PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levert toch gauw ¤1,50 op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef Zhano het volgende:
Ga denk ik gewoon FIFA 11,12 en 13 inleveren bij Gamemania.
oke doei gr grquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef Zhano het volgende:
Ga denk ik gewoon FIFA 11,12 en 13 inleveren bij Gamemania.
Wij zijn gewoon leden hier net zoals jij? Problemen mee?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
wie ben jij kom jij uit ene blik gekropen net als die molfan mongool/
Jonge TM is me homie, opbokke ja/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon leden hier net zoals jij? Problemen mee?
Zal wel jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat deze spellen geen ruk opleveren bij de GM.
Spelers veranderen van status na een bepaald aantal wedstrijden. Na 500 wedstrijden wordt je speler een inform.quote:
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge TM is me homie, opbokke ja/
[..]
Zal wel jaMjah boeie, als ik dr maar vanaf ben. (tevens zie PI
)
Oh was DW lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb ik er mee te maken?
Dit legde ik hem net al uit hoor. En dan wordt de kaart roze.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Spelers veranderen van status na een bepaald aantal wedstrijden. Na 500 wedstrijden wordt je speler een inform.
Nadat je 1000 wedstrijden met een speler hebt gespeeld wordt het een SMLENO.
Alleen DS2 is al zo ver, hij heeft een SMLENO Grabban.
Maar ik ben toch ook je homie?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh was DW lolHala jullie nog steeds soms door elkaar. En door die UI lijken DW en Pazzl ook weer op elkaar
Roze? Volgens mij bedoel je blauw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dit legde ik hem net al uit hoor. En dan wordt de kaart roze.
Klinkt geloofwaardig, nietwaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dit legde ik hem net al uit hoor. En dan wordt de kaart roze.
Jep bij mijn IF Hernandez. Kwam een paar weken later plots weer terug.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef DeWesp het volgende:
Sta verdorie in de wachtrij voor zo'n game-advisor ivm mijn verdwenen Aguero. Lekker is dat. Iemand hier dat eerder aan de hand gehad?
soberzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook je homie?
2 weken? Fuck. Zo lang heb ik erover gedaan om uberhaupt zoveel coins bij elkaar te schrapen om hem uberhaupt te kopen. Niet tof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Jep bij mijn IF Hernandez. Kwam een paar weken later plots weer terug.
Die game-advisor heette bij mij Bruno, ging Duits tegen me praten en gaat zo zeggen dat ze er alles aan doen en dat het zeker nog wel 2 weken kan duren voordat je hem weer terug hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb ook een SMLENO op speler.
Hij wordt idd blauw.
[ afbeelding ]
Of mintgroen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb ook een SMLENO op speler.
Hij wordt idd blauw.
[ afbeelding ]
Bij mij duurde het nog wel langer...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef DeWesp het volgende:
[..]
2 weken? Fuck. Zo lang heb ik erover gedaan om uberhaupt zoveel coins bij elkaar te schrapen om hem uberhaupt te kopen. Niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |