quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:08 schreef HyperViper het volgende:
Rabbids pretpark.Darksiders
Sonic Racing
Batmannetje
Black oppetje
Super Mario
Tekken Tag Tournament (Panda style BIOOOTCH)
New Super Mario
Nou ja, mij hebben ze niet echt kunnen overtuigen met de launch, maar dat komt omdat ik van de third party de games al op andere consoles heb. Dan ga ik niet nog eens een nieuwe console kopen om ze nog eens te spelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen deze launch matig noemen. Met Nintendoland, Mario, ZombiU, Mass Effect, Sonic, Black Ops is er echt voor iedereen wel iets. Alleen duurt het wat lang voordat er nieuwe spellen bij komen, maar goed dat gaat vanaf eind deze maand gebeuren.
quote:
Dat zoiets bestaat zeg. Mensen die complete nepgames uitwerken.quote:This is a fanon wiki, meaning that its contents are created purely from its user's own imaginations. These articles do not depict actual games and should not be treated as if they do.
Secret exitsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe spel ik de weg naar de volgende levels vrij ?
[ afbeelding ]
Leg uit ?quote:
Wat raarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe spel ik de weg naar de volgende levels vrij ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb echt niets in het Nederlandsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Nederlandse namen bij Mario zijn echt vreselijk. Ik heb het spel gewoon in het Engels gezet.
Waar men zich overal druk over kan maken zeg..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Nederlandse namen bij Mario zijn echt vreselijk. Ik heb het spel gewoon in het Engels gezet.
Ik heb op zich geen problemen met de Nederlandse benamingen (hoewel sommige....), maar om fora te volgen vind ik het wel handiger om de Engelse benamingen te kennen, dus heb ik mijn Wii U ook op Engels staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Das het favo gedeelte van Emar omdat hij verslaafd is aan cassis en dan specifiek die van de Aldi dus hij had liever dat het Aldi cassis moeras had geheten!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb echt niets in het Nederlands![]()
Ik moest ook een beetje lachen toen ik cassismoeras zag staandie nederlandse namen
....quote:Op zondag 10 februari 2013 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Das het favo gedeelte van Emar omdat hij verslaafd is aan cassis en dan specifiek die van de Aldi dus hij had liever dat het Aldi cassis moeras had geheten!
Dat vertelde hij in de review van het spel tof toch!!
Mwah, druk maken is een groot woord. Mijn hersens doen altijd alleen pijn bij zulk soort vertalingen. Net als sommige grapjes in de Nederlandse versies van Disneyfilms zeg maar, die zijn in het Engels ook veel beter.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waar men zich overal druk over kan maken zeg..
Nee, nieuwste cijfers uit de UK zeggen dat ze minder software verkocht hebben dan de PSV. Marketshare van 1.5% t.o.v. 2.2%. Console is heftig aan het tanken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef Pheno het volgende:
Ach, standaard dat Nintendo een matige launch heeft. Daar raken ze zelf al aan gewend
Straks op de E3 weer zien waar ze mee komen. Ondertussen houden ze mensen wat warm met Nintendo Direct, maar he, ik ga pas denken aan de console als Pikmin 3 komt.
Ze doen het iig beter dan Sony met hun PlayStation Vita
Gebaseerd op de UK, wat zwaar pro Sony en Anti Nintendo is. Kijk naar Japan en Amerika. Ook niet denderend, maar wel beter.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, nieuwste cijfers uit de UK zeggen dat ze minder software verkocht hebben dan de PSV. Marketshare van 1.5% t.o.v. 2.2%. Console is heftig aan het tanken.
Gaat sowiesi echt los vamaf Q3. Daarvoor is het nog even wachten. Niet slim natuurlijk, maar ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tsja, het is nu gewoon een tijdje wachten tot er meer van die dingen verkocht worden. Hopelijk zorgt Lego City voor een aardige boost en daarna moeten Pikmin en Zelda daar voor zorgen. Al is er best kan dat de echte hype pas gaat komen bij een 3D Mario of Mario Kart
Ja okay, maar beduidend minder dan de PSV... dat is echt heel slecht. Enige verschil is dat de WiiU natuurlijk nog wel goed gaat verkopen, voor de first party games if nothing else.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gebaseerd op de UK, wat zwaar pro Sony en Anti Nintendo is. Kijk naar Japan en Amerika. Ook niet denderend, maar wel beter.
Europa is altijs se slechtst verkopende markt geweest voor Nintendo.
Wat meer 360 in het VK maar voor de rest valt het wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gebaseerd op de UK, wat zwaar pro Sony en Anti Nintendo is. Kijk naar Japan en Amerika. Ook niet denderend, maar wel beter.
Europa is altijs se slechtst verkopende markt geweest voor Nintendo.
Bedoel over heel Europa gekekenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat meer 360 in het VK maar voor de rest valt het wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De WiiU in het oog houden!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Wat doe jij in dit topic?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef So_Surreal het volgende:
Foto van een van de carnavalswagens bij ons in Zwaag
[ afbeelding ]
Leuk collectors itemsquote:
5e maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat ze maar 5e zijn geworden
Ja erg tof inderdaad. Groot formaat, stevige hardcover. Ben ook een zeer tevreden koperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is mooi he! Ik heb hem paar dagen terug ook binnen gehad, zo blij mee
Bron?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tank Tank Tank wordt free to play
Letterlijk persberichtquote:
quote:Spelbeschrijving: Werk samen met vrienden en familie om reusachtige vijanden te verslaan, of strijd tegen elkaar in dit explosieve gezelschapsspel! Zowel beginners als veteranen zijn welkom! Dit basispakket bevat drie spannende spelstanden – Monster Battle, Free-For-All en Team Versus! Je kunt elk van de drie spelstanden maximaal drie keer per dag gratis spelen.
quote:Spelbeschrijving: Transformeer in een reusachtig monster in de spelvariant My Kong en verpletter je vrienden! Ontgrendel zes nieuwe levels om met je vrienden te strijden op nieuwe locaties, waaronder het spannende Industrial Complex! Versla de machtige Griffon of Kraken in de Monster Battle-stand, of volg in je eentje het verhaal in de Story Mission-stand. Als je niet genoeg van de tankgevechten kunt krijgen, zijn er ook nog negen andere spelstanden beschikbaar, in prijs variërend van ¤ 1,99 tot ¤ 9,99.
wacht tot na de E3, komen vast wel wat leuke bundels aan,quote:
dat was het met die pokemon game op de gamecube ook het geval..quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pokemon Rumble
Misschien best wel grappig, maar toch niet wat je hoopt als je Pokemon hoort...
Ik zie jou geen WiiU halen DJ_____quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wacht tot na de E3, komen vast wel wat leuke bundels aan,
en dan zijn er ook wat meer spellen
Dat doe ik iig.
waarom niet ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie jou geen WiiU halen DJ_____
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Super Luigi U dlc , 80 nieuwe levels voor Super Mario Bros U
En een 3d mario, mario kart, zelda, smash brosquote:
Dit dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
En een 3d mario, mario kart, zelda, smash bros
nee, maar ik ben al blij met een normale 3d pokemon rpg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
En een 3d online Pokemon MMO, maar dat zal d'r nooit komen ben ik bang
En de Wii 6 jaar, geen echte 3D Pokémon. Mensen willen het al jaren, niet ineens sinds de Wii U er is ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ding is net 3 maanden op de markt
Zou tof zijn, wanneer is gamescon?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nintendo staat weer op de Gamescon dit jaar. Zou er dan ook een persconferentie zijn die de dezelfde gozer aan elkaar praat die altijd de europeze ND's verzorgt?
http://nintendoeverything(...)-gamescom-this-year/
Ik kan dat niet begrijpen ik ben inmiddels op die spellen wel uitgekeken. Komen ze niet met een toffe Fire Emblem op de Wii U?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
En een 3d mario, mario kart, zelda, smash bros
Vast wel, maar eerst de 3DS-versie in april!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet begrijpen ik ben inmiddels op die spellen wel uitgekeken. Komen ze niet met een toffe Fire Emblem op de Wii U?
mn laatste mario party was op de cube, mn laatste 3d mario was sunshine, laatste smash bros was melee, en zelda raak ik nooit op uitgekekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet begrijpen ik ben inmiddels op die spellen wel uitgekeken. Komen ze niet met een toffe Fire Emblem op de Wii U?
twitter:mrbasil_pesto twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:06:08Nintendo are releasing the US version of F-Zero on Wii U Virtual Console - bowing to fan pressure over Hertzgate? reageer retweet
quote:F-Zero arrives on Wii U Virtual Console at 60Hz
Nintendo ditches the European version in favour of the 60HZ US version
Nintendo is releasing F-Zero on the European Wii U Virtual Console tomorrow for the limited time price of 30p / 30c, and it's the US 60Hz version.
Last month Nintendo kicked off its 30th Anniversary celebrations by offering the NES classic Balloon Fight at a 30p price point for a limited time, but European gamers were disappointed to find they were given the slower 50Hz European version of the game instead of the US and Japan 60Hz version running at the "proper" speed.
Disgruntled Wii U owners took to the Balloon Fight Miiverse and filled it with messages criticising Nintendo's decision to release the 50hz version. A petition calling for the platform holder to release future Wii U Virtual Console games in Europe and Australia in 60Hz was also started.
Nintendo has apparently listened to this criticism, as the version of F-Zero available to European players tomorrow is the US version running at 60Hz. It is unclear whether Nintendo has committed to 60hz releases long-term, or whether it is on a case-by-case basis.
Shin Megami Tensei x Fire Emblem komt naar Wii U, als dat teltquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet te voorbarig trouwens, wie weet wat er gebeurt mt de toegevoegde kracht em resources!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Inderdaad, onbegrijpelijk dat ze nooit op de Wii een F-Zero gemaakt hebben, maar dat geldt ook voor Pikmin en gelukkig komt die er nu ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Beter. Van F-Zero zie ik ook nog graag een Wii U versie verschijnen. De GX-versie heb ik ook en die speelt toch wel erg tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |