Hoezo dat? Zij wachten op een frauduleuze zorgtoeslag, ik wacht op een 3-jaren-middeling. Prima toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je maakt er wel een rotzooi van heJe kunt niet zomaar vanalles naar eigen goeddunken gaan 'verrekenen'.
Ben erg benieuwd welk goed doel jou een BKR-codering zou hebben kunnen aansmeren....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:
Ik vertik het gewoon. Sta toch al BKR geregistreerd vanwege onenigheid met een goed doel nota bene![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar lopen trollen alsof je op fok zat.
Jezus...heb je even?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd welk goed doel jou een BKR-codering zou hebben kunnen aansmeren....
Oh ja, misschien die PL die ik nog niet afbetaald heb.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Blijf ik benieuwd, aangezien er geen goede doelen/abonnementen op bladen verbonden zijn met het BKR.Dit is echt iets anders geweest.
Waarom eigenlijk niet?! Kom op zeg ik wil ook gewoon 1000 E/maand van de staat, kom op zeg wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je maakt er wel een rotzooi van heJe kunt niet zomaar vanalles naar eigen goeddunken gaan 'verrekenen'.
Vraag een specificatie van de kosten op? Die moeten ze elk afrekenseizoen verstrekken..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:01 schreef BlueMage het volgende:
Maar wat ik nu wel even interessant vind: wat valt er precies onder servicekosten? Aangezien ik ook wel m'n vraagtekens heb bij m'n huisbaas die 12 E/maand servicekosten rekent maar de hal/trappenhuis moeten we zelf poetsen. Servicekosten zijn alleen voor de halverlichting dacht ik maar dat blijkt ook niet helemaal zo te werken aangezien één van m'n buren geen servicekosten betaalt maar die halverlichting zit wel aangesloten op zijn meterkas.Maar goed misschien toch maar eens naar de huurcommissie stappen. Sorry voor de topickaap.
Nooit 'n kostenspecificatie gezien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Vraag een specificatie van de kosten op? Die moeten ze elk afrekenseizoen verstrekken..
Vraag de afrekeningen maar eens op. Die moeten ze jaarlijks verstrekken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nooit 'n kostenspecificatie gezien.Tsja onze huurbaas is best wel 'n eikel en een huisjesmelker maar dit is wel 'n goeie, ik ga d'r eens naar vragen waar die "servicekosten" precies uit bestaan.
Ik huur overigens wel particulier, maar dat zou niet uit moeten maken.
En je hebt ze natuurlijk meerdere keren telefonisch of per brief laten weten dat je de service beneden de maat vindt, of je hebt gewoon niks gezegd, niet betaald en zij moeten maar raden waarom je dat niet doet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef starla het volgende:
Beste fokkers,
Ik kreeg vorig jaar een accept giro toegestuurd van de woningbouwvereniging voor servicekosten (woon in een appartementencomplex). Nu merk ik helemaal niets van die servicekosten, nog sterker, de lift (woon op de 4de etage) is vaker stuk dan dat 'ie het doet. Daarnaast is de deur naar de portiek ook vaak kapot waardoor elke zwerver gewoon binnen kan bivakkeren.
Ik heb dit dus ook niet betaald uit principes.
Nu hebben ze in de tussentijd meerdere aanmaningen gestuurd met verhoging van de kosten (administratie en zulks).
Ik weiger nog steeds te betalen. Helemaal omdat ze het lef hadden om een extra brief te sturen met als strekking 'uw kozijnen zien niet schoon, zou u dit willen schoonmaken?'
Toen flipte ik helemaal en maakte een symbolisch bedrag over van 1 eurocent met opmerking:
'mijn geschatte bijdrage voor de door u geleverde service'.
Deze week dus weer een brief op de mat dat ze de deurwaarder gaan inschakelen. Zal wel binnenkort op de stoep staan.
Wat zijn mijn rechten? Ik vind echt (en ik neem aan meer in hetzelfde complex) dat er totaal GEEN sprake is van wat voor een service dan ook.
Iemand ervaring hiermee?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef starla het volgende:
Toen flipte ik helemaal en maakte een symbolisch bedrag over van 1 eurocent met opmerking:
'mijn geschatte bijdrage voor de door u geleverde service'.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)-altijd-betalen.htmlquote:Moet ik alle servicekosten altijd betalen?
Als u in het huurcontract afspraken heeft gemaakt over het betalen voor servicekosten, bent u gebonden aan deze afspraak. Bij een geschil kunt u de Huurcommissie inschakelen.
Ook servicekosten bij bezwaar
Ook als u een verzoek om uitspraak bij de Huurcommissie heeft ingediend, moet u betalen. U kunt wel proberen met uw verhuurder af te spreken dat u pas hoeft te betalen als de Huurcommissie uitspraak heeft gedaan.
Betaling servicekosten terugvorderen
Als u de servicekosten al heeft betaald, en de Huurcommissie oordeelt later dat een lager bedrag aan servicekosten redelijk is, kunt u het teveel betaalde bedrag terugvorderen van de verhuurder.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef starla het volgende:
[..]
Oh ja, misschien die PL die ik nog niet afbetaald heb.
Of weer terug naar papa & mama, het kost wat reistijd, maar met een beetje mazzel zien Greenpeace en Veronica dan ook in dat het een dubbele registratie betreftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Gelukkig gaan we richting lente. Dan is het wat minder koud onder de brug.
Misschien kunnen ze dan ook z'n BKR notering verwijderen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of weer terug naar papa & mama, het kost wat reistijd, maar met een beetje mazzel zien Greenpeace en Veronica dan ook in dat het een dubbele registratie betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |