ja hoor primaquote:
Shitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja hoor prima
je bent alleen de a achter Zo vergeten
Zo danquote:
Niemandquote:
Ik .. maar ik geef toe.. ik moest mij er echt doorheen worstelenquote:
Godverquote:
Ik wel, met name met die hoorspelen, dat sfeertje, ik ben ook gek op voorgelezen verhalen, nog steeds, luisterboeken vind ik echt zo lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik niet. Ik had en heb niks met Paulus.
ik mag er toch graag wat bewegende beelden bij zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel, met name met die hoorspelen, dat sfeertje, ik ben ook gek op voorgelezen verhalen, nog steeds, luisterboeken vind ik echt zo lekker
Eucalyptaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik niet. Ik had en heb niks met Paulus.
In de auto is dat echt kut hoor, dan kun je beter alleen luisterenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik mag er toch graag wat bewegende beelden bij zien
Met lezen vorm ik die zelfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik mag er toch graag wat bewegende beelden bij zien
Ik luister radio NL...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
In de auto is dat echt kut hoor, dan kun je beter alleen luisteren
Ja doei, pas op in de tramquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:39 schreef Toverheks het volgende:
maar wens iedereen slaap lekker
en als je nog de weg op gaat het is glad, nog net geen code oranje
Ik heb nog 1 gladde weg te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:39 schreef Toverheks het volgende:
maar wens iedereen slaap lekker
en als je nog de weg op gaat het is glad, nog net geen code oranje
Oh godquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 gladde weg te gaanTrusten !
Ik kan me er niks bij voorstellen, nooit geprobeerd ook hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb net de luisterboeken van Jack Reacher (van die nieuwe film met Tom Cruise) binnengesleept, best wel aardig moet ik zeggen
gelukkig heb je een schotse geruite onderbroekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 gladde weg te gaanTrusten !
jah .. ik heb de film gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb net de luisterboeken van Jack Reacher (van die nieuwe film met Tom Cruise) binnengesleept, best wel aardig moet ik zeggen
Boeken en films gaan imo niet lekker samen. Lezen schept een fantasiequote:
Dat heb ik ook vaak. Dat je een beeld hebt gevormd van de hoofdpersoon wat helemaal niet overeenkomt met degene die die rol in de film speelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeken en films gaan imo niet lekker samen. Lezen schept een fantasie
Ik lees kranten en vakbladen, vakbladen zijn altijd rijkelijk voorzien van plaatjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeken en films gaan imo niet lekker samen. Lezen schept een fantasie
Gewoon je wordt voorgelezen, heerlijk, hangt altijd ook een beetje af van de voorlezer. Ik bedoel de Harry Potter boeken vond ik helemaal top in het Engels, voorgelezen door Jim Dale (Amerikaanse versie)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen, nooit geprobeerd ook hoor.
Een teleurstelling als je de film zietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak. Dat je een beeld hebt gevormd van de hoofdpersoon wat helemaal niet overeenkomt met degene die die rol in de film speelt.
Ik ga het eens proberen. Maar ik ben bang dat ik al in de lach schiet met zo'n stem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon je wordt voorgelezen, heerlijk, hangt altijd ook een beetje af van de voorlezer. Ik bedoel de Harry Potter boeken vond ik helemaal top in het Engels, voorgelezen door Jim Dale (Amerikaanse versie)
Op het strand, tijdens het sporten, helemaal top
Met Asterix en Obelix viel dat erg mee...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Een teleurstelling als je de film ziet
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met Asterix en Obelix viel dat erg mee...
Och, de ene verteller is de andere niet, maar ik vond bijvoorbeeld het Boek van Keith Richards, Life, voorgelezen door Johnny Depp best heel goed te pruimen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen. Maar ik ben bang dat ik al in de lach schiet met zo'n stem.
Lezen is zo persoonlijk
ik wel want ik ken het boek nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef Soury het volgende:
Ik zou een verfilming van A Prayer for Owen Meany echt niet pikken
Aanraderquote:
Ik zal eens kijken of het wat voor me is, tik jij nu maar eens luisterboek in op Spotnet en dan kies je gewoon een lekkere uit, hup op je iPod of smartphone, oogjes dicht en luisteren maar ......quote:
Oogjes dicht en luisteren, nou neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het wat voor me is, tik jij nu maar eens luisterboek in op Spotnet en dan kies je gewoon een lekkere uit, hup op je iPod of smartphone, oogjes dicht en luisteren maar ......![]()
trust
Ik heb gisteren zowat alle hoorspellen Hr Bommel en Tom Poes binnengehaald.. Hoorspelen, het vergeten genieten met je verbeelding op max weerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het wat voor me is, tik jij nu maar eens luisterboek in op Spotnet en dan kies je gewoon een lekkere uit, hup op je iPod of smartphone, oogjes dicht en luisteren maar ......![]()
trust
Echt, wat byzarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zowat alle hoorspellen Hr Bommel en Tom Poes binnengehaald.. Hoorspelen, het vergeten genieten met je verbeelding op max weer
Jahh, ik heb dit bovenstaande nog eens een aantal keren goed doorgelezen, en verrék ik vond het ook...quote:
Mehhhhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ik heb dit bovenstaande nog eens een aantal keren goed doorgelezen, en verrék ik vond het ook...
Je zeurt nu een beetje, ga lekker slapen morgen zijn je vriendjes er vast ook weer..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:46 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 februari 2013 01:43 schreef 5thencounter het volgende:
Heb je lang moeten zoeken, dat ben ik niet waard hoor
Weet je ik had echt zo van "agghhhh fukking hel " Toen er een pop up kwam. En dat was jijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zeurt nu een beetje, ga lekker slapen morgen zijn je vriendjes er vast ook weer..
Hmm, dit gaat nergens heen hé? Doe geen moeite...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ik had echt zo van "agghhhh fukking hel " Toen er een pop up kwam. En dat was jij
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, dit gaat nergens heen hé? Doe geen moeite...
Troost je, je bent niet alleen Pietje, ik ben al een uur aan het werkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wil je uitslapen, lukt 't niet. mogguh
Is een aparte site van, waar ze allemaal op staan!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zowat alle hoorspellen Hr Bommel en Tom Poes binnengehaald.. Hoorspelen, het vergeten genieten met je verbeelding op max weer
Rare man dan, als hij goed gelezen had, dan wist hij dat de sponsor dat gratis aan Blijdorp aangeboden heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Jian het volgende:
Op de radio: Zo'n ouwe Klaag-Rotterdammer (sorry wederom pleonasme): 'Nou ik zag van de week dat Feyenoord met Diergaarde Blijdorp op de borst liep en ik vind dat belachelijk. Ik ging nog wel eens met de kleinkinderen naar de Blijdorp, maar nu ga ik niet meer!" "Ik ga niet betalen voor een stelletje van die overbetaalde miljonairs!" DJ: "Ja, maar meneer dat is juist goed, het ging niet goed met Blijdorp en toen heeft die verzekeringsmaatschappij gezegd, wij betalen als sponsor, maar de naam van Blijdorp mag op het shirt i.p.v. de onze, mooi toch van ze meneer en het kost Blijdorp dus niets" Ouwe KlaagRotterdammer, chagrijnig: "Ik geloof er geen moer van, de groeten!" , verbinding verbroken.
Echt, Rotterdammers, als ze niet kunnen klagen ........
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Jian het volgende:
Op de radio: Zo'n ouwe Klaag-Rotterdammer (sorry wederom pleonasme):
zucht ....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rare man dan, als hij goed gelezen had, dan wist hij dat de sponsor dat gratis aan Blijdorp aangeboden heeft.
Poezewoes near Rotterdam.
Moet je maar niet zo'n lange post makenquote:
Hapklare brokken graagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n lange post maken
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n lange post maken
Mijn echtgenoot is Rotterdammer, die moppert ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef Toverheks het volgende:
Rotterdammersleuk stukje Jian moest ff glimlachen
Toch wel in het één of andere gekke pakkie hè, vertel, hoe ga je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
Carnavalvierders ontwijken, want brunchen in de stad.
Scrambled eggs met zalm en spinazie: here I come!
Of hij keek naar buiten en zag dat hij nog steeds in Rotterdam woonde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Is het vandaag Rotterdammersafzeikdag?![]()
Misschien had die klagende man net in de hondenpoeop gestaan of was zijn kat net overreden.
Mijn ervaring is dat de meeste Rotterdammers dat niet nodig hebben, klagen is voor hen zeg maar second naturequote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Misschien had die klagende man net in de hondenpoeop gestaan of was zijn kat net overreden.
Dat komt omdat Rotterdammers doeners zijn en Amsterdammers staan zich eerst 5 keer op hun achterhoofd te krabben en besluiten er dan nog eerst een nachtje over na te denken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb een paar jaar daar gewerkt maar moet eerlijk toegeven dat een aantal dingen toch wel beter geregeld zijn in Rotterdam
Zoveel verschillend zijn ze niet hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rotterdammers doeners zijn en Amsterdammers staan zich eerst 5 keer op hun achterhoofd te krabben en besluiten er dan nog eerst een nachtje over na te denken.
Precies, ik moest bijvoorbeeld op een gegeven moment ergens langs een net opengebroken stuk weg en dacht nog bij me zelf dat ik er de komende paar weken rekening mee moest gaan houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rotterdammers doeners zijn en Amsterdammers staan zich eerst 5 keer op hun achterhoofd te krabben en besluiten er dan nog eerst een nachtje over na te denken.
Inderdaad, aanpakken die handel, niet klagen maar dragen en zulksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik moest bijvoorbeeld op een gegeven moment ergens langs een net opengebroken stuk weg en dacht nog bij me zelf dat ik er de komende paar weken rekening mee moest gaan houden.
Een paar uur later was het gefixed en was het ook weer keurig dicht gestopt. En zo ging het meestal daar
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk zoals Michiel aangeeft geen verschil in dag en nacht maar af en toe is het toch echt duidelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, aanpakken die handel, niet klagen maar dragen en zulks
dan moeten ze in Amsterdam daar toch eens in de leer gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik moest bijvoorbeeld op een gegeven moment ergens langs een net opengebroken stuk weg en dacht nog bij me zelf dat ik er de komende paar weken rekening mee moest gaan houden.
Een paar uur later was het gefixed en was het ook weer keurig dicht gestopt. En zo ging het meestal daar
Zalm op een spinaziebedje, dat zal je vast goed hebben gesmaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef Copycat het volgende:
Burp!
Het is rustig in de stad. Lijkt wel alsof Crisis dit jaar het carnavalsthema is.
En mijn beste vriend is een rasechte Rotterdammer die sinds kort op zijn thuisbasis is teruggekeerd.
Dat klopt, maar het blijven kankeraars en klagersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb een paar jaar daar gewerkt maar moet eerlijk toegeven dat een aantal dingen toch wel beter geregeld zijn in Rotterdam
Lekker laten klagen ..overigens als boeren niet meer klagen en kerken niet meer vragen is het einde der tijden nabijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het blijven kankeraars en klagers
ik ook .. al hoorde ik vanmorgen op de radio dat de buitenechtelijke escapades tijdens het katholieke feest carnaval sterk overdreven zijn.quote:
Echt waarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:00 schreef ZOA het volgende:
.
ik ook .. al hoorde ik vanmorgen op de radio dat de buitenechtelijke escapades tijdens het katholieke feest carnaval sterk overdreven zijn.
ja .. geen nood .. de katholieke kerk is niet helemaal betrouwbaar in zijn uitsprakenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar, dat was anders wel mijn voornaamste reden om gek te zijn op Carnaval
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Vergeet de scrambled eggs niet. Op een bedje van dikke plakken boerenbrood met echte boterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef MichieldeR het volgende:
Zalm op een spinaziebedje, dat zal je vast goed hebben gesmaakt.
Even een bodempje gelegd voor het zuipfestijn van de komende avond? Alaaf!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeet de scrambled eggs niet. Op een bedje van dikke plakken boerenbrood met echte boter.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef Fooolio het volgende:
Jules Deelder - De ziekte van Hedel - *uncut*
Jules Deelde
Is t al zo laat dan? Carnaval?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een bodempje gelegd voor het zuipfestijn van de komende avond? Alaaf!
Heb jij je feestneus nog niet op dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is t al zo laat dan? Carnaval?
Ga je me nu belachelijk maken over mn neus ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij je feestneus nog niet op dan?
ai ai ai, niet over zijn neus beginnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga je me nu belachelijk maken over mn neus ?
"Een flinke voorgevel siert het hele huis". zei mijn opa altijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga je me nu belachelijk maken over mn neus ?
hahahaha goeie!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Een flinke voorgevel siert het hele huis". zei mijn opa altijd.
En dat ging over neuzen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Een flinke voorgevel siert het hele huis". zei mijn opa altijd.
Yep. In mijn familie zijn we, dankzij die kant van de familie, ook allemaal voorzien van een flink exemplaar.quote:
Mijn familie in ogenschouw nemende heb ik echt mazzel gehad met mijn neusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. In mijn familie zijn we, dankzij die kant van de familie, ook allemaal voorzien van een flink exemplaar.
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. In mijn familie zijn we, dankzij die kant van de familie, ook allemaal voorzien van een flink exemplaar.
Een combi met de andere kant van de familie had in mijn geval ook nare gevolgen kunnen hebben. Die hebben allemaal kromme neuzen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn familie in ogenschouw nemende heb ik echt mazzel gehad met mijn neus
Pechvogelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een combi met de andere kant van de familie had in mijn geval ook nare gevolgen kunnen hebben. Die hebben allemaal kromme neuzen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk, die vakantiekiekjes van jullie.
lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk, die vakantiekiekjes van jullie.
Been there, done that, got the T-shirt, puked all over it.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een bodempje gelegd voor het zuipfestijn van de komende avond? Alaaf!
Het zuipen wel, t verkleden ben ik zo mee klaar, de gebochelde van de Notre Dame, t loopje heb ik alquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt, puked all over it.
Carnaval vier ik al jaren niet meer.
Ik heb het één keer gevierd toen ik een vriendinnetje in Raamsdonksveer had. Ik stond, hoe dronken ik ook was, te luisteren naar de teksten van de liedjes. Ik was de enige.quote:
Rete gezellig dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gevierd toen ik een vriendinnetje in Raamsdonksveer had. Ik stond, hoe dronken ik ook was, te luisteren naar de teksten van de liedjes. Ik was de enige.
Laatste keer dat ik het vierde vertaalde ik voor een Britse vriend de teksten. Dat was ook een eyeopenerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het één keer gevierd toen ik een vriendinnetje in Raamsdonksveer had. Ik stond, hoe dronken ik ook was, te luisteren naar de teksten van de liedjes. Ik was de enige.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Kokosnoot frikandel, het leven is een spel." Ik wilde dat graag begrijpen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het vierde vertaalde ik voor een Britse vriend de teksten. Dat was ook een eyeopener.
There stands a horse in the hallway. Yes, yes, a horse in the hallway, oh oh a horse in the hallway, at neighbour Jansen's.
Nah, ik verdring het liever.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Zwaar traumatische ervaring geweest dus, wil je erover praten?
Take a left turn at Hoevelaken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef Copycat het volgende:
At night past two
All together we go downstairs
And then back upstairs again
Where we solemnly swear
That this night we will not sleep again
Yes yes!
look oot look oot, there are pigoons at the roofquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef beequeen het volgende:
Mijn zus had ooit een Limburgs vriendje. Zijn favo carnavalsschlager was:
Kiek oet, kiek oet, er zitten doeven op het dak.
Carnaval.
And salads on your ass.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef tonja het volgende:
I have saucages on my tits
and leak on my thy's
Zoiets, ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:09 schreef BendeBielzen het volgende:
look oot look oot, there are pigoons at the roof
Toch heb ik het idee dat Limburgs carnaval minder plat is dan het Brabantse. Maar goed, wat weet ik er van? Ik heb slechts Fries en Gronings bloed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef beequeen het volgende:
Mijn zus had ooit een Limburgs vriendje. Zijn favo carnavalsschlager was:
Kiek oet, kiek oet, er zitten doeven op het dak.
Carnaval.
Hier ook. Dikke plakkerige sneeuwvlokken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets, ja!
De sneeuw komt hier weer met bakken uit de lucht.
Ik heb ook geen idee. Geboren en getogen boven de grote rivieren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch heb ik het idee dat Limburgs carnaval minder plat is dan het Brabantse. Maar goed, wat weet ik er van? Ik heb slechts Fries en Gronings bloed.
Ochermquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
We've established a small club
For people with an ugly face
And you, you are part of it.
And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile
Ik ga boodschappen doen, daar waar caissières waarschijnlijk ook verkleed zijn. Geen ontkomen aan.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile
Ik ga boodschappen doen, daar waar caissières waarschijnlijk ook verkleed zijn. Geen ontkomen aan.
Het was weer een witte wereld vanochtend. Gelukkig was het snel weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier ook. Dikke plakkerige sneeuwvlokken.
Voor mij hoeft het ook niet meer zo, hoewel mijn straat hier wel prachtig is in de sneeuw dankzij een wat Anton Pieck-erig gebouw hier schuin tegenover.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was weer een witte wereld vanochtend. Gelukkig was het snel weg.
Ik heb geen poging gedaan om het naar het russisch te vertalen daar mijn liefje nog het idee heeft dat Nederland iets meer gecultiveerd is dan Rusland .. alhoewel het na het afgelopen EK in Polen en Oekraine al een stuk minder isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het vierde vertaalde ik voor een Britse vriend de teksten. Dat was ook een eyeopener.
There stands a horse in the hallway. Yes, yes, a horse in the hallway, oh oh a horse in the hallway, at neighbour Jansen's.
Foto!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet meer zo, hoewel mijn straat hier wel prachtig is in de sneeuw dankzij een wat Anton Pieck-erig gebouw hier schuin tegenover.
Schitterend!quote:
Amsterdam. Het is een Gotisch gebouw. Dat is een bouwstijl die je niet heel veel tegenkomt in Nederland.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wow waar is dat?? Amsterdam? Rotterdam?
Mooie foto hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amsterdam. Het is een Gotisch gebouw. Dat is een bouwstijl die je niet heel veel tegenkomt in Nederland.
Ik vond er inderdaad al zoveel sneeuw liggen, hier is namelijk geen vlok te bekennen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, een tijdje terug toen er wat meer sneeuw lag dan nu.
Dat wordt een hitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile
Daar is het elke dag Carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef Jian het volgende:
Ik ben blij dat carnaval in en rond Amsterdam altijd zo uitbundig gevierd wordt
Zoveel lag er vanochtend in 030 ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond er inderdaad al zoveel sneeuw liggen, hier is namelijk geen vlok te bekennen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook maar eens boodschappen gaan doen, ik heb zin in een biskwietje. Tot later
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook maar eens boodschappen gaan doen, ik heb zin in een biskwietje. Tot later
Chocoladebiskwietjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Luister jij nog radio dan in dit tijdperk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Jian het volgende:
was net op de radio, blijft een lekker nummer ...
Tony Soprano.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Jian het volgende:
was net op de radio, blijft een lekker nummer ...
Ik heb zoveel theorieën gehoord ....... But anyway, ik kan het nummer dus niet horen zonder daar aan te denken, jij dus ook nietquote:
Yupquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef Toverheks het volgende:
en er komt nog meer aan als ik zo naar de lucht kijk
Have funquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ik ga naar den Bosch, stelletje haters
Mooi scrutinizer, ligt er zoveel sneeuw bij jou, hier helemaal niets!!quote:
Is een foto van een tijdje terug.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi scrutinizer, ligt er zoveel sneeuw bij jou, hier helemaal niets!!
Ja las het al, maar is idd een prachtig uitzicht zo!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een foto van een tijdje terug.
Er stonden vroeger meerdere van dit soort gebouwen op een rijtje hier in de buurt. Dankzij de kraakbeweging is deze ene bewaard gebleven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las het al, maar is idd een prachtig uitzicht zo!!
https://www.vn.nl/Archief(...)carnavalstoerist.htmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ik ga naar den Bosch, stelletje haters
Hoe is het carnaval in Spanje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/Archief(...)carnavalstoerist.htm![]()
Have fun met het rondjes rennen
Je mist nu het hele sneeuwgebeuren. Maar ik heb zomaar het idee dat je dat helemaal niet erg vindtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/Archief(...)carnavalstoerist.htm![]()
Have fun met het rondjes rennen
HDNGMW is er nog steeds hoor, hij zit heerlijk te nassenquote:
Hmm... dat jij dat nou volgt zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
HDNGMW is er nog steeds hoor, hij zit heerlijk te nassen![]()
Ik durf het nu wel te zeggen, Pietje is toch onderweg naar Den Bosch
Jij bent een echte follower?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef Jian het volgende:
HDNGMW is er nog steeds hoor, hij zit heerlijk te nassen![]()
Ik durf het nu wel te zeggen, Pietje is toch onderweg naar Den Bosch
Ik ging kijken toen jij over PB begon, ik dacht er is vast wat met Oop ......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... dat jij dat nou volgt zeg
Nou ja zeg, dat dacht ik precies zo, toen ik pontificaal een bord vis in beeld zag...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ging kijken toen jij over PB begon, ik dacht er is vast wat met Oop ......
Misschien cap voor eigen forum?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar Oop is wat PB en Gher gemeen hebben dus vandaar dat ik even keek.
Ik heb geen eigen forum....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien cap voor eigen forum?
Ik geloof je ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:16 schreef Jian het volgende:
Neuh, maar Oop is wat PB en Gher gemeen hebben dus vandaar dat ik even keek.
Van die niet genoemde man, bedoel ikquote:
Jian is a believerquote:
Mmm, het is dat ik weet hoe ze er nu uit ziet, maar ik had 'r zo gedaanquote:
quote:
quote:
ohw diequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
Die vroegoude man die door Jian op de voet wordt gevolgd.
Dat is niet moeilijk, want die let staat altijd voor dezelfde stoel.
Hij heeft er het volste vertrouwen in.quote:
Ik ga ook weer s ff kijken naar mquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
Over een paar jaar hebben we geen carnaval meer volgens Oop, dan zijn de Moslims de baas.![]()
Ik heb 'm gemist.
Hij is waarschijnlijk de verloren zoon van die ouwequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft er het volste vertrouwen in.
Hossen in een Burkaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
Over een paar jaar hebben we geen carnaval meer volgens Oop, dan zijn de Moslims de baas.![]()
Ik heb 'm gemist.
Nonexistent gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het carnaval in Spanje?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is waarschijnlijk de verloren zoon van die ouwe
Smaakt de spek en bonen, knul?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, kutmuziek, rapglibbers die hun zakken vullen met crap over hun zogenaamde ellende...
Het komt door Gher, die zat de boel op te jutten, het zijn ook altijd dezelfdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Straks krijgen we op ons klote joh
Maak er een Carnavals nummer vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens in een niet nader te noemen Haagse huiskamer is paniek uitgebroken: de zoute drop is op..
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Maakt niet uit, hij helpt Jian door de lange winternachten
Verrader, vroeger waren jullie boezemvrienden en nu maak je hem belachelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij helpt Jian door de lange winternachten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:38 schreef Jian het volgende:
Verrader, vroeger waren jullie boezemvrienden en nu maak je hem belachelijk![]()
Welke man?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het niet over die man gehad, hoor.
Ik heb die posts niet eens gelezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies! We kunnen op voorhand zeggen dat Gert zich dat ingebeeld heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die posts niet eens gelezen
Gher begon over 'm, zo uit het niets, ik heb nog geprobeerd het te stoppenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ban de Mummie!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Gher begon over 'm, zo uit het niets, ik heb nog geprobeerd het te stoppen
"Hem" ?? Wie was dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Gher begon over 'm, zo uit het niets, ik heb nog geprobeerd het te stoppen
Pek en veren, hij verstoort ons idyllisch geluk in dit lieve topic. Gert zal verdrietig zijn en Pietje boosquote:
Vierendelen en kielhalenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Pek en veren, hij verstoort ons idyllisch geluk in dit lieve topic. Gert zal verdrietig zijn en Pietje boos
Topic van HDNGMW komt toch weer terug zei jij van de week?quote:
Stemmetjes in je hoofd??? Das niegoe hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Jian het volgende:
Ik hoor een stem zeggen dat iemand vergeten is een zak chips te halen en dat, dat ook jammer is voor haar ......... ?
kalfskroketten van Memhetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Topic van HDNGMW komt toch weer terug zei jij van de week?
En om alvast in de stemming te komen heb ik zojuist een HDNGMW-dieet gevolgd.
2 kalfskroketten met brood.
Nu als toetje nog even je neus leeg eten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Topic van HDNGMW komt toch weer terug zei jij van de week?
En om alvast in de stemming te komen heb ik zojuist een HDNGMW-dieet gevolgd.
2 kalfskroketten met brood.
Op een laf, plat kadetje!quote:
Nee, van Chineesies! HDNGMW kan zich beter over de chinezen druk maken. Die nemen echt overal de hele teringzooi over. Van goudmijn tot snackbar!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu als toetje nog even je neus leeg eten?
He jassesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu als toetje nog even je neus leeg eten?
Hv funquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm...BB-Denemarken is on...
[ afbeelding ]
wel, ik dacht juist 2 die niet genoemd mogen worden, nu zijn we over de grens, maar de ene heft dus de andere op begrijp ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef pullup het volgende:
Oma mag hier natuurlijk best genoemd worden
Wellicht kan PB bij wijze van proefballonnetje weer eens een opa topic openen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
wel, ik dacht juist 2 die niet genoemd mogen worden, nu zijn we over de grens, maar de ene heft dus de andere op begrijp ik.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
wel, ik dacht juist 2 die niet genoemd mogen worden, nu zijn we over de grens, maar de ene heft dus de andere op begrijp ik.
Ome Wiem is kut, niks anquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht kan PB bij wijze van proefballonnetje weer eens een opa topic openen.Die Wiem knakker is wel een heel slap aftreksel.
Die kloon denk er wel zijn kans te kunnen pakken nu Pietje even hossen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |