We willen ons best in je situatie verplaatsen, maar daarmee ben je niet geholpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:
Jullie doen natuurlijk allemaal erg objectief en dat snap ik ook wel, maar verplaats me even in mijn situatie:
Bijna geen woning door HUN fout
Geen service
En maar rekeningen krijgen
Ik vertik het gewoon. Sta toch al BKR geregistreerd vanwege onenigheid met een goed doel nota bene![]()
En ik ben de belastingdienst ook nog een eurootje of 1400 verschuldigd, máár moet nog 1700 van hen krijgen
Wordt het geen tijd dat je naar een koop-appartement of nog beter een eengezinswoning gaat uitkijken? Dan kan je al dat soort zaken in eigen beheer nemen en zelf de rekeningen versturen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:
Jullie doen natuurlijk allemaal erg objectief en dat snap ik ook wel, maar verplaats me even in mijn situatie:
Bijna geen woning door HUN fout
Geen service
En maar rekeningen krijgen
Ik vertik het gewoon.
Wat? Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef cracktor het volgende:
Als je die woningbouw een hak wilt zetten kan je misschien uit hun naam een liftmonteur en schoonmaker inhuren. Die facturen sturen ze dan direct naar de woningbouw. Of het werkt weet ik niet.
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Met deze koppigheid vrees ik een spoedig schuldhulpverleningstraject in de daklozenopvang voor TS...
Ach ja, natuurlijk. Hoe kon ik dat nou vergeten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank.
Wat een werkelijk meer dan briljant adviesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef cracktor het volgende:
Als je die woningbouw een hak wilt zetten kan je misschien uit hun naam een liftmonteur en schoonmaker inhuren. Die facturen sturen ze dan direct naar de woningbouw.
Dan weet je het nu: nee dusquote:Of het werkt weet ik niet.
nou het is meer de richting waar je het vanuit mijn optiek moet zoeken in zo'n situatie. Als je verhuurder niets doet dan pak je het zelf op een ludieke manier aan. Soms moet je een beetje creatief zijn..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een werkelijk meer dan briljant advies
[..]
Dan weet je het nu: nee dus
Ja, heel ludiek! Zomaar monteurs inhuren en dan denken dat je niet zelf voor de kosten zal hoeven opdraaien. Wat je zegt: héél ludiek en bijzonder creatiefquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef cracktor het volgende:
[..]
nou het is meer de richting waar je het vanuit mijn optiek moet zoeken in zo'n situatie. Als je verhuurder niets doet dan pak je het zelf op een ludieke manier aan. Soms moet je een beetje creatief zijn..
heeft u een beter idee?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, heel ludiek! Zomaar monteurs inhuren en dan denken dat je niet zelf voor de kosten zal hoeven opdraaien. Wat je zegt: héél ludiek en bijzonder creatief
Eerst de woningbouw aansprakelijk stellen nadat ze de eerder gemelde klachten niet hebben opgepakt binnen een redelijke termijn. Dan de huurcommissie inschakelen.quote:
Er is maar 1 oplossing op dit moment. Starla die de woningbouw gaat bellen/schrijven. Want die eerste stap is nog nooit gezet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Schrijf de lokale huis-aan-huis krant aan.
Dit:quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef Peter het volgende:
Eerst de woningbouw aansprakelijk stellen nadat ze de eerder gemelde klachten niet hebben opgepakt binnen een redelijke termijn. Dan de huurcommissie inschakelen.
Alleen als er gevaar ontstaat een bedrijf inschakelen als de wbv niets doet. Of bouw- en woningtoezicht van de gemeente..
Zoals gezegd ga ik dat gewoon doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is maar 1 oplossing op dit moment. Starla die de woningbouw gaat bellen/schrijven. Want die eerste stap is nog nooit gezet.
nee hoor dat zeg ik zelf ook al, ik wilde alleen aangeven dat als je gekke dingen gaat doen je dan beter iets kan doen waarvoor je NIET uit je huis gezet gaat worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alle ideeën zijn al geopperd hier, maar zowel jij als TS willen het niet geloven
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef starla het volgende:
[..]
Zoals gezegd ga ik dat gewoon doen
Sowieso mensen die roepen dat ik uit m'n huis gezet ga worden...voor 100 euro? Terwijl ik de huur van 800 euro per maand altijd netjes betaal? Geloof er geen drol van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef cracktor het volgende:
[..]
nee hoor dat zeg ik zelf ook al, ik wilde alleen aangeven dat als je gekke dingen gaat doen je dan beter iets kan doen waarvoor je NIET uit je huis gezet gaat worden.
Precies. Dus moet je geen monteurs gaan inhuren. Want dan heb je nog meer schuldeisers.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef cracktor het volgende:
[..]
nee hoor dat zeg ik zelf ook al, ik wilde alleen aangeven dat als je gekke dingen gaat doen je dan beter iets kan doen waarvoor je NIET uit je huis gezet gaat worden.
Als het bij 100 euro blijft niet nee, dan komt er 'gewoon' een deurwaarder aan te pasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef starla het volgende:
[..]
Sowieso mensen die roepen dat ik uit m'n huis gezet ga worden...voor 100 euro? Terwijl ik de huur van 800 euro per maand altijd netjes betaal? Geloof er geen drol van.
Dat is inderdaad een goed idee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef cracktor het volgende:
[..]
Sowieso mensen die met een pedante grote muil denken de wereld naar hun hand te kunnen zettenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef starla het volgende:
[..]
Sowieso mensen die roepen dat ik uit m'n huis gezet ga worden...voor 100 euro? Terwijl ik de huur van 800 euro per maand altijd netjes betaal? Geloof er geen drol van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |