Wie post Nicki Minaj dan?quote:
Ik twijfel of ik je mag, of haat nu. Ik kijk naar je ondertitel en ga voor het eerstequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
Ik ga slapen
Ook wel een gevalletje dikke yolo, alleen voor mensen met swag enzenz
Oh nou AppelCake enzo toch soms wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie post Nicki Minaj dan?
* JRRY wilt expres voor de lol een Nicki Minja-video plaatsen maar doet het niet omdat ie een heel mooi liedje op heeft staan![]()
Ik dacht al, die heeft het niet door en gaat slapenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht al, die heeft het niet door en gaat slapen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk die twee niet jah
Maak je de buren niet wakker.quote:
quote:
Ja ik snap geen hol van die twee nuquote:
echt hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik snap geen hol van die twee nu
echt mensen zie dit.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik je mag, of haat nu. Ik kijk naar je ondertitel en ga voor het eerste
dit is echt erg.quote:
Oh jullie houden een decibel-wedstrijdje?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef Taexon het volgende:
Als de buren last van me hebben whatsappen ze me altijd
zij winnen overduidelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jullie houden een decibel-wedstrijdje?
JEEEEEE, ik wil die koelkast echt heel graag namelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Juist beantwoord, u gaat door naar de volgende ronde
quote:
oke even kijkenquote:
Nee ik ben niet zo snel een haterquote:
safari gewoon. ik zit altijd op safariquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op welke internetbrowser doe jij tc dan?
Ik ook maar tc is altijd connection failed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
safari gewoon. ik zit altijd op safari
EN DE KALKOEN KLOEKKLOEKKLOEKquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Taexon het volgende:
Kuiken piep zingen alleen de eckte bazen
probeer eens een andere random link dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook maar tc is altijd connection failed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |