Ik maakte er vroeger wel misbruik van dat ik zo klein wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en ik zeg hun lachen mij steeds uit zegt die man: ze lachen uit angst
ja natuurlijk
Jawel, maar ik ben niet op zoek, te veel moeite. Het komt van zelf wel toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wilde jij geen vaste relatie?
Ik zit te twijfelen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maakte er vroeger wel misbruik van dat ik zo klein was
Ja nee, je moet niet zoeken maar er wel voor werken, dat is het ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet op zoek, te veel moeite. Het komt van zelf wel toch.
[..]
Ik zit te twijfelen.
Hoezo?
TT slaat gewoon op promi en taexon, ik heb jullie door.
Nee, zo zielig was ik niet hoor. Ik gaf alleen niet toe als ik begonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ging je er zo ver mee door dat je mensen aangaf?
als jhe de gastjes trouwens wil weten ik dmn je wel ff iets
pas je op, het sneeuwtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet op zoek, te veel moeite. Het komt van zelf wel toch.
[..]
Ik zit te twijfelen.
Hoezo?
TT slaat gewoon op promi en taexon, ik heb jullie door.
Goedzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik houd mijn vervelende opmerkingen maar even voor mevoor de sfeer.
Ja die sig heb ik helemaal zelf bedachtquote:
Ja chefquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nee, je moet niet zoeken maar er wel voor werken, dat is het idee
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die sig heb ik helemaal zelf bedacht
Mijn TT was:
Promi en Taex, maarja dat is eigenlijk hetzelfde
Je bent niet blindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet blind.
Maar bedankt voor jouw waarschuwing
gwn bezorgdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet blind.
Maar bedankt voor jouw waarschuwing
Goet fan jau!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die sig heb ik helemaal zelf bedacht
Mijn TT was:
Promi en Taex, maarja dat is eigenlijk hetzelfde
huh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Nog geen 20 jaar? Laat je legitimatie zien!
Kutstem
ik was bloedserieus jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
graag niet meer in de ochtend bellen met onzin
Ja he, vanmiddag had ik de sig 'Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.', maar toen heb ik helemaal zelf bedacht dat dit beter zou zijnquote:
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'Nothing worth having, comes easy'
quote:
Waar je nog niet mee hebt gepraatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar maandag zie ik de kickboks jongen weer
[..]
Stoerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik hoefde laatst toen ik een kratje ging halen geen identificatie te tonen
toen voelde ik mij wel een baasje
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik drink nu alcohol vrij rose bier, en ik hoefde geen eens legitimatie te tonen toen ik het ging halenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
over dozen weet ik niks, ik was serieus over die fietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee en zo andere mensen allemaal bellen mij over dozen ofzo
Huh? Ik heb wel met hem gepraatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar je nog niet mee hebt gepraat
Echt slim, had ik zelf nooit zo kunnen bedenken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja he, vanmiddag had ik de sig 'Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.', maar toen heb ik helemaal zelf bedacht dat dit beter zou zijn
Was het een goed gesprek?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huh? Ik heb wel met hem gepraat
Maar geen nummer gevraagd, dat is anders.
ben jij toch ook niet slim genoeg voorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt slim, had ik zelf nooit zo kunnen bedenken!
Over kickboksen, school dit dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het een goed gesprek?
ik ben pooier, en in mijn vak doe ik hetzelfdequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
Hallo ik ben makkelaar... ik verkoop dozen!
Dus maandag ga je hem je telefoonnummer geven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over kickboksen, school dit dat.
Ahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
17
maar mensen schatten me over het algmeen een jaar of 20
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dronken jongens gaan op iedereen af
nu ga je te verquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ben jij toch ook niet slim genoeg voor
Ik vind het zo random om mijn nummer te geven op sportschoolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus maandag ga je hem je telefoonnummer geven?
maar over fietsen doe ik niks want dat is niet mijn businiss dan moet je andere bellenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over dozen weet ik niks, ik was serieus over die fiets
quote:So, if you are lucky enough to look under 25 you will be asked to prove that you are aged 18 or over when you buy alcohol. If you are under 18 you are committing an offence if you attempt to buy alcohol*.
Tot straksquote:
Oke ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik ben pooier, en in mijn vak doe ik hetzelfde
Ik ben hartstikke slim hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke sorry
Stiekem heeft een heel slim meisje mijn sig verzonnen
Zo beter
Dat is een feitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh msacras is ondertussen ook aanwezig.![]()
![]()
Dat is het toohoooooch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is je username niet msarcas?
neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het toohoooooch?
Sarcasm omgedraaidquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sacrasm is geen woordquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Foksters, zonder slip uit en waarom?
Gaan jullie wel eens zonder ondergoed uit?
Doei Stuart
Ik zat ook al te denken ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Als ie uit moet is dat zo gedaan
Dat heb ik dus echt de hele tijd gedachtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken ja.
Ben Britney Spears niet
Ik denk ook niet dat de vraag was bedoeld voor mannenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je?
En dat is vervelend voor je omdat ....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu moet ik denken aan meisjes zonder slipjes
Ja en dan nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de vraag was bedoeld voor mannen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu moet ik denken aan meisjes zonder slipjes
No fap februaryquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dat is vervelend voor je omdat ....
veel plezier met kanker krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Smoken ben weg
eventueel tot vanaaf
Fijne avond G.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Smoken ben weg
eventueel tot vanaaf
Subtielquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
veel plezier met kanker krijgen
Laterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Smoken ben weg
eventueel tot vanaaf
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Foksters, zonder slip uit en waarom?
Gaan jullie wel eens zonder ondergoed uit?
Doei Stuart
quote:
Theoretisch wel, maar waarom zou je?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Britney Spearsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Welke zich zelf respecterende vrouw doet dat nou
In de club terwijl iedereen denkt dat ja aan het dansen bentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Theoretisch wel, maar waarom zou je?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In de club terwijl iedereen denkt dat ja aan het dansen bent
Oh, ik heb zin in pizza(serieus)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar heb je zin in, het was een subtiel grapje oke
ik weet wat hij hoopt dat jij zegt beetje kinderachtigquote:
Samequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik heb zin in pizza(serieus)
subtielquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik heb zin in pizza(serieus)
vestandigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Fuck dit, ik ga ook uit vanavond. Dan word ik maar zieker
In yoghurt hihaho xDquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik weet wat hij hoopt dat jij zegt beetje kinderachtig
Wat voor pizza?quote:
quote:
Slipje uitlatenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Fuck dit, ik ga ook uit vanavond. Dan word ik maar zieker
Quattro Formaggi. Iets met veel kaas iigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In yoghurt hihaho xD
[..]
Wat voor pizza?
[..]
Nee bah.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Quattro Formaggi. Iets met veel kaas iig
Grapjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]___!
Ik heb 2 nieuwe jurken besteld
Ik zou jou eens onderkotsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kots jezelf niet onder he
Als ik lief bedoel ik dat wel serieus hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik. Neem toch geen fokker serieus
Beetje flauw dat je Fokkers niet serieus neemtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik. Neem toch geen fokker serieus
VAquote:
wij hebben niet eens een frituurpanquote:
Ik ga zo pas de kroeg in hoorquote:
Ja, ik zit al vol van iets maar me moeder heeft vergeten de afzuigkap aan te houden dnek ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben niet eens een frituurpangewoon halen
ooohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo pas de kroeg in hoor
nee hoor niet vervelenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ga ik jullie vervelen
Ik ben flauwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje flauw dat je Fokkers niet serieus neemt
chloroformquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet zo nog me auto tanken, heeft iemand nog tips voor als er een mooie kassiere staat?
"hey schatje, ik zou jou eens voltanken"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet zo nog me auto tanken, heeft iemand nog tips voor als er een mooie kassiere staat?
Dat is een goeie, maar die is meteen straight to the point..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
"hey schatje, ik zou jou eens voltanken"
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goede vrouwen houden van een man die direct is en zich geen blad voor de mond neemtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is een goeie, maar die is meteen straight to the point..
Maar eigenlijk als je het globaal bekijkt is alles straight to the point.
They know....
dan nietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar het pakt niet uit dan..
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar het pakt niet uit dan..
Dus je bent geen slakjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Anders ging ik dood door zout
[..]
Zout*
Als ik me 9mili erbij haal en ik schiet en het is mis..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Dus doe maar gewoon.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik me 9mili erbij haal en ik schiet en het is mis..
Dan zou ze wel vrezen voor haar leven en zou ze haar lichaam aan mij overgeven..
Dus geschoten en mis is toch scoren..
Ik moet even bijkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, sorry dat ik je teleurstel
Tja, je moet hem ook assisteren en tips geven dat doen gamenerds altijd met elkaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Kusjes van hypo. Heppie is aan het Gamennn
Serieus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij zou hij gewoon doorgaan met gamen als ik mijn kleren uittrokquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Serieus?
Hoi hypo liefje.
Trek alle stekkers eruit en neuk erop los is mijn tip
Gamen met jou erbijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij gewoon doorgaan met gamen als ik mijn kleren uittrok
Ga strippen, geef hem een lapdance.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was met mijn zusje, die.liep bij ons naar binnen terwijl wij bezig waren. Ze wou een spelletje doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gamen met jou erbij?
Het is maar waar je zin in hebt
Halloquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga strippen, geef hem een lapdance.
Hem pijpen.
Als het dan niet helpt dan weet ik het ook niet meer.
Wat een baasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij gaat later een jongen heel blij makenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga strippen, geef hem een lapdance.
Hem pijpen.
Als het dan niet helpt dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hypo ik heb een gedicht voor jou en heppie:
[ afbeelding ]
Heppie
Ik voel me ozo heppie
zo heppie deze dag,
en als je vraagt: wat heppie
als ik eens vragen mag,
dan zeg ik: hoe wat heppie,
wat heppik aan die vraag,
heppie nooit dat heppieje
dat ik hep vandaag?
Niks later, ik heb al jongens blij gemaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij gaat later een jongen heel blij maken
baasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hypo ik heb een gedicht voor jou en heppie:
[ afbeelding ]
Heppie
Ik voel me ozo heppie
zo heppie deze dag,
en als je vraagt: wat heppie
als ik eens vragen mag,
dan zeg ik: hoe wat heppie,
wat heppik aan die vraag,
heppie nooit dat heppieje
dat ik hep vandaag?
dit is Hypo. Heppie was net.quote:
Kan het later nog een keerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks later, ik heb al jongens blij gemaakt.
Daarom deur op slotquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was met mijn zusje, die.liep bij ons naar binnen terwijl wij bezig waren. Ze wou een spelletje doen
Jaag ze nou niet wegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen ipv fokken joh
Serieus? Die hing in groep drie bij ons in het schrijflokaalding.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het hangt, geloof het of niet, in mijn school___!
Ja, er hangen nog meer van die basisschool postersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus? Die hing in groep drie bij ons in het schrijflokaalding.
Resident evil 4 zegt ie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welk spelletje speelt hij nou?
Nee joh, dat is voor niet FOK!kersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ze moeten van elkaar genieten enzulks
Jij weetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een bazenidee
Neem gewoon een hele tube gel mee die ik bij prom laat staan aangezien ik altijd me gel vergeet mee te nemen![]()
![]()
Doe gewoon geen gel inquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een bazenidee
Neem gewoon een hele tube gel mee die ik bij prom laat staan aangezien ik altijd me gel vergeet mee te nemen![]()
![]()
Of je vraagt of zij wil halen..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een bazenidee
![]()
Hoop de jongen van kickboksenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het later nog een keer
Heeft hij dus niet. Alleen vandaag al een zusje, moeder, tante en oom binnengelopenquote:
Die wil zeker wel, maar hij durft natuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop de jongen van kickboksen
Obsessed enzo![]()
Das waarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee joh, dat is voor niet FOK!kers
Als je het aanbiedt gaat hij het echt niet afwijzen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Obsessed enzo![]()
Zo eng ben ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die wil zeker wel, maar hij durft natuurlijk niet
Tering. En je doet gymnasium.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, er hangen nog meer van die basisschool posters![]()
skyrim is kutquote:
Maar dan kom ik zo sletterig over.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je het aanbiedt gaat hij het echt niet afwijzen...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
inderdaad, en anders word ik jaloers
Komt wel goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Obsessed enzo![]()
Ze denken vast dat iedereen autistisch isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
goed ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een bazenidee
![]()
tja dilemma's hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan kom ik zo sletterig over.
[..]
Alleen zachtjesquote:
Ben ik nu een "het"?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Iets kan ook eng zijn omdat het leuk is
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze denken vast dat iedereen autistisch isHerkenbaar wel. Vwo'ersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nee dat staat niet bij mijquote:
Staat me nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of je vraagt of zij wil halen..
waarom niet milimeteren eigenlijl?
Aw.. naja ben blij dat we hier op de vrijdag meestal het huis alleen hebben en bij prom kraakt de trap zo erg dat je het gelijk hoort als der iemand naar de zolderkamer komtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft hij dus niet. Alleen vandaag al een zusje, moeder, tante en oom binnengelopenja.
Kans is kleinquote:
Eigen dunk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zou wel willen weten wat een chick denkt over mij wanneer ze mij ziet..
Zal vast wel iets van omg zou ik doen 10/10 zijn
Ja dus je bent engquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen zachtjes
[..]
Ben ik nu een "het"?
Maar ik ben geen object?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, objecten benoem je met het...
Als ik jou niet ken, dat zou ik denken: 7/10quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat jij weet dat ik fokker ben, betekent nog niet dat iedereen 4/10 denkt
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige objecten bewegen en maken geluid hoor..
Julliequote:
7?!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik jou niet ken, dat zou ik denken: 7/10
wat een wijshedenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:00 schreef Taexon het volgende:
Elk niveau
Als je het maar naar je zin hebt....
Die man bij de gemeente die de prullenbakken leegt is ook nodig en die timmerman trouwens ook
Niet te diep snijden heaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
7?!
Ja bedankt aj ik ga me snijden
Dat is hoe ik rol.quote:
ga niet sociaal doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Oke ik ben weer van FOK! eens kijken bij huize prom of der pa nog wakker is en anders Bowie vervelen totdat prom klaar is met werk
More than a handfull is a wastequote:
Gelukkig ben ik kleinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gaat om de verhouding tot het lichaam
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
More than a handfull is a waste
Watje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik zie nu witte streepjes, ik durf niet harder te drukken
Een beetje man gaat dan door.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik zie nu witte streepjes, ik durf niet harder te drukken
Geen tieten spankenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes die denken dat het belangrijk is grote uiers te hebben
Srsly, billen is where it's at
jij weetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst schoonmaken en daarna jezelf weggooien.quote:
Je lijkt Fok-it wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet weten dat dat mijn kloon isquote:
Maar..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerst schoonmaken en daarna jezelf weggooien.
Wat is gepast?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes met gepast zelfvertrouwen
Ik word spontaan lesbisch door mijn lichaam.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes met gepast zelfvertrouwen
Waar is Fok-it eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerst schoonmaken en daarna jezelf weggooien.
[..]
Je lijkt Fok-it wel.
doeiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, ik ga mij richting kroeg begeven, Ik zal een biertje op jullie drinken en wens u een fijne avond toe.
Faffiage!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten dat dat mijn kloon is
??quote:
begrijpelijk als je me naaktfoto's gaat sturenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik word spontaan lesbisch door mijn lichaam.
ah okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |