Misschien naar kwaliteitsclubs en dicotheken gaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen trance, maar vooral populaire progressive house. Swedish House Mafia, Avicii etc.Plus de gebruikelijk ''Blow my whistle'' etc. You get my drift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben ze niet in Arnhem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien naar kwaliteitsclubs en dicotheken gaan?
Ik kan niet altijd slaapplaatsen krijgen in Arnhem. In Zutphen is het sowieso kut.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien naar kwaliteitsclubs en dicotheken gaan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
Welke mooie vrouw, ik zie alleen een gemiddelde artiest in een raar jasje en een muziekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuh jij woonde toch in Arnheim?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd slaapplaatsen krijgen in Arnhem. In Zutphen is het sowieso kut.
Uutjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd slaapplaatsen krijgen in Arnhem. In Zutphen is het sowieso kut.
Eerste bus/trein terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Heh hoorde ik wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Welke mooie vrouw, ik zie alleen een gemiddelde artiest in een raar jasje en een muziekje![]()
The Stage, Willem Een. Daar gebeurt nog wel eens wat hoor.quote:
The Level
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee daar studeer ik, nog even sparenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idk, in Engeland? Of is ze van de USA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet altijd tot 6 uur doorquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee daar studeer ik, nog even sparen![]()
Is het er net zo goedkoop als dat ze in Monopoly zijn?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet altijd tot 6 uur door
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Denk 'Muricaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk, in Engeland? Of is ze van de USA?Gelukkig Nieuw Jaar!quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
G's[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
wie is taco
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Jij ook heaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk 'Murica
[..]
Gelukkig Nieuw Jaar!![]()
![]()
Ik drink whiskey met ijsklontjes hoor AJLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Jerquote:Waddupquote:Haaitje Gquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Koelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik drink whiskey met ijsklontjes hoor AJ![]()
fok op mobiel is kut
prom ik snap niet dat je het uithoudtOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Welke mobiel heb je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
fok op mobiel is kut
prom ik snap niet dat je het uithoudtLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Klopt, paar x gedaan maar niet echt voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
fok op mobiel is kut
prom ik snap niet dat je het uithoudt![]()
ik vind het fijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
fok op mobiel is kut
prom ik snap niet dat je het uithoudt![]()
Zit nooit op mijn laptop of pc
Tax wil tetten :)!![]()
quote:
Nah, I’m just pumped, I bought some shit from the thrift shop[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
tiredquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Oeh nice.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah, I’m just pumped, I bought some shit from the thrift shop![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Met een iPhone zou het toch snel genoeg moeten zijn? Ook qua resolutie is het prima.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
#swagquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah, I’m just pumped, I bought some shit from the thrift shop
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Boksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het fijn![]()
Zit nooit op mijn laptop of pc![]()
Ja maar typen is kut.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een iPhone zou het toch snel genoeg moeten zijn? Ook qua resolutie is het prima.![]()
Ik kan aardig snel typen op mijn mobiel, maar das voor iedereen andersquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
samsung galaxy yquote:
Ja heb ff laptop gepakt. Veel fijnerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt, paar x gedaan maar niet echt voor herhaling vatbaar.
Ok, heb windows 7 maar weer op mijn laptop gezet
Windows 8
Suggesties voor programma's?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Applequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb ff laptop gepakt. Veel fijner![]()
Moet je elke keer op verversen drukkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het fijn![]()
Zit nooit op mijn laptop of pcIs vervelend
Koop Apple.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Windows 8
Suggesties voor programma's?![]()
Ik gebruik mijn iPhone bijna nooit om op het internet te gaan. Vooral bellen, email, soms FB en Twitterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik FOK! nooit op mijn iphone, alleen frontpage
Fok denk ik niet eens over na op mijn telefoon
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Ja dan kan het wel langzaam gaan, plus hele lage resolutiequote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik heb Windows 8 nog niet gebruikt. Het oogt best mooi maar ook onhandigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Windows 8
Suggesties voor programma's?
Doe je Chrome? Daarop is er niet eens een verversknop, op de iPhone-appquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je elke keer op verversen drukkenIs vervelend
![]()
doei lieve ajquote:
ik heb hem alleen gekocht zodat ik whatsapp heb, maar verder doe ik er niks mee. En zo vaak whatsapp ik nou ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel langzaam gaan, plus hele lage resolutie
Nee. Wat ik koop maak ik zelf wel uit. Vind het prima zoquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat heb alleen jijzelf in de handquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
O Ja vandaag wil ik niet met 670 op #1 staan in de dag top 100 btw.
op op ipod vind ik het wel oke. Maar mobiel is kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe je Chrome? Daarop is er niet eens een verversknop, op de iPhone-appAlleen fijn als je net wakker bent en nog onder de dekens ligt enzo
ahahhaahahahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
O Ja vandaag wil ik niet met 670 op #1 staan in de dag top 100 btw.
ik moest lachen vannacht daaromOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Oke, ik dwing je niet hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Wat ik koop maak ik zelf wel uit. Vind het prima zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gemiddelde huis tuin en keuken gebruiker zal het fijn vinden als hij/zij er aan went. Maar ik ben best een power userquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Windows 8 nog niet gebruikt. Het oogt best mooi maar ook onhandig
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
waar in itunes kun je zien hoeveel muziek je hebt
Maar ik was ook de hele dag alleen thuis enzo, niks te doen blabla.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahhaahahah
ik moest lachen vannacht daarom![]()
ja ik snap hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ik was ook de hele dag alleen thuis enzo, niks te doen blabla.
Okayquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De gemiddelde huis tuin en keuken gebruiker zal het fijn vinden als hij/zij er aan went. Maar ik ben best een power user
Ik zal er eens naar kijken. Misschien zet ik het wel op mijn Mac
Precies hetzelfde als een vriend van me, alleen vanwege whatsappquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem alleen gekocht zodat ik whatsapp heb, maar verder doe ik er niks mee. En zo vaak whatsapp ik nou ook nietLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
breaking bad is te leukquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik moet nog wel eten. Maar goed, ik gooi straks wel even een pizza in de oven
Ik ben nu aan het etenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
Ik moet nog wel eten. Maar goed, ik gooi straks wel even een pizza in de oven
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, ik dwing je niet hoor
Nooit problemen gehad met windows 7.Het zal zijn voordeeltjes wel hebben, maar te weinig voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus 1500-2000 voor een laptop, ik heb het er niet voor over.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Okej.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met windows 7.Het zal zijn voordeeltjes wel hebben, maar te weinig voor mij.
Plus 1500-2000 voor een laptop, ik heb het er niet voor over.![]()
Staat onderaan toch? xxxxxx nummer xxx:xx uurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
waar in itunes kun je zien hoeveel muziek je hebtLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
macaroni met tomatensaus en nep spekjesquote:Wat gewoon naar spekjes smaakt
Nee bij de nieuwe niet meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat onderaan toch? xxxxxx nummer xxx:xx uur
hihaho ik met mn pa.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb samen met mijn moeder frietjes gehaald bij de snack
*boks![]()
Gewoon downloadje doen en bootcampje draaienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Ik zal er eens naar kijken. Misschien zet ik het wel op mijn Mac
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Heb die nieuwe niet gedownload.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, sowieso via bootcamp inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon downloadje doen en bootcampje draaien
Maar weet niet of dat al kan met Win8 eigenlijk
quote:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
macaroni met tomatensaus en nep spekjesWat gewoon naar spekjes smaakt
jij gebruikt zeker spotifyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb die nieuwe niet gedownload.
Heb geen verstand van bootcampquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sowieso via bootcamp inderdaad
Maar weet niet of dat al kan met Win8 eigenlijk
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ké, wel laat eh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
macaroni met tomatensaus en nep spekjesWat gewoon naar spekjes smaakt
![]()
Ik hou ook wel van pasta moet ik zeggenquote:![]()
No worriesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb geen verstand van bootcamp
Ja moest werken tot 21.30quote:
Wat een rare snuiter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn vader was er ook maar die heeft ons eigenlijk de hele tijd genegeerd![]()
jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van pasta moet ik zeggen![]()
lekker
wine > bootcamp[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
''Ik ben nog op zoek naar een date voor Valentijnsdag, iemand zin om mee uit eten te gaan?''
Ik heb rare collega's op facebook.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ook met pesto trouwensquote:
Ik hou sowieso wel van pesto
Ook op pizza
ken ik niet.quote:
Mar spotify had ik gelijk weer van mn pc af gehaald toen ik het een dagje had
Ik weetquote:![]()
Jij met je valentijnsdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ik ben nog op zoek naar een date voor Valentijnsdag, iemand zin om mee uit eten te gaan?''
Ik heb rare collega's op facebook.
Ik vind het ook kut, kutreclames en de helft van de muziek die ik wil staat er neit op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ken ik niet.
Mar spotify had ik gelijk weer van mn pc af gehaald toen ik het een dagje hadLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Winamp was populair in 2000quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ken ik niet.
Mar spotify had ik gelijk weer van mn pc af gehaald toen ik het een dagje had
Mijnes ook, hij heeft meer Facebook vrienden dan ik, 300 of meer wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Af en toe een beetje kinderachtig![]()
En hij maakt kutgrapjes enzo.![]()
jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook met pesto trouwens
Ik hou sowieso wel van pesto
Ook op pizzaof van die witte creme saus
Ja we hebben een halve stokbrood gegeten en kaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaja maar toch, je hebt daar toch ook lekkere broodjes enzo?
If woman moet je maar even gegevens doorspelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb rare collega's op facebook.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn vader ontvriend op fb en geblokkeerd op twitter
Waarom?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Wij wetenquote:Mij wordt normaal al 3 keer per week gevraagd hoe het met de dames gaat. Nu minstens 5 keer, plus het gezeik van anderen. En dat terwijl ik er een hekel aan heb.quote:
Laat me
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ja iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut, kutreclames en de helft van de muziek die ik wil staat er neit op.En vind iTunes gewoon fijner werken met mn ipod enzo
Zune is ook wel tof, maar mijn Windows Phone 8 werkt daar niet meer mee jammergenoeg.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee is een knul.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
If woman moet je maar even gegevens doorspelen![]()
Heb ik ook een keer gedaan, meteen doorgehad. Potje gezeik mee gehadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik heb nog nooit een Windows 8 phone gezien of geprobeerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zune is ook wel tof, maar mijn Windows Phone 8 werkt daar niet meer mee jammergenoeg.
Ik was zijn enige vriend op fb, want hij was zijn wachtwoord kwijt. En hij kreeg telkens mailtjes ofzo, van dat ik zijn vriend was en dat hij dan met die en die bevriend kon worden. En toen vroeg hij aan me of ik hem wilde ontvrienden en toen stopten de mailtjesquote:
En twitter heb ik heb gewoon geblokkeerd. Weet niet of hij er wat mee doet
Ik houd hem wel in de gaten enzo op FB.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn vader ontvriend op fb en geblokkeerd op twitter![]()
Laat het even tot je doordringen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
Ik zou mijzelf erg vervelend vinden met mijn vele posts over B.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja het is vervelend he.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat het even tot je doordringen...![]()
Een obsessie misschien maar vervelend. Ach, ik heb er geen last van. Het hoort denk ik bij jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
Ik zou mijzelf erg vervelend vinden met mijn vele posts over B.
ook voor applequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wine is toch van Ubuntu?http://www.winehq.org/quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Okay, dus niets schokkendsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was zijn enige vriend op fb, want hij was zijn wachtwoord kwijt. En hij kreeg telkens mailtjes ofzo, van dat ik zijn vriend was en dat hij dan met die en die bevriend kon worden. En toen vroeg hij aan me of ik hem wilde ontvrienden en toen stopten de mailtjes
En twitter heb ik heb gewoon geblokkeerd. Weet niet of hij er wat mee doet
Mij echt nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij weten
[..]
Mij wordt normaal al 3 keer per week gevraagd hoe het met de dames gaat. Nu minstens 5 keer, plus het gezeik van anderen. En dat terwijl ik er een hekel aan heb.
Laat me
Apart wel
Sla ze dan als ze je irriteren. Of doe deze
Ké.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een obsessie misschien maar vervelend. Ach, ik heb er geen last van. Het hoort denk ik bij je
Over obsessies gesproken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo gezeik?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee is een knul.
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, meteen doorgehad. Potje gezeik mee gehadOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ké.
Over obsessies gesproken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee hoorquote:
Ik doe uit automatisme altijd dezequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Mij echt nooit
Apart wel
Sla ze dan als ze je irriteren. Of doe deze
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik houd mijn broertje in de gaten op twitterhij is gek.
eerder deze of nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe uit automatisme altijd deze
Ik hou ook vamilieleden op Twitter in de gaten, ze hebben bijna allemaal geen slotje hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
Dat ik ze niet zou vertrouwen enzo. Maar nu heb je de publiceer-filter staan op alleen vrienden en dan als uitzondering al mijn familiequote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je die film gezien? Opzich wel een leuke film.![]()
Ik vind een slotje op Twitter een beetje vreemd als ik heel eerlijk benquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou ook vamilieleden op Twitter in de gaten, ze hebben bijna allemaal geen slotje haha
hahahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik ze niet zou vertrouwen enzo. Maar nu heb je de publiceer-filter staan op alleen vrienden en dan als uitzondering al mijn familiehebben ze toch niet door
Ik niet, je wil toch niet alles aan de hele wereld tonen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een slotje op Twitter een beetje vreemd als ik heel eerlijk ben
Mijn FB-page is ook niet open![]()
![]()
Die is vooral te zien ja.quote:
Enis dat dan weer niet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
fuck de haters ✌ whatthefuck ---quote:
dit staat in zn bio.
Alsof hij een of andere hipster of stoere boii is.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
FB snap ik welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik niet, je wil toch niet alles aan de hele wereld tonen?
Mijn FB-page is ook niet open
Maar je Twittert toch voor de hele wereld? Dat is het idee er een beetje achter.
Anders kun je dezelfde shit wel op FB posten voor je vrienden toch? Je bepaald zelf wat je post
Mijn Twitter is open, maar daar zet ik dan ook andere dingen op dan op Facebook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik niet, je wil toch niet alles aan de hele wereld tonen?
Mijn FB-page is ook niet openLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
fuck de haters ✌ whatthefuck ---
dit staat in zn bio.
Alsof hij een of andere hipster of stoere boii is.
Hipsters posten instagramfoto's op Twitter en Facebook van hun starbucks en MacBook, iPhone, iPad en dure bekakte merkkleding, en hun hipsterbril + hipsterkapsel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb geen facebook omdat hipster as fuck![]()
Same!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn Twitter is open, maar daar zet ik dan ook andere dingen op dan op Facebook."If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
deeltjesversnellerHier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Ja maar heb je niet opgemerkt dat de meeste 13-jarigen dat doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
fuck de haters ✌ whatthefuck ---
dit staat in zn bio.
Alsof hij een of andere hipster of stoere boii is.![]()
![]()
Met je collega's meezingen met thriftshop in het magazijn
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ja okequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar heb je niet opgemerkt dat de meeste 13-jarigen dat doenMaar. Ja. Zo ken ik hem niet.
hebben jullie die muziek dan. Wij alleen stomme muziek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met je collega's meezingen met thriftshop in het magazijnOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Is het een ''keurige'' jongen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja okeMaar. Ja. Zo ken ik hem niet.
![]()
![]()
Nee, maar ik kan hem niet als: fuck de haters.quote:
Alsof hij haters heeft.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
In het magazijn staat een stereo waar je je mobiel op aan kan sluitenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben jullie die muziek dan. Wij alleen stomme muziek.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ik wil ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In het magazijn staat een stereo waar je je mobiel op aan kan sluitenAlleen dan in de winkel
Awgh dat is echt het liefste dat ooit iemand tegen me gezegd heeftquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij laat mijn deeltjes versnellen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Hij wil indruk maken op een meisje, vraag wie het isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan hem niet als: fuck de haters.
Alsof hij haters heeft.![]()
Ja ik weet al wel wie het is denk ik. Maar hij wilt niet toegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij wil indruk maken op een meisje, vraag wie het isOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Haha lololquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet al wel wie het is denk ik. Maar hij wilt niet toegeven.![]()
Pistachiosquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga nog een Hertog-Jan pakken en piestasnoten.
Willen ze nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet al wel wie het is denk ik. Maar hij wilt niet toegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Like a G6 Like a G6
nice nummer blijft het
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Willen ze nooitNee ik ook niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij Geschwister?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
"RT als je van skittles houdt"
"RT als je de b hebt gevonden"
"Wie dit RT krijgt een iPhone"
"RT als je blauwe ogen hebt"
Zo vervelend
Alleen een 15-jarig broertje. Alleen dat ene broertje?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor.
Heb jij Geschwister?
Ik ken het woord Geschwister
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik haatte em toen het een hit was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
Like a G6 Like a G6
nice nummer blijft het![]()
Wie post dat soort onzin?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
Zo vervelend![]()
RT als je een RT-hoer bentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
Zo vervelendLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ga over dat meisje praten, je ziet wel aan z'n reactie hoe het zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet al wel wie het is denk ik. Maar hij wilt niet toegeven.![]()
Alleen dat ene broertje? Wat bedoel jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen een 15-jarig broertje. Alleen dat ene broertje?
Ik ken het woord Geschwister
Ja toch, of sibblings, is zo stom op te vragen of je broertjes/broers/zusjes/zussen hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
sorry hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
Er niet voor durven uitkomen dat je iemand leuk vindt![]()
nee nicequote:
geschwister klinkt wel leuk, Duits is leuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen dat ene broertje? Wat bedoel je
Ja toch, of sibblings, is zo stom op te vragen of je broertjes/broers/zusjes/zussen hebt.
Tof Duits liedje als argument dat Duits tof is.![]()
Ja, je hebt het over een broertje op Twitter, verder nog siblings?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen dat ene broertje? Wat bedoel je
Ja toch, of sibblings, is zo stom op te vragen of je broertjes/broers/zusjes/zussen hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
stomme accounts. YOLO SWAG enzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:
Right Round is wel cool. You Spin My Head right round right round right now when you go down whenyou go down downquote:![]()
Thrift Shop gaa in mijn ''All day, err day'' Playlist
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oh ja, een van 16 nogquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, je hebt het over een broertje op Twitter, verder nog siblings?
herman leest wel honderd keer de krant.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Zwaar leven, heb aan die ene al mijn handen volquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
jajaquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk nagenoeg nooit op Twitterquote:
Dat liedje is oudquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
herman leest wel honderd keer de krant.
Ach, vroeger was het wel kut. Maar nu zitten ze toch heel de dag boven op hun kamer net als ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zwaar leven, heb aan die ene al mijn handen vol
Ik haat ze niet hoorquote:
Die van mij komt steeds naar mijn kamer. ''MOET JE DIT ZIEN'' en 99/100 keer ken ik het alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, vroeger was het wel kut. Maar nu zitten ze toch heel de dag boven op hun kamer net als ik
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hij is gewoon geniaal. Kwam laatst pas wat hij nou betekende. Dus nu staat ie in mn playlist.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Wat betekende die dan? ik weet niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is gewoon geniaal. Kwam laatst pas wat hij nou betekende. Dus nu staat ie in mn playlist.![]()
Acda en de Munnik tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is gewoon geniaal. Kwam laatst pas wat hij nou betekende. Dus nu staat ie in mn playlist.
hehe, die van mij zijn gewoon verslaafd aan minecraft/skyrim/bo2 of wat ze dan ook doen daar op zolder. Meestal kom ik ze juist storen omdat ik de kat kom opzoeken die daar altijd ligtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van mij komt steeds naar mijn kamer. ''MOET JE DIT ZIEN'' en 99/100 keer ken ik het al
oh zo. nee hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, zijn status op twitter enzo.
If u know what i mien.
Ik hou eigenlijk niet van Nederlandstalige muziekquote:![]()
Kan Hazes nog wel waarderen though
Nou, een man heeft zijn auto verkocht, en die auto is die dag daarna uit de bochtgevlogen. Maar die auto stond nog op zijn naam dus iedereen denkt dat hij dood is. dusquote:
"Hij kan gaan en staan waar hij maar wilt"Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Hazes neit, juist Acda en de Munnik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet van Nederlandstalige muziek![]()
Kan Hazes nog wel waarderen though![]()
neequote:
Ik kwam als kleine Stewie ook vaak in Amsterdam en heb veel Hazes gehoord. Goede ouwe tijdquote:
Ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
Wie vindt dit nog meer een enooooorm tof nummer?
Met Kim Wilde toch
sorry ik luister vanavond alleen muziek die ik zelf wil horenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
Wie vindt dit nog meer een enooooorm tof nummer?word beetje gek van linkjes klikken
Ik snap ut Maar ik neem aan dat je 'm wel kent toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry ik luister vanavond alleen muziek die ik zelf wil horenword beetje gek van linkjes klikken
![]()
![]()
Oud maar wel tof inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, en Nena![]()
Echt gaaf, zo'n Duits-Engels duet.
Vind het zo'n geniale hit.
Ik herken muziek vaak niet aan de titelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap ut Maar ik neem aan dat je 'm wel kent toch?
Achjeuh..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik herken muziek vaak niet aan de titel
Wat luister je nu?![]()
![]()
Outasight - I'll Drin To That.quote:
give it a try
omg so oud.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moest ik opzoeken
2003
http://en.wikipedia.org/w(...)_Anywhere.2C_Anytime![]()
quote:
ja toch. hij is nicequote:
outasight sowieso
stu, gebruik je itunes? of jer?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
echt?! hoezo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
Sof, ik vind het beter dan die andere van Outasight die je altijd post.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
#nowplaying #shuffle #itunes #swag #outOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:
Cheryl Cole, ik luisterde vaak naar Fight For This Love en Under The Sun.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
#nowplaying #shuffle #itunes #swag #out
Maar ze flopt een beetje. Niks werd zo succesvol als Fight For This Love.![]()
Ik, als autist, kan nog steeds niet wennen aan mijn nieuwe UI.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
och arme, ik vind m wel cool. komt ie uit thrift?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik, als autist, kan nog steeds niet wennen aan mijn nieuwe UI.![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
och arme, ik vind m wel cool. komt ie uit thrift?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik, als autist, kan nog steeds niet wennen aan mijn nieuwe UI.
Ik zal altijd struisvogelboy blijvenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Forum Opties Forumhop: Hop naar: