quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goede TT wel.
Kip, heb je mijn post wel gezien? Anders heb ik dat hele stuk zitten typen voor niks.
sleep tight!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Mopjes, ik ga slapen, ik zit te knikkebollen
Oh, negeer mijn vraag maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami: goed plan wel, als je er de energie voor hebt (want psych. hulp kost veel energie) zou ik zeker een trajectje starten
Kan je best helpen
en dat natuurlijk. Je moet er niet heen gaan omdat iemand anders zegt dat dat moet ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, alleen jij kan beslissen of je eens met iemand erover wil praten. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan... Je kan het altijd proberen. Een therapeut kan ook beoordelen wat ze ermee kunnen. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om er eens over te praten en een beeld te krijgen van waar je nou goed aan doet.
Normaal is relatief.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zelf diagnose![]()
Ik doe ook niet aan psych oid.... is nu ook niet meer nodigKrassen doe ik al 10 jaar niet meer; dus na de nodige puberperikelen ben ik eik best normaal
denk ik....
![]()
Truste zexie trixiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Mopjes, ik ga slapen, ik zit te knikkebollen
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zelf diagnose![]()
Ik doe ook niet aan psych oid.... is nu ook niet meer nodigKrassen doe ik al 10 jaar niet meer; dus na de nodige puberperikelen ben ik eik best normaal
denk ik....
![]()
Uiteraardquote:
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
En als je mij zou testen komt er ook heus wel wat uit, maar ik functioneer er prima mee, dus ik vind het best zo.
Ja, zoiets heb ik dus ook, ik kan er altijd een keer langs gaan. Heb ook niet echt een makkelijke jeugd gehad ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, alleen jij kan beslissen of je eens met iemand erover wil praten. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan... Je kan het altijd proberen. Een therapeut kan ook beoordelen wat ze ermee kunnen. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om er eens over te praten en een beeld te krijgen van waar je nou goed aan doet.
En heb je het gevoel dat je nu zwaar over je grenzen gaat omdat je aan anderen aan het denken bent, of denk je dat het nu allemaal wel aardig gaat, ondanks dat je het druk hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, negeer mijn vraag maar.
Ja, dat is dus een dingetje. Ik heb niet veel energie, maar dat komt ook juist doordat ik mezelf en mijn grenzen niet serieus genoeg neem. Dus als ik moet wachten totdat ik er écht de energie voor heb, moet ik tot de zomervakantie wachten denk ik.
Maar ik denk idd dat ik best nog een hoop kan leren.
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jongequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet man
Ja alleen nooit in mijn armen (nouja; mijn armen krabde ik zelf nog wel eens open met mijn vingers... maar niet zó vaak). Ik kraste in mijn vingertoppenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet man
Ik heb vooral de angst dat als ik zo door ga, het wel echt een keer fout gaat en ik overspannen raak ofzo. Op dit moment vind ik het wel prima gaan meestal, met de uitzondering van de afgelopen en komende twee weken dan, maar dat is gewoon slecht gepland. Maar ik denk wel dat als ik zo doorga, het een keer echt te veel wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En heb je het gevoel dat je nu zwaar over je grenzen gaat omdat je aan anderen aan het denken bent, of denk je dat het nu allemaal wel aardig gaat, ondanks dat je het druk hebt?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jonge
ik heb terug gelezen, maar welke vraag negeer ik???quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, negeer mijn vraag maar.
Ja, dat is dus een dingetje. Ik heb niet veel energie, maar dat komt ook juist doordat ik mezelf en mijn grenzen niet serieus genoeg neem. Dus als ik moet wachten totdat ik er écht de energie voor heb, moet ik tot de zomervakantie wachten denk ik.
Maar ik denk idd dat ik best nog een hoop kan leren.
ja precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindt
Sadistische subtiele krasserquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja alleen nooit in mijn armen (nouja; mijn armen krabde ik zelf nog wel eens open met mijn vingers... maar niet zó vaak). Ik kraste in mijn vingertoppenAls je dan je vingers bewoog/moest typen/iets moest vast pakken; kon ik de "pijn" blijven voelen zeg maar
5-tal jaar ofzo. Tot m'n 17de ongeveer
Dat sowieso. Maar ik zit me al wel langer te bedenken dat het waarschijnlijk geen kwaad kan iig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat natuurlijk. Je moet er niet heen gaan omdat iemand anders zegt dat dat moet ofzo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jonge
Ja, je was me voor, dus je kreeg de kans niet om hem te negeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb terug gelezen, maar welke vraag negeer ik???
Als je in de zomervakantie wilt starten zou ik nu wel al wat in gang gaan zetten. Starttraject en wachtlijst duurt lang. Je kunt dan gewoon aangeven dat je in de zomer pas wil starten.
maakt niet uit waar je in krast toch, gaat om pijn enzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja alleen nooit in mijn armen (nouja; mijn armen krabde ik zelf nog wel eens open met mijn vingers... maar niet zó vaak). Ik kraste in mijn vingertoppenAls je dan je vingers bewoog/moest typen/iets moest vast pakken; kon ik de "pijn" blijven voelen zeg maar
5-tal jaar ofzo. Tot m'n 17de ongeveer
We hebben sowieso de studentenpsycholoog, ik gok dat het daar qua wachttijd wel mee zal vallen. Sowieso, die eerste oriënterende gesprekken zijn niet zo'n punt denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb terug gelezen, maar welke vraag negeer ik???
Als je in de zomervakantie wilt starten zou ik nu wel al wat in gang gaan zetten. Starttraject en wachtlijst duurt lang. Je kunt dan gewoon aangeven dat je in de zomer pas wil starten.
oh zo, ik dacht dat je bedoelde van "ja ja, tuttebol, ,loop maar expres mijn vraag te negeren die ik net stelde"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, je was me voor, dus je kreeg de kans niet om hem te negeren.
We waren heel mooi langs elkaar aan het posten.
nee die kosten ook nog niet veel energie, is meer als je echt begeleidings/behandeltraject in gaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben sowieso de studentenpsycholoog, ik gok dat het daar qua wachttijd wel mee zal vallen. Sowieso, die eerste oriënterende gesprekken zijn niet zo'n punt denk ik.
Ga gewoon eens kijken. Je kan met haar/hem het gesprek aangaan, uitleggen wat je situatie is en dat je je afvraagt of je wel tijd kunt vrijmaken. Dan kan diegene meedenken..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We hebben sowieso de studentenpsycholoog, ik gok dat het daar qua wachttijd wel mee zal vallen. Sowieso, die eerste oriënterende gesprekken zijn niet zo'n punt denk ik.
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee die kosten ook nog niet veel energie, is meer als je echt begeleidings/behandeltraject in gaat
kutpuber toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie hebben mij al gediagnosticeerd toch?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie hebben mij al gediagnosticeerd toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, ik dacht dat je bedoelde van "ja ja, tuttebol, ,loop maar expres mijn vraag te negeren die ik net stelde"
Ja precies. Dat geloof ik ook iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindt
Toen ik naar hogere school ging. Misschien omdat ik me daar meer op m'n gemak voelde ofzo (ging van een klas vol wijven.. wat ik vreselijk vond.. naar een klas met velen mannen en maar 2 vrouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maakt niet uit waar je in krast toch, gaat om pijn enzo
En toen opeens gestopt?
Waarom zou je het er met iemand over moeten hebben?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Ik ben wel een beetje bang dat ik dan weer één of ander label opgeplakt krijg, of dat mensen heel anders naar me gaan kijken als ik zoiets doe. En daar zou ik me dan eigenlijk weer niks van aan moeten trekken, maarja.
Ja, denk dat een gesprek daarmee sowieso geen kwaad kan. Maar wordt wel lastig plannen als die alleen overdag kan. Dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga gewoon eens kijken. Je kan met haar/hem het gesprek aangaan, uitleggen wat je situatie is en dat je je afvraagt of je wel tijd kunt vrijmaken. Dan kan diegene meedenken..
Wat is D dingesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
kutpuber toch?![]()
Die diagnose komt in de DSM-V![]()
Nee?
Joh, genoeg mensen hebben labels opgeplakt gekregen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Ik ben wel een beetje bang dat ik dan weer één of ander label opgeplakt krijg, of dat mensen heel anders naar me gaan kijken als ik zoiets doe. En daar zou ik me dan eigenlijk weer niks van aan moeten trekken, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |