Ik maakte er vroeger wel misbruik van dat ik zo klein wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en ik zeg hun lachen mij steeds uit zegt die man: ze lachen uit angst
ja natuurlijk
Jawel, maar ik ben niet op zoek, te veel moeite. Het komt van zelf wel toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wilde jij geen vaste relatie?
Ik zit te twijfelen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maakte er vroeger wel misbruik van dat ik zo klein was
Ja nee, je moet niet zoeken maar er wel voor werken, dat is het ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet op zoek, te veel moeite. Het komt van zelf wel toch.
[..]
Ik zit te twijfelen.
Hoezo?
TT slaat gewoon op promi en taexon, ik heb jullie door.
Nee, zo zielig was ik niet hoor. Ik gaf alleen niet toe als ik begonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ging je er zo ver mee door dat je mensen aangaf?
als jhe de gastjes trouwens wil weten ik dmn je wel ff iets
pas je op, het sneeuwtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet op zoek, te veel moeite. Het komt van zelf wel toch.
[..]
Ik zit te twijfelen.
Hoezo?
TT slaat gewoon op promi en taexon, ik heb jullie door.
Goedzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik houd mijn vervelende opmerkingen maar even voor mevoor de sfeer.
Ja die sig heb ik helemaal zelf bedachtquote:
Ja chefquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nee, je moet niet zoeken maar er wel voor werken, dat is het idee
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die sig heb ik helemaal zelf bedacht
Mijn TT was:
Promi en Taex, maarja dat is eigenlijk hetzelfde
Je bent niet blindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet blind.
Maar bedankt voor jouw waarschuwing
gwn bezorgdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet blind.
Maar bedankt voor jouw waarschuwing
Goet fan jau!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die sig heb ik helemaal zelf bedacht
Mijn TT was:
Promi en Taex, maarja dat is eigenlijk hetzelfde
huh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Nog geen 20 jaar? Laat je legitimatie zien!
Kutstem
ik was bloedserieus jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
graag niet meer in de ochtend bellen met onzin
Ja he, vanmiddag had ik de sig 'Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.', maar toen heb ik helemaal zelf bedacht dat dit beter zou zijnquote:
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'Nothing worth having, comes easy'
quote:
Waar je nog niet mee hebt gepraatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar maandag zie ik de kickboks jongen weer
[..]
Stoerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik hoefde laatst toen ik een kratje ging halen geen identificatie te tonen
toen voelde ik mij wel een baasje
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik drink nu alcohol vrij rose bier, en ik hoefde geen eens legitimatie te tonen toen ik het ging halenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
over dozen weet ik niks, ik was serieus over die fietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee en zo andere mensen allemaal bellen mij over dozen ofzo
Huh? Ik heb wel met hem gepraatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar je nog niet mee hebt gepraat
Echt slim, had ik zelf nooit zo kunnen bedenken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja he, vanmiddag had ik de sig 'Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.', maar toen heb ik helemaal zelf bedacht dat dit beter zou zijn
Was het een goed gesprek?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huh? Ik heb wel met hem gepraat
Maar geen nummer gevraagd, dat is anders.
ben jij toch ook niet slim genoeg voorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt slim, had ik zelf nooit zo kunnen bedenken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |