Geld in de pot is één ding om je inderdaad niet verdacht te maken tijdens een opdracht, onnodig geld in de pot brengen is iets anders (die koker vinden was als molzijnde totaal overbodig). Dat kan er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geef alleen aan dat het argument geld in de pot zo'n onzin is.
Als ze de kokers met z'n allen zouden openmaken zou dat gelijk verklaren waarom de foto's zwart werden nu verdenken ze zaraydaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
MAAR:
Zarayda wou voor de opdracht met de verduisterde kamer de laatste 2 kokers nog open maken.
WAAROM DAN??? Ze had toch al stiekem gekeken erin, en toen zag ze dat er alleen wit papier in zat...
140 tekens -> taal -> Paulien?twitter:IkBenDeMol twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 10:39:31140 tekens is soms te weinig: http://t.co/OvDe3Z9n #widm reageer retweet
Ik vind die hints uit de tweets die naar taal en dus Paulien verwijzen, wat makkelijk voor een programma als WIDM. Mocht dat echt een hint zijn, dan ben ik toch wele teleurgesteld in de producers dit jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Pino112 het volgende:
140 tekens -> taal -> Paulien?twitter:IkBenDeMol twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 10:39:31140 tekens is soms te weinig: http://t.co/OvDe3Z9n #widm reageer retweet
De mol heeft dus zelf de kokers niet opengemaakt, dit hebben medekandidaten gedaan. Dus kun je Zarayda schrappen als mol.quote:Dat was geweldig! Wij met z’n allen vol spanning de fotopapiertjes uit de kokertjes ontwikkelen, is er nog maar eentje niet verpest. Er zat heel veel geld in, van een paar verschillende opdrachten, maar er bleef niet meer dan ¤ 500,- van over. Even dacht ik nog dat Daniël zijn theorie dat het om fotopapier ging iets veel aan de rest zou opdringen, zodat veel meer kokers hermetisch gesloten zouden blijven. Maar gelukkig werd hij niet al te serieus genomen. Zo zie je maar weer, het werk van een mol is soms onzeker en moeilijk, maar soms wordt mijn werk door m’n medekandidaten heel gemakkelijk gemaakt.
Dat kan ook goed slaan op het feit dat Daniel niet serieus werd genomen toen hij over fotopapier begon. De kandidaten hebben dat idee niet geloofd waardoor ze kokers gingen openmaken. Of het kan slaan op de opdracht van Daniel in de helikopter, waar hij er voor zorgde dat iedereen af ging en er dus geen geld in de pot kwam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind die hints uit de tweets die naar taal en dus Paulien verwijzen, wat makkelijk voor een programma als WIDM. Mocht dat echt een hint zijn, dan ben ik toch wele teleurgesteld in de producers dit jaar.
Inhoudelijk over het dagboekbericht:
[..]
De mol heeft dus zelf de kokers niet opengemaakt, dit hebben medekandidaten gedaan. Dus kun je Zarayda schrappen als mol.
Wel een erg leuke aflevering! Ik vond het ook een goede molactie van Carolien om moeilijk te gaan doen met stokken om een doka te maken. Echter was er geen tijdslimiet waardoor de opdracht zou kunnen mislukken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer karige aflevering, weinig hints of aanwijzingen kunnen vinden
Klopt, dus dat maakte weer weinig uit. Het idee was leuk, als er een tijdslimiet was had het me ook benieuwd of Carolien dit had bedacht en had uitgevoerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wel een erg leuke aflevering! Ik vond het ook een goede molactie van Carolien om moeilijk te gaan doen met stokken om een doka te maken. Echter was er geen tijdslimiet waardoor de opdracht zou kunnen mislukken.
Mee eens, het wordt ook steeds moeilijker en dat siert het seizoen eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef MrManiak het volgende:
Een zeer karige aflevering, weinig hints of aanwijzingen kunnen vinden
Dit móet toch wel een hint zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Paulien werd tijdens de laser opdracht ook verkeerd geschreven; namelijk als Pauline
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dit móet toch wel een hint zijn?
Weet je nog wanneer dit was? Dan maak ik er een screenshot van
quote:
Ik zag dat er wel meer doen dus ik denk dat dat moest om bij een bepaalde kleur te komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat mij erg verbaasd is dat Carolien over dat grote open stuk rent aan het einde... waarom niet door het hoge gras of beschut tussen de bomen?
Kan je iets specifieker zijn met 'wat' ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tijdens de test verteld kees wat. Is dat tijdens deze vraag?
[ afbeelding ]
Ja, hij vertelde dat hij Paulien verdacht en klikte vervolgens derde aan. Volgens mij ging Paulien echter als vierde het veld in toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tijdens de test verteld kees wat. Is dat tijdens deze vraag?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |