Ja, dan sta ik zwak, maar laat het maar komen tot een civiele procedure wat mij betreft. Ik heb zonder probleem 'getuigen' (IEDEREEN in het complex) dat de lift het nooit doet en dat de deur altijd wagenwijd openstaat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef BrandX het volgende:
wat je rechten verder zijn weet ik niet, maar ik mag toch hopen dat je op zijn minst een klachtenbrief cq. klachtenprocedure aan het doorlopen bent (geweest) voor de door jou vermeende wanprestaties ihkv het servicecontract? dan maak je enige kans.
Als je niets gedaan hebt behalve dan dat je weigert te betalen, kan ik je sowieso vertellen dat je extreem zwak staat.
Zou ik moeten nazoeken, weet ik zo gauw niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef blomke het volgende:
Wat staat er in het huurcontract over de servicekosten?
Harstikke leuk dat iedereen kan getuigen, maar ik denk niet dat het zo werkt, en dat de rechter zal je nog net niet uitlachen denk ik. Als je niet betaald zonder dat daar aantoonbaar over geklaagd is, is het gewoon weigering van betaling en draai je dus gewoon voor alles + bijkomende kosten op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dan sta ik zwak, maar laat het maar komen tot een civiele procedure wat mij betreft. Ik heb zonder probleem 'getuigen' (IEDEREEN in het complex) dat de lift het nooit doet en dat de deur altijd wagenwijd openstaat.
[..]
Zou ik moeten nazoeken, weet ik zo gauw niet.
Doe ons een lol, en kijk dat na voordat je een dagvaarding op de mat ontvangt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef starla het volgende:
Zou ik moeten nazoeken, weet ik zo gauw niet.
Waarom zou de rechter een veertigtal gezinnen uitlachen als ze allemaal beweren dat de service K-U-T is?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Harstikke leuk dat iedereen kan getuigen, maar ik denk niet dat het zo werkt, en dat de rechter zal je nog net niet uitlachen denk ik. Als je niet betaald zonder dat daar aantoonbaar over geklaagd is, is het gewoon weigering van betaling en draai je dus gewoon voor alles + bijkomende kosten op.
Pas dan kan je je claim gaan doen over niet uitgevoerde werkzaamheden, en hopen dat je je geld terugkrijgt.
Wacht ff, zoek het contract even op....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Doe ons een lol, en kijk dat na voordat je een dagvaarding op de mat ontvangt.
Ik ga zo naar m'n nest, dus snel s.v.p.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef starla het volgende:
Wacht ff, zoek het contract even op....
Zou ik maar slapen als ik jou was, kan het 1-2-3 niet vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ga zo naar m'n nest, dus snel s.v.p.
De rust, ben benieuwd naar de afloop.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:38 schreef starla het volgende:
Zou ik maar slapen als ik jou was, kan het 1-2-3 niet vinden
de rechter toetst alleen jouw weigering aan het huurcontract.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef starla het volgende:
[..]
Waarom zou de rechter een veertigtal gezinnen uitlachen als ze allemaal beweren dat de service K-U-T is?
Zal dan wel 'officiële' correspondentie sturen naar de woningbouw dat ik weiger te betalen om bepaalde redenen. Denk niet dat het heel relevant is, want ze zullen toch wel zeggen iets in de trant van: 'servicekosten zijn voor riolering (ook KUT trouwens, vaak verstopt) en voor glasreparatie en blablabla.
En dat vindt de rechter meestal ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:38 schreef Dondermeester het volgende:
Niet betalen zonder opgave van reden, zonder schriftelijke ingebreke stelling is i.m.o. altijd fout.
Je gaat op eigen houtje een beetje bepalen dat je niet hoeft te betalen, dat is natuurlijk volkomen kansloos. Bovendien snij je alleen jezelf in de vingers, want er is echt niemand bij die woningbouw die hier wakker van ligt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:38 schreef starla het volgende:
[..]
Zou ik maar slapen als ik jou was, kan het 1-2-3 niet vinden
Dit is dus niet de way to go he, je helpt jezelf alleen maar meer de shit in. Doe nou even rustig, kalmeer en leg dit neer bij iemand met wat meer objectiviteit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef starla het volgende:
Leuk en aardig, maar ik betaal gewoon NIET.
Als ze me nog pissiger maken, laat ik voor de grap een aantal huurafschriften storneren.
Ik schrijf wel een brief. Houd jullie op de hoogte.
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef starla het volgende:
Leuk en aardig, maar ik betaal gewoon NIET.
Als ze me nog pissiger maken, laat ik voor de grap een aantal huurafschriften storneren.
Ik schrijf wel een brief. Houd jullie op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |