Flauw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee.
Omdat ik meestal een jurk aan heb.
Vrouwen in jurken, ze zijn er nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee.
Omdat ik meestal een jurk aan heb.
Doe je dat gewoon in de zomer? overstraat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef erodome het volgende:
Ik eigenlijk alleen bij rokjes/jurkjes, bloot in een spijkerbroek is niet zo comfi
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:08 schreef erodome het volgende:
de eerste keer dat ik in de auto liet zien dat ik geen slip aan had is hij omgedraait en naar huis gereden![]()
wtf lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:08 schreef erodome het volgende:
Ja, soms, maar dan een niet te kort jurkje of rokje. In het uitgaansleven kan ik wat minder behouden zijn, maar dan kom ik ook wel op specifieke plekken
"Gewoon" op straat moet ik het weten en degene waarvan ik het wil weten en verder niemand.
Maar het was wel even wennen voor mijn partner in het prille begin, de eerste keer dat ik in de auto liet zien dat ik geen slip aan had is hij omgedraait en naar huis gereden![]()
Toen was hij nog schattig en onschuldig, daar heb ik mooi een stokje voor gestokenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Wat lief. Dat doet hij nu niet meer toch?
Alleen als ik dat wilde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wtf lolheeft iemand het al eens opgemerkt?
Dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
Nee, nog nooit gedaan iig. Zie er het nut niet zo van in om het risico te lopen dat elke wildvreemde geilbak bij een 'misstap' je hooch kan zien
Wel bij m'n vriend, vindt'ie spannend
En is makkelijker als je ff snel besluit te neuken ofzo
Heb ik geen bezwaar tegenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:17 schreef erodome het volgende:
Tja, een legging.....doe dat maar gewoon niet
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon joggingbroek aan zonder slip kan ie lekker bungelen
Je gaat toch niet in een joggingbroek de straat op?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon joggingbroek aan zonder slip kan ie lekker bungelen
Tokkievolk wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een joggingbroek de straat op?
Hahaha leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ja lekker.... vooral bij jurkjes (niet al te kort)... soms sta ik dan wel eens op de bar te dansen als ik het helemala vergeten ben hihi... een keer begon er echt iemand te wijen... rooie kop![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ja lekker.... vooral bij jurkjes (niet al te kort)... soms sta ik dan wel eens op de bar te dansen als ik het helemala vergeten ben hihi... een keer begon er echt iemand te wijen... rooie kop![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:08 schreef erodome het volgende:
Ja, soms, maar dan een niet te kort jurkje of rokje. In het uitgaansleven kan ik wat minder behouden zijn, maar dan kom ik ook wel op specifieke plekken
"Gewoon" op straat moet ik het weten en degene waarvan ik het wil weten en verder niemand.
Maar het was wel even wennen voor mijn partner in het prille begin, de eerste keer dat ik in de auto liet zien dat ik geen slip aan had is hij omgedraait en naar huis gereden![]()
Hmm dat klinkt lekker geil.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ja, soms, omdat ik het wel een leuk idee vind. Ook bij jurken trouwens.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef ahcatan het volgende:
Ja hoor, als het lekker weer is tenminste.
Vind het wel spannend en het voelt ook wel lekker.
Als een "geilbak" er iets van ziet? is zijn avond ook goed
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef ahcatan het volgende:
Ja hoor, als het lekker weer is tenminste.
Vind het wel spannend en het voelt ook wel lekker.
Als een "geilbak" er iets van ziet? is zijn avond ook goed
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef Queens het volgende:
Ik heb jarenlang vaker geen dan wel een string/slip gedragen, dat is nu langzaam overgegaan in vaker wel dan niet....waarschijnlijk omdat veel meer ben gaan sporten. Het is me vaak zat overkomen dat ik dan in het gezamenlijke kleedhok sta en opeens bedenk dat ik onder mijn kleding geen string aanheb![]()
Sporten zonder string is sowieso kut (letterlijk) dus daardoor ben ik 's ochtends eigenlijk vanzelfsprekend een string gaan aantrekken. Daarvoor droeg ik echt iets van 1 string per week....vind het nog steeds best een nutteloos stukje stof, vind zonder veel fijner
kijken mag, maar beurtje gunnen is weer wat andersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Right, ik denk eerder dat je hem een viespeuk zou noemen, omdat ie kijkt dan hem een beurtje gunnen..
Tukkersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En als je nou eigenlijk gewoon een rottende kut hebt vol aangekoekt witverlies die je alleen benedenwinds kan benaderen? Dan is zijn avond wat minder goed hè?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef ahcatan het volgende:
[..]
kijken mag, maar beurtje gunnen is weer wat anders
Niet OP, maar spijkerbroeken, nooit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef DroogDok het volgende:
En TS jij weleens naakt onder je broek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |