Dat komt omdat er uit de opdrachten zelf voor ons als kijker nauwelijks iets te zien is. Daarvoor zijn de opdrachten dit jaar veel te simpel (het enige, doch grote, nadeel dit jaar, de rest is wel goed). Dan moet er dus wel wat met hints gedaan worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen gezien, dacht misschien ben je nieuw had gekund nietwaarHet is dit jaar wel heel opvallend dat er veel meer hints richting verschillende kandidaten zitten. Normaliter wel iets minder, viel al meer mensen op.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:44 schreef El.Wulfo het volgende:
Mijn post was in het vorige topic verzwolgen, iemand anders die dit ook opvallend vind?
[..]
Omdat de afbeelding na publicatie van de special bij mij in de inbox zat. Vrijdag a.s. kan je 'm terugvindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
Waarom staat die laatste hint van mij met Zarayda nog niet op de frontpage? Toch een hele sterke me dunkt.
Welke homepagequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:33 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Omdat de afbeelding na publicatie van de special bij mij in de inbox zat. Vrijdag a.s. kan je 'm terugvinden
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:33 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Omdat de afbeelding na publicatie van de special bij mij in de inbox zat. Vrijdag a.s. kan je 'm terugvinden
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 13-02-2013 om 22:01:21Vrijstelling nieuwe stijl. Donderdag, Ned 1 #widm. reageer retweet
Hmm die is wel interessantquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 13-02-2013 om 22:01:21Vrijstelling nieuwe stijl. Donderdag, Ned 1 #widm. reageer retweet
Tijdens vorige aflevering zeiden ze toch al dat het zou gaan om een vrijstelling voor de finale?quote:
Dat de mol zegt nieuwe stijl kan duiden op een bepaalde tactiek tijdens het veroveren van de vrijstelling snappiequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Tijdens vorige aflevering zeiden ze toch al dat het zou gaan om een vrijstelling voor de finale?
De komende aflevering is nog niet de aflevering voor de finale, maar wel een vrijstelling voor de finale te verdienen, snappie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat de mol zegt nieuwe stijl kan duiden op een bepaalde tactiek tijdens het veroveren van de vrijstelling snappie
Ja lol dat weet ik. Ik ga even in op de 2 woorden nieuwe stijl meer nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
De komende aflevering is nog niet de aflevering voor de finale, maar wel een vrijstelling voor de finale te verdienen, snappie?
Nevermind, je snapt het dus niet. Dat is de nieuwe stijl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja lol dat weet ik. Ik ga even in op de 2 woorden nieuwe stijl meer niet
Dat weet ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Nevermind, je snapt het dus niet. Dat is de nieuwe stijl.
Ik heb al spijt dat ik iets heb gezegd. Probeer niet de hele tijd een weerwoord te verzinnen alsjeblieft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar het kan ook een dubbele betekenis hebben zoals met zoveel dingen dit jaar.
Mja je hebt gelijk poes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef ejiraM het volgende:
Jullie zijn net twee elfjarige meisjes, sorry dat ik het zeg
Nee jij bent net een elfjarig meisje!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef ejiraM het volgende:
Jullie zijn net twee elfjarige meisjes, sorry dat ik het zeg
Oehh dan zou ik dr doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:50 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Nee jij bent net een elfjarig meisje!
Ik kan me herinneren dat in een eerder seizoen een paar jaar geleden, 2 afleveringen voor de finale ook al eens een vrijstelling voor de finale verdiend kon worden..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Nevermind, je snapt het dus niet. Dat is de nieuwe stijl.
Hoe ging dat toen dan destijds? Want daar weet ik niets meer van af.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat in een eerder seizoen een paar jaar geleden, 2 afleveringen voor de finale ook al eens een vrijstelling voor de finale verdiend kon worden..
Was dat niet met Frits? In zo'n bos? Of was dat een gewone vrijstelling?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe ging dat toen dan destijds? Want daar weet ik niets meer van af.
Ben ik even blij dat ik geen elfjarig meisje benquote:
Sissing of Huffnagel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Was dat niet met Frits? In zo'n bos? Of was dat een gewone vrijstelling?
Sissing. Ik ga het even zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Sissing of Huffnagel?
Sissing was volgens mij stuk eerder in het seizoen.
Geen idee, ik kan me alleen nog herinneren dat er een vrijstelling voor de finale op het spel stond. Maar bij nader inzien, kan dat ook de aflevering voor de finale zijn geweest. Het komt me alleen zo bekend voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe ging dat toen dan destijds? Want daar weet ik niets meer van af.
Ja, ik heb het al gevonden. Het was maar een gewone vrijstellingquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Aflevering 4 was dat volgens wiewasdemol
Ik hoop eigenlijk dat Daniël hem dan wintquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:36 schreef El.Wulfo het volgende:
Daarom, nu is er duidelijk gezegd dat het om een vrijstelling voor de finale gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |