Haarlem is over het algemeen goedkoper dan Hoofddorp dus ik weet niet hoe je daarbij komt??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen willen in Hoofddorp ook niet wonen omdat het zo'n mooie stad is. Alleen omdat het dichtbij A'dam en Haarlem is. Omdat die steden wel leuk zijn.
Nee, ik ga zo douchen en daarna maar heel veel thee drinkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut, heb je al warme melk met honing geprobeerd?
Wees nou eens eerlijk, mensen gaan gewoon liever winkelen, uit, uiteten, gewoon sws vermaken in Haarlem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haarlem is over het algemeen goedkoper dan Hoofddorp dus ik weet niet hoe je daarbij komt??
Dat is toch een leuk cadeauquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo douchen en daarna maar heel veel thee drinken
Ik heb hem 2 tshirts gegeven van zalandoooo.
Haha VA
Ja is toch zo, sowieso dat ie boven de 55 isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo douchen en daarna maar heel veel thee drinken
Ik heb hem 2 tshirts gegeven van zalandoooo.
Haha VA
Klopt, dat zal ik absoluut niet ontkennen. Op alle 3 die dingen ben ik het met je eens!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk, mensen gaan gewoon liever winkelen, uit, uiteten, gewoon sws vermaken in Haarlem.
Die dingen gaan makkelijker als je er woontquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik absoluut niet ontkennen. Op alle 3 die dingen ben ik het met je eens!
Maar we hadden het nu over wonen
Nee ik wil gewoon dat je weet dat Hoofddorp net als Lelystad een kansloze stad zonder historisch centrum, zonder ziel, etc. blabla is. Dat beide geen aantrekkelijke steden zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, persoonlijke meningen en als jij maar happy bent waar je woont toch?
Haarlemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk, mensen gaan gewoon liever winkelen, uit, uiteten, gewoon sws vermaken in Haarlem.
Harlemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haarlem
Mensen die niet Bronx
Hoofddorpquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon dat je weet dat Hoofddorp net als Lelystad een kansloze stad zonder historisch centrum, zonder ziel, etc. blabla is. Dat beide geen aantrekkelijke steden zijn.
Ja, maar hij zei: ok bedankt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is toch een leuk cadeau
Kampen zuigt. Zwolle ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet in Hanzesteden wonen
Wat een dankbare manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei: ok bedankt.
En toen begon hij over vishengels te praten.
Even later zei mijn ma: moet je het niet ophangen? Anders gaat het kreukelen. (stiefvader had het opgepropt in de plastic dingetje terug gestopt)
Hij: als dat gebeurt weet je ook weer wat voor kwaliteit het is___!
Hij is vandaag al 64 gewordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is toch zo, sowieso dat ie boven de 55 is
Nee, het ging over de luxe van het wonen in de steden/dorpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon dat je weet dat Hoofddorp net als Lelystad een kansloze stad zonder historisch centrum, zonder ziel, etc. blabla is. Dat beide geen aantrekkelijke steden zijn.
Toch stijgt het aantal inwoners van Haarlem nauwelijks en dat van Hoofddorp juist gigantischquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dingen gaan makkelijker als je er woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |