SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Arsenal speelt heerlijk
Ramsey had in blessuretijd zeker de 0-2 moeten maken, en sowieso hadden ze genoeg kansen. Maar ze spelen echt goed, leuk om naar te kijken!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Diaby voor Wilsheretwitter:brazilgunners twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 16:53:57HT info: André Santos will be loaned to Grêmio for one year, with the option of Arsenal asking him to be back in the summer. reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Terecht.
Staat de hele tijd ook verkeerd opgesteld als hij 1-op-1 verdedigt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kon er geen nieuwe TT vanaf?Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Die commentatoren zijn ook niet echt consequent... Dit was dan weer geen geel terwijl hij de bal volledig mist, maar die eerste van Jenkinson was dezelfde situatie en was volkomen terecht.
Was beide geel wat mij betreft.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kutregie bij Sunderland - Arsenal
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Waarom speelt Enoh niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Monopoly_Man het volgende:
Manolev met een heel erg slechte tackle... gelukkig maar een gele kaart gekregen.![]()
Eerste helft geweldig, met 10 man en zonder Wilshere zwaar onder druk maar nog wel ontzettend veel gecreëerd. Spannende en leuke wedstrijd! Had zo 4-5 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gelukkig gewonnen, maar niet overtuigend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Eerste helft vond ik zeker niet geweldig. Ze probeerden het te vaak te mooi te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Eerste helft geweldig, met 10 man en zonder Wilshere zwaar onder druk maar nog wel ontzettend veel gecreëerd. Spannende en leuke wedstrijd! Had zo 4-5 kunnen zijn.![]()
Prachtige club, al is het echt zonde dat die idiote Argentijnse voorzitter Adkins eruit heeft geflikkerd, voor een landgenoot die nog geen woord Engels kan.quote:![]()
Dat was schandalig ja. Als je ziet waar Southampton stond toen Adkins kwam en dat ie gewoon back to back promotie heeft afgedwongen en nu zo'n idioot erop. Ken ook niemand die daar blij mee was. Prachtige club ja, ben vroeger als kleine jongen nog een keer in het oude stadion The Dell gewees, leuk was dat. Hoewel St Mary's ook wel wat heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prachtige club, al is het echt zonde dat die idiote Argentijnse voorzitter Adkins eruit heeft geflikkerd, voor een landgenoot die nog geen woord Engels kan.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
city gaat nog winnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat een club
United nu zeker kampioen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ze begonnen met oudgediende Davis, toen bracht Adkins zo'n jonge flamboyante Argentijn Gazzaniga erin, en nu is het aan Boruc om zwak te keepen. Waardeloos man, ze hadden gewoon Davis moeten laten staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Had Soton geen keeper kunnen halen? Boris![]()
Die derby moet ik nog eens bezoeken, lijkt me geweldig. Was er vorig jaar de thuiswedstrijd daarvoor, vs Doncaster Rovers. Hele wedstrijd ook massaal liederen anti-Pompey als opwarmer, was genieten.quote:
Al zijn die in ontzettend slecht financieel weer, zou me niet verbazen als die opgedoekt gaan worden.![]()
GenottelijkPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Manchester United starting XI: De Gea; Rafael, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Cleverley, Giggs; Rooney, Van Persie.
Subs: Amos, Anderson, Smalling, Chicharito, Carrick, Nani, Welbeck.
Everton starting XI: Howard; Neville, Jagielka, Distin, Baines; Mirallas, Gibson, Osman, Pienaar; Fellaini; Anichebe.
Subs: Mucha, Heitinga, Jelavic, Oviedo, Naismith, Hitzlsperger, Stones.![]()
Heitinga ipv Distin, die moest kotsen geloof ik. Wordt een leuke middag voor MU dus.know'm sayin?
word? word.![]()
Heitinga in de basis
Godver RvP man wat doe jePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIGGGGGGSSSSSSPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Heeft nu in elk Premier League jaar gescoord, held
Heitinga baasPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Heeft nu in elk Premier League jaar gescoord, held
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Maar goed vorig jaar werd het 4-4
23ste, 21ste premier league seizoenquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
jammer dat de Ieren achter staanquote:Op zondag 10 februari 2013 17:38 schreef Rickazio het volgende:
toch maar even NL 1 kijken, Ierland tegen Engeland![]()
RvP ongelofelijk eindbaas
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: