Wie post Nicki Minaj dan?quote:
Ik twijfel of ik je mag, of haat nu. Ik kijk naar je ondertitel en ga voor het eerstequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
Ik ga slapen
Ook wel een gevalletje dikke yolo, alleen voor mensen met swag enzenz
Oh nou AppelCake enzo toch soms wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie post Nicki Minaj dan?
* JRRY wilt expres voor de lol een Nicki Minja-video plaatsen maar doet het niet omdat ie een heel mooi liedje op heeft staan![]()
Ik dacht al, die heeft het niet door en gaat slapenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht al, die heeft het niet door en gaat slapen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk die twee niet jah
Maak je de buren niet wakker.quote:
quote:
Ja ik snap geen hol van die twee nuquote:
echt hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik snap geen hol van die twee nu
echt mensen zie dit.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik je mag, of haat nu. Ik kijk naar je ondertitel en ga voor het eerste
dit is echt erg.quote:
Oh jullie houden een decibel-wedstrijdje?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef Taexon het volgende:
Als de buren last van me hebben whatsappen ze me altijd
zij winnen overduidelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jullie houden een decibel-wedstrijdje?
JEEEEEE, ik wil die koelkast echt heel graag namelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Juist beantwoord, u gaat door naar de volgende ronde
quote:
oke even kijkenquote:
Nee ik ben niet zo snel een haterquote:
safari gewoon. ik zit altijd op safariquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op welke internetbrowser doe jij tc dan?
Ik ook maar tc is altijd connection failed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
safari gewoon. ik zit altijd op safari
EN DE KALKOEN KLOEKKLOEKKLOEKquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Taexon het volgende:
Kuiken piep zingen alleen de eckte bazen
probeer eens een andere random link dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook maar tc is altijd connection failed.
Dat is het enige stuk waar we ons versprakenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EN DE KALKOEN KLOEKKLOEKKLOEK
hbj. = hoe bedoel jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer eens een andere random link dan?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Taexon het volgende:
Kuiken piep zingen alleen de eckte bazen
Jullie zijn echt gek samen volgens mijquote:
Ik moet omdat stukje altijd keihard lachen, in elke taalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is het enigste stuk waar we ons verspraken
Telepathie dit, ik wou er nog achteraan zetten "u gaat voor de koelkast" maar dat koste teveel moeite om te typen, en nu zeg je het zelf!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JEEEEEE, ik wil die koelkast echt heel graag namelijk
perfect koppel dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt gek samen volgens mij
gewoon, prbeer een andere chat.quote:
ik ook manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet omdat stukje altijd keihard lachen, in elke taal
Is ook een standaard combiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Telepathie dit, ik wou er nog achteraan zetten "u gaat voor de koelkast" maar dat koste teveel moeite om te typen, en nu zeg je het zelf!
Wij zijn de normaalste mensen die je ooit zal ontmoeten... als je ons ooit ontmoetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt gek samen volgens mij
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 8 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 371 Vaseline_
002. 344 supersof
003. 341 Voorschrift
004. 338 hamerhaaitje
005. 275 JRRY
006. 263 Typisch
007. 253 VoornaamAchternaam
008. 251 Karina
009. 237 Kally
010. 234 Stuart
011. 226 LompeHork
012. 214 promisionxexposed
013. 188 Ajacied422
014. 187 RockNijntje
015. 173 Rezania
016. 168 remlof
017. 165 Smack10
018. 160 ouyevoli
019. 157 GGMM
020. 154 Pisces29
020. 154 iBenny
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor meer stats
Heb me aardig ingehouden vandaagquote:
tinychatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kom even Tc dan mensen is gezellig
TC/SC, whats the dealquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb me aardig ingehouden vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
over een kwartier ga ik ook slapen
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]Morgen ben ik er misschien helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen ben ik er misschien helemaal nietleuk, wat ga je doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen ben ik er misschien helemaal nietUh, wees blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
Morgen ben ik er misschien helemaal nietohja, werken. Ga je 's avonds nog wat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Geen schokkende uitslag eigenlijkquote:
No thanksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Werken van 7-5 en s'avonds de kroeg inquote:
Ach nice toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werken van 7-5 en s'avonds de kroeg in
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja, werken. Ga je 's avonds nog wat doen?Ja de kroeg inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mijn moeder zegt altijd sapcentrifuge, wist vroeger niet eens wat dat wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook een standaard combi
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja de kroeg in
Wie weet heb je nog een date voor Valentijnsdag na morgenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja de kroeg in
In Arnhem? Sof kan je joinen, zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op Arnhem.
Ga nou echt slapen danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd sapcentrifuge, wist vroeger niet eens wat dat was
Maar nu gaan dus, doei
Wedden dat je hier nog op reageertquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd sapcentrifuge, wist vroeger niet eens wat dat was
Maar nu gaan dus, doei
[..]
Ja de kroeg in
drankorgel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Fuck you, srslyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet heb je nog een date voor Valentijnsdag na morgenavond
wtf?quote:
Nope, gewoon in Zutphen. Geen sof meeten voor mij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
In Arnhem? Sof kan je joinen, zijop Arnhem.
ik moet morgenavond werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
In Arnhem? Sof kan je joinen, zijop Arnhem.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, gewoon in Zutphen. Geen sof meeten voor mij.
Ah too bad. ze lijkt me echt een leuk persoontjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, gewoon in Zutphen. Geen sof meeten voor mij.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
drankorgel.Nee dat doe ik vrijdag, nu gewoon een paar biertjes doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je weet dat ik dat gezeik haatquote:
Ik zeg niet dat je nooit zou willen meeten hoorquote:
Mij ook wel hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah too bad. ze lijkt me echt een leuk persoontje![]()
Ja, ik ga je 100 rozen sturenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Gaat het weer over valentijn?
aaaah jerrrrrrr tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah too bad. ze lijkt me echt een leuk persoontje![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat doe ik vrijdag, nu gewoon een paar biertjes doen.jaja. niet zeuren dat je zondagochtend hoofdpijn hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ja lijkt me ook hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jaja. niet zeuren dat je zondagochtend hoofdpijn hebt.Hoofdpijn is voor plebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twentsch bloed, ik kan wat hebbenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
een verlovingsringquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
Ik ga een sieraad kopen bij de juwelier voor mn vriendin, voor valentijn, wie weet iets leuks voor een 16-jarige verwende kreng () die alles al heeft?
Een tatoeagequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
Ik ga een sieraad kopen bij de juwelier voor mn vriendin, voor valentijn, wie weet iets leuks voor een 16-jarige verwende kreng () die alles al heeft?
Grammatica, bitches houden daarvanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
Je vriendin klinkt leuk inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
Ohnee ik ben niet oud hoor daar kan je wel op aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lijkt me ook hoor
Maar misschien ben je wel een oude man ofzo, want je wilt geen pics geven.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lijkt me ook hoor
Koop een soort van armband, werkt goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
huh hij deed hem niet goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoofdpijn is voor plebs
Ik heb twentsch bloed, ik kan wat hebben
Welk merk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Koop een soort van armband, werkt goed
Je hoort het zondag ochtend van mequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
huh hij deed hem niet goed
oke deal, niet zeuren dan he
17-20quote:
Lekker cliche ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Koop een soort van armband, werkt goed
wat moet een oude man btw met beyonce en al die andere shit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lijkt me ook hoor
quote:
Niet echt ideaal eigenlijk. Nou ja, het is niet andersquote:
is goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoort het zondag ochtend van me
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat moet een oude man btw met beyonce en al die andere shit.
ik ben nog eerder een wanhopig tienermeisje
ja okee, daar dacht ik dus ook aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat moet een oude man btw met beyonce en al die andere shit.
ik ben nog eerder een wanhopig tienermeisje
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.
Louis Vuitton hebben die sierraden?
ja iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt ideaal eigenlijk. Nou ja, het is niet anders
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.
Doe gewoon nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.
Lekker budget wel voor iemand van 16quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.
Nee maar ik ben gewoon 16 en jongen en een beetje verwijfd qua muzieksmaak maar niet homo en ik ben vaak chagrijnig als ik thuis ben en dan ga ik op FOK! en dat is een verslaving geworden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja okee, daar dacht ik dus ook aan![]()
So truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee maar ik ben gewoon 16 en jongen en een beetje verwijfd qua muzieksmaak maar niet homo en ik ben vaak chagrijnig als ik thuis ben en dan ga ik op FOK! en dat is een verslaving geworden.
weetikveelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Okeuj kan je die in de gewone juwelier kopen of moet ik dan helemaal naar A'dam?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe gewoon nietWaarom kook je niet voor haar?
jij geeft toe dat je verslaafd bent?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee maar ik ben gewoon 16 en jongen en een beetje verwijfd qua muzieksmaak maar niet homo en ik ben vaak chagrijnig als ik thuis ben en dan ga ik op FOK! en dat is een verslaving geworden.
Het is maar eens in het jaar Valentijn met haarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker budget wel voor iemand van 16
Gohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Kom oparmbandjes kettinkjes is echt voor een 14jarige huppelfuckkutje wat net haar eerste vriendje heeft en elke week bijhoudt hoelang ze al verkering heeft
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Eeh schatje hier heb je een paar gebakken aardappelen en een kipschnitzell.
Kostte 1,00. Meer heb ik niet voor je over. En toegevoegde waarde erbij misschien 1,50.
Haha lolol
Ja, ik zit tegenwoordig vaker op FOK! dan dat ik met mijn echte vrienden omga.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jij geeft toe dat je verslaafd bent?
Tuurlijk, maar wie betaald dat dan eigenlijk. Jij of je ouders? Het is zo weinig zeggend als je het gewoon krijgt van je ouders imhoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is maar eens in het jaar Valentijn met haar
16.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Kom oparmbandjes kettinkjes is echt voor een 14jarige huppelfuckkutje wat net haar eerste vriendje heeft en elke week bijhoudt hoelang ze al verkering heeft
Gewoon 365 dagen per jaar laten zien dat je van haar houd en niet aan die commerciële meuk doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is maar eens in het jaar Valentijn met haar
Hou je al van iemand na 2 weken dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon 365 dagen per jaar laten zien dat je van haar houd en niet aan die commerciële meuk doen
Ehm mijn bankrekening en mijn pa betaalt wel wat mee als het te duur wordt. Maar ik ga niet hoger dan 100,- is echt de max. Of is LV dan al te duur gegrepenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wie betaald dat dan eigenlijk. Jij of je ouders? Het is zo weinig zeggend als je het gewoon krijgt van je ouders imho
Ja, heel veel ze is m'n allessssssquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je al van iemand na 2 weken dan?
Niet doen... gewoon niet doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehm mijn bankrekening en mijn pa betaalt wel wat mee als het te duur wordt. Maar ik ga niet hoger dan 100,- is echt de max. Of is LV dan al te duur gegrepen
Dan is LV waarschijnlijk boven je budgetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehm mijn bankrekening en mijn pa betaalt wel wat mee als het te duur wordt. Maar ik ga niet hoger dan 100,- is echt de max. Of is LV dan al te duur gegrepen
Uhhhh... ja..?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LV is denk ik meer richting 4 of 5 cijfers voor de kommaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laat maar dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LV is denk ik meer richting 4 of 5 cijfers voor de komma
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verliefdheidquote:
Vind je het gek dat ze verwend is. Dat bedrag hoor je nog niet eens uit te geven voor haar verjaardag manquote:
Mhaw nee je kan al heel snel van iets of iemand houden hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verliefdheidmaar echt echt houden van. dat is toch meestal als je later in een relatie zit lijkt me. Al lijkt het vaak wel op elkaar.
Dat is anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
Als er een nieuw familielid wordt geboren houdt je gelijk van diegene.
Ach dan koop ik wel iets bij de ici paris of douglas ofzo. altijd wel watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze verwend is. Dat bedrag hoor je nog niet eens uit te geven voor haar verjaardag man
Hm. Ja ik weet niet. ik vind het ook raar om als je een week een relatie hebt gelijk al ik hou van je tegen elkaar te zeggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw nee je kan al heel snel van iets of iemand houden hoor
Dude... Goeie bos rozen, etentje. Geld smijten gaat echt niet werken.quote:
Anders kan je morgen niet opstaan en dat is vervelend.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dude... Goeie bos rozen, etentje. Geld smijten gaat echt niet werken.
Ik kan allesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Anders kan je morgen niet opstaan en dat is vervelend.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
over een kwartier ga ik ook slapen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet, ik heb haar nog geeen enkel cadeautje gegevenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom is het juist heel raar als je eerste kado gelijk zo duur is, dat staat echt heel raar en is totaal niet gebruikelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb haar nog geeen enkel cadeautje gegeven
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is het juist heel raar als je eerste kado gelijk zo duur is, dat staat echt heel raar en is totaal niet gebruikelijk
Maar rozen is ook zo cliché.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is het juist heel raar als je eerste kado gelijk zo duur is, dat staat echt heel raar en is totaal niet gebruikelijk
Klopt. iets persoonlijks is altijd het best.quote:
Dus? Meisjes houden vaak wel van clichesquote:
Nieuwe schaatsen omdat we elkaar daar hebben ontmoetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. iets persoonlijks is altijd het best.
zijn haar oude kapot?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nieuwe schaatsen omdat we elkaar daar hebben ontmoet![]()
Nee joh ben nog niet zo vertrouwd met die familie enzo, ze zijn wel aardig maar om daar nou zo naar binnen te gaan enzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Als je in haar huis kan komen en er is niemand, rozenblaadjes over de trap strooien als een soort pad naar haar slaapkamer. op haar bed lekkere dingentjes neerleggen. chocola/ massageolie etc et. kaarsjes alles
bij die naam moet ik altijd denken aan energyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb nog maar een Strongbow gepakt
Kan je van te voren wel regelen. als je dat voor elkaar weet te krijgen ben je wel binnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee joh ben nog niet zo vertrouwd met die familie enzo, ze zijn wel aardig maar om daar nou zo naar binnen te gaan enzo.
Ook zij zouden zoiets leuk vinden hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee joh ben nog niet zo vertrouwd met die familie enzo, ze zijn wel aardig maar om daar nou zo naar binnen te gaan enzo.
Dat kan ik wel gebruiken trouwensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
bij die naam moet ik altijd denken aan energy
donderdagquote:
dan heeft ze geen nieuwe nodig. welk mense heeft nou twee paar schaatsen nodigquote:
jeweetquote:
Ja maar het is wel iconisch. of symbolisch ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
dan heeft ze geen nieuwe nodig. welk mense heeft nou twee paar schaatsen nodig
Ja maar ook overbodigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar het is wel iconisch. of symbolisch ofzo.
Dan kan je haar beter weer mee terug nemen naar die plaatsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar het is wel iconisch. of symbolisch ofzo.
Ja dat lees je altijd in Carry Slee boeken jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat moet je echt doen manen dan een cd branden met romantische muziek en die op haar kamer afspelen.
Dat vind elk meisje geweldig sowieso
En 80 procent van de `oh het is Valentijnsdag, ff snel roosje kopen'' jongens doet dat niet dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat lees je altijd in Carry Slee boeken ja
haar reactie zal ''aaaawwwwwwwwwwwwwwwww'' zijn, ik zeggetjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat lees je altijd in Carry Slee boeken ja
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
Afblijven trouwens een leuk boek, heb ik vroeger 10x gelezen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
ik heb een keer Achtstegroepers huilen niet gelezen en toen moest ik huilen.
Heb hem daarna nooit meer gelezen ofzo
Saaiiiiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
Ik koop wel een cd ofzo?![]()
En een paar roosjes/?
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke. Maar dan heb ik best wel lang school.
Maar ik blijf dan die dag wel bij mn moeder hahaa.
Jaa dat was echt vet sielig toen er ingebroken werd he. dat was die toch/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
ik heb een keer Achtstegroepers huilen niet gelezen en toen moest ik huilen.
Heb hem daarna nooit meer gelezen ofzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat moet je echt doen manen dan een cd branden met romantische muziek en die op haar kamer afspelen.
Dat vind elk meisje geweldig sowieso
Roozen + cd is altijd al beter dan alleen rozenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saaiiii
als je iets met een cd doet moet je echt zelf de songs uitkiezen en branden
Haha ja ik ben ook wel romantisch ingesteldquote:
Koop niks. En dan zeg je op vrijdag:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
Ik koop wel een cd ofzo?![]()
En een paar roosjes/?
ALLE MEIDEN KOM NAAR FOK!Tquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook wel romantisch ingesteld
Sowieso. maar je eigen nummers die jij leuk ( en zij misschien) zal ze wel veel meer waarderen dan een gekocht cdtje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Roozen + cd is altijd al beter dan alleen rozen
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook wel romantisch ingesteld
Niet leukquote:
Nee dat gaan we morgen wss al doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Koop niks. En dan zeg je op vrijdag:
"oh liefste, ik heb geen speciale datum nodig om uit te drukken wat ik voor je voel. Dat kan ik op iederen dag."
En dan ga je met dr schaatsen.
Ik zoek iemand die die mening vantevoren al met je deeltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Koop niks. En dan zeg je op vrijdag:
"oh liefste, ik heb geen speciale datum nodig om uit te drukken wat ik voor je voel. Dat kan ik op iederen dag."
En dan ga je met dr schaatsen.
Nee dat ze kanker kreeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaa dat was echt vet sielig toen er ingebroken werd he. dat was die toch/
Ja ik wel dusquote:
Ik heb geen eigen nummers, ik neem niet op enzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. maar je eigen nummers die jij leuk ( en zij misschien) zal ze wel veel meer waarderen dan een gekocht cdtje.
Je kan ze toch downloaden?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen nummers, ik neem niet op enzo.
ja dan niet he. zoek het zelluf uit johhhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dat gaan we morgen wss al doen.met een paar vrienden want dat is gezelliger
waaromquote:
Akkie toch?quote:
Ik bedoel niet dat je ze gaat zingen gekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe kan ik mn eigen nummers nou downloaden wtf?
Ga ik ook niet doen iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Die film moet je dan ook maar niet kijken sof. dan zit je ook te janken, weet ik nou aldie is ook echt zielig
Ik heb kruimeltje ooit gezien, gehuild en ook nooit meer gezien.quote:
is een cadeaubon van uhmm 25,- + rozen voor {welke} kleding winkel leuk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan niet he. zoek het zelluf uit johhh
Nee ze is te leuk, ik heb al genoeg meisjesvrienden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
JRRY Friendzone haar gewoon, poef weg struggles
hahha ja dat begin is zielig. maar het loopt goed afquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb kruimeltje ooit gezien, gehuild en ook nooit meer gezien.
Mijn ma kan er nog steeds om lachen
een bon geven aan ej vriendin is ook echt een afknapperquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
is een cadeaubon van uhmm 25,- + rozen voor {welke} kleding winkel leuk?
CD is saai en dan voor een cadeaubon gaan? plsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
GEEN cadeaubon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kan ook. Ik dacht dat het die was met Ada en die kinders die met de boedelkar naar de dijk gingen en er was ingebroken en er was ook een marrokkaan die bij zn oma woonde, albert ofzo en hij werd appie genoemd.quote:
H&Mquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
eh watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kan ook. Ik dacht dat het die was met Ada en die kinders die met de boedelkar naar de dijk gingen en er was ingebroken en er was ook een marrokkaan die bij zn oma woonde, albert ofzo en hij werd appie genoemd.
Nee haar favorites.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je ze gaat zingen gekik bedoel gewoon je personal favourites.
Dat kan ook, wel in Valentijns-style danquote:
Dit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Valentijngeneuzelbeter geef je de gewoon liefde
seks?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef promisionxexposed het volgende:
geef haar dan gewoon geld joh, kan ze het tenminste besteden aan een winkel naar keuze.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk maken ze bij H&M niet reclame voor cadeaubonnen voor valentijnsdag speciaal?
ik ken het niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik heb het boek hier niet bij me eh.
empire state of mind jayzzz & alicia keys.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JULLIE personal favourites
quote:
Volgensmij beschreef ik 8e groepers janken niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken het niet hoor
ik las geen carry slee
janken nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Volgensmij beschreef ik 8e groepers janken niet?
nee volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Volgensmij beschreef ik 8e groepers janken niet?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |