Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?quote:
xbox, het is een deel uit TESquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?
Maar nu is het overdag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oblivion
[..]
's nachts
[..]
Maar het licht dat schijnt voor hen aan wie nog hoop is, zal zich als een deken over hen ontfermen en hen de hoogtes der hemelen intillen
Wat is TESquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
xbox, het is een deel uit TES
Dat zag ik ja. Maar wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:
Een poortwachter van zaligheid, een brenger van licht, een beschermer van puurheid en als een koning hoog in de troon de hemelen, zo is hij die lief heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar nu is het overdag.
De hemelen waar liefde slechts gewoonte is, doch gezien als een bijzonder verschijnsel. De liefde als onzichtbare hand, als gids naar de hemel, en als bewaker voor de nog te beleven aardse momenten van liefde
Wij zouden een boek moeten schrijven.
gmtaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
Wij hier dik lapohunten zodat we die TT konden maken doet iemand anders het al
beste lapo ooit obviouslyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zag ik ja. Maar wat is daar zo bijzonder aan dan?
Zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beste lapo ooit obviously
jullie toch juist?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fok-it heeft handboeien alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |