SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Arsenal speelt heerlijk
Ramsey had in blessuretijd zeker de 0-2 moeten maken, en sowieso hadden ze genoeg kansen. Maar ze spelen echt goed, leuk om naar te kijken!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Diaby voor Wilsheretwitter:brazilgunners twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 16:53:57HT info: André Santos will be loaned to Grêmio for one year, with the option of Arsenal asking him to be back in the summer. reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Terecht.
Staat de hele tijd ook verkeerd opgesteld als hij 1-op-1 verdedigt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kon er geen nieuwe TT vanaf?Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Die commentatoren zijn ook niet echt consequent... Dit was dan weer geen geel terwijl hij de bal volledig mist, maar die eerste van Jenkinson was dezelfde situatie en was volkomen terecht.
Was beide geel wat mij betreft.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kutregie bij Sunderland - Arsenal
Waarom speelt Enoh niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Monopoly_Man het volgende:
Manolev met een heel erg slechte tackle... gelukkig maar een gele kaart gekregen.![]()
Eerste helft geweldig, met 10 man en zonder Wilshere zwaar onder druk maar nog wel ontzettend veel gecreëerd. Spannende en leuke wedstrijd! Had zo 4-5 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gelukkig gewonnen, maar niet overtuigend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Eerste helft vond ik zeker niet geweldig. Ze probeerden het te vaak te mooi te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Eerste helft geweldig, met 10 man en zonder Wilshere zwaar onder druk maar nog wel ontzettend veel gecreëerd. Spannende en leuke wedstrijd! Had zo 4-5 kunnen zijn.![]()
Prachtige club, al is het echt zonde dat die idiote Argentijnse voorzitter Adkins eruit heeft geflikkerd, voor een landgenoot die nog geen woord Engels kan.quote:![]()
Dat was schandalig ja. Als je ziet waar Southampton stond toen Adkins kwam en dat ie gewoon back to back promotie heeft afgedwongen en nu zo'n idioot erop. Ken ook niemand die daar blij mee was. Prachtige club ja, ben vroeger als kleine jongen nog een keer in het oude stadion The Dell gewees, leuk was dat. Hoewel St Mary's ook wel wat heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prachtige club, al is het echt zonde dat die idiote Argentijnse voorzitter Adkins eruit heeft geflikkerd, voor een landgenoot die nog geen woord Engels kan.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
city gaat nog winnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat een club
United nu zeker kampioen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ze begonnen met oudgediende Davis, toen bracht Adkins zo'n jonge flamboyante Argentijn Gazzaniga erin, en nu is het aan Boruc om zwak te keepen. Waardeloos man, ze hadden gewoon Davis moeten laten staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Had Soton geen keeper kunnen halen? Boris![]()
Die derby moet ik nog eens bezoeken, lijkt me geweldig. Was er vorig jaar de thuiswedstrijd daarvoor, vs Doncaster Rovers. Hele wedstrijd ook massaal liederen anti-Pompey als opwarmer, was genieten.quote:
Al zijn die in ontzettend slecht financieel weer, zou me niet verbazen als die opgedoekt gaan worden.![]()
GenottelijkPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Manchester United starting XI: De Gea; Rafael, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Cleverley, Giggs; Rooney, Van Persie.
Subs: Amos, Anderson, Smalling, Chicharito, Carrick, Nani, Welbeck.
Everton starting XI: Howard; Neville, Jagielka, Distin, Baines; Mirallas, Gibson, Osman, Pienaar; Fellaini; Anichebe.
Subs: Mucha, Heitinga, Jelavic, Oviedo, Naismith, Hitzlsperger, Stones.![]()
Heitinga ipv Distin, die moest kotsen geloof ik. Wordt een leuke middag voor MU dus.know'm sayin?
word? word.![]()
Heitinga in de basis
Godver RvP man wat doe jePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIGGGGGGSSSSSSPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Heeft nu in elk Premier League jaar gescoord, held
Heitinga baasPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Heeft nu in elk Premier League jaar gescoord, held
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Maar goed vorig jaar werd het 4-4
23ste, 21ste premier league seizoenquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
jammer dat de Ieren achter staanquote:Op zondag 10 februari 2013 17:38 schreef Rickazio het volgende:
toch maar even NL 1 kijken, Ierland tegen Engeland![]()
RvP ongelofelijk eindbaas
Zei John van Vliet nu Chikorita ipv Chicharito?
Da's toch een pokemon ofzo, verdomme zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
iig -rita op het einde jaquote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zei John van Vliet nu Chikorita ipv Chicharito?
Da's toch een pokemon ofzo, verdomme zeg.Dat is vrouwelijk
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja serieusquote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef alors het volgende:
[..]
iig -rita op het einde jaDat is vrouwelijk
Zie de gelijkenis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kom op man gooi er even een paar wissels in, woensdag is er nog een potjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Juist goed dat ze nu een volle wedstrijd spelen (iig Rooney), blijven ze in vormquote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Dos37 het volgende:
Kom op man gooi er even een paar wissels in, woensdag is er nog een potje
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Degradatie gaat dit seizoen ook episch worden.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Pool - WBA met Sierd![]()
Het is niet echt een genot. Sierd laat het goed merken.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Geniaal !quote:
justicia!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
nee was geen penal, maar die commentator wat een lapzwans eerste klas is dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:34 schreef Syntix het volgende:
Wel gerechtigheid, want het was geen penal.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Engels commentaar FTW.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef WEST het volgende:
[..]
nee was geen penal, maar die commentator wat een lapzwans eerste klas is dat.
0-1![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef WEST het volgende:
[..]
nee was geen penal, maar die commentator wat een lapzwans eerste klas is dat.![]()
Sierd. Die maakt deze wedstrijd nog kijkbaar.
![]()
TV net te vroeg uit gezet
GenottelijkPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Wat een lapzwans..., elke keer maar door gaan over hoe goed de grensrechters wel niet waren. En alleen maar Suarez afkraken. Oke deze penal was niet verdiend maar om er constant de hele wedstrijd over te zeurenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]![]()
Sierd. Die maakt deze wedstrijd nog kijkbaar.
![]()
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat een lapzwans..., elke keer maar door gaan over hoe goed de grensrechters wel niet waren. En alleen maar Suarez afkraken. Oke deze penal was niet verdiend maar om er constant de hele wedstrijd over te zeuren![]()
Je typt onzin.![]()
als jij het onzin vindt mag jij dat vinden.quote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef WEST het volgende:
[..]
nee was geen penal, maar die commentator wat een lapzwans eerste klas is dat.
Geen kwaad woord over sierd.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
begint?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:42 schreef Funzel het volgende:
Hij begint een beetje een karikatuur te worden vind ik.![]()
![]()
GET UP GET UP AND GET DOWNOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jezus wat kansloos zeg. Veel beter, maar die bal van hun valt dan weer binnenkant paal. Godverdomme!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nog Liverpool-Swansea kijkers?
Vorm, Tiendalli, Augustien en De Guzman allemaal basis.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
in de eerste 10 minuten na rust van 1-0 naar 4-0 voor Liverpool. Wat zouden ze daar in de thee stoppen?![]()
Evra heeft hem ook weer laten slingeren, gezellig daar in Manchester![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)at-Patrice-Evra.htmlknow'm sayin?
word? word.![]()
Commentator haalt Bradford en Brentford door elkaar
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:32 schreef alors het volgende:
Evra heeft hem ook weer laten slingeren, gezellig daar in Manchester![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)at-Patrice-Evra.html![]()
![]()
Een realistische kijk op de situatie.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Libris het volgende:
in de eerste 10 minuten na rust van 1-0 naar 4-0 voor Liverpool. Wat zouden ze daar in de thee stoppen?
1. Kunnen we de Premier League winnen?
Nee.
2. Kunnen we bij de eerste 4 eindigen in de Premier League?
Nee.
3. Hoe kunnen we dan Europees Voetbal halen?
Win de FA Cup of de League Cup.![]()
Ook de manier waarop, bijna verdacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Libris het volgende:
in de eerste 10 minuten na rust van 1-0 naar 4-0 voor Liverpool. Wat zouden ze daar in de thee stoppen?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De wedstrijd voor een finale met 5-0 verliezen is niet bepaald motiverend denk je? Ze hadden nog wel 6 basisspelers in de ploegquote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Een realistische kijk op de situatie.
1. Kunnen we de Premier League winnen?
Nee.
2. Kunnen we bij de eerste 4 eindigen in de Premier League?
Nee.
3. Hoe kunnen we dan Europees Voetbal halen?
Win de FA Cup of de League Cup.![]()
Man Utd - Reading nu met Büttner in de basis en RvP op de bank.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Dat was spannender dan het had hoeven zijn.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef alors het volgende:
Nasri schijnt bij te beunen bij American Idol
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja idd die wilde ik ook nog posten, heerlijke actie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Puik stukje actieknow'm sayin?
word? word.![]()
Deze vond ik ook mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd die wilde ik ook nog posten, heerlijke actie.![]()
![]()
26/2, 20:45 Oldham Athletic - Everton
27/2, 20:45 Middlesbrough - Chelsea
Kwartfinale, 9+10 maart:
Oldham Athletic (3)/Everton - Wigan Athletic
Manchester City - Barnsley (2)
Millwall (2) - Blackburn Rovers (2)
Manchester United - Middlesbrough (2)/Chelsea![]()
Fulham
Schwarzer, Riise, Senderos, Hangeland, Riether, Sidwell, Karagounis, Duff, Berbatov, Ruiz, Dejagah
Bench: Etheridge, Baird, Hughes, Emanuelson, Kacaniklic, Petric, Rodallega
Stoke City
Begovic, Cameron, Huth, Wilson, Shawcross, Shotton, Whelan, Nzonzi, Etherington, Walters, Crouch
Bench: Sorensen, Adam, Whitehead, Kightly, Shea, Jones, Jerome
Referee: Lee Probert![]()
God wat een mafketel die Nzonzi
Blijf van Ruiz afPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ruiz zou bij Arsenal moeten spelen. Komt nu niet echt tot zijn recht met die blinde dravers allemaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:08 schreef Dos37 het volgende:
God wat een mafketel die Nzonzi
Blijf van Ruiz af![]()
Penalty door Stoke gemist, of door Fulham gestopt
Wie scoorde er voor Stoke?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zie het al, Berbatov dus. En Walters weer een penalty gemist. Gelukkig voor hem geen twee eigen doelpunten deze wedstrijd
QPR: Cesar; Bosingwa, Samba, Hill, Traore; Granero, Mbia, Mackie, Taarabt, Townsend; Zamora.
Subs: Green, Park, Wright-Phillips, Onuoha, Jenas, Remy, Hoilett.
United: De Gea; Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra; Nani, Giggs, Carrick, Young; van Persie, Chicharito.
Subs: Lindegaard, Evans, Valencia, Anderson, Rooney, Welbeck, Cleverley.![]()
Hoe laat speelt Man U?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Wat een faal voetballer is dat zegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zie het al, Berbatov dus. En Walters weer een penalty gemist. Gelukkig voor hem geen twee eigen doelpunten deze wedstrijd
Bedankt voor deze zinvolle bijdrage.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgende maand maar de opstellingen zijn alvast bekend.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Arsenalkijkers?
SANTZEEEH
Godver wat een goal
Rafael 0-1Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
BOOM RAFAEL ALA UMTITIOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door YazooW op 23-02-2013 16:35:15 ]![]()
Geweldig geraakt die bal, stuit ook nog ff lekker op voordat ie zijn pantoffel er tegenaan zet.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
pop pop popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was helemaal mooi geweest als die bal ook nog eens door het net was gegaan
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Godsamme RvP geblesseerdPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Godsamme wat een aanvalPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Eerste nog niet volledig hersteld van blessurequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Remy, Hoilett en Park als sub
2e geen commentaar
3e nog nauwelijks gespeeld na blessure, maar je hebt wel een puntÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Hij loopt nog als een kievit zo te zien, ff masseren in de rust en weer door..Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Wel Real thuis is belangrijkerquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Voegt niks toe, kampioenschap is binnen, moet topfit zijn voor Realquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef ZaZoe het volgende:
Hij loopt nog als een kievit zo te zien, ff masseren in de rust en weer door..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Sinds Park JiSung en Yun SukYoung bij QPR zitten hebben ze blijkbaar Koreaanse reclames voor Fifa13 op de borden langs de lijn bij QPR
Nexon ook als sponsorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef Thas het volgende:
Sinds Park JiSung en Yun SukYoung bij QPR zitten hebben ze blijkbaar Koreaanse reclames voor Fifa13 op de borden langs de lijn bij QPR![]()
![]()
Ah, had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nexon ook als sponsor :pquote:What Nexon will do other than providing sponsorship money and aids, is that they will particularly make QPR squad in their games strong so that many people would choose to play QPR.![]()
Welke games? Ze maken toch alleen Mapple Story?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
FIFA Online op PCquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke games? Ze maken toch alleen Mapple Story?![]()
Volgens Wiki is dat niet van Nexon, "Freestyle Football" welquote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
twitter:howardnurse twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:46:56RvP replaced by Welbeck. Injured after tripping over cameraman in pit near goal after Rafael put #mufc 1-0 ahead at #QPR. reageer retweet
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Online_3quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens Wiki is dat niet van Nexon, "Freestyle Football" wel![]()
Hyuna als Fifa modelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Online_3
Vraag me af op welke engine het is gebaseerd. Maar goed, heeft natuurlijk weer KSSN nodig en dramatische ping..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Van Persie stervende?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jeetje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Online_3quote:The cover for the game features Park Ji-Sung.[1]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Arsenal/Wenger
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lukaku beest
12 goals al dit seizoen en dat op je 19
[ Bericht 68% gewijzigd door sausagin op 23-02-2013 17:55:58 ]sd![]()
Was ook wel verdiendquote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wellbeck speelde geweldig tegen Real Madrid, maar bakt er vandaag zoals bijna gewoonlijk weer niet veel van.![]()
Die Taarabt echt²²²²²²²
Speelt over het algemeen wel goed dit seizoen, scoort alleen niet. Wel goed in combinaties, aardig wat assists ook volgens mij. Vandaag niet top nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:46 schreef TheGeneral het volgende:
Wellbeck speelde geweldig tegen Real Madrid, maar bakt er vandaag zoals bijna gewoonlijk weer niet veel van.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Hup ChelseaPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
wtf, eraf sturen gelijk. Laat Stoke aub degraderen, ze zijn voor Engelse begrippen zelfs belachelijk lomp. Laat ze maar mer de aviva rugby league meedoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef alors het volgende:
Altijd gezellig bij Stoke![]()
[ afbeelding ]![]()
Het is godver niet aan te gluren. Samen voor 500 miljoen aan aankopen maar voetballen kunnen ze niet.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Godver Lampard mist een penalPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Het is idd behoorlijk triestquote:Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Het is godver niet aan te gluren. Samen voor 500 miljoen aan aankopen maar voetballen kunnen ze niet.![]()
![]()
Hooiveld met zijn derde eigen goal van het seizoen. Dat is ook prestatiePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Swansea, ik herinner me 2 jaar geleden dat ze met QPR in de PL kwamen, QPR zou de grote club worden en die geven dit jaar zoveel miljoenen euro's uit, en staan op degraderen. Swansea werd niks van verwacht, kopen een paar redelijke spelers voor niet veel geld, staan op een veilige plaats in de PL, spelen mooi voetbal en gaan nu een prijs winnen. Zie hoe verschil in beleid uit kan maken, Swansea laat zien hoe het moet.
Prachtig.
Swansea
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Inderdaad.quote:
Oh en van iets eerder in dit topic:Hij gaat echt geen basisspeler zijn hier. Sasha Riether is een geweldige right back.quote:![]()
Prijsje binnenOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
WHU - Tottenham nog een lekker potje vandaag. Hopelijk wat spektakel bij een overwinning van de Spurs gaan ze naar plek 3.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Schitterend eerbetoon aan Bobby MoorePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hoop op WHU. Als Arsenalsupporter en WHUfanquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Dos37 het volgende:
WHU - Tottenham nog een lekker potje vandaag. Hopelijk wat spektakel bij een overwinning van de Spurs gaan ze naar plek 3.
Penalty WHUPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Stop de pers Andy Carroll scoortPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
2-1 ColePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: