooit een refund gehadquote:Op zondag 10 februari 2013 00:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
zie je dat niet in je transactielijst, dan moet je daar nog je refund accepteren offzo?weet ik ook niet precies
o kut, dit wordt nog spannend dusquote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Loqi het volgende:
ik 1 keer, ik dacht dat ik daarvoor nog wel specifiek die refund moest accepteren in een lijstje met betalingen enzo
nah, was gewoon een grote knop in dat lijstje, was vrij duidelijk kan ik me herinnerenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o kut, dit wordt nog spannend dus
van sallymagpies? noesquote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, ik krijg m'n geld terug voor m'n Layla's.. Ik wilde de lakken
Yup, heb haar gemaild en ze zegt dat ze een refund geeft, aangezien ze nu geen manier heeft om internationaal te verzenden.. Ik baal wel echt, die Layla's waren echt goedkoop.quote:
Ja, dat doe ik regelmatig met facebookquote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Firefox is briljant.
Ik type een link in waar ik heen wil, maar blijk die al open te hebben staan. Schakelt hij gewoon over naar dat tabblad, ipv hem opnieuw te openen.
Nee het zit er niet inquote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kut zeg..ik wilde ze ook dolgraag maar zal wel niet meer gebeuren nu
Dit is heel grappig in combinatie met Hannibal op tv.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Dwyn het volgende:
Creepy! Iemand zocht op 'ik eet je op' en kwam op mijn blog terecht
Phehehehhe!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijne schutrupswandeldag vandaag allemaal
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is heel grappig in combinatie met Hannibal op tv.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijne schutrupswandeldag vandaag allemaal
Zondag poetsdagquote:Op zondag 10 februari 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
Poetsen![]()
Maar eerst koffie
Overigens niks meer gehoord van de trollbaby
Echt hèquote:Op zondag 10 februari 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zondag poetsdag
Burgerlijkheid
En de nieuwe color club hues?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben je er nog Bubs? Wist jij nou al wanneer jij de Zoya pixie dusts kreeg?
En de China Glaze holograms en en en enquote:Op zondag 10 februari 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En de nieuwe color club hues?paar meiden van derby willen die ook en heb aangegeven ze op de hoogte te brengen wanneer ze in nl te verkrijgen zijn
Lang wachten op de Pixie's nogquote:Op zondag 10 februari 2013 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Pixie en holo eind van de maand of begin de volgende maand. De hologlam lakjes staan voor april maar dat weetje nooit zeker.
Nieuwe faalmogelijkheid voor Layla's, wil weten of ze mee wil bestellenquote:
Tell us moarquote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe faalmogelijkheid voor Layla's, wil weten of ze mee wil bestellen
Via amazon uit Engeland, 6 a 7 pond per flesje, gratis verzenden bij meer dan 25 pond. En ik kom zelf wel aan de 25 pondquote:
Ik vraag het ffquote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe faalmogelijkheid voor Layla's, wil weten of ze mee wil bestellen
Ik heb haar een bericht gestuurd op feestboek, maar daar reageert ze niet op. Wat een matig moment om een leven te hebbenquote:
Als ze na jouw en eventueel Taarts bestelling nog Misty Blush en Emerald Divine hebben dan wil ik ook wel meebestellenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Via amazon uit Engeland, 6 a 7 pond per flesje, gratis verzenden bij meer dan 25 pond. En ik kom zelf wel aan de 25 pond. Maar Taart zat ook nog in afwachting van die webshop die niet kon leveren, dus vroeg me af of ze mee wilde bestellen als ze zelf geen 25 pond bij elkaar kreeg
.
Anderen mogen uiteraard ook meebestellen
Maar er staat bij geschreven hoeveel flesjes er nog zijn en dat zijn er heul niet zo veel, dus ik wil zo snel mogelijk falen
Is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ze na jouw en eventueel Taarts bestelling nog Misty Blush en Emerald Divine hebben dan wil ik ook wel meebestellen.
Wist je dat niet? Lolquote:Op zondag 10 februari 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee dus. Je mag helemaal de checkout door en alles, waarna ze ineens komen met "o hoi we verzenden niet naar jouw adres".
Kut
Hoe had ik dat moeten weten?quote:
Omdat Amazon altijd pas moeilijk doet als je al door de halve check out heen benquote:Op zondag 10 februari 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?
Alles zegt dat international shipping prima is. Ze hebben er zelfs een speciaal tarief voor. Ik ben ingelogd, dus ze weten waar ik vandaan kom. Pas als ik naar checkout ga, gaan ze ineens moeilijk doen
Kaasschaafquote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Au.
Wat is de beste aanpak bij brandwonden?
Koelen met lauw water, daarna droog en schoonhouden en eventueel een brandwonden zalf gebruiken (uiteraard alleen bij oppervlakkige brandwonen).quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Au.
Wat is de beste aanpak bij brandwonden?
Koelen heb ik al gedaan. Al was dat met koud water, niet lauw. Brandwondenzalf heb ik niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koelen met lauw water, daarna droog en schoonhouden en eventueel een brandwonden zalf gebruiken (uiteraard alleen bij oppervlakkige brandwonen)..
Is bij Ryanair ookquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Diconnected het volgende:
Waarom moet je bij easyjet een creditcard hebben om te betalennou moet ik oma bellen om der gegevens van der creditcard te krijgen
Zelf een studentencreditcard nemen, opgelostquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Diconnected het volgende:
Waarom moet je bij easyjet een creditcard hebben om te betalennou moet ik oma bellen om der gegevens van der creditcard te krijgen
Ja hoerenquote:
Ditquote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelf een studentencreditcard nemen, opgelost
Ben ik ook van plan, maar wil tickets vandaag boekenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelf een studentencreditcard nemen, opgelost
Ik heb m ook niet bij anders had ik wel voor je kunnen boeken.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan, maar wil tickets vandaag boekendus oma maar even bellen, m'n moeder heeft ook geen cc.
Ja m'n moeder wilt niet dat ik bij vrienden of buren ga vragen, wil ze toch liever van familie doenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb m ook niet bij anders had ik wel voor je kunnen boeken.
Ja maar ze kunnen op gaan in de tussentijdquote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Schaar de aanbiedingen blijven nog wel even
IK GA JULLIE SCAMMEN WAJOWquote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja m'n moeder wilt niet dat ik bij vrienden of buren ga vragen, wil ze toch liever van familie doenWel lief van je
Met jouw creditcardnummer?quote:
Misschien wil bubs ze achterhouden en samen versturen als je nu bestelt wat je al wil hebben?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen op gaan in de tussentijd.
Ach, beetje minder falen kan bij mij geen kwaad hoor
Ja sowieso, ik heb skillsquote:
Met boodschappen ben ik ook altijd keiduur uitquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pehehe boodschappen geld al bijna op na 2 wekenen niet eens 2x7 dagen boodschappen hoeven te kopen
![]()
Ja het is vooral opgegaan aan 70 euro sushiquote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met boodschappen ben ik ook altijd keiduur uitSnap er niets van. Of ik kook te "luxe"
dafuq dat lukt ons nog niet eensquote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan hebben we er 150 euro doorheen geramd voor 6-7 dagen boodschappen en vieze sushi
Ooh dat zou ik dan weer niet meetellenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het is vooral opgegaan aan 70 euro sushi
Ja maar we hebben t wel van die rekening betaald. Naja als je dat niet meetelt valt het best mee toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat zou ik dan weer niet meetellen
Dat zou ik ook niet meetellen idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat zou ik dan weer niet meetellen
dan ga je naar de fietsenmaker en laat je hem goed makenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar mijn fiets staat nog steeds plat dus
Ik ben al vaak 20 euro kwijt voor 1 avondquote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet meetellen idd.
Dan nog vind ik 80 euro voor twee personen in een week vrij aan de maat.
Hmm, dat doe ik ook niet hoor. Wij hebben een Jumbo hier, vind ik wel betaalbaar genoeg, als ik alles gewoon van euroshopper en huismerk enzo doe.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan ga je naar de fietsenmaker en laat je hem goed makenen soberso naar Lidl/Aldi gaan voor boodschappen. Scheelt echt veel geld.
Ja doei, ik wil een nieuwe binnenband voor 5 euro en niet velen geld uitgeven bij fietsenmaker. Brum heeft m gemoltquote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan ga je naar de fietsenmaker en laat je hem goed makenen soberso naar Lidl/Aldi gaan voor boodschappen. Scheelt echt veel geld.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben al vaak 20 euro kwijt voor 1 avond![]()
Dan ga je dinsdag gelijk een nieuwe binnenband halenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja doei, ik wil een nieuwe binnenband voor 5 euro en niet velen geld uitgeven bij fietsenmaker. Brum heeft m gemolt
Dan nog, 80 euro voor 2 mensen voor 1 week is best veel vind ikquote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed ik moet ook zeggen dat we niet echt naar de prijs van dingen hebben gekekenen er zat ook drinken en bier bij.
Ja, maar ik wil alleen maar verse fatsoenlijke vis ipv een tilapiafilet uit de diepvries en allemaal zulke dingenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik doe echt veel/dure boodschappen als ik meer dan 15 kwijt ben in 1 keer.
Maar versnellingen dus brum weet niet of ie t dan kan fixen, Achjaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan ga je dinsdag gelijk een nieuwe binnenband halen
Ik kan niet eens diepvries dingen als ze per veel verpakt zittenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil alleen maar verse fatsoenlijke vis ipv een tilapiafilet uit de diepvries en allemaal zulke dingen
Dan ga je naar de fietsenmaker als het brum niet luktquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar versnellingen dus brum weet niet of ie t dan kan fixen, Achja
Ik koop uberhaupt geen vis.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil alleen maar verse fatsoenlijke vis ipv een tilapiafilet uit de diepvries en allemaal zulke dingen
Maar ik wil niet betalenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan ga je naar de fietsenmaker als het brum niet lukt
Ja hb ik er ook op gedaan, maar wil testen want autistquote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen.
Ik heb uberhaupt geen lippotlood. Als je wel lipcote bij je hebt komt het sowieso wel goed.
Growing up is so hardquote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet als je altijd gewend bent dat mensen gratis je fiets fixen
Ja we wilden een beetje kijken hoeveel geld we uit zouden geven, conclusie: teveelquote:Op zondag 10 februari 2013 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar sinds wanneer doe je boodschappengeld Spees? Is dat in aanloop naar samenwonen?
hahahaha, dat kan dus rustig minder. Maar moet je eens op een rijtje zetten wat je gekocht hebben, bonnetjes bekijken enzo. Hebben wij in januari gedaan en conclusie was dat het heel makkelijk goedkoper kon.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja we wilden een beetje kijken hoeveel geld we uit zouden geven, conclusie: teveel
AH in Eindhoven ook altijd terwijl die 's avonds nog langer open zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, dat kan dus rustig minder. Maar moet je eens op een rijtje zetten wat je gekocht hebben, bonnetjes bekijken enzo. Hebben wij in januari gedaan en conclusie was dat het heel makkelijk goedkoper kon.
En op aanbiedingen letten en voor 2 dagen koken, dat scheelt ook heel erg.
Ik doe nu sinds 2 weken soms bij Lidl boodschappen, niet voor alles, maar sommige dingen zijn echt heel prima daar
Ik kwam er eigenlijk omdat de Albert Heijn vaak rond 6 uur, half 7 al geen brood meer heeft (en tot 8 uur open is) en dat wil ik wel elke 2 a 3 dagen kopen want ik hou niet van diepvriesbrood.
En Lidl heeft bijna hetzelfde brood wat ik normaal heb, alleen helft van de prijs ongeveer van brood bij AH
ik vind het zo ontzettend dom... je lokt een hoop werkende mensen de winkel in voor boodschappen (en impulsaankopen ernaast, die duur zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
AH in Eindhoven ook altijd terwijl die 's avonds nog langer open zijnGeen broodjes niets meer
Bij de Lidl hebben ze vaak brood over 's avonds en dat geven ze dan gratis meequote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo ontzettend dom... je lokt een hoop werkende mensen de winkel in voor boodschappen (en impulsaankopen ernaast, die duur zijn) door vers brood te hebben.
Als ik dus zie dat er geen vers brood is maak ik rechtsomkeer en loop pissig weg. Ik zie dan ook mensen uit armoe maar afbakbroodjes meenemen, maar kom op, daar wil ik niet op leven en ik heb geen zin om nog vroeger op te staan om broodjes te moeten afbakken
Een winkel kan makkelijk wat meer brood neerleggen dan er op gaat, zoveel geld zullen ze daar heus niet op verliezen als ze dat weg moeten kieperen aan het eind van de dag. Kostprijs van dat brood is praktisch niks.
Ik heb het weleens gevraagd en als tip gegeven en dan "zullen ze het aan de leidinggevende doorgeven". Yeah right
Maar goed, ik ga dus voortaan als ze niks hebben gewoon naar Lidl en dan koop ik daar mijn voer wel
Als wij niet minstens 5-10 broden weg moesten gooien savonds kregen we op onze flikker want dan hadden we niet genoeg gebakkenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo ontzettend dom... je lokt een hoop werkende mensen de winkel in voor boodschappen (en impulsaankopen ernaast, die duur zijn) door vers brood te hebben.
Als ik dus zie dat er geen vers brood is maak ik rechtsomkeer en loop pissig weg. Ik zie dan ook mensen uit armoe maar afbakbroodjes meenemen, maar kom op, daar wil ik niet op leven en ik heb geen zin om nog vroeger op te staan om broodjes te moeten afbakken
Een winkel kan makkelijk wat meer brood neerleggen dan er op gaat, zoveel geld zullen ze daar heus niet op verliezen als ze dat weg moeten kieperen aan het eind van de dag. Kostprijs van dat brood is praktisch niks.
Ik heb het weleens gevraagd en als tip gegeven en dan "zullen ze het aan de leidinggevende doorgeven". Yeah right
Maar goed, ik ga dus voortaan als ze niks hebben gewoon naar Lidl en dan koop ik daar mijn voer wel
Serieus? Grappigquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de Lidl hebben ze vaak brood over 's avonds en dat geven ze dan gratis mee
check, zoals vandaag dusquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef megamandy het volgende:
En ovenbroodjesmaja dan ben je rond de 15min verder voordat je die kan eten
Eet ik alleen op vrije dagen.
blijkbaar hebben ze een ander bakregime hierquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als wij niet minstens 5-10 broden weg moesten gooien savonds kregen we op onze flikker want dan hadden we niet genoeg gebakken
Ja preciesquote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check, zoals vandaag dus
En ze moeten wel net gebakken zijn, anders zijn ze droog.
Maar als je ze warm mee neemt worden ze taaiig en zacht
Owwwww wat een zwaar leven hebben we toch
In Eindhoven dus ookquote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
blijkbaar hebben ze een ander bakregime hier
Bij de Appie waar ik werkte hadden we die opzichtige zatlappen ook hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus? Grappig
Mooi vind ik wel die mensen die bij de Lidl komen. Bij de AH heb je de stiekeme alcoholisten, die netjes gekleed velen blikken bier komen kopen aan het eind van de avond vlak voor sluit. Bij de Lidl zijn het de opzichtige zatlappen
Gewoon om 6 uur velen blikken bier kopen en de eerste al voor de deur leeg tanken alvorens naar huis te zwalken in hun vieze kledij met hun stank enzo
dat had ik al tijden niet meer op, maar vandaag zo'n zin in! Heb dus 3 broodjes met boter en nutella zitten wegwerkenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies![]()
En als ze warm zijn smelt de kaas zo lekker ertussenof met Nutella
hahaha, dat zou mooi retard beleid zijn jaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven dus ookOf ze bewaren gewoon een doos met broden achter om weg te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |