Misschien naar kwaliteitsclubs en dicotheken gaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen trance, maar vooral populaire progressive house. Swedish House Mafia, Avicii etc.Plus de gebruikelijk ''Blow my whistle'' etc. You get my drift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben ze niet in Arnhem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien naar kwaliteitsclubs en dicotheken gaan?
Ik kan niet altijd slaapplaatsen krijgen in Arnhem. In Zutphen is het sowieso kut.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien naar kwaliteitsclubs en dicotheken gaan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
Welke mooie vrouw, ik zie alleen een gemiddelde artiest in een raar jasje en een muziekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuh jij woonde toch in Arnheim?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd slaapplaatsen krijgen in Arnhem. In Zutphen is het sowieso kut.
Uutjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd slaapplaatsen krijgen in Arnhem. In Zutphen is het sowieso kut.
Eerste bus/trein terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Heh hoorde ik wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Welke mooie vrouw, ik zie alleen een gemiddelde artiest in een raar jasje en een muziekje![]()
The Stage, Willem Een. Daar gebeurt nog wel eens wat hoor.quote:
The Level
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee daar studeer ik, nog even sparenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idk, in Engeland? Of is ze van de USA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet altijd tot 6 uur doorquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee daar studeer ik, nog even sparen![]()
Is het er net zo goedkoop als dat ze in Monopoly zijn?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet altijd tot 6 uur door
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Denk 'Muricaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk, in Engeland? Of is ze van de USA?Gelukkig Nieuw Jaar!quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
G's[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: