abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122664411
Het grote Oehoeboeroe vs. Oeroeboeroe verhaal

Het mag u wellicht ontgaan zijn, maar op Usenet en zelfs op Wikipedia woedt al jaren een grootse Nederlandse flamewar. Misschien wel de grootste van het Nederlandse internet sinds de tijd van de eerste inbelmodems, en misschien nog wel van daarvoor. De flamewar om de Enige Echte Ware Naam van de Uil.

Het veld is grofweg verdeeld in twee kampen (en een derde zijstroming, maar die komt later aan bod). Het ene kamp meent dat de uil uit Paulus de boskabouter Oehoeboeroe heet, en het andere kamp is er van overtuigd dat het Oeroeboeroe is, met een r dus in plaats van een h, zoals de oplettende lezer al heeft opgemerkt. Het is een lastige kwestie, maar over het uiterlijk van de uil zijn de twee kampen het wel eens. Een illustratie:

Aan de linkerkant ziet u Oehoeboeroe zoals hij naar bovenkomt via een Google zoekopdracht. Aan de rechterkant ziet u Oeroeboeroe, ook opgeduikeld via Google. Het is dezelfde uil, en bij deze kunnen we dan ook vaststellen dat Oehoeboeroe en Oeroeboeroe één en dezelfde zijn. De discussie wordt dus puur gevoerd om de schrijfwijze.

Wie googelt naar de oorzaak van de verwarring stuit snel op de Engelstalige site: The name of the Owl. De schrijvers van deze webpagina stellen dat de verwarring bewust de wereld in is geholpen door een zekere Erik TKS die het volgende screenshot afkomstig uit het boek Paulus de boskabouter: De mussenklus online zette.

Dit zou wellicht een plausibele verklaring kunnen zijn, ware het niet dat archievenexpert Eric Hennekam die voor dit verhaal werd geconsulteerd, er terecht op wijst dat The Name of the Owl een Belgische site is, en daarom geen betrouwbare bron. Er is weliswaar een zekere Peter Captijn uit Arnhem opgevoerd als expert op het gebied van Jean Dulieu, het pseudoniem van Paulus-creator Jan van Oort, maar toch overtuigt het niet.

Usenet
Wikipedia leert ons verder dat de discussie op Usenet is ontstaan. Er schijnt een hete discussie over de spelling gaande te zijn waarbij men elkaar van vervalsing etc. beschuldigt. Niet zo fraai dus om het hier uit te vechten, meent Wikipedia editor HetKantoor. Ook Känsterlee wijst naar Usenet: Alsjeblieft, haal níet die discussie van usenet naar Wikipedia, zegt hij. Wikipedia hanteert overigens Oehoeboeroe met een h.

Wie op het oude Usenet rondneust ziet een vreemde discussie, waarin het oordeel van de Wikipedia-editors direct in twijfel wordt getrokken en wordt afgedaan als buitengewoon onbetrouwbaar door het Oeroeboeroe kamp. (Wikipedia-editors gedragen zich overigens wel vaker dubieus) Die beweringen worden door de Oehoeboeroe aanhangers tegengesproken. Oeroeboerianen worden afgeschilderd als Uilenvandalen. Wetgeving lijkt me hier geboden. Desnoods gelegenheidswetgeving. Precies zoals bij Horocaustontkenning in Mofrira, aldus Oehoeboeriaan Sietse Vliegen. Je spelling van de Ware Naam van de Uil klopt niet, vult Fustinator aan.

Dat laten Oeroeboeroe-aanhangers niet op zich zitten. Natuurlijk wel, de juiste naam is Oeroeboeroe en dat zal middels de speedboot van Noach op volgende generaties worden overgebracht. Niet Ohoeboehoe of zoiets maar Oeroeboeroe, stelt Ray. Het is goed om even stil te staan bij deze argumentatie. In de video van De Speedboat van Noach is namelijk duidelijk een r te horen. Een zeer opmerkelijke en originele manier van bewijsvoering moet gezegd.

Oeloeboeleoe
Zoals gezegd: origineel maar niet heel serieus te nemen als bewijs. Wie zin heeft moet de rest van het draadje nog maar eens nalezen. De verwarring zou bijvoorbeeld onstaan zijn door de radio- en tv-series die van Paulus de boskabouter zijn gemaakt, waarin de stemacteurs de h onduidelijk uitspraken. Ook de PvdA zou erachter kunnen zitten, zo blijkt, maar dat zijn allemaal wilde theorieën die ons zelf geen stap dichter bij De Ware Naam van de Uil brengen.

Een interessante zijweg is wellicht de volgende opmerking, ook afkomstig van Usenet. Ik vroeg vanavond een lieftallige serveerster in mijn favoriete Chinese restaurant of zij de naam van de uil uit Paulus de boskabouter
kende en zij antwoordde vrijwel direct Oeloeboeloe. Ook de Chinese medemens is dus op de hoogte van de juiste spelling en zij zijn met 1 miljard, luidt de alternatieve theorie van een anonieme gebruiker. Interessant natuurlijk. Maar het lijkt grappig bedoeld om van de discussie af te zijn.

Defense league
Ook aardig om te vermelden is dat er een tijd een Oehoeboeroe defense league actief is geweest. Komt U gevallen van oeroeboerisme tegen of MISBRUIK van de ware naam van de Uil Oehoeboeroe meldt dit dan direct bij het meldpunt Oehoeboeroe Defense League kortweg O.D.L. !, luidde de oproep. Het Oehoeboeroe Defense league (O.D.L.) legt zich er op toe om meldingen van uitingen op het Internet van discriminatie jegens de Oehoeboeristische medemens op basis van geloof, afkomst, sexuele voorkeur, geslacht, huidskleur en / of leeftijd te beoordelen en zonodig aktie te ondernemen. De site van het meldpunt is op moment van schrijven uit de lucht, en ook de defense league lijkt niet meer actief.

Overigens wordt onder de aankondiging van de ODL direct de autoriteit van de stichter van de league in twijfel getrokken. Ondanks dat hij zichzelf Directeur-Generaal in de Enorm Goede Zaak van de Promotie van de Enige Echte Absolute & Onvervalste Waarheid met betrekking tot de Enige Echte Ware Naam van de Uil OeHoeboeroe ! Tevens Super Procureur-Generaal van het Oehoeboeroe Defense League noemt.

Uitgever
Uit arren moede heb ik vervolgens aan de huidige uitgever van Paulus de boskabouter om tekst en uitleg gevraagd om zo de kwestie voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen. Per mail antwoordt J. de Meulder het een onzinnige discussie te vinden maar hij geeft in de mail niet direct het verlossende antwoord. Het is een zinloze discussie waar ik eenmaal eerder in de Bouterbode aandacht aan heb besteed. Ik zoek het even terug en zal je vraag dit weekend verder beantwoorden. Maar er is zoveel meer en echt interessants over Paulus en zijn schepper te vertellen (zie ook weer die Bouterbode)!, reageert hij. Die versie van de Bouterbode heb ik helaas nooit mogen ontvangen. Maar aangezien hij zelf op zijn site Oehoeboeroe hanteert zullen we het daar ook maar op houden.

De Ware Naam van de Uil is wat mij betreft Oehoeboeroe. Zeker ook omdat er een paar zeer oude prenten van originele publicaties in Het Vrije Volk van vlak na de oorlog in omloop zijn. Die zijn terug te vinden op stripsite lambiek.net waarin Dulieu/Van Oort de uil zelf Oehoeboeroe noemt. Onderstaande zou uit 1947 stammen.

Op die site staat voor de liefhebbers ook een mp3 van een Paulusverhaal voorgelezen door Van Oort zelf. Ook op YouTube is er een terug te vinden. Luister en oordeel dus vooral zelf.

Tot slot nog één ding: laat u niet van de wijs brengen door de fake-pagina van Usenet-Keizer Kees van den Doel: http://members.shaw.ca/kvandoel/
pi_122664424
Zo ok?
pi_122664455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef MichieldeR het volgende:
Zo ok?
ja hoor prima
je bent alleen de a achter Zo vergeten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_122664470
Ja prima ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_122664471
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef ZOA het volgende:

[..]

ja hoor prima
je bent alleen de a achter Zo vergeten
Shit :{
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:30:17 #6
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef MichieldeR het volgende:
Zo ok?
goeie tt man, echt, hoe kom je erop ^O^
pi_122664504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Shit :{
Zo dan :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_122664508
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:

[..]

goeie tt man, echt, hoe kom je erop ^O^
Dat stond er al :@
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:31:24 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664527
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Dat stond er al :@
echt waar?! wat apart :D
pi_122664565
Ik neem nog een Bowmore en dan :Z :W
pi_122664568
Wie heeft dit allemaal gelezen?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:32:43 #12
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122664578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef nitraat5 het volgende:
ikke!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_122664589
quote:
Niemand
pi_122664594
quote:
Ik .. maar ik geef toe.. ik moest mij er echt doorheen worstelen
pi_122664607
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef tonja het volgende:

[..]

ikke!
Godver
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:33:42 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef MichieldeR het volgende:
Ik neem nog een Bowmore en dan :Z :W
Michiel :W
pi_122664617
Ik niet. Ik had en heb niks met Paulus. :{w
pi_122664656
slaap lekker Michiel :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:35:30 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664661
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, met name met die hoorspelen, dat sfeertje, ik ben ook gek op voorgelezen verhalen, nog steeds, luisterboeken vind ik echt zo lekker
pi_122664693
pi_122664722
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik wel, met name met die hoorspelen, dat sfeertje, ik ben ook gek op voorgelezen verhalen, nog steeds, luisterboeken vind ik echt zo lekker
ik mag er toch graag wat bewegende beelden bij zien
pi_122664759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Eucalypta *O*
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:38:32 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:37 schreef ZOA het volgende:

[..]

In de auto is dat echt kut hoor, dan kun je beter alleen luisteren :Y
pi_122664802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Eucalypta *O*
das familie van me
pi_122664814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:37 schreef ZOA het volgende:

[..]

Met lezen vorm ik die zelf
pi_122664828
:W maar wens iedereen slaap lekker :W en als je nog de weg op gaat het is glad, nog net geen code oranje :+
pi_122664879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:

[..]

In de auto is dat echt kut hoor, dan kun je beter alleen luisteren :Y
Ik luister radio NL...
pi_122664882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:39 schreef Toverheks het volgende:
:W maar wens iedereen slaap lekker :W en als je nog de weg op gaat het is glad, nog net geen code oranje :+
Ja doei, pas op in de tram
pi_122664903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:39 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb nog 1 gladde weg te gaan :9 Trusten !
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:42:39 #30
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664923
Ik heb net de luisterboeken van Jack Reacher (van die nieuwe film met Tom Cruise) binnengesleept, best wel aardig moet ik zeggen ^O^
pi_122664929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:41 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Oh god _O-
pi_122664971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb net de luisterboeken van Jack Reacher (van die nieuwe film met Tom Cruise) binnengesleept, best wel aardig moet ik zeggen ^O^
Ik kan me er niks bij voorstellen, nooit geprobeerd ook hoor.
pi_122664981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:41 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

gelukkig heb je een schotse geruite onderbroek
pi_122665032
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
jah .. ik heb de film gezien
pi_122665101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:45 schreef ZOA het volgende:

[..]

jah .. ik heb de film gezien
Boeken en films gaan imo niet lekker samen. Lezen schept een fantasie
pi_122665165
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaak. Dat je een beeld hebt gevormd van de hoofdpersoon wat helemaal niet overeenkomt met degene die die rol in de film speelt.
pi_122665181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik lees kranten en vakbladen, vakbladen zijn altijd rijkelijk voorzien van plaatjes
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:49:49 #38
241662 Jian
Well, well, well
pi_122665185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kan me er niks bij voorstellen, nooit geprobeerd ook hoor.
Gewoon je wordt voorgelezen, heerlijk, hangt altijd ook een beetje af van de voorlezer. Ik bedoel de Harry Potter boeken vond ik helemaal top in het Engels, voorgelezen door Jim Dale (Amerikaanse versie)
Op het strand, tijdens het sporten, helemaal top
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:51:52 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_122665249
Ik bedoel lezen vind ik ook heerlijk, maar dat gaat niet in de auto dus een luisterboek in de file is best wel relaxed ^O^
pi_122665265
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaak. Dat je een beeld hebt gevormd van de hoofdpersoon wat helemaal niet overeenkomt met degene die die rol in de film speelt.
Een teleurstelling als je de film ziet
pi_122665347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Gewoon je wordt voorgelezen, heerlijk, hangt altijd ook een beetje af van de voorlezer. Ik bedoel de Harry Potter boeken vond ik helemaal top in het Engels, voorgelezen door Jim Dale (Amerikaanse versie)
Op het strand, tijdens het sporten, helemaal top
Ik ga het eens proberen. Maar ik ben bang dat ik al in de lach schiet met zo'n stem.
Lezen is zo persoonlijk
pi_122665349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Een teleurstelling als je de film ziet
Met Asterix en Obelix viel dat erg mee...
pi_122665393
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef ZOA het volgende:

[..]

Met Asterix en Obelix viel dat erg mee...
:D
pi_122665481
Ik ga ook maar een tukkie doen :W
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:58:17 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_122665484
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ga het eens proberen. Maar ik ben bang dat ik al in de lach schiet met zo'n stem.
Lezen is zo persoonlijk
Och, de ene verteller is de andere niet, maar ik vond bijvoorbeeld het Boek van Keith Richards, Life, voorgelezen door Johnny Depp best heel goed te pruimen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:58:42 #46
241662 Jian
Well, well, well
pi_122665504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar een tukkie doen :W
trust ;)
pi_122665551
Er is tot nu toe één boek waarvan de film het overtrof en dat was The World According to Garp
pi_122665683
Ik zou een verfilming van A Prayer for Owen Meany echt niet pikken
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:08:02 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_122665823
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef Soury het volgende:
Ik zou een verfilming van A Prayer for Owen Meany echt niet pikken
ik wel want ik ken het boek niet :P
pi_122665860
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:08 schreef Jian het volgende:

[..]

ik wel want ik ken het boek niet :P
Aanrader ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:14:00 #51
241662 Jian
Well, well, well
pi_122665992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Aanrader ^O^
Ik zal eens kijken of het wat voor me is, tik jij nu maar eens luisterboek in op Spotnet en dan kies je gewoon een lekkere uit, hup op je iPod of smartphone, oogjes dicht en luisteren maar ...... ;)

trust :W
pi_122666050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken of het wat voor me is, tik jij nu maar eens luisterboek in op Spotnet en dan kies je gewoon een lekkere uit, hup op je iPod of smartphone, oogjes dicht en luisteren maar ...... ;)

Oogjes dicht en luisteren, nou nee ;)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:20:01 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122666143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb gisteren zowat alle hoorspellen Hr Bommel en Tom Poes binnengehaald.. Hoorspelen, het vergeten genieten met je verbeelding op max weer
pi_122666231
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik heb gisteren zowat alle hoorspellen Hr Bommel en Tom Poes binnengehaald.. Hoorspelen, het vergeten genieten met je verbeelding op max weer
Echt, wat byzar
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:30:27 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122666356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt, wat byzar
Jahh, ik heb dit bovenstaande nog eens een aantal keren goed doorgelezen, en verrék ik vond het ook...
pi_122666377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Jahh, ik heb dit bovenstaande nog eens een aantal keren goed doorgelezen, en verrék ik vond het ook...
Mehhhh :{w
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:43:04 #57
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122666578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Mehhhh :{w
Ahh.. je hebt je karaktertje al gevonden? ^O^

pi_122666635
[quote]0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:43 schreef 5thencounter het volgende:

Heb je lang moeten zoeken, dat ben ik niet waard hoor
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:49:03 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122666685
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:46 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 februari 2013 01:43 schreef 5thencounter het volgende:

Heb je lang moeten zoeken, dat ben ik niet waard hoor
Je zeurt nu een beetje, ga lekker slapen morgen zijn je vriendjes er vast ook weer.. ^O^
pi_122666758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je zeurt nu een beetje, ga lekker slapen morgen zijn je vriendjes er vast ook weer.. ^O^
Weet je ik had echt zo van "agghhhh fukking hel " Toen er een pop up kwam. En dat was jij -O-
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:55:11 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122666807
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Weet je ik had echt zo van "agghhhh fukking hel " Toen er een pop up kwam. En dat was jij -O-
Hmm, dit gaat nergens heen hé? Doe geen moeite... :N
pi_122666821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm, dit gaat nergens heen hé? Doe geen moeite... :N
_O-
pi_122668229
Wil je uitslapen, lukt 't niet. mogguh c_/
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 9 februari 2013 @ 08:57:11 #64
241662 Jian
Well, well, well
pi_122668312
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wil je uitslapen, lukt 't niet. mogguh c_/
Troost je, je bent niet alleen Pietje, ik ben al een uur aan het werk c_/ mogguh!
pi_122668318
Het is weekend, jeweetz 8-)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 08:58:33 #66
241662 Jian
Well, well, well
pi_122668323
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Is een aparte site van, waar ze allemaal op staan! :Y
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:00:33 #67
241662 Jian
Well, well, well
pi_122668337
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is weekend, jeweetz 8-)
Eigen zaak hè, zaterdagochtend is gewoon een werkochtend voor mij ;)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:23:39 #68
241662 Jian
Well, well, well
pi_122669235
Op de radio: Zo'n ouwe Klaag-Rotterdammer (sorry wederom pleonasme): 'Nou ik zag van de week dat Feyenoord met Diergaarde Blijdorp op de borst liep en ik vind dat belachelijk. Ik ging nog wel eens met de kleinkinderen naar de Blijdorp, maar nu ga ik niet meer!" "Ik ga niet betalen voor een stelletje van die overbetaalde miljonairs!" DJ: "Ja, maar meneer dat is juist goed, het ging niet goed met Blijdorp en toen heeft die verzekeringsmaatschappij gezegd, wij betalen als sponsor, maar de naam van Blijdorp mag op het shirt i.p.v. de onze, mooi toch van ze meneer en het kost Blijdorp dus niets" Ouwe KlaagRotterdammer, chagrijnig: "Ik geloof er geen moer van, de groeten!" , verbinding verbroken.

:D Echt, Rotterdammers, als ze niet kunnen klagen ........
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:32:15 #69
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_122669363
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Jian het volgende:
Op de radio: Zo'n ouwe Klaag-Rotterdammer (sorry wederom pleonasme): 'Nou ik zag van de week dat Feyenoord met Diergaarde Blijdorp op de borst liep en ik vind dat belachelijk. Ik ging nog wel eens met de kleinkinderen naar de Blijdorp, maar nu ga ik niet meer!" "Ik ga niet betalen voor een stelletje van die overbetaalde miljonairs!" DJ: "Ja, maar meneer dat is juist goed, het ging niet goed met Blijdorp en toen heeft die verzekeringsmaatschappij gezegd, wij betalen als sponsor, maar de naam van Blijdorp mag op het shirt i.p.v. de onze, mooi toch van ze meneer en het kost Blijdorp dus niets" Ouwe KlaagRotterdammer, chagrijnig: "Ik geloof er geen moer van, de groeten!" , verbinding verbroken.

:D Echt, Rotterdammers, als ze niet kunnen klagen ........
Rare man dan, als hij goed gelezen had, dan wist hij dat de sponsor dat gratis aan Blijdorp aangeboden heeft.
Poezewoes near Rotterdam.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 11:00:35 #70
388664 crew  Dotteke
pi_122669945
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Jian het volgende:
Op de radio: Zo'n ouwe Klaag-Rotterdammer (sorry wederom pleonasme):
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:09:07 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_122670106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:32 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Rare man dan, als hij goed gelezen had, dan wist hij dat de sponsor dat gratis aan Blijdorp aangeboden heeft.
Poezewoes near Rotterdam.
zucht ....
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:14:38 #72
185670 Poezewoes
pi_122670199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef Jian het volgende:

[..]

zucht ....
Valt niet mee ;)
pi_122670200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef Jian het volgende:

[..]

zucht ....
Moet je maar niet zo'n lange post maken :6
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_122670241
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Hapklare brokken graag :Y)
pi_122670245
Rotterdammers :P leuk stukje Jian moest ff glimlachen
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:17:37 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122670252
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122670288
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1324221 ....................24 uur met

hele leuke aflevering met Willem Nijholt, en Wilfried leuke vent en al is hij Rotterdamer hij staat hoog in mijn presentator lijstje :P
pi_122670310
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:22:28 #79
241662 Jian
Well, well, well
pi_122670322
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef pullup het volgende:

[..]

:'(
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:24:10 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122670353
Carnavalvierders ontwijken, want brunchen in de stad.

Scrambled eggs met zalm en spinazie: here I come!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:25:46 #81
185670 Poezewoes
pi_122670373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:17 schreef Toverheks het volgende:
Rotterdammers :P leuk stukje Jian moest ff glimlachen
Mijn echtgenoot is Rotterdammer, die moppert ook :Y
Maar meer over het weer :Y
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:28:52 #82
241662 Jian
Well, well, well
pi_122670439
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
Carnavalvierders ontwijken, want brunchen in de stad.

Scrambled eggs met zalm en spinazie: here I come!
Toch wel in het één of andere gekke pakkie hè, vertel, hoe ga je?
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 11:34:02 #83
184769 crew  Deisyy
pi_122670532
Is het vandaag Rotterdammersafzeikdag? }:|

Misschien had die klagende man net in de hondenpoeop gestaan of was zijn kat net overreden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_122670552
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:34 schreef Deisyy het volgende:

Misschien had die klagende man net in de hondenpoeop gestaan of was zijn kat net overreden.
Of hij keek naar buiten en zag dat hij nog steeds in Rotterdam woonde.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:35:12 #85
241662 Jian
Well, well, well
pi_122670562
quote:

Mijn ervaring is dat de meeste Rotterdammers dat niet nodig hebben, klagen is voor hen zeg maar second nature :D
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 11:39:11 #86
184769 crew  Deisyy
pi_122670646
Jonguh, alsof jullie ooit in Rotterdam geweest zijn :{w
pi_122670660
Ik heb een paar jaar daar gewerkt maar moet eerlijk toegeven dat een aantal dingen toch wel beter geregeld zijn in Rotterdam :D
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 11:42:18 #88
184769 crew  Deisyy
pi_122670704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb een paar jaar daar gewerkt maar moet eerlijk toegeven dat een aantal dingen toch wel beter geregeld zijn in Rotterdam :D
Dat komt omdat Rotterdammers doeners zijn en Amsterdammers staan zich eerst 5 keer op hun achterhoofd te krabben en besluiten er dan nog eerst een nachtje over na te denken.
pi_122670723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat komt omdat Rotterdammers doeners zijn en Amsterdammers staan zich eerst 5 keer op hun achterhoofd te krabben en besluiten er dan nog eerst een nachtje over na te denken.
Zoveel verschillend zijn ze niet hoor.
pi_122670760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Precies, ik moest bijvoorbeeld op een gegeven moment ergens langs een net opengebroken stuk weg en dacht nog bij me zelf dat ik er de komende paar weken rekening mee moest gaan houden.

Een paar uur later was het gefixed en was het ook weer keurig dicht gestopt. En zo ging het meestal daar :D
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 11:48:35 #91
184769 crew  Deisyy
pi_122670830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Precies, ik moest bijvoorbeeld op een gegeven moment ergens langs een net opengebroken stuk weg en dacht nog bij me zelf dat ik er de komende paar weken rekening mee moest gaan houden.

Een paar uur later was het gefixed en was het ook weer keurig dicht gestopt. En zo ging het meestal daar :D
Inderdaad, aanpakken die handel, niet klagen maar dragen en zulks :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:50:10 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_122670858
quote:

:*
pi_122670886
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Inderdaad, aanpakken die handel, niet klagen maar dragen en zulks :D
Het is natuurlijk zoals Michiel aangeeft geen verschil in dag en nacht maar af en toe is het toch echt duidelijk ;)
pi_122671310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef pullup het volgende:

[..]

dan moeten ze in Amsterdam daar toch eens in de leer gaan :@
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 12:06:27 #95
184769 crew  Deisyy
pi_122671313
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:25:08 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122671841
Burp!

Het is rustig in de stad. Lijkt wel alsof Crisis dit jaar het carnavalsthema is.

En mijn beste vriend is een rasechte Rotterdammer die sinds kort op zijn thuisbasis is teruggekeerd.
pi_122671948
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef Copycat het volgende:
Burp!

Het is rustig in de stad. Lijkt wel alsof Crisis dit jaar het carnavalsthema is.

En mijn beste vriend is een rasechte Rotterdammer die sinds kort op zijn thuisbasis is teruggekeerd.
Zalm op een spinaziebedje, dat zal je vast goed hebben gesmaakt.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:54:11 #98
241662 Jian
Well, well, well
pi_122672697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef pullup het volgende:
Dat klopt, maar het blijven kankeraars en klagers :Y
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:55:49 #99
241662 Jian
Well, well, well
pi_122672852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het blijven kankeraars en klagers :Y
Lekker laten klagen ..overigens als boeren niet meer klagen en kerken niet meer vragen is het einde der tijden nabij
quote:
ik ook .. al hoorde ik vanmorgen op de radio dat de buitenechtelijke escapades tijdens het katholieke feest carnaval sterk overdreven zijn.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:04:17 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_122672919
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:00 schreef ZOA het volgende:
.

ik ook .. al hoorde ik vanmorgen op de radio dat de buitenechtelijke escapades tijdens het katholieke feest carnaval sterk overdreven zijn.
Echt waar :{ , dat was anders wel mijn voornaamste reden om gek te zijn op Carnaval -O-
pi_122672995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Echt waar :{ , dat was anders wel mijn voornaamste reden om gek te zijn op Carnaval -O-
ja .. geen nood .. de katholieke kerk is niet helemaal betrouwbaar in zijn uitspraken
Wat voor winkel heb je dat je aan het werk bent?

[ Bericht 3% gewijzigd door ZOA op 09-02-2013 13:13:31 ]
pi_122674265
quote:

zaterdag 9 februari 2013 @ 13:56:44 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122674463
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef MichieldeR het volgende:

Zalm op een spinaziebedje, dat zal je vast goed hebben gesmaakt.
Vergeet de scrambled eggs niet. Op een bedje van dikke plakken boerenbrood met echte boter :Y) .
pi_122674554
Goeeeeeeiemiddag FOKkers en buitenlui!
pi_122674698
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vergeet de scrambled eggs niet. Op een bedje van dikke plakken boerenbrood met echte boter :Y) .
Even een bodempje gelegd voor het zuipfestijn van de komende avond? Alaaf! >:O
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 14:05:26 #107
184769 crew  Deisyy
pi_122674728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef Fooolio het volgende:
Jules Deelder - De ziekte van Hedel - *uncut*
Jules Deelde

Heb je speciaal voor Jules dit account aangemaakt?
pi_122674755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is t al zo laat dan? Carnaval? :o
pi_122674806
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Is t al zo laat dan? Carnaval? :o
Heb jij je feestneus nog niet op dan? :+
pi_122674888
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heb jij je feestneus nog niet op dan? :+
Ga je me nu belachelijk maken over mn neus ? :(
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:11:51 #111
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122674954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

ai ai ai, niet over zijn neus beginnen :o
pi_122674967
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

"Een flinke voorgevel siert het hele huis". zei mijn opa altijd.
pi_122674976
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

hahahaha goeie!
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 14:13:44 #114
184769 crew  Deisyy
pi_122674996
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En dat ging over neuzen?
pi_122675017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En dat ging over neuzen?
tuurlijk niet
pi_122675058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En dat ging over neuzen?
Yep. In mijn familie zijn we, dankzij die kant van de familie, ook allemaal voorzien van een flink exemplaar.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:17:02 #117
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122675115
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Yep. In mijn familie zijn we, dankzij die kant van de familie, ook allemaal voorzien van een flink exemplaar.
Mijn familie in ogenschouw nemende heb ik echt mazzel gehad met mijn neus :D
pi_122675139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zoiets?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:18:57 #119
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122675184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Geil!
pi_122675198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Nah, ik zie geen gelijkenis.
pi_122675200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:18 schreef tonja het volgende:

[..]

Geil!
Straks weer
pi_122675231
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef tonja het volgende:

[..]

Mijn familie in ogenschouw nemende heb ik echt mazzel gehad met mijn neus :D
Een combi met de andere kant van de familie had in mijn geval ook nare gevolgen kunnen hebben. Die hebben allemaal kromme neuzen.
pi_122675232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan valt t nog wel mee
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:21:10 #125
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122675255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een combi met de andere kant van de familie had in mijn geval ook nare gevolgen kunnen hebben. Die hebben allemaal kromme neuzen.
Pechvogel :D
pi_122675292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

pi_122675313
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:21 schreef tonja het volgende:

[..]

Pechvogel :D
Kunnen hebben, hè? Als het ook nog eens een enorme haak was geweest ... :o
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:25:29 #128
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122675414
pi_122675471
Leuk, die vakantiekiekjes van jullie.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:27:43 #130
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122675485
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
pi_122675486
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
lol
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:40:59 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122675846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:

Been there, done that, got the T-shirt, puked all over it.

Carnaval vier ik al jaren niet meer.
pi_122675885
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Been there, done that, got the T-shirt, puked all over it.

Carnaval vier ik al jaren niet meer.
Het zuipen wel, t verkleden ben ik zo mee klaar, de gebochelde van de Notre Dame, t loopje heb ik al :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:45:24 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122675952
Daarom. Treurig zuipfestijn.
pi_122676081
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Treurig zuipfestijn.
Ik heb het één keer gevierd toen ik een vriendinnetje in Raamsdonksveer had. Ik stond, hoe dronken ik ook was, te luisteren naar de teksten van de liedjes. Ik was de enige.
pi_122676116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb het één keer gevierd toen ik een vriendinnetje in Raamsdonksveer had. Ik stond, hoe dronken ik ook was, te luisteren naar de teksten van de liedjes. Ik was de enige.
Rete gezellig dus :')
pi_122676158
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Rete gezellig dus :')
"Kokosnoot frikandel, het leven is een spel." Ik wilde dat graag begrijpen ;(
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:51:59 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122676165
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:

Laatste keer dat ik het vierde vertaalde ik voor een Britse vriend de teksten. Dat was ook een eyeopener :') .
There stands a horse in the hallway. Yes, yes, a horse in the hallway, oh oh a horse in the hallway, at neighbour Jansen's.
pi_122676199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Kokosnoot frikandel, het leven is een spel." Ik wilde dat graag begrijpen ;(
_O- Zwaar traumatische ervaring geweest dus, wil je erover praten?
pi_122676262
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik het vierde vertaalde ik voor een Britse vriend de teksten. Dat was ook een eyeopener :') .
There stands a horse in the hallway. Yes, yes, a horse in the hallway, oh oh a horse in the hallway, at neighbour Jansen's.
:D Hou dan maar eens vol dat de Nederlandsche cultuur het verdient om bewaard te blijven.
pi_122676285
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

_O- Zwaar traumatische ervaring geweest dus, wil je erover praten?
Nah, ik verdring het liever. :{w
pi_122676312
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nah, ik verdring het liever. :{w
Gelijk heb je ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:57:58 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122676376
At night past two
All together we go downstairs
And then back upstairs again
Where we solemnly swear
That this night we will not sleep again
Yes yes!
pi_122676456
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef Copycat het volgende:
At night past two
All together we go downstairs
And then back upstairs again
Where we solemnly swear
That this night we will not sleep again
Yes yes!
Take a left turn at Hoevelaken!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:01:38 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122676481
Do you know what I want to be?
A flower curtain!
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 15:03:18 #146
184769 crew  Deisyy
pi_122676541
Do you know what I would like to be
A floral curtain, a floral curtain
From the ceiling to the windowsill
A floral curtain, a floral curtain
And all days hanging nicely in the sunshine
With flowers all over my body and also over my face.
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 15:03:42 #147
184769 crew  Deisyy
pi_122676553
8)7
pi_122676643
I haaaaveee very big cauliflowers cauliflowers cauliflowers
pi_122676659
We won't go home yet
Because our mother isn't at home
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:07:32 #150
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122676684
I have saucages on my tits
and leak on my thy's
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:07:59 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_122676704
Mijn zus had ooit een Limburgs vriendje. Zijn favo carnavalsschlager was:

Kiek oet, kiek oet, er zitten doeven op het dak.
Carnaval :'( .
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 15:09:24 #152
184769 crew  Deisyy
pi_122676749
Mien, where is my party nose?
pi_122676756
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef beequeen het volgende:

look oot look oot, there are pigoons at the roof
pi_122676763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef tonja het volgende:
I have saucages on my tits
and leak on my thy's
And salads on your ass.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:10:34 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_122676778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:09 schreef BendeBielzen het volgende:

look oot look oot, there are pigoons at the roof
Zoiets, ja!

De sneeuw komt hier weer met bakken uit de lucht.
― Mark Twain
pi_122676827
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef beequeen het volgende:

Toch heb ik het idee dat Limburgs carnaval minder plat is dan het Brabantse. Maar goed, wat weet ik er van? Ik heb slechts Fries en Gronings bloed.
pi_122676860
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zoiets, ja!

De sneeuw komt hier weer met bakken uit de lucht.
Hier ook. Dikke plakkerige sneeuwvlokken.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:13:40 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122676863
We've established a small club
For people with an ugly face
And you, you are part of it.

And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile

Ik ga boodschappen doen, daar waar caissières waarschijnlijk ook verkleed zijn. Geen ontkomen aan.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:14:00 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_122676875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:

Toch heb ik het idee dat Limburgs carnaval minder plat is dan het Brabantse. Maar goed, wat weet ik er van? Ik heb slechts Fries en Gronings bloed.
Ik heb ook geen idee. Geboren en getogen boven de grote rivieren.
― Mark Twain
pi_122676888
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:

And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile

Ik ga boodschappen doen, daar waar caissières waarschijnlijk ook verkleed zijn. Geen ontkomen aan.
Ocherm ;(
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:15:00 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_122676901
quote:

And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile

_O-

Sterkte! Vergeet de zegeltjes niet. w/
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:17:07 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_122676959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:

Hier ook. Dikke plakkerige sneeuwvlokken.
Het was weer een witte wereld vanochtend. Gelukkig was het snel weg.
― Mark Twain
pi_122677079
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het was weer een witte wereld vanochtend. Gelukkig was het snel weg.
Voor mij hoeft het ook niet meer zo, hoewel mijn straat hier wel prachtig is in de sneeuw dankzij een wat Anton Pieck-erig gebouw hier schuin tegenover.
pi_122677110
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb geen poging gedaan om het naar het russisch te vertalen daar mijn liefje nog het idee heeft dat Nederland iets meer gecultiveerd is dan Rusland .. alhoewel het na het afgelopen EK in Polen en Oekraine al een stuk minder is
pi_122677113
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het ook niet meer zo, hoewel mijn straat hier wel prachtig is in de sneeuw dankzij een wat Anton Pieck-erig gebouw hier schuin tegenover.
Foto!
pi_122677233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Foto!
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:26:39 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_122677256
quote:
Schitterend!
― Mark Twain
pi_122677267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, wat mooi !
pi_122677278
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wow waar is dat?? Amsterdam? Rotterdam?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:27:45 #170
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122677286
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nice!
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 15:27:54 #171
184769 crew  Deisyy
pi_122677294
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi! Die heb je net genomen?
pi_122677304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Wow waar is dat?? Amsterdam? Rotterdam?
Amsterdam. Het is een Gotisch gebouw. Dat is een bouwstijl die je niet heel veel tegenkomt in Nederland.
pi_122677319
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mooi! Die heb je net genomen?
Nee, een tijdje terug toen er wat meer sneeuw lag dan nu.
pi_122677321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Amsterdam. Het is een Gotisch gebouw. Dat is een bouwstijl die je niet heel veel tegenkomt in Nederland.
Mooie foto hoor!
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 15:30:21 #175
184769 crew  Deisyy
pi_122677355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, een tijdje terug toen er wat meer sneeuw lag dan nu.
Ik vond er inderdaad al zoveel sneeuw liggen, hier is namelijk geen vlok te bekennen.
pi_122677378
quote:

And now all hands
Up in the sky
And look at me and smile
Dat wordt een hit :D.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:33:24 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_122677450
Ik ben blij dat carnaval in en rond Amsterdam altijd zo uitbundig gevierd wordt c_/
pi_122677490
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef Jian het volgende:
Ik ben blij dat carnaval in en rond Amsterdam altijd zo uitbundig gevierd wordt c_/
Daar is het elke dag Carnaval
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:35:23 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_122677504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef Deisyy het volgende:

Ik vond er inderdaad al zoveel sneeuw liggen, hier is namelijk geen vlok te bekennen.
Zoveel lag er vanochtend in 030 ook.
― Mark Twain
pi_122677505
Ik moet ook maar eens boodschappen gaan doen, ik heb zin in een biskwietje. Tot later :W
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:36:07 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_122677527
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook maar eens boodschappen gaan doen, ik heb zin in een biskwietje. Tot later :W
:W
― Mark Twain
pi_122677536
quote:
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:42:09 #183
241662 Jian
Well, well, well
pi_122677696
quote:
Chocoladebiskwietjes :9 .... in jouw geval zonder de chocolade -O-
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:47:28 #184
241662 Jian
Well, well, well
pi_122677845

was net op de radio, blijft een lekker nummer ...
pi_122678096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Jian het volgende:

Luister jij nog radio dan in dit tijdperk?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:59:42 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122678186
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Jian het volgende:

Tony Soprano.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:01:31 #187
241662 Jian
Well, well, well
pi_122678231
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tony Soprano.
:Y hij leeft!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:03:19 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122678298
Nee. And then ... All is black.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:13:02 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_122678615
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:03 schreef Copycat het volgende:
Nee. And then ... All is black.
Ik heb zoveel theorieën gehoord ....... But anyway, ik kan het nummer dus niet horen zonder daar aan te denken, jij dus ook niet :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:15:41 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122678694
Nee, ik word er altijd een beetje treurig van. Zou graag de levende Tony theorie willen aanhangen, maar die klopt imo gewoon niet.
pi_122679133
Weer sneeuwen hier... ellende
pi_122679573
Amsterdam is weer wit :P
pi_122679655
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:42 schreef Toverheks het volgende:
Amsterdam is weer wit :P
Alkmaar ook ondertussen
pi_122679678
en er komt nog meer aan als ik zo naar de lucht kijk
pi_122679705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef Toverheks het volgende:
en er komt nog meer aan als ik zo naar de lucht kijk
Yup
pi_122680878
Nou ik ga naar den Bosch, stelletje haters >:O
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 17:27:18 #197
184769 crew  Deisyy
pi_122680930
Zoete lieve Gerritje :W
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:27:37 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122680936
Veel plezier in Oeteldonk!
pi_122680995
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Have fun *O*
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:30:37 #200
185670 Poezewoes
pi_122681027
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 17:32:07 #201
388664 crew  Dotteke
pi_122681081
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi scrutinizer, ligt er zoveel sneeuw bij jou, hier helemaal niets!!

O, lees nu verder en zie dat het een foto van een tijdje terug was :P
pi_122681107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Mooi scrutinizer, ligt er zoveel sneeuw bij jou, hier helemaal niets!!
Is een foto van een tijdje terug.
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 17:37:56 #203
388664 crew  Dotteke
pi_122681295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is een foto van een tijdje terug.
Ja las het al, maar is idd een prachtig uitzicht zo!!
pi_122681609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja las het al, maar is idd een prachtig uitzicht zo!!
Er stonden vroeger meerdere van dit soort gebouwen op een rijtje hier in de buurt. Dankzij de kraakbeweging is deze ene bewaard gebleven.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:02:44 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122681941
Kut hé? Pb... :Y
pi_122682007
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
:?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:05:59 #207
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122682024
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

pi_122682045
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
https://www.vn.nl/Archief(...)carnavalstoerist.htm :P

Have fun met het rondjes rennen
pi_122682091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Hoe is het carnaval in Spanje?
pi_122682137
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Je mist nu het hele sneeuwgebeuren. Maar ik heb zomaar het idee dat je dat helemaal niet erg vindt :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:13:09 #211
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682163
quote:
HDNGMW is er nog steeds hoor, hij zit heerlijk te nassen ^O^

Ik durf het nu wel te zeggen, Pietje is toch onderweg naar Den Bosch
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:14:37 #212
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122682200
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Hmm... dat jij dat nou volgt zeg
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:14:53 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682206
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef Jian het volgende:

Jij bent een echte follower?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:15:26 #214
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:14 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm... dat jij dat nou volgt zeg
Ik ging kijken toen jij over PB begon, ik dacht er is vast wat met Oop ......
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:16:23 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122682242
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ging kijken toen jij over PB begon, ik dacht er is vast wat met Oop ......
Nou ja zeg, dat dacht ik precies zo, toen ik pontificaal een bord vis in beeld zag...
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:16:49 #216
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682249
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent een echte follower?
Neuh, maar Oop is wat PB en Gher gemeen hebben dus vandaar dat ik even keek.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:17:25 #217
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122682271
quote:
Ja...

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:17:33 #218
185670 Poezewoes
pi_122682282
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Misschien cap voor eigen forum?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:18:45 #219
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682326
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Misschien cap voor eigen forum?
Ik heb geen eigen forum.... :?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:19:00 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682335
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:16 schreef Jian het volgende:

Ik geloof je ...

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:19:09 #221
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682336
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja...

[ afbeelding ]
Spareribs :9
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:19:30 #222
185670 Poezewoes
pi_122682350
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb geen eigen forum.... :?
Van die niet genoemde man, bedoel ik :Y
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:20:30 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682385
OPA!!!
pi_122682401
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
OPA!!!
Wie?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:21:30 #226
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682422
quote:
Mmm, het is dat ik weet hoe ze er nu uit ziet, maar ik had 'r zo gedaan :9
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:21:52 #227
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122682436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:19 schreef Jian het volgende:

[..]

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:22:02 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682445
Die vroegoude man die door Jian op de voet wordt gevolgd.
Dat is niet moeilijk, want die let staat altijd voor dezelfde stoel.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:22:23 #229
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122682457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:19 schreef Jian het volgende:

[..]

Lekkerbek zul je bedoelen!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_122682469
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
Die vroegoude man die door Jian op de voet wordt gevolgd.
Dat is niet moeilijk, want die let staat altijd voor dezelfde stoel.
ohw die
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:23:55 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682516
quote:
Hij heeft er het volste vertrouwen in.

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:24:10 #232
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682527
Over een paar jaar hebben we geen carnaval meer volgens Oop, dan zijn de Moslims de baas. :D

Ik heb 'm gemist. O+
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:24:45 #233
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682542
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Lekkerbek zul je bedoelen!
Ja, joh, echt!? :o
pi_122682543
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
Over een paar jaar hebben we geen carnaval meer volgens Oop, dan zijn de Moslims de baas. :D

Ik heb 'm gemist. O+
Ik ga ook weer s ff kijken naar m :Y
pi_122682581
:o Catweazle is back and bolt
pi_122682634
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heeft er het volste vertrouwen in.

Hij is waarschijnlijk de verloren zoon van die ouwe

pi_122682669
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:

Ik heb 'm gemist. O+
Hossen in een Burka *O*
pi_122682693
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hoe is het carnaval in Spanje?
Nonexistent gelukkig :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:29:55 #239
241662 Jian
Well, well, well
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:30:19 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682711
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:30:55 #241
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:29 schreef pullup het volgende:

[..]

Nonexistent gelukkig :D
Ahhhh, jammer, wat een verschil met Amsterdam, daar leeft het echt *O*
pi_122682735
Straks krijgen we op ons klote joh _O-
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:31:03 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682736
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:33:35 #244
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682791
Er zijn er hier die gewoon zo jaloers zijn op mij band met Oop :{w

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:34:23 #245
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122682809
quote:
Jup, kutmuziek, rapglibbers die hun zakken vullen met crap over hun zogenaamde ellende... :N
pi_122682810
Ned.2
......2015 Verborgen verleden ,et Gerdi Verbeek
(leuk speuren naar je voorvaderen)

Daarna de nieuwe serie Freddy, leven in de Brouwerij
Ned.3 om 20.55 U2

Meer dan twee decennia geleden staat popgroep U2 op het punt van breken. De Oscarwinnende documentaire Achtung Baby laat zien hoe een nieuw album de band redde.

U2 is al jarenlang een begrip, een band die niet meer is weg te denken. Zoveel hits heeft de groep op haar naam staan. Toch scheelde het weinig of U2 had niet meer bestaan. Meer dan twee decennia geleden staat popgroep op het punt van breken. Met hun vijfde album The Joshua Tree hebben ze een hoogtepunt bereikt in hun groeiende populariteit.

Vernieuwing
Het is moeilijk om daarna met een waardige opvolger te komen. Ze trekken zich zonder materiaal terug in een studio in Berlijn en gaan op zoek naar een vernieuwing van hun repertoire voor een nieuwe cd.

Klapper
Frontman Bono zegt over die periode: “Het was een draaipunt. Hebben we een toekomst of gaan we imploderen.” Het moeizame proces ontwikkelt zich aanvankelijk tot een zowel creatief als persoonlijk breekpunt. Maar het komt goed. Het resultaat is een nieuwe klapper: Achtung Baby. De gelijknamige documentaire laat zien hoe het nieuwe album de band redde.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:35:18 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682844
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef 5thencounter het volgende:

Jup, kutmuziek, rapglibbers die hun zakken vullen met crap over hun zogenaamde ellende... :N
Smaakt de spek en bonen, knul?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:35:46 #248
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682860
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Straks krijgen we op ons klote joh _O-
Het komt door Gher, die zat de boel op te jutten, het zijn ook altijd dezelfden :{
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:35:59 #249
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122682866
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Smaakt de spek en bonen, knul?
Ga heen zelfingenomen...
pi_122682871
quote:
Maakt niet uit, hij helpt Jian door de lange winternachten

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:36:13 #251
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122682873
Ergens in een niet nader te noemen Haagse huiskamer is paniek uitgebroken: de zoute drop is op..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_122682916
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens in een niet nader te noemen Haagse huiskamer is paniek uitgebroken: de zoute drop is op..
Maak er een Carnavals nummer van :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:37:59 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122682928
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:38:52 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_122682957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maakt niet uit, hij helpt Jian door de lange winternachten

Verrader, vroeger waren jullie boezemvrienden en nu maak je hem belachelijk -O-

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:41:57 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122683045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:38 schreef Jian het volgende:

Verrader, vroeger waren jullie boezemvrienden en nu maak je hem belachelijk -O-

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:45:01 #257
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683141
Als we over Oop door blijven gaan krijgen we problemen!

zaterdag 9 februari 2013 @ 18:45:46 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683177
Ik heb het niet over die man gehad, hoor.
pi_122683189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke man?
pi_122683192
quote:
Ik heb die posts niet eens gelezen
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:47:06 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122683213

The only thing we have to fear is fear itself.
pi_122683223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb die posts niet eens gelezen
Precies! We kunnen op voorhand zeggen dat Gert zich dat ingebeeld heeft.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:47:53 #264
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683235
quote:
Gher begon over 'm, zo uit het niets, ik heb nog geprobeerd het te stoppen -O-
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:48:16 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122683244
Het denkt weer mee te spelen. Schattig.
pi_122683248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Ban de Mummie!
oh nee das uitlokking :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:48:41 #267
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Jian het volgende:

[..]

"Hem" ?? Wie was dat?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:49:33 #268
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:48 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Ban de Mummie!
Pek en veren, hij verstoort ons idyllisch geluk in dit lieve topic. Gert zal verdrietig zijn en Pietje boos :'(
pi_122683295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Pek en veren, hij verstoort ons idyllisch geluk in dit lieve topic. Gert zal verdrietig zijn en Pietje boos :'(
Vierendelen en kielhalen
pi_122683340
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja...

[ afbeelding ]
Topic van HDNGMW komt toch weer terug zei jij van de week?

En om alvast in de stemming te komen heb ik zojuist een HDNGMW-dieet gevolgd.
2 kalfskroketten met brood. :Y)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:51:54 #271
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683359
Ik hoor een stem zeggen dat iemand vergeten is een zak chips te halen en dat, dat ook jammer is voor haar ......... ?
pi_122683390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Jian het volgende:
Ik hoor een stem zeggen dat iemand vergeten is een zak chips te halen en dat, dat ook jammer is voor haar ......... ?
Stemmetjes in je hoofd??? Das niegoe hoor
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:52:50 #273
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:

[..]

kalfskroketten van Memhet *O*
pi_122683455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Coos het volgende:

[..]

Nu als toetje nog even je neus leeg eten?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:54:26 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122683457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Jian het volgende:

Op een laf, plat kadetje!
pi_122683495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, van Chineesies! HDNGMW kan zich beter over de chinezen druk maken. Die nemen echt overal de hele teringzooi over. Van goudmijn tot snackbar! 8-)
pi_122683532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zal wel een geheime wijze tbv de spijsvertering zijn. :Y)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:57:55 #278
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683570
Hmm...BB-Denemarken is on...

pi_122683586
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

He jasses :r
pi_122683598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm...BB-Denemarken is on...

[ afbeelding ]
Hv fun :W
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:58:40 #281
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122683599
HDNGMW & ZDNGMW

:@
pi_122683608
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:58 schreef tonja het volgende:
HDNGMW & ZDNGMW

[ afbeelding ]

_O-
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:59:36 #283
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683633
quote:
HDNGMW & ZDNGMW

[ afbeelding ]

^O^ Nice

en hier krijgen we shit mee -O-
pi_122683635
Oma mag hier natuurlijk best genoemd worden
pi_122683644
quote:
HDNGMW & ZDNGMW

[ afbeelding ]

:D Nice!
pi_122683646
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef Jian het volgende:

[..]

^O^ Nice

en hier krijgen we shit mee -O-
~O> o|O
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:00:35 #287
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef pullup het volgende:
Oma mag hier natuurlijk best genoemd worden
wel, ik dacht juist 2 die niet genoemd mogen worden, nu zijn we over de grens, maar de ene heft dus de andere op begrijp ik. ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:02:45 #288
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122683757
Ik ga een andere soep maken, champignonsoep :)
pi_122683759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:

[..]

wel, ik dacht juist 2 die niet genoemd mogen worden, nu zijn we over de grens, maar de ene heft dus de andere op begrijp ik. ^O^
Wellicht kan PB bij wijze van proefballonnetje weer eens een opa topic openen. :) Die Wiem knakker is wel een heel slap aftreksel.
pi_122683760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Het was leuk je gekend te hebben :P
pi_122683781
quote:
HDNGMW & ZDNGMW

[ afbeelding ]

_O-

Oww okaaaayyyy w/
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:04:49 #292
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef pullup het volgende:

[..]

Wellicht kan PB bij wijze van proefballonnetje weer eens een opa topic openen. :) Die Wiem knakker is wel een heel slap aftreksel.
Ome Wiem is kut, niks an -O-
pi_122683862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Ome Wiem is kut, niks an -O-
Die kloon denk er wel zijn kans te kunnen pakken nu Pietje even hossen is :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:06:05 #294
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683892
Nog 9 posts en dit topic is dicht. In het volgende topic zwijgen we Oop gewoon weer dood, dan hebben G en P niks in de gaten ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:06:33 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683917
Nou snel door dan...
pi_122683925
Goed plan
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:06:46 #297
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683926
5 En volgend..
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:06:59 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683933
4...
pi_122683945
Die Oeroeboeroe ben ik ook wel zat overigens
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:07:42 #300
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122683954
2 Thunderbirds are go...
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:08:39 #301
241662 Jian
Well, well, well
pi_122683995
Cammmmmm annnnnnnn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties