quote:
stop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer, ik lach je uit nu. hardop.
contactquote:
quote:
quote:
Ga wat leuks met haar doen en nee dat hoeft niet meteen seks te zijn, verras haar op iets leuks en ga daarna met haar uit eten en schrijf desnoods een mooie brief aan haar maar wees gewoon niet zo materieelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat noem je toch liefde geven/delen/verdrijven ofzo
duurdelang.
Sorry, ik ben te moe geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst klagen over msacras en dan dit
hehe. moest ik aan denkenquote:
Weet je wel waar het vandaan komt?quote:
OK.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga wat leuks met haar doen en nee dat hoeft niet meteen seks te zijn, verras haar op iets leuks en ga daarna met haar uit eten en schrijf desnoods een mooie brief aan haar maar wees gewoon niet zo materieel
smoesjesquote:
Huh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je wel waar het vandaan komt?
Ik zag het pas toen ik net jouw DM zagquote:
natuurlijk niet want valentijn is nonsensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK.
Thnx voor de tips enzo.
Maar uiteten, op donderdag?
Is het raar om dat te verplaatsen naar vrijdag?
jer, geef een bos rozen en ga een film kijken met chocolade ofzo. hup, klaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK.
Thnx voor de tips enzo.
Maar uiteten, op donderdag?
Is het raar om dat te verplaatsen naar vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |