Er is een Koningsmarkt in de Hommelstraat en van Muijlwijkstraat: www.hommelshopping.nlquote:Op maandag 29 april 2013 19:15 schreef picodealion het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er geen markt is? Waar moet ik dan goedkope prullen scoren?
Ik ga in het zwartquote:Op maandag 29 april 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe gaan we je herkennen dan?
Niet dat ik er ben.
Eigenlijk heb ik wel ff zin, maar niemand om mee af te sprekenquote:Op maandag 29 april 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar het Musispark vanavond?
Probleem opgelost, ga naar Nijmegenquote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel ff zin, maar niemand om mee af te spreken
Noem dat maar een oplossingquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Probleem opgelost, ga naar Nijmegen
Oeh ik dacht al gezelligquote:Op dinsdag 30 april 2013 06:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vlucht met je mee, maar dan richting Duitsland.
Ge benne zelluf tuig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou al dat tuig dat naar de binnenstad komt vermijd ik het liefst.
Ik moet zeggen dat ik weinig tuig heb gezien dit jaar...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou al dat tuig dat naar de binnenstad komt vermijd ik het liefst.
Ja, geen idee waarvoor. Brief nog niet opengemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie ook een stempas ontvangen?
Omg, is dat ook weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef Garisson72 het volgende:
Hoogte 80, 'n Bult Theater
http://www.h80.nl/
Moet wel mooi weer zijn tho
quote:'Arnhem heeft beste cocaïne'
ARNHEM - Arnhem heeft de twijfelachtige eer de eerste plaats te krijgen in een cocaïnetest. In de stad is snel goede cocaïne te vinden. Dat blijkt uit een onderzoek van de Nieuwe Revu.
Het tijdschrift ging een aantal steden in Nederland af, en probeerde zo snel mogelijk de drugs te bemachtigen.
In Arnhem was het in 20 minuten raak. Ook de kwaliteit van de cocaïne was goed. Arnhem kreeg als enige stad vijf sterren van de redactie.
Dat kan je laten meten natuurlijk. Gewoon de chemische samenstelling laten bepalen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:03 schreef Jan-Peter. het volgende:
hoe hebben ze die kwaliteit gemeten? Hebben medewerkers van de Nieuwe Revu allemaal een lijntje genomen?
Nice.quote:
Dudokquote:Op 15 mei 2013 is het precies 10 jaar geleden dat Dudok Arnhem haar deuren opende. We zijn trots op wat we in 10 jaar bereikt hebben en willen met u hier het glas op heffen.
Na afloop van de feestelijke borrel bent u van harte welkom bij Het Grote Stadsdiner. Dit driegangen feestmenu met medewerking van verschillende kunstenaars en artiesten serveren wij voor 10 euro per gang. Alleen te reserveren als driegangen diner en exclusief dranken. Reserveren is gewenst.
Ochtendprogramma 15 mei
10.45 – 11.15 uur Piñata-optocht van Montessorischool De Binnenstad in de Damstraat via de Walburgstraat naar Dudok Arnhem. Komt u kijken en de ruim 200 kinderen toezwaaien?
Middag- en avondprogramma 15 mei
16.30 uur Ontvangst
17.30 uur Opening viering DUDOK10 – openingswoord door Robert Wittenberg
17.45 uur Felicitaties door Pauline Krikke, burgemeester van Arnhem
19.00 uur Aanvang Het Grote Stadsdiner
21.30 uur Optreden der gelegenheid-Stadsdichters Burgerzaal Stadhuis
22.00 uur Bekendmaking uitslag referendum Kunstencluster
22.30 uur Nazit
Wij zien uit naar uw komst!
Namens Team Dudok Arnhem en directie Dudok Groep,
Robert Wittenberg
https://www.facebook.com/houmtegenquote:
Dat denk ik niet, zal eerder herbestemd worden voor horeca.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
Als dit betekent dat de Korenbeurs gesloopt kan worden ga ik zeker voor stemmen trouwens
Meer zon op de Korenmarkt
Focus Filmtheater heeft i.i.g verkapt opgeroepen om niet te stemmen als je voor bent:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef remlof het volgende:
Toch zo nog maar even 'voor' stemmen in het referendum, dat kan nog tot 9 uur.
www.kunstenclusterarnhem.nl
http://www.focusarnhem.nl/over-focus/kunstencluster.aspxquote:Referendum
Het plan voor een kunstencluster met Museum voor Moderne Kunst en Focus Filmtheater aan de Rijn kent niet alleen maar voorstanders. De tegenstanders hebben een raadgevend referendum afgedwongen, waarbij het voorgenomen raadsbesluit aan de Arnhemmers wordt voorgelegd. De complexiteit van het plan, dat na een intensieve en zorgvuldige procedure tot stand is gekomen, wordt daarin teruggebracht tot de vraag: "bent u voor of tegen het kunstencluster". Het referendum is pas geldig bij een opkomst van minimaal 30% van de kiesgerechtigden. Wanneer de voorstanders niet gaan stemmen -ook dat is een democratisch recht- wordt alom verwacht dat deze kiesdrempel niet wordt gehaald. De gemeenteraad zal dan vervolgens zijn voorgenomen besluit tot uitvoering van de plannen bekrachtigen.
Dan doen we datquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Focus Filmtheater heeft i.i.g verkapt opgeroepen om niet te stemmen als je voor bent:
[..]
http://www.focusarnhem.nl/over-focus/kunstencluster.aspx
Slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |