regaeer nou eerst maar eens inhoudelijk over wat iedereen je zegt.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch wel in dezelfde troll stijl als je overschrijving van 1 eurocent.
Dit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:15 schreef maartend het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten wij herhalen dat je dat eerst had moeten doen. Nu ben je de lul. Over enkel lezen dat je wilt lezen gesproken.
geloof me, gassies zo als jij is mijn werk.
Je zou natuurlijk je mailtje wat je wilt gaan versturen eerst hier eens kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef starla het volgende:
[..]![]()
Nee, zal het wel iets subtieler doen deze keer
Je wilt hoog spel spelen, dat toont zich wel in je uitspraken. "Weten ze iig wel wat ik van hen vind. Kom op zeg, hoef niet alles te pikken..." en meer van dat. Je wilt ze "pakken". Een riskante en door emotie ingegeven tactiek. Eentje die nergens toe zal leiden. Ze zullen er echt niet onder de indruk van zijn. Voor hen ben je slechts een willekeurige huurder die zich aan haar verplichtingen onttrekt. Bezwaar maken is altijd een mogelijkheid, maar de weg die jij ervoor bewandelt is niet de juiste.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik herhalen dat ik die mensen ga aanschrijven zeg?
Pfff...
Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen.
jo matties van de woningbouw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk je mailtje wat je wilt gaan versturen eerst hier eens kunnen plaatsen.
Lieve lieve starla.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef starla het volgende:
Beste fokkers,
Ik kreeg vorig jaar een accept giro toegestuurd van de woningbouwvereniging voor servicekosten (woon in een appartementencomplex). Nu merk ik helemaal niets van die servicekosten, nog sterker, de lift (woon op de 4de etage) is vaker stuk dan dat 'ie het doet. Daarnaast is de deur naar de portiek ook vaak kapot waardoor elke zwerver gewoon binnen kan bivakkeren.
Ik heb dit dus ook niet betaald uit principes.
Nu hebben ze in de tussentijd meerdere aanmaningen gestuurd met verhoging van de kosten (administratie en zulks).
Ik weiger nog steeds te betalen. Helemaal omdat ze het lef hadden om een extra brief te sturen met als strekking 'uw kozijnen zien niet schoon, zou u dit willen schoonmaken?'
Toen flipte ik helemaal en maakte een symbolisch bedrag over van 1 eurocent met opmerking:
'mijn geschatte bijdrage voor de door u geleverde service'.
Deze week dus weer een brief op de mat dat ze de deurwaarder gaan inschakelen. Zal wel binnenkort op de stoep staan.
Wat zijn mijn rechten? Ik vind echt (en ik neem aan meer in hetzelfde complex) dat er totaal GEEN sprake is van wat voor een service dan ook.
Iemand ervaring hiermee?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef maartend het volgende:
Weer iemand die over enige tijd in de schudsanering zit.
Doe dit echt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef starla het volgende:
[..]
jo matties van de woningbouw.
ik vind jullie schijtirritant en ga echt niet betalen
de acceptgiros voldeden prima als WC papier in tijden van schaarste
hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Lator!
Starla
Gedraag je? Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:59 schreef Ambipur het volgende:
TS, wat fijn dat je meent op zo'n wijze te moeten handelen, maar kun je je arrogantie even laten varen en eens nadenken? Je zet hiermee jouw positie/woning op het spel.
Allereerst, als jij het ergens niet mee eens bent, dan kun je dat kenbaar maken. Daar hebben woningbouwverenigingen gewoon regels voor. Je bent niet bij je papa en mama, de grote mensenwereld accepteert dit soort gedrag niet.
Dus, schrijf een brief met jouw klacht. Begin eerst eens daarmee. Hier meer informatie:
- http://www.rijksoverheid.(...)mijn-huurwoning.html
- http://www.rijksoverheid.(...)XZqbUCFa7HtAodDmEA-w
Jouw actie met die ene cent is werkelijk waar om te kotsen. Gedraag je.
He, raar. Dit windt mij op...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Gedraag je? Stel je niet zo aan.
Met je grote mensen wereld toontje. Daar zou ik nu op spugen. En flink ook.
Dat lijkt me inderdaad een passende straf voor ze!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef starla het volgende:
Leuk en aardig, maar ik betaal gewoon NIET.
Als ze me nog pissiger maken, laat ik voor de grap een aantal huurafschriften storneren.
Ik schrijf wel een brief. Houd jullie op de hoogte.
Ik waardeer je koppigheid, je stijl en je attitude. Misschien moet je ook stoppen met huur betalen en gaan kopen. Zodra er een uit-huis-zetting aan zit te komen, trek je een lange neus vanuit je koopwoning.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef starla het volgende:
[..]
jo matties van de woningbouw.
ik vind jullie schijtirritant en ga echt niet betalen
de acceptgiros voldeden prima als WC papier in tijden van schaarste
hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Lator!
Starla
Klopt, en jíj bent zeker mijn papa niet, dus of ik me gedraag maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Je bent niet bij je papa en mama....
Jouw actie met die ene cent is werkelijk waar om te kotsen. Gedraag je.
Ik had je lekker afgestraft als ik je pa was...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, en jíj bent zeker mijn papa niet, dus of ik me gedraag maak ik zelf wel uit
En huurincasso's wil storneren. En haar PL niet af kan betalen. En fraudeert met de zorgtoeslag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]omdat ze een rekening van 100 euro niet wil betalen?
Mijn PL betaal ik nu netjes afquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:10 schreef k_man het volgende:
[..]
En huurincasso's wil storneren. En haar PL niet af kan betalen. En fraudeert met de zorgtoeslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |