quote:
stop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer, ik lach je uit nu. hardop.
contactquote:
quote:
quote:
Ga wat leuks met haar doen en nee dat hoeft niet meteen seks te zijn, verras haar op iets leuks en ga daarna met haar uit eten en schrijf desnoods een mooie brief aan haar maar wees gewoon niet zo materieelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat noem je toch liefde geven/delen/verdrijven ofzo
duurdelang.
Sorry, ik ben te moe geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst klagen over msacras en dan dit
hehe. moest ik aan denkenquote:
Weet je wel waar het vandaan komt?quote:
OK.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga wat leuks met haar doen en nee dat hoeft niet meteen seks te zijn, verras haar op iets leuks en ga daarna met haar uit eten en schrijf desnoods een mooie brief aan haar maar wees gewoon niet zo materieel
smoesjesquote:
Huh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je wel waar het vandaan komt?
Ik zag het pas toen ik net jouw DM zagquote:
natuurlijk niet want valentijn is nonsensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK.
Thnx voor de tips enzo.
Maar uiteten, op donderdag?
Is het raar om dat te verplaatsen naar vrijdag?
jer, geef een bos rozen en ga een film kijken met chocolade ofzo. hup, klaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK.
Thnx voor de tips enzo.
Het is de avond van valentijnsdag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK.
Thnx voor de tips enzo.
Wel leuk dat ik mensen lol bezorg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer, ik lach je uit nu. hardop.
aaah VA'tjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me soms als de enige die niet geeft om een paar uiers, geld, booty en seks maar gewoon iemand in de ogen wil kijken en weten dat het ok is. Dat alles klopt. Dat er geen ik en jij is, maar wij.
quote:
Dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me soms als de enige die niet geeft om een paar uiers, geld, booty en seks maar gewoon iemand in de ogen wil kijken en weten dat het ok is. Dat alles klopt. Dat er geen ik en jij is, maar wij.
aaawh, je bent heus niet de enige hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja we kunnen ook wel een film kopen en samen gaan kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jer, geef een bos rozen en ga een film kijken met chocolade ofzo. hup, klaar.
Ja maar toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is de avond van valentijnsdag.
Denk jen iet dat heel veel stelletjes uit eten zijn?
ja doe dat maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja we kunnen ook wel een film kopen en samen gaan kijken![]()
Gezelleng in het donker in bed enzo, met kaarsjes en laptop op school
Dat is nog beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hou het simpel, ga ergens heen waar je samen kan lachen en genieten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Maar zij is ook heel lief hoor, echt heel lief.
Weet ik ook wel hoor, maar soms..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaawh, je bent heus niet de enige hoor
nee joh, gewoon klaar dan.quote:
met de laptop op school kun je wel weglatenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij gaat er vanuit dat jij dat doet. Als ik jou een beetje hoor hoe ze isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef JRRY het volgende:
Omg maar ik moet eigenlijk helemaal niks regelen, straks regelt zij al iets.
GA GEWOON EEN FILM KIJKEN. Doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef JRRY het volgende:
Dat sowieso wel, tis maar een dorp.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Wel nadat je uit eten bent geweest.
En het liefst terug naar huis kan wandelen als dat te doen is
Je bent de man in de relatie. Ze verwacht wat van jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef JRRY het volgende:
Of je wil je laptop kapotquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met de laptop op school kun je wel weglaten
omdat het ook leuk isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom heb ik mezelf een jaar lang wijsgemaakt dat single zijn leuk is
Idk, het is niet leuk, leegte en als je vrienden je voor je gevoel laten zitten is er altijd die ene.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom heb ik mezelf een jaar lang wijsgemaakt dat single zijn leuk is
Right here. Right now.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het ook leuk is![]()
Tot je op een bepaald punt komt dat iedereen om je heen gelukkig is met iemand en je je #foreveralone voelt
schoot *quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met de laptop op school kun je wel weglaten
Als je uit eten wil diezelfde dag doen. niet vrijdag. dat is niksquote:
Sorry, ja ik ga een film kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
GA GEWOON EEN FILM KIJKEN. Doe niet zo moeilijk.
goedzoquote:
Nee ik hou het erin.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsnog kan je het weglaten
Aviciiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
Wtf I Could Be The One in mijn playlist? O nee, reclame -_-
Spotify
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op de tv film kijken is romantischer imo maar hey ieder z'n ding
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als je wat meekrijgt van de film ben je niet goed bezig
Welterusten manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen. Eindelijk
sorry sof oneluv FOK!soulmates
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen. Eindelijk
Itunesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
Wtf I Could Be The One in mijn playlist? O nee, reclame -_-
Spotify
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen. Eindelijk
Hoezo, in haar grote nette (mijne is rommel) kamer enzo met geurkaarsen enzo, en laptop op schoot tegen elkaar aanquote:
Werkse morgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De liefde die ik van jullie krijg door dit scherm
Spreek jullie morgen begin van de avond misschien, anders zondagavond
Ja, pixels zijn liefquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De liefde die ik van jullie krijg door dit scherm
Spreek jullie morgen begin van de avond misschien, anders zondagavond
Holaquote:
nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, in haar grote nette (mijne is rommel) kamer enzo met geurkaarsen enzo, en laptop op schoot tegen elkaar aangezelligg
jongere generatie hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.
Romantisch film kijken doe je half op elkaar kruipend naar de tv
misschien heeft ze wel geen tvquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.
Prima, met jou?quote:
Je theorie klopt niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
JRRY jouw avond:
Je haalt haar lopend op van huis. Als je haar ophaalt kan je altijd nog een roos geven ofzo, of weet ik veel. Dat is schattig
Daarna wandel je gezellig naar de stad, uit eten in een knus, romantisch restaurant (Italiaans ofzo)
Dan wandel je weer terug, en kan je in haar kamer een film kijken, ( en van te voren zorgen dat je alles al klaar hebt gezet en zij haar kamer nog niet in is geweest)
Tuurlijk welquote:
Waarom niet?quote:
Jezus.. mag dat wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, net werkdag van 18 uur achter de rug
wij doen dat in bed met laptop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.
ohja, vergetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk welhet is een verwend kind volgens JRRY
Misschien aan haar ouders vragen of zij het willen doen als jij met haar uit eten bent? Is wel beetje stom maar toch stuk leukerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan haar niet van huis halen en dan zorgen dat het al mooi gemaakt is.
Ja, wel okay thanks. Ben nogal moequote:
Ja ook wel, net thuis van werkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thanks. Ben nogal moe
Hoe is het met jou?
Nee ik was boos op hem door die muis van toen, weet je nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je had zeker last van je darmen en nu niet meer
Tot morgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga stoppen met FOK!ken! Tot morgen ofzo
Boos op de kat waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik was boos op hem door die muis van toen, weet je nog
Dat is echt bizar lang zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, vanaf 07:00 tot ongeveer 00:00
Tot morgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja alsjeblieft niet. Ik ben niet zo'n seksgod of ietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haar kamer ook volhangen met kooien, en wurg-apparaten en een sadistisch sm-spelletje met haar spelen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:19 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja alsjeblieft niet. Ik ben niet zo'n seksgod of iets
die muisquote:
Moet je vroeg op?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zo lang meer wachten.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat wel blij dat ik klaar ben
langer doorslapenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, maar anders word ik morgen chagrijnig.
Ik begrijpquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, maar anders word ik morgen chagrijnig.
omdat hij een muis aan mij gafquote:
quote:
watquote:
ik wil niet dat je gaatquote:
Same!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:27 schreef JRRY het volgende:
oke ik ook, tandenpoetsen en mn bed slaapbaar maken.
Ik slaap nietquote:
Deze vroege slaper is de hele week ook om 6.30am opgestaan thoughquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze vroege slaper is de hele week ook om 6.30am opgestaan though
paar uurtjes per nachtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Oke ik blijf ook nog wel ffn.
komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wil niet dat je gaat
ik moet bijna net zo hard huilen als jij als je een boek van jakkes vriens gaat lezen
ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
paar uurtjes per nachtHeb niet veel slaap nodig
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
slaap lekker
Je houd gewoon van slapen?quote:
Ja ik niet dus+ weinig slaap nodig zorgt dus dat ik nogal een nachtbraker benquote:
Maar, slapen is leuk. Vooral als je leuke dromen hebtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik niet dus+ weinig slaap nodig zorgt dus dat ik nogal een nachtbraker ben
Ja die heb ik dus nooitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, slapen is leuk. Vooral als je leuke dromen hebt
Alsof het leven altijd leuk isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus nooitnee maar ik vind het vooral saai
als je nooit zou hoeven slapen wordt je leven met 1/3de verlengt
Gewoon snachts je huiswerkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof het leven altijd leuk is
Enneuh ik zou echt niet weten wat ik nog meer op een dag zou moeten doen...
Nee ik bedoel als je geen slaap nodig zou hebben: + dan ben je ook niet moequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kan niet, overdag moek me concentreren op school.
Bloodhound Gangquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Do it like they do on the Discovery Channel
OJAquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je geen slaap nodig zou hebben: + dan ben je ook niet moe
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:
komt wel goed Gquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:49 schreef Dientje12 het volgende:
ainoh me niggas laten me weer in de steek
je trouwste vriendquote:
lekkere combi wel..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Met hem wil ik welleens diepgaande gesprekken hebben over het leven onder het genot van garnalen en ranja
Garnalen en ranja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Met hem wil ik welleens diepgaande gesprekken hebben over het leven onder het genot van garnalen en ranja
Nee dat weet ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dientje drinkt niet vaak alcohol
Ziekiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Weet nog wel dat ik in een niet nader te noemen dorp in een achtertuin heb staan smoken met die jongen
Ohja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Weet nog wel dat ik in een niet nader te noemen dorp in een achtertuin heb staan smoken met die jongen
nah, wel monopoly 3x gemeet, lompe 1x gemeet en oerbeer ook 1xquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja?met allemaal beruchte FOK!-ers enzo?
En? was het wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah, wel monopoly 3x gemeet, lompe 1x gemeet en oerbeer ook 1x
patje ook trouwens
spannendquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah, wel monopoly 3x gemeet, lompe 1x gemeet en oerbeer ook 1x
patje ook trouwens
Slaapwandel je?quote:
Mijn broertje is een keer bijna in zijn pyjama op de fiets ergens naar toe gereden in zijn slaapquote:
haha dat is stiekem wel baasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje is een keer bijna in zijn pyjama op de fiets ergens naar toe gereden in zijn slaap
Ja hij dacht dat hij bij een vriendje wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat is stiekem wel baas
hahaha aawhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij dacht dat hij bij een vriendje wastegen mijn vader `Ja het is alweer laat, moet maar weer eens terug naar huis''
Ja, je faaltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat heb ik allang gedaan
Oh, vandaar die sad PIquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Neehoor het is goed gekomen
ziekquote:
waarom ga je niet werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:04 schreef supersof het volgende:
straks naar de ah, vrij briefje aanvragen
heb een meeloopdag. maar hoop dat ik nog vrij kan krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom ga je niet werken
Goedemurgen
ga heel hard hoesten en zielig doen en doe alsof je doet gaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een meeloopdag. maar hoop dat ik nog vrij kan krijgen
Krijg je wel vrij voor lijkt me, mits je het een beetje optijd hebt aangegeven natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een meeloopdag. maar hoop dat ik nog vrij kan krijgen
ja eigenlijk een dag te laat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Krijg je wel vrij voor lijkt me, mits je het een beetje optijd hebt aangegeven natuurlijk
3 wekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsjaaaaa
Hoelang moet dan van te voren?
twee wekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsjaaaaa
Hoelang moet dan van te voren?
neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:09 schreef Taexon het volgende:
Kijken jullie sochtends ook altijd plebtv?
oooh dat ja dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naakt voor je raam zitten en naar buiten kijken dan zie je plebTV
Watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oooh dat ja dat doe ik ook altijd!
Wel goed. Ben nog moe maar heb een lunch afspraak in Baker Street om 12 uurquote:
Hoe is de film?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb gisteravond Django Unchained gezien
awh lunchen is wel lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed. Ben nog moe maar heb een lunch afspraak in Baker Street om 12 uur
Ja dus een beetje flauw voor al die mensen waar het nu avond isquote:
Dat is zo! Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh lunchen is wel lekker
Echt geweldig, vooral Cristoph Waltz doet het geweldig, de film heeft verder een goede verhaallijn, humor en geweldquote:
Dat zou zomaar kunnen. Ik ben redelijk wat uurtjes weg vandaag en heb geen zin om ervoor te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dus een beetje flauw voor al die mensen waar het nu avond is
Tevens ga ik vandaag winnen
Ja kan me gewoon niet aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Ik ben redelijk wat uurtjes weg vandaag en heb geen zin om ervoor te gaan![]()
Ik wil 'em ook zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt geweldig, vooral Cristoph Waltz doet het geweldig, de film heeft verder een goede verhaallijn, humor en geweld
Nee, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kan me gewoon niet aan
Op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk
Ik kan het allemaal niet bijhouden op mijn leeftijd
Vergeleken met jou ben ik dat ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd
Nu doe je net alsof je oud bent
Anyway, ik gun het je van harte vandaagquote:
Jij bent toch dat ventje die zo cute is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu doen jullie net alsof ik een of ander klein kind ben
oh ben je dat niet danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu doen jullie net alsof ik een of ander klein kind ben
Niet dat het me gaat lukken, net een nieuw spel en huiswerk, maar ik ga het proberen, alweerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anyway, ik gun het je van harte vandaag![]()
Ik ben gewild als je dat bedoeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch dat ventje die zo cute is?
Als je het doet zoals vorige week maak je een heel goede kans hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet dat het me gaat lukken, net een nieuw spel en huiswerk, maar ik ga het proberen, alweer
Dat weet ik niet. Ik heb alleen gelezen dat mensen je cute vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben gewild als je dat bedoeld.
Ja dan gaan we vanavond weer met z'n allen keihard postenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je het doet zoals vorige week maak je een heel goede kans hoor
Vanavond kan ik daar wel even aan meedoenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan gaan we vanavond weer met z'n allen keihard posten
Ja dat zeggen meisjes als ze je willenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb alleen gelezen dat mensen je cute vinden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond kan ik daar wel even aan meedoen
Lucky fishquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat zeggen meisjes als ze je willen
watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan gaan we vanavond weer met z'n allen keihard posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |