quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goede TT wel.
Kip, heb je mijn post wel gezien? Anders heb ik dat hele stuk zitten typen voor niks.
sleep tight!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Mopjes, ik ga slapen, ik zit te knikkebollen
Oh, negeer mijn vraag maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami: goed plan wel, als je er de energie voor hebt (want psych. hulp kost veel energie) zou ik zeker een trajectje starten
Kan je best helpen
en dat natuurlijk. Je moet er niet heen gaan omdat iemand anders zegt dat dat moet ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, alleen jij kan beslissen of je eens met iemand erover wil praten. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan... Je kan het altijd proberen. Een therapeut kan ook beoordelen wat ze ermee kunnen. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om er eens over te praten en een beeld te krijgen van waar je nou goed aan doet.
Normaal is relatief.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zelf diagnose![]()
Ik doe ook niet aan psych oid.... is nu ook niet meer nodigKrassen doe ik al 10 jaar niet meer; dus na de nodige puberperikelen ben ik eik best normaal
denk ik....
![]()
Truste zexie trixiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Mopjes, ik ga slapen, ik zit te knikkebollen
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zelf diagnose![]()
Ik doe ook niet aan psych oid.... is nu ook niet meer nodigKrassen doe ik al 10 jaar niet meer; dus na de nodige puberperikelen ben ik eik best normaal
denk ik....
![]()
Uiteraardquote:
Als je ver genoeg graaft vindt je bij iedereen wel wat. Het punt is denk ik meer hoeveel hinder je ergens van ondervindtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
En als je mij zou testen komt er ook heus wel wat uit, maar ik functioneer er prima mee, dus ik vind het best zo.
Ja, zoiets heb ik dus ook, ik kan er altijd een keer langs gaan. Heb ook niet echt een makkelijke jeugd gehad ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, alleen jij kan beslissen of je eens met iemand erover wil praten. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan... Je kan het altijd proberen. Een therapeut kan ook beoordelen wat ze ermee kunnen. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om er eens over te praten en een beeld te krijgen van waar je nou goed aan doet.
En heb je het gevoel dat je nu zwaar over je grenzen gaat omdat je aan anderen aan het denken bent, of denk je dat het nu allemaal wel aardig gaat, ondanks dat je het druk hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, negeer mijn vraag maar.
Ja, dat is dus een dingetje. Ik heb niet veel energie, maar dat komt ook juist doordat ik mezelf en mijn grenzen niet serieus genoeg neem. Dus als ik moet wachten totdat ik er écht de energie voor heb, moet ik tot de zomervakantie wachten denk ik.
Maar ik denk idd dat ik best nog een hoop kan leren.
Als je niet gekrast hebt hoor je er niet bij jongequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb jij ook gekrast? Whut, dat wist ik niet man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |