Nee bedoelde dat de waist nu tussen 33 en 34 in zat. Had t inderdaad niet erg duidelijk neer gezet.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef Atta-boy het volgende:
Bij een 30/33 is de lengtemaat toch 33 zeker?
Je zegt dat ie van 30/33 naar 33/34 is gegaan. Dus of de waist is 1 maat groter geworden en de lengte 3 wat me heel onwaarschijnlijk lijkt, of de waist is 3 maten groter en de lengte is ook 1 maat groter.
Maar dat de lengte groter word lijkt me sowieso onwaarschijnlijk eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:54 schreef doo. het volgende:
Broek is wel wat stugger geworden na 't wassen, ook is de slubbyness er af. Qua fit is die nu perfect, leg opening is volgens mij ook kleiner geworden dus dat is mooi!
Hij voelt nu meer als karton aan, maar dat gaat vanzelf wel weer over. Ben wel tevreden over 't resultaat!Gruwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momo's creëren echt het mooiste contrast imo. Misschien toch maar eens de 0701 passen.
#FREEBAJSKORV
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:54 schreef doo. het volgende:
Broek is wel wat stugger geworden na 't wassen, ook is de slubbyness er af. Qua fit is die nu perfect, leg opening is volgens mij ook kleiner geworden dus dat is mooi!
Hij voelt nu meer als karton aan, maar dat gaat vanzelf wel weer over. Ben wel tevreden over 't resultaat!Goed resultaat man, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed excuus.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:50 schreef kipknots het volgende:
Al die Momo foto's... Ik begin zin te krijgen om mezelf op een paar te trakteren voor m'n 30ste verjaardag..
Ziet er goed uit Doo.!
We kunnen er allemaal niks aan doen, je kunt je er beter aan over gevenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef kipknots het volgende:
Ik zou denk ik dan voor een 0702 gaan, maar wil eerst nog wel even passen.
De vorige keer vertelde ik mijzelf dat ik nooit meer dan 200 Euro voor een spijkerbroek zou uitgeven. FUUU!!
Ga ook even kijken naar Samurai's dan. Momo's zijn echt niet zaligmakend.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:50 schreef kipknots het volgende:
Al die Momo foto's... Ik begin zin te krijgen om mezelf op een paar te trakteren voor m'n 30ste verjaardag..
Ziet er goed uit Doo.!
Dat weet ik wel hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:29 schreef doo. het volgende:
Thanks all! en @don-diablo 't zijn Asics gel saga x Ronnie fieg mazarine blue
Dat had m'n eerste Momo ook. Vind ik best een smetje, je zou verwachten dat voor het bedrag wat je betaalt, er in ieder geval fatsoenlijke dikke zakken in zitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef Atta-boy het volgende:
Oldblue
Als je dan toch naar denim als momo gaat kijken zou ik ook naar pbj, iron heart, flathead, sugarcane etc kijken.
En samurai natuurlijk!![]()
Al heb ik gisteren gemerkt dat er bij mij nu gaten in de zakken gekomen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel me ook tegen dat die threads al kapot waren en losloeten..quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat had m'n eerste Momo ook. Vind ik best een smetje, je zou verwachten dat voor het bedrag wat je betaalt, er in ieder geval fatsoenlijke dikke zakken in zitten.
Idd, heb m'n apc een stuk meer gedragen en meer belast en die heeft nog niks bij de zakken.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat had m'n eerste Momo ook. Vind ik best een smetje, je zou verwachten dat voor het bedrag wat je betaalt, er in ieder geval fatsoenlijke dikke zakken in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |