Haarlem is over het algemeen goedkoper dan Hoofddorp dus ik weet niet hoe je daarbij komt??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen willen in Hoofddorp ook niet wonen omdat het zo'n mooie stad is. Alleen omdat het dichtbij A'dam en Haarlem is. Omdat die steden wel leuk zijn.
Nee, ik ga zo douchen en daarna maar heel veel thee drinkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut, heb je al warme melk met honing geprobeerd?
Wees nou eens eerlijk, mensen gaan gewoon liever winkelen, uit, uiteten, gewoon sws vermaken in Haarlem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haarlem is over het algemeen goedkoper dan Hoofddorp dus ik weet niet hoe je daarbij komt??
Dat is toch een leuk cadeauquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo douchen en daarna maar heel veel thee drinken
Ik heb hem 2 tshirts gegeven van zalandoooo.
Haha VA
Ja is toch zo, sowieso dat ie boven de 55 isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo douchen en daarna maar heel veel thee drinken
Ik heb hem 2 tshirts gegeven van zalandoooo.
Haha VA
Klopt, dat zal ik absoluut niet ontkennen. Op alle 3 die dingen ben ik het met je eens!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk, mensen gaan gewoon liever winkelen, uit, uiteten, gewoon sws vermaken in Haarlem.
Die dingen gaan makkelijker als je er woontquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik absoluut niet ontkennen. Op alle 3 die dingen ben ik het met je eens!
Maar we hadden het nu over wonen
Nee ik wil gewoon dat je weet dat Hoofddorp net als Lelystad een kansloze stad zonder historisch centrum, zonder ziel, etc. blabla is. Dat beide geen aantrekkelijke steden zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, persoonlijke meningen en als jij maar happy bent waar je woont toch?
Haarlemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk, mensen gaan gewoon liever winkelen, uit, uiteten, gewoon sws vermaken in Haarlem.
Harlemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haarlem
Mensen die niet Bronx
Hoofddorpquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon dat je weet dat Hoofddorp net als Lelystad een kansloze stad zonder historisch centrum, zonder ziel, etc. blabla is. Dat beide geen aantrekkelijke steden zijn.
Ja, maar hij zei: ok bedankt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is toch een leuk cadeau
Kampen zuigt. Zwolle ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet in Hanzesteden wonen
Wat een dankbare manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei: ok bedankt.
En toen begon hij over vishengels te praten.
Even later zei mijn ma: moet je het niet ophangen? Anders gaat het kreukelen. (stiefvader had het opgepropt in de plastic dingetje terug gestopt)
Hij: als dat gebeurt weet je ook weer wat voor kwaliteit het is___!
Hij is vandaag al 64 gewordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is toch zo, sowieso dat ie boven de 55 is
Nee, het ging over de luxe van het wonen in de steden/dorpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon dat je weet dat Hoofddorp net als Lelystad een kansloze stad zonder historisch centrum, zonder ziel, etc. blabla is. Dat beide geen aantrekkelijke steden zijn.
Toch stijgt het aantal inwoners van Haarlem nauwelijks en dat van Hoofddorp juist gigantischquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dingen gaan makkelijker als je er woont
Misschien omdat Haarlem wijken heeft die veeel minder zijn dan alles in Haarlemmermeer. Maar ook wijken die veel beter zijn (Binnenstad, jaren '30 buurten (die erg populair zijn))quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het ging over de luxe van het wonen in de steden/dorpen.
Ik heb het nog voor je opgezocht. De gemiddelde WOZ waarde van Haarlem is 239.000 en die van Hoofddorp 275.000 (Haarlemmermeer)
I know.quote:
Net als het aantal geestzieken in NLquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch stijgt het aantal inwoners van Haarlem nauwelijks en dat van Hoofddorp juist gigantisch
Omdat Hoofddorp tiefensveel nieuwe wijken bouwt en er in Haarlem bijna geen ruimte meer voor is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch stijgt het aantal inwoners van Haarlem nauwelijks en dat van Hoofddorp juist gigantisch
Misschien heeft ie daarom dubbel zoveel liefde van jou nodigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know.
Maar ik had een keer niks gekocht op vaderdag omdat ik boos was.
Gaat hij meteen zeiken en janken dat hij niks heeft gekregen
Terwijl hij nooit iets krijgt van zijn eigen zoon.
Die heeft vandaag trouwens niet eens gebeld
38quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat hoe oud is jouw moeder dan
Qua inwoneraantal is het bijna gelijk tussen beiden gemeenten. Dus feit blijft dat de huizen gemiddeld goedkoper zijn in Haarlem. Dat zei ik dus al eerder. Dat bevestigd dus ook het feit dat als mensen in Haarlem willen wonen dat wel doen want het is goedkoperquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien omdat Haarlem wijken heeft die veeel minder zijn dan alles in Haarlemmermeer. Maar ook wijken die veel beter zijn (Binnenstad, jaren '30 buurten (die erg populair zijn))
Ja, hij is echt een aandachtshoerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien heeft ie daarom dubbel zoveel liefde van jou nodig
Omdat er veel vraag is naar nieuwe woningen in Hoofddorp. Haarlem is immers goedkoperquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat Hoofddorp tiefensveel nieuwe wijken bouwt en er in Haarlem bijna geen ruimte meer voor is.
Yeahright, Amsterdam is duur toch? Maar het aantal inwoners stijgt wel enorm.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua inwoneraantal is het bijna gelijk tussen beiden gemeenten. Dus feit blijft dat de huizen gemiddeld goedkoper zijn in Haarlem. Dat zei ik dus al eerder. Dat bevestigd dus ook het feit dat als mensen in Haarlem willen wonen dat wel doen want het is goedkoper
Dat is lullig jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, hij is echt een aandachtshoer
Maar dan zo ondankbaar
En is bijna het dubbele van je moederquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij ziet er wel jonger uit enzulks.
Kijk op Maps naar Haarlem, zie jij daar nog ruimte om te bouwen? Nee. Daarom wijken mensen uit naar Hoofddorp.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er veel vraag is naar nieuwe woningen in Hoofddorp. Haarlem is immers goedkoper
Hij had haar opa kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is ehm een groot leeftijdsverschil
Waarvoor zijn jullie me dankbaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is lullig ja
Wij zijn je wel dankbaar voor iets
Niet zo 'enorm' als Hoofddorp hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yeahright, Amsterdam is duur toch? Maar het aantal inwoners stijgt wel enorm.
je aanwezigheidquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarvoor zijn jullie me dankbaar?
Ik ken Haarlem wel hoor, ik ben er geborenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijk op Maps naar Haarlem, zie jij daar nog ruimte om te bouwen? Nee. Daarom wijken mensen uit naar Hoofddorp.
Misschien ligt het wel aan werkgelegenheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo 'enorm' als Hoofddorp hoor.
Maar denk nou even mee. Als een huis in Haarlem gemiddeld 239.000 euro is en in Hoofddorp 275.000 euro dan is er toch een keuze? Als 'men' dan liever in Haarlem zou wonen kan dat toch? Het is immers een stuk goedkoper. Toch gebeurd dat niet
Het ligt bijna tegen elkaar aan dus dat maakt niets uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel aan werkgelegenheid.
Mwa elke dag 10 minuten rijden maakt over het jaar veel verschil.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ligt bijna tegen elkaar aan dus dat maakt niets uit
Wel wat ouder dan ik, maar niet in de 30quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Val jij ook op mannen die 30 jaar ouder zijn?
Slijmbalquote:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa elke dag 10 minuten rijden maakt over het jaar veel verschil.
Maar alle meisjes vallen op ouder dus dat is normaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel wat ouder dan ik, maar niet in de 30
[..]
Slijmbal
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar alle meisjes vallen op ouder dus dat is normaal
Het is een aanname. Het ligt er dan puur aan waar je woont in de stad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je kan de logica niet aan?
Wanneer wordt je dertigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar als ik in de 30 ben, dan zoek ik een man in de 20(cougar en alles)
Nee oke, ik ken Haarlem niet zo goed enzulks, maar het is over het algemeen bekend dat Haarlem bekend staat als een mooie stad met historie, en Hoofddorp als een uit de klauwen gregroeid kutdorp dat de mensen uit Haarlem en Amsterdam moet opvangen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Haarlem wel hoor, ik ben er geboren
Niet allequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar alle meisjes vallen op ouder dus dat is normaal
Dat is niet te onderzoeken natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee oke, ik ken Haarlem niet zo goed enzulks, maar het is over het algemeen bekend dat Haarlem bekend staat als een mooie stad met historie, en Hoofddorp als een uit de klauwen gregroeid kutdorp dat de mensen uit Haarlem en Amsterdam moet opvangen.
Als er in Haarlem ruimte was voor grote, nieuwe wijken, zoals in Hoofddorp, zouden die er komen.
Bv. Nijmegen bouwt ook een enorme nieuwe wijk, zonder die wijk zouden ze niet meer groeien.
Hoofddorp zou zonder nieuwbouw minder hard groeien dan Haarlem zonder nieuwbouw.
Lach maar, over een flink aantal jaren had je haar liever 4 jaar jonger gehadquote:
Dan nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo lang ga ik niet wachten
En Jezus wat haat ik carnaval___!
Maar jij wordt toch ook ouder.quote:
Correctquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet
Carnaval
Ik blijf wel in de randstad.
[..]
Maar jij wordt toch ook ouder.
autsjquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lach maar, over een flink aantal jaren had je haar liever 4 jaar jonger gehad
Denk dat dat wel meevalt, wat is het verschil?quote:
Hier hebben ze sinds 2006 besloten ook carnaval te gaan vieren, wat een kutfeestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet
Carnaval
Ik blijf wel in de randstad.
[..]
Maar jij wordt toch ook ouder.
Mhaw age is just a numberquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lach maar, over een flink aantal jaren had je haar liever 4 jaar jonger gehad
Volgens mij maar een jaartjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, wat is het verschil?
alle kolere zeg, ff Haarlem op streetview effe willekeurige wijken opgezocht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:
Neem nou Haarlem Zuid, a.k.a. Schalkwijk. Of neem Parkwijk. Daar wil je nog niet dood gevonden worden. Zulke shit heb je echt niet in Hoofddorp hoor![]()
And jail is just a roomquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw age is just a number
En op die leeftijd maken die 4 jaartjes ook niet meer uit
Ooh deze speech:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, het ging om Hoofddorp en Lelystad
Hoe dan ook, waar een ieder gelukkig is. Als jij dat bent in de polder, prima
8 maanden maar hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, wat is het verschil?
Nee ik verhuis wel naar Amsterdam. niet naar hoofddorpquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, het ging om Hoofddorp en Lelystad
Hoe dan ook, waar een ieder gelukkig is. Als jij dat bent in de polder, prima
2 uur treinen voor een meisje, ga ik niet meer doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben ik in Den Haag met school.
Meet you there.
8 maanden is geen verschilquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
8 maanden maar hoor
Schalkwijk zat mijn middelbare school
zomaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 uur treinen voor een meisje, ga ik niet meer doen
Ik ben nog nooit in Nijmegen geweest en slechts 1x in Den Bosch en Maastricht. Ik kan daar niets over zeggen. Haarlem heeft een mooi centrum. De rest is niet mooiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
alle kolere zeg, ff Haarlem op streetview effe willekeurige wijken opgezocht.
Nog erger dan Lelystad
Maar, zou je dezelfde mening hebben als bv. Nijmegen, Den Bosch of Maastricht op de plek van Haarlem zou liggen (naar mijn idee, vanaf nu iig, veel mooiere steden)
Waar is hier?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier hebben ze sinds 2006 besloten ook carnaval te gaan vieren, wat een kutfeest
Maar heb je die jongen van kickboksen nou al je nummer gegeven?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
8 maanden maar hoor
Schalkwijk zat mijn middelbare school
Bam daar ging AJs hart, in duizenden stukjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het een tijd gedaan hoorquote:
Nijmnegen is best wel mooiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Nijmegen geweest en slechts 1x in Den Bosch en Maastricht. Ik kan daar niets over zeggen. Haarlem heeft een mooi centrum. De rest is niet mooi![]()
Je zal flink wat centjes mee moeten brengen als jij in een fatsoenlijke wijk in Amsterdam wil wonen waar Marokkaans niet de voertaal isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik verhuis wel naar Amsterdam. niet naar hoofddorp
Btw, Hoofddorp is ook i/d polder.
Dan niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nijmegen heeft hele mooie wijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Nijmegen geweest en slechts 1x in Den Bosch en Maastricht. Ik kan daar niets over zeggen. Haarlem heeft een mooi centrum. De rest is niet mooi![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nijmnegen is best wel mooi
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet.
Voor jou 10 andere Fokkers
Ik moest 3 uur reizen in mijn vorige relatie, dus ik snap je welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het een tijd gedaan hoor
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
Godsamme ik moet geen middagdutjes meer doen
Dat mag. Ik vind het een mooiere en luxere plaats met een veel betere liggingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nijmegen heeft hele mooie wijken![]()
Maar ach ja.
Ik blijf van mening dat Hoofddorp minstens zo'n pauperplaats is als Lelystad.
Vlakbij Arnhemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar is hier?
Maar er wordt in mijn stadje ook wel een carnavalsfeest gegeven, alleen dan met normale muziek
Wou eerst gaan, maarja, met mijn keel blijf ik toch maar binnen
Nee, durf niet
Geen succes dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het een tijd gedaan hoor
Prom is gewoon een pedoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik wel een verschikkelijke pedo met 10 maanden eerder
Jullie moeten nog wel break-up sex hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet.
Voor jou 10 andere Fokkers
Mooier =quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het een mooiere en luxere plaats met een veel betere ligging
Nou ik voel me nu brak als de pestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
uurtje willen slapen om 4 uur en dan om 10 uur wakkerworden
9 maanden wajoooquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom is gewoon een pedo
Stiekem is het 9 maanden verschil trouwens
Ah oke.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vlakbij Arnhem
Tja, hier wonen verder alleen maar ontzettende paupers waar ik niet echt mee op kan schieten (met paupers bedoel ik mensen met nickelson nike airmax trainingsbroek) dus ik ga sowieso niet
Luxer is het zeker. Lelystad heeft door de lage prijzen en hogere werkloosheid en ander soort bevolkingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooier =![]()
Luxer =![]()
Betere ligging = Verdedigbaar.
Het was nooit aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie moeten nog wel break-up sex hebben.
Valt niks uit te makenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie moeten nog wel break-up sex hebben.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Als iemand 9 maanden zegt, denk ik altijd aan een zwangerschap
je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je moederDie kan niet meer zwanger wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dan was het iemand andersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die kan niet meer zwanger worden
Gangster Squad (2013) - IMDbquote:
Emma Stonequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gangster Squad (2013) - IMDb
beetje retorische vraag tegen iemand die bij een jeugdzorgkliniek looptquote:
Beetje schofferende reactiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
beetje retorische vraag tegen iemand die bij een jeugdzorgkliniek loopt
Loop ik niet haal je informatie nou eens ergens goed vandaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je zo'n opmerking maakt zorg dan dat je je feiten op een rijtje hebt lutser,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik mag niet met de trein omdat me moeder bang is voor een bomaanslag
nu mag ik niet naar me mattie
Jawel ze zegt: er zijn steeda vaker in het nieuws bomaanslagen!! zeg ik: ja in new york en moskou maar niet hierquote:
Gosh, je moeder klinkt wel een beetje overbezorgd hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jawel ze zegt: er zijn steeda vaker in het nieuws bomaanslagen!! zeg ik: ja in new york en moskou maar niet hier
ja maar straks word je mishandeld!!!!
Waar kun jij nou moe van zijn man? Je hebt toch niet gewerkt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:21 schreef Taexon het volgende:
Godsamme en alweer in slaap gedonderd...moet ook nog kijken wat ik wil eten vandaag enzo
Dit ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je zo'n opmerking maakt zorg dan dat je je feiten op een rijtje hebt lutser,
is ze ook en nog dommer: ik mag niet meer met openbaar vervoer tot mijn aanklacht weg isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gosh, je moeder klinkt wel een beetje overbezorgd hoor
Mijn moeder en mijn mattie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik mag niet met de trein omdat me moeder bang is voor een bomaanslag
nu mag ik niet naar me mattie
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
volgende week zaterdag zuidhof mattie
We zitten hier toch niet op school manquote:
Van het sportenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar kun jij nou moe van zijn man? Je hebt toch niet gewerkt?
Welke aanklachtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
is ze ook en nog dommer: ik mag niet meer met openbaar vervoer tot mijn aanklacht weg is
Stoer man, die reacties van jou hier. Echt, ik ben diep onder de indrukquote:
Je zou een medewerker van het OV hebben bedreigd? En wie voert dat onderzoek uit dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
van bedreiging
niet eens waar maar ze willen verder onderzoek doen
Dat is vrij vlot. Wat heb je gegeten eigenlijk?quote:
Kon hem niet laten, vond hem zelf leuk fijn dat er nog iemand kon lachen.quote:
Duurde veel te langquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vrij vlot. Wat heb je gegeten eigenlijk?
Gezellig welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb voor mijn laptop gegeten :S
Terwijl ik een film keek :S
Helemaal alleen
achja fuck it, zo bij een vriend van me groen plantje rokenquote:
Nee 1 jochie van school die de pest op mijn heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou een medewerker van het OV hebben bedreigd? En wie voert dat onderzoek uit dan?
Klinkt wat overdreven om een bedreiging (van e.g. geweld) te gaan onderzoeken. Anderen komen weg met het doodschoppen van iemand omdat ze niet weten wie nou eigenlijk de fatale schop heeft gegeven
Ben jij zo snel joh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Duurde veel te lang
Altijd als ik samen met mijn ouders moet eten ben ik in drie minuten klaar en moet ik nog een kwartier niet doen
En stampotandijvie met worst.
Ja eigenlijk wel heb niets aan hunquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roald fuck die 2 achterlijke negeer ze mi mang
Soms is even alleen zijn eigenlijk wel relaxed. En als je vanavond weg gaat komt het vast goed met je avondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
achja fuck it, zo bij een vriend van me groen plantje roken
en daar de hele avond blijven dus in me 1tje eten is niet erg
kan ik lekker de tijd nemen
Bij mij kan je eigenlijk voor veel dingen terechtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel heb niets aan hun
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Kon hem niet laten, vond hem zelf leuk fijn dat er nog iemand kon lachen.
Ja, normaal als ik moet trainen dan ben ik in twee minuten klaar, ik eet heel netjes, ik kauw gewoon nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij zo snel joh?![]()
Hoop wel dat je netjes eet though
Okay. Nou, fingers crossed dan maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee 1 jochie van school die de pest op mijn heeft
maar ik moest vrijdag praten, en ze zeiden: we gaan het onderzoek afmaken en dan krijg je bericht of je word vervolgd
en daarom mag ik niet met het OV
Sorry ik ben geen homo dus wil jou ook niet pijpen of zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bij mij kan je eigenlijk voor veel dingen terecht
quote:
Trainen voor wat? Voetbalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, normaal als ik moet trainen dan ben ik in twee minuten klaar, ik eet heel netjes, ik kauw gewoon niet
tja, ik wil eerst bewijs zijn, word 2,5 uur verhoord omdat ik samen met 2 vrienden zou hebben gezged: homo ik maak je doodquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Nou, fingers crossed dan maar
Daaromquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms is even alleen zijn eigenlijk wel relaxed. En als je vanavond weg gaat komt het vast goed met je avond
moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tja, ik wil eerst bewijs zijn, word 2,5 uur verhoord omdat ik samen met 2 vrienden zou hebben gezged: homo ik maak je dood
we zijn 14 dus waarom dat serieus nemen man?
Je eerste sexuele ervaring man..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen homo dus wil jou ook niet pijpen of zo.
Overtrokken reactie inderdaad. Al heb je het gezegd, dan nog. Er word zo vaak iets geroepen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tja, ik wil eerst bewijs zijn, word 2,5 uur verhoord omdat ik samen met 2 vrienden zou hebben gezged: homo ik maak je dood
we zijn 14 dus waarom dat serieus nemen man?
Jij pijpt mannen ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je eerste sexuele ervaring man..
Je doet aan wedstrijd zwemmen ofzo?quote:
Why is thatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond even geen alcohol drinken denk ik.
hun maken er een hele zaak vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overtrokken reactie inderdaad. Al heb je het gezegd, dan nog. Er word zo vaak iets geroepen.
Geef een boete van een halve meier en laat het lekker rusten denk ik dan
Zo herkenbaar. De afgelopen 8 dagen ook 3x gedaan namelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
Lief dagboek, ik denk dat ik voor de verandering maar weer eens pizza eet.
:$$
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet aan wedstrijd zwemmen ofzo?
lieve Taexon, goed idee, zeker doen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
Lief dagboek, ik denk dat ik voor de verandering maar weer eens pizza eet.
:$$
Dat zullen ze ook niet zomaar krijgen. Zo'n onderzoek kost weet ik hoeveel uur betaald werk. Wat een onzin. Seponeren is goedkoper en al was het gezegd dan is er nog steeds niets gebeurd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hun maken er een hele zaak van
maar dan moeten ze wel bewijs hebben en dat hebben ze niet
Nope.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je eerste sexuele ervaring man..
Morgen Chinees en maandag Pizzaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga morgen anders doen, in plaats van 1 hele pizza 2 halve
Cool. Hoe vaak train je dan? En wat voor soort niveau moet ik me hierbij voorstellen?quote:
ja me pa zei ook aan het eind: binnenkort krijgen we een brief dat het is geseponeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook niet zomaar krijgen. Zo'n onderzoek kost weet ik hoeveel uur betaald werk. Wat een onzin. Seponeren is goedkoper en al was het gezegd dan is er nog steeds niets gebeurd.
zij*quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hun zij maken er een hele zaak van
maar dan moeten ze wel bewijs hebben en dat hebben ze niet
Misschien is dan een avond rust of iets minder wel goed inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vannacht al aardig wat alcohol gedronken en hasj gerookt.
Hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga morgen anders doen, in plaats van 1 hele pizza 2 halve
Bij ons op het dorp hadden ze een aanbieding voor pizza, goedkoper om dan een doos pizza te kopen dan los vlees groente en aardappelsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Morgen Chinees en maandag Pizza
Boven gemiddeld, geen Nederlandse kampioenschappen, maar wel af en toe Gelderse, en dat is na de Nederlandse competitie de hoogste wedstrijdszwem wedstrijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Hoe vaak train je dan? En wat voor soort niveau moet ik me hierbij voorstellen?
Dat zit er dik in inderdaad. Tenzij jij toegeeft dat je hem heb beledigd ofzo en dan krijg je misschien een kleine boete. Overdreven gedoe in ieder geval. Iedereen roept wel eens wat in een kwade buiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja me pa zei ook aan het eind: binnenkort krijgen we een brief dat het is geseponeerd
Ja dat ga ik ook nog doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou op kickboksen?
prachtig dorp!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij ons op het dorp hadden ze een aanbieding voor pizza, goedkoper om dan een doos pizza te kopen dan los vlees groente en aardappels
Wow, je bent er dus flink druk mee en op best wel een hoog niveau. Coolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Boven gemiddeld, geen Nederlandse kampioenschappen, maar wel af en toe Gelderse, en dat is na de Nederlandse competitie de hoogste wedstrijdszwem wedstrijd
En ik train nu 4 keer per week, want als ik vaker zou willen moet ik 's ochtends en ik ga niet om 5 uur opstaan
ja maar hun praten allemaal onzinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zit er dik in inderdaad. Tenzij jij toegeeft dat je hem heb beledigd ofzo en dan krijg je misschien een kleine boete. Overdreven gedoe in ieder geval. Iedereen roept wel eens wat in een kwade bui
Mwa, ik vind het een kutsport eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, je bent er dus flink druk mee en op best wel een hoog niveau. Cool
Je dromen zijn zo spannend of onverklaarbaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga echt een droomdagboek bijhouden.
ZIJquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hun praten allemaal onzin
ze zeggen dat ik dreig dat me oom ze dood maakt enzo dikke onzin verhaal
Maarja school gelooft hun dus ik krijg hier elke keer de schuld
Waarom ga je van zwemmen af als je zo goed bent?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook nog doen
Ik denk dat als ik van zwemmen af ga ik ga kickboksen
echt nietquote:
Hoe de fuck kan dit, je gebruikt eerst hun als onderwerp en dan wel zij, is dit een grap ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
School zou in deze fase naar mijn mening wat meer onpartijdig moeten zijn zolang het 'onderzoek' looptquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het een kutsport eigenlijk
Het doet pijn, ik ga de hele tijd kapot en ik zwem niet meer snellere tijden. En het doet pijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom ga je van zwemmen af als je zo goed bent?
Laatst droomde ik dat mijn benen verlamt waren en de rest van mijn leven in een rolstoelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je dromen zijn zo spannend of onverklaarbaar?
Wat doet er zo'n pijn dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het doet pijn, ik ga de hele tijd kapot en ik zwem niet meer snellere tijden. En het doet pijn.
Bizar welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laatst droomde ik dat mijn benen verlamt waren en de rest van mijn leven in een rolstoel
Heb een bepaalde mate van sporten nodig in de week, heeft iets te maken met zwaar trainenquote:
Waarom doet het pijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het doet pijn, ik ga de hele tijd kapot en ik zwem niet meer snellere tijden. En het doet pijn.
Dat is echt heel goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom doet het pijn?
Mijn beste vriendin doet ook aan wedstrijd zwemmen, zat ooit in de top 5 jeugd vlinderslag in NL ofzo, alleen zij vindt het dus ook een kutsport
Jij wil later ook met jongens daten die 9 maanden jonger zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik wil later net zoals jij worden
Ja, maar dan begrijp ik niet waarom jullie het dan blijven doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is echt heel goed
Iedereen die op zwemmen zit vindt het een kutsporrt, ik ken werkelijk niemand die het met plezier doet
snap ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik wil later net zoals jij worden
Tip heb ik vloe heb ik en shag heb ik voor jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
Wie heeft er vloe en tip en sigaret voor mij?
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij wil later ook met jongens daten die 9 maanden jonger zijn
Nee, een cougar zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij wil later ook met jongens daten die 9 maanden jonger zijn
Ja ik eigenlijk ook niet, bang dat ik dan heel dik ga worden en heel ongezond word denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar dan begrijp ik niet waarom jullie het dan blijven doen
Hoi msacras
Je kunt toch iets anders gaan doen om dat te voorkomen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook niet, bang dat ik dan heel dik ga worden en heel ongezond word denk ik
Zo'n wanhopig vrouwtje dat jongerenclubs af gaat om dronken jongens mee naar huis te nemen?quote:
Dan moet ik helemaal naar je dorp toe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Tip heb ik vloe heb ik en shag heb ik voor je
kom WHAW
kost zoveel moeite allemaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt toch iets anders gaan doen om dat te voorkomen?
bus gaat je niet lukkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar je dorp toe.
Blacka met de bus en trein.
Gewoon niet ongezond eten, en vaak naar de sportschool ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook niet, bang dat ik dan heel dik ga worden en heel ongezond word denk ik
Waarom kost dat meer moeite dan 4x per week te gaan zwemmen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kost zoveel moeite allemaal
Ja dat ben ik gewend, maar ik heb hier ook nog een boek liggen dat al 3 weken terug moet naar de beib, maar ik ben te lui om drie minuten te fietsenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kost dat meer moeite dan 4x per week te gaan zwemmen?
Niet wanhopig, ik zie dan nog steeds goed uit, dronken jongens komen van zelf op me afquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo'n wanhopig vrouwtje dat jongerenclubs af gaat om dronken jongens mee naar huis te nemen?
Nu niet dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet wanhopig, ik zie dan nog steeds goed uit, dronken jongens komen van zelf op me af
dronken jongens gaan op iedereen afquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet wanhopig, ik zie dan nog steeds goed uit, dronken jongens komen van zelf op me af
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dronken jongens gaan op iedereen af
naja ik ben natuurlijk de boosdoener want ik ben groter en dan zou ik hun intimiderenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
School zou in deze fase naar mijn mening wat meer onpartijdig moeten zijn zolang het 'onderzoek' loopt
Dat soort kleine dingen heb ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat ben ik gewend, maar ik heb hier ook nog een boek liggen dat al 3 weken terug moet naar de beib, maar ik ben te lui om drie minuten te fietsen
krimpen danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naja ik ben natuurlijk de boosdoener want ik ben groter en dan zou ik hun intimideren
Maar wilde jij geen vaste relatie?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel nu ook, daarom zeg ik: nog steeds
Hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naja ik ben natuurlijk de boosdoener want ik ben groter en dan zou ik hun intimideren
Juist goed toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dronken jongens gaan op iedereen af
ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat soort kleine dingen heb ik ook wel eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |