Auri jonguh!!! Geeft de bescherming van een Space Shuttle!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Denk dat ik zoiets maar eens binnenkort ga bestellen: http://www.carclean.nl/pr(...)46ml_PB_EXP32_101227
Ja, of iets anders wat gemaakt is voor nubuck leer.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef Emperor_Klaus het volgende:
Mensen, iemand met de nieuwe Meindl gevechtslaarzen?
Ik vraag me af hoe ik ze het beste kan onderhouden. Moet ik per se die Meindl sportwax + Wetproof hebben?
Gewoon volsmeren met kiwiquote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef Emperor_Klaus het volgende:
Mensen, iemand met de nieuwe Meindl gevechtslaarzen?
Ik vraag me af hoe ik ze het beste kan onderhouden. Moet ik per se die Meindl sportwax + Wetproof hebben?
De baas zal het niet kunnen boeien, maar jij wel, als je schoenen na 2 jaar uit elkaar vallen. Of omdat je de hele dag zweetkakken en natte schoenen van binnen hebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef gerco94 het volgende:
ik zeg doen!
gok dat de baas er niet vrolijk van wordt
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
Je moet ook niet tegen een muur leunenOf was het een douchewandje?
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef AchJa het volgende:
@BB, al een mes gescoord?
[ afbeelding ]
Probeer je het gebouw overeind te houden?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Probeer je het gebouw overeind te houden?
Om te testen of die pijn al weg is.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom leun je dan tegen de muur?
Lurk jij al lang?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef Emperor_Klaus het volgende:
Nog 4 posts te gaan. Wie zal dit keer de lapo krijgen. Kom erachter na de reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |