Oh haha, leek er op XDquote:Op zondag 17 februari 2013 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind op dat adres geen C. Bijl, wel een andere naam met een vastgoedbedrijf.
Ik woon er in de buurt, heb ooit voor zijn huis gestaan vandaar dat ik het dachtquote:Op zondag 17 februari 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je er woont, dan zul je de straat toch wel kennen? Zeker als je weet waar de burgemeester woont.
Beffe, das daar toch bij Peipenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef m1155 het volgende:
niet van funda maar wel ..... http://www.grenswoningen.nl/huis/beffe/koop/r11922/
Ze hadden voor die ¤ 115,= per maand die een tophuisvermelding kost beter een deel van de inboedel kunnen laten opslaan....quote:Op maandag 18 februari 2013 16:02 schreef Roozjuh het volgende:
Hier staat serieus 'Top huis' bij???
Allemaal hier te vinden
Komt door de lichtinvalquote:Op maandag 18 februari 2013 16:33 schreef Roozjuh het volgende:
Hmz... waarom ziet de linkerkant van deze keuken er zo nep uit? Lijkt wel photoshop?
[ afbeelding ]
Ik zou er zo gaan wonen...mooi huis...mooie tuin....mooi uitzicht...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:47 schreef Roozjuh het volgende:
Jeetje, lekker groot fornuis!
[ afbeelding ]
Of toch niet..?
[ afbeelding ]
'Schat, in welk laadje ligt het notitie blokje?'
[ afbeelding ]
Wat hangt daar in het raam??
[ afbeelding ]
En wat the *** is dat nou weer aan het douche gordijnrail??
[ afbeelding ]
Hier
Jezusquote:Op maandag 18 februari 2013 16:47 schreef Roozjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch niet..?
[ afbeelding ]
'Schat, in welk laadje ligt het notitie blokje?'
[ afbeelding ]
Wat hangt daar in het raam??
[ afbeelding ]
En wat the *** is dat nou weer aan het douche gordijnrail??
[ afbeelding ]
Hier
Het ziet er echt zo smerig uitquote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef Roozjuh het volgende:
Prachtige pooltafel met unieke onderstel
[ afbeelding ]
Gok dat iemand de wc net niet heeft geredt...
[ afbeelding ]
Prachtige ramen waar je lekker naar buiten kan kijken...
[ afbeelding ]
Hier
Gaat meer om de verkrachtte foto door de groothoeklens. Het beste te zien aan die foto boven het formuis: op de eerste foto is het linkerschilderij liggend. Op de volgende foto is het opeens staandquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Dat fornuis is 120 breed en jij vind em niet groot.
ging mij idd meer om t verkrachten van een fotoquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gaat meer om de verkrachtte foto door de groothoeklens. Het beste te zien aan die foto boven het formuis: op de eerste foto is het linkerschilderij liggend. Op de volgende foto is het opeens staand
Bijkeuken waar de kinderen ook spelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:05 schreef Roozjuh het volgende:
Kinderen moeten anno 2013 natuurlijk wel hun eigen koelkast hebben
[ afbeelding ]
Heel leuk huisje is t wel
Dat zijn gehobbelde tegeltjes, ik zag ze toevallig zaterdag bij Raab Karcher. Ik vond ze niet mooi.quote:
Of het nou vertekend is of niet, maakt niet uit, want ik denk niet dat zo'n fornuis achterblijft als deze mensen gaan verhuizen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:47 schreef Roozjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch niet..?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |