abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122664605
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je maakt er wel een rotzooi van he :{ Je kunt niet zomaar vanalles naar eigen goeddunken gaan 'verrekenen'.
Hoezo dat? Zij wachten op een frauduleuze zorgtoeslag, ik wacht op een 3-jaren-middeling. Prima toch?
I feel kinda Locrian today
pi_122664663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef starla het volgende:

Ik vertik het gewoon. Sta toch al BKR geregistreerd vanwege onenigheid met een goed doel nota bene _O-

Ben erg benieuwd welk goed doel jou een BKR-codering zou hebben kunnen aansmeren....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_122664773
Dit is sociaal darwinisme.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 00:40:19 #64
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122664847
Je had gewoon netjes protest moet aantekenen, gevraagd om toezicht in de kosten en dan bezwaar moeten maken tegen het betalen van de kosten, omdat je van mening bent dat je wel de kosten betaalt maar niet de baten krijgt. En het dan moet door geven aan de huurcommissie. Die hebben meestal een gulden middenweg oplossing. Jij hoeft dit keer niet te bepalen en de verhuurder moet ervoor zorgen dat de service waarvoor je de kosten betaalt ook moet worden nagekomen. Zolang zij niets veranderen hoef je ook dus niet te betalen. Maar jij hebt daar lopen trollen alsof je op fok zat.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:42:54 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122664934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar lopen trollen alsof je op fok zat.
:D
pi_122665114
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd welk goed doel jou een BKR-codering zou hebben kunnen aansmeren....
Jezus...heb je even?

Mijn moeder is donateur van doel X. Mijn vader heeft een abonnement op blad Y.
Nu krijg ik een rekening van doel X en een rekening van blad Y.

Ik bellen: 'ja, we hebben dezelfde achternaam, maar ik ben niet donateur cq abonnee'
Zij 'ok'

Blijf ik rekeningen krijgen die ik dus niet betaal verwijzend naar mijn ouders.

Mijn ouders betalen het netjes, máár blijkbaar staan wij dubbel geregistreerd. Dus als mijn vader en moeder betalen krijg ik alsnog rekeningen. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de donatie cq abonnement gedeeltelijk op mijn naam terecht is gekomen omdat mijn ouders initieel voor mij de rekeningen betaalden. In de loop der tijd hebben mijn ouders de verplichtingen opgezegd, maar ik krijg de rekeningen.

Heb echt meerdere malen contact opgenomen, en dan zeggen ze: 'oh, ok, gaan we regelen' wat dus niet gebeurt. Uiteindelijk wel, maar ja, dan heb je weer een achterstand van een jaar en sta je BKR geregistreerd.

Mijn God, als ik het zo teruglees vraag ik me af hoe dit allemaal kan :7

-edit- ach wat zou het.
X = Greenpeace
Y= Veronica
pi_122665149
Blijf ik benieuwd, aangezien er geen goede doelen/abonnementen op bladen verbonden zijn met het BKR. :) Dit is echt iets anders geweest. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:51:05 #68
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_122665219
Open een blog. Ik ben benieuwd naar de rest van je dagelijkse bevindingen.
pi_122665257
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Blijf ik benieuwd, aangezien er geen goede doelen/abonnementen op bladen verbonden zijn met het BKR. :) Dit is echt iets anders geweest. :)
Oh ja, misschien die PL die ik nog niet afbetaald heb.
pi_122665499
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je maakt er wel een rotzooi van he :{ Je kunt niet zomaar vanalles naar eigen goeddunken gaan 'verrekenen'.
Waarom eigenlijk niet?! Kom op zeg ik wil ook gewoon 1000 E/maand van de staat, kom op zeg wel zo eerlijk. :')

Dit is weer 'n goed backfiretopic en TS maakt er een zooitje van. :')
Hallon!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 01:10:18 #71
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_122665900
Dit is waarom ik van Fok! hou.
  One tough cookie zaterdag 9 februari 2013 @ 01:26:52 #72
169210 liesje1979
pi_122666760
8)7
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_122666913
Maar wat ik nu wel even interessant vind: wat valt er precies onder servicekosten? Aangezien ik ook wel m'n vraagtekens heb bij m'n huisbaas die 12 E/maand servicekosten rekent maar de hal/trappenhuis moeten we zelf poetsen. Servicekosten zijn alleen voor de halverlichting dacht ik maar dat blijkt ook niet helemaal zo te werken aangezien één van m'n buren geen servicekosten betaalt maar die halverlichting zit wel aangesloten op zijn meterkas. 8)7 Maar goed misschien toch maar eens naar de huurcommissie stappen. Sorry voor de topickaap. :P
Hallon!
pi_122666979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 02:01 schreef BlueMage het volgende:
Maar wat ik nu wel even interessant vind: wat valt er precies onder servicekosten? Aangezien ik ook wel m'n vraagtekens heb bij m'n huisbaas die 12 E/maand servicekosten rekent maar de hal/trappenhuis moeten we zelf poetsen. Servicekosten zijn alleen voor de halverlichting dacht ik maar dat blijkt ook niet helemaal zo te werken aangezien één van m'n buren geen servicekosten betaalt maar die halverlichting zit wel aangesloten op zijn meterkas. 8)7 Maar goed misschien toch maar eens naar de huurcommissie stappen. Sorry voor de topickaap. :P
Vraag een specificatie van de kosten op? Die moeten ze elk afrekenseizoen verstrekken..
dag
pi_122667003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 02:05 schreef Peter het volgende:

[..]

Vraag een specificatie van de kosten op? Die moeten ze elk afrekenseizoen verstrekken..
Nooit 'n kostenspecificatie gezien. :D Tsja onze huurbaas is best wel 'n eikel en een huisjesmelker maar dit is wel 'n goeie, ik ga d'r eens naar vragen waar die "servicekosten" precies uit bestaan. :) Ik huur overigens wel particulier, maar dat zou niet uit moeten maken.
Hallon!
pi_122667025
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 02:07 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nooit 'n kostenspecificatie gezien. :D Tsja onze huurbaas is best wel 'n eikel en een huisjesmelker maar dit is wel 'n goeie, ik ga d'r eens naar vragen waar die "servicekosten" precies uit bestaan. :) Ik huur overigens wel particulier, maar dat zou niet uit moeten maken.
Vraag de afrekeningen maar eens op. Die moeten ze jaarlijks verstrekken.
dag
pi_122667705
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef starla het volgende:
Beste fokkers,

Ik kreeg vorig jaar een accept giro toegestuurd van de woningbouwvereniging voor servicekosten (woon in een appartementencomplex). Nu merk ik helemaal niets van die servicekosten, nog sterker, de lift (woon op de 4de etage) is vaker stuk dan dat 'ie het doet. Daarnaast is de deur naar de portiek ook vaak kapot waardoor elke zwerver gewoon binnen kan bivakkeren.

Ik heb dit dus ook niet betaald uit principes.

Nu hebben ze in de tussentijd meerdere aanmaningen gestuurd met verhoging van de kosten (administratie en zulks).

Ik weiger nog steeds te betalen. Helemaal omdat ze het lef hadden om een extra brief te sturen met als strekking 'uw kozijnen zien niet schoon, zou u dit willen schoonmaken?'

Toen flipte ik helemaal en maakte een symbolisch bedrag over van 1 eurocent met opmerking:
'mijn geschatte bijdrage voor de door u geleverde service'.

Deze week dus weer een brief op de mat dat ze de deurwaarder gaan inschakelen. Zal wel binnenkort op de stoep staan.

Wat zijn mijn rechten? Ik vind echt (en ik neem aan meer in hetzelfde complex) dat er totaal GEEN sprake is van wat voor een service dan ook.

Iemand ervaring hiermee?
En je hebt ze natuurlijk meerdere keren telefonisch of per brief laten weten dat je de service beneden de maat vindt, of je hebt gewoon niks gezegd, niet betaald en zij moeten maar raden waarom je dat niet doet?

Het grappige is dat ze uiteindelijk kunnen besluiten om je huurcontract te beeindigen wegens wanbetaling. :)
pi_122668010
Damn TS ...
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 9 februari 2013 @ 07:56:47 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122668037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef n00b13 het volgende:
Dit is waarom ik van Fok! hou.
^^
Niet meer actief op Fok!
pi_122668068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef starla het volgende:

Toen flipte ik helemaal en maakte een symbolisch bedrag over van 1 eurocent met opmerking:
'mijn geschatte bijdrage voor de door u geleverde service'.

:D O+
Go hard or go home
pi_122668122
Dit topic :')

Vraag: KAN je het op dit moment betalen? Ongracht of je dat wil of niet? Zo niet dan is er dus ook nog wat anders aan de hand. Eerlijk antwoorden svp
pi_122668182
quote:
Moet ik alle servicekosten altijd betalen?

Als u in het huurcontract afspraken heeft gemaakt over het betalen voor servicekosten, bent u gebonden aan deze afspraak. Bij een geschil kunt u de Huurcommissie inschakelen.

Ook servicekosten bij bezwaar
Ook als u een verzoek om uitspraak bij de Huurcommissie heeft ingediend, moet u betalen. U kunt wel proberen met uw verhuurder af te spreken dat u pas hoeft te betalen als de Huurcommissie uitspraak heeft gedaan.

Betaling servicekosten terugvorderen
Als u de servicekosten al heeft betaald, en de Huurcommissie oordeelt later dat een lager bedrag aan servicekosten redelijk is, kunt u het teveel betaalde bedrag terugvorderen van de verhuurder.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)-altijd-betalen.html
pi_122668224
Starla, soms kan je gelijk hebben, maar ziet elke gek dat je dat zo niet gaat krijgen!
Jij gaat aan het kortste eind trekken en zit in het ergste geval zonder huis. Maar dan heb je ook geen lift meer nodig, want dan kan je vanaf de straat heel hard roepen dat je geen service krijgt.

Thuis en hier op internet roepen dat je je poot stijf gaat houden, gaat geen enkele indruk waar dan ook maken. Ga naar een bureau voor rechtshulp en bewandel de weg die je woningbouwvereniging en de rechter begrijpen, want dit gaat uitlopen in een enorm groot probleem voor jou.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:15:59 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122668450
Plus dat je dan uiteindelijk uitgezet wordt als wanbetaler, en dat heeft nog heel lang effect op heel veel zaken.
Iets anders huren wordt lastig, kopen kun je helemaal vergeten, een telefoonabonnement gaat ook moeilijk worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:17:47 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122668466
Star-la, lijkt me niet de meest constructieve houding.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:35:51 #87
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122668657
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:52 schreef starla het volgende:

[..]

Oh ja, misschien die PL die ik nog niet afbetaald heb.
:')
pi_122668782
Gelukkig gaan we richting lente. Dan is het wat minder koud onder de brug.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:49:49 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122668832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Gelukkig gaan we richting lente. Dan is het wat minder koud onder de brug.
Of weer terug naar papa & mama, het kost wat reistijd, maar met een beetje mazzel zien Greenpeace en Veronica dan ook in dat het een dubbele registratie betreft :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122668901
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of weer terug naar papa & mama, het kost wat reistijd, maar met een beetje mazzel zien Greenpeace en Veronica dan ook in dat het een dubbele registratie betreft :+
Misschien kunnen ze dan ook z'n BKR notering verwijderen. :+

On a more serious note: TS, koppigheid is niet per se een slechte eigenschap. Maarreh, om er nog maar een keer een Engelse term uit te gooien; Pick your battles. Deze heb je bij voorbaat al verloren. Dit ga je ab-so-luut niet winnen en met een beetje pech kan de WBV je contract straks ontbinden en sta je op straat met een dikke rekening aan je toges.

Dan kun je wel heel stoer stellen dat ze je horloge kunnen komen halen, maar zo werkt het niet. Je werkt jezelf op deze manier ontzettend in de nesten en je kunt hier jaren gezeik aan overhouden. Haal bakzeil, betaal de achterstand en dien klachten in op de manier zoals dat hoort. Hier in WGR kun je gratis een heleboel advies krijgen op dat gebied.

Nogmaals, begin met de achterstand betalen. Stel tegelijkertijd de WBV schriftelijk in gebreke. Je stelt dat de andere bewoners ook last hebben. Doe daar iets mee en ga gezamelijk de strijd aan. Teveel betaalde servicekosten kun je terugvorderen. Dat is de route. Op eigen houtje, zonder officiële klachten ingediend te hebben, servicekosten inhouden of - zoals je net stelde - huurpenningen gaan storneren is absoluut niet de weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')