quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Lienekien het volgende:
Mijn diagnose: ernstig geval van koppigheid.
Fixedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Lienekien het volgende:
Mijn diagnose: ernstig geval van koppigheid hoogmoed en domheid
Mevrouw had het al over het niet betalen van de huur...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft de rechter toestemming tot uitzetting als het gaat om de servicekosten? Zou kunnen...
Sorryquote:
Lijkt me helemaal een goed idee; de verhuurder zal blij zijn er vanaf te zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Zelva het volgende:
Mevrouw had het al over het niet betalen van de huur...
quote:Niet eens met afrekening servicekosten
Bent u het niet eens met de afrekening, dan moet u eerst uw verhuurder hierop aanspreken. Vraag uw verhuurder nota's en rekeningen van de verschillende servicekosten te laten zien. Leidt dit niet tot overeenstemming, dan kunt u de Huurcommissie inschakelen. Houd er wel rekening mee dat een procedure bij de Huurcommissie binnen 2 jaar na de afrekenperiode moet worden ingediend.
quote:Uitspraak Huurcommissie
De uitspraak van de Huurcommissie is bindend, tenzij u of de verhuurder binnen 8 weken na verzending van de uitspraak een verzoek indient bij de rechter. Tegen de uitspraak van de rechter is geen beroep mogelijk.
Indien de rechter de verhuurder gelijk geeft is dat tevens een mogelijkheid voor de verhuurder om het contract te kunnen beëindigen vanwege van "toerekenbare tekortkoming in de nakoming."quote:
Dat je klachten hebt en of die terecht zijn, doet helemaal niet ter zake. Als jij het wilt blijven aanpakken zo je doet, dan sta je binnenkort op straat. Punt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:
Jullie doen natuurlijk allemaal erg objectief en dat snap ik ook wel, maar verplaats me even in mijn situatie:
Bijna geen woning door HUN fout
Geen service
En maar rekeningen krijgen
Ik vertik het gewoon. Sta toch al BKR geregistreerd vanwege onenigheid met een goed doel nota bene![]()
En ik ben de belastingdienst ook nog een eurootje of 1400 verschuldigd, máár moet nog 1700 van hen krijgen
Dank voor de info kardinaal. Dat kan kan ik inderdaad best opvragenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Indien de rechter de verhuurder gelijk geeft is dat tevens een mogelijkheid voor de verhuurder om het contract te kunnen beëindigen vanwege van "toerekenbare tekortkoming in de nakoming."
Je maakt er wel een rotzooi van hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:
Jullie doen natuurlijk allemaal erg objectief en dat snap ik ook wel, maar verplaats me even in mijn situatie:
Bijna geen woning door HUN fout
Geen service
En maar rekeningen krijgen
Ik vertik het gewoon. Sta toch al BKR geregistreerd vanwege onenigheid met een goed doel nota bene![]()
En ik ben de belastingdienst ook nog een eurootje of 1400 verschuldigd, máár moet nog 1700 van hen krijgen
Hoezo dat? Zij wachten op een frauduleuze zorgtoeslag, ik wacht op een 3-jaren-middeling. Prima toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je maakt er wel een rotzooi van heJe kunt niet zomaar vanalles naar eigen goeddunken gaan 'verrekenen'.
Ben erg benieuwd welk goed doel jou een BKR-codering zou hebben kunnen aansmeren....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar lopen trollen alsof je op fok zat.
Jezus...heb je even?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd welk goed doel jou een BKR-codering zou hebben kunnen aansmeren....
Oh ja, misschien die PL die ik nog niet afbetaald heb.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Blijf ik benieuwd, aangezien er geen goede doelen/abonnementen op bladen verbonden zijn met het BKR.Dit is echt iets anders geweest.
Waarom eigenlijk niet?! Kom op zeg ik wil ook gewoon 1000 E/maand van de staat, kom op zeg wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je maakt er wel een rotzooi van heJe kunt niet zomaar vanalles naar eigen goeddunken gaan 'verrekenen'.
Vraag een specificatie van de kosten op? Die moeten ze elk afrekenseizoen verstrekken..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:01 schreef BlueMage het volgende:
Maar wat ik nu wel even interessant vind: wat valt er precies onder servicekosten? Aangezien ik ook wel m'n vraagtekens heb bij m'n huisbaas die 12 E/maand servicekosten rekent maar de hal/trappenhuis moeten we zelf poetsen. Servicekosten zijn alleen voor de halverlichting dacht ik maar dat blijkt ook niet helemaal zo te werken aangezien één van m'n buren geen servicekosten betaalt maar die halverlichting zit wel aangesloten op zijn meterkas.Maar goed misschien toch maar eens naar de huurcommissie stappen. Sorry voor de topickaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |