Ik denk het wel. Volgens mij is het gewoon Paulien met haar "taal is zegmaar echt mijn ding". Het Afrikaanse dictee, de spelfouten in de afleveringen, de tweets die alleen beginnen met klinkers, het moth tshirt dat mol betekent etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Is de spelfoutentheorie nog actief? Helikopter werd net met een c geschreven.
waarom staat er dan een tekeningetje van een soort vlinder op dr shirt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet meer wie deze hint zei, maar ze had een 'The Moth ' shirt aan..
http://translate.google.nl/#en/da/moth
Omdat Moth een dier is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom staat er dan een tekeningetje van een soort vlinder op dr shirt?
het is de Milouska-tacktiek. Ze doet het erg aardig maar valt nu wel op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Zarayda die mogelijk als Mol de tactiek gebruikt om heel open over haar acties te vertellen. Eerder in de groep al over het niet vinden van de 'goud klompjes', dat ze toch wel heel erg verdacht bezig was. En nu aan ons als kijker vertellen dat zij de kokers heeft opengemaakt en dat ze dus stom bezig was. Dat lijkt een vrij slimme zet.
daarom, en dus GEEN mol. Ja in het Deens maar volgens mij is dit een Nederlands programma.quote:
Precies. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik haar niet als Mol wil(de) verdenken. Het zou heel een wel heel erg simpele tactiek zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is de Milouska-tacktiek. Ze doet het erg aardig maar valt nu wel op.
Alsof alle hints in het Nederlands zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja in het Deens maar volgens mij is dit een Nederlands programma.
Ego is gewoon goed Nederlands (voor ik).quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof alle hints in het Nederlands zijn
Is Ego Mol is ook Nederlands dus?
Volgens mij was de (naar mijn mening te vergezochte) theorie dat de -T- de 20e letter van het alfabet is en de -H- de 8e en dan dus 20-8 = 12 en de 12e letter van het alfabet is de -L-: zodoende dus The Molquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom, en dus GEEN mol. Ja in het Deens maar volgens mij is dit een Nederlands programma.
Volgens mij is het Latijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ego is gewoon goed Nederlands (voor ik).
Het is Latijn ja, maar net zoals meer Latijnse woorden is het te gebruiken in het Nederlands. Het andere is gewoon een vertaling uit het Deens.quote:
Nice, goed gevondenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij wijst de afvaller van de ene week de afvaller van de volgende week al aan bij de test.
Aflevering 1 -> het lijkt alsof Ewout Joep verdenkt
Aflevering 2 -> Joep verdenkt Janine
Aflevering 3 -> Geen test van Janine
Aflevering 5 -> Tim verdenkt Tania
Aflevering 6 -> Tania verdenkt Daniel
Aflevering 7 -> Daniel verdenkt Zarayda
Kees, Paulien en Carolien dus in de finale?
Lijkt me ook vrij waarschijnlijk. Kees is de mol, ik hoop dat Paulien wint. Maar ik acht de kans dat Carolien wint ook vrij groot, zij is zo fanatiek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef DaMart het volgende:
Kees, Paulien en Carolien dus in de finale?
Dat is heel vreemd ja. Als enige vandaag geld in de pot gebracht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Smeich het volgende:
Als Kees de mol zou zijn, waarom vindt hij dan een koker in de winkel met geld erin?
Omdat de kandidaten de andere kokers toch al verziekt hadden en de redactie graag wilde dat in elk geval 1 koker succesvol werd ontwikkeld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Smeich het volgende:
Als Kees de mol zou zijn, waarom vindt hij dan een koker in de winkel met geld erin?
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de kandidaten de andere kokers toch al verziekt hadden en de redactie graag wilde dat in elk geval 1 koker succesvol werd ontwikkeld.
Wie weet zat er in die andere enveloppen wel veel meer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef lordteddybeer het volgende:
Als kees de mol is vind ik het ook heel vreemd dat hij vorige keer 1500 euro pakte met die helikopter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |