PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan ik in de OP bij xbox?
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#j8VqxzP9Oad:360
Heerlijk hoe ik jou hiermee kan frustreren. Je blijft keer op keer happen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jij bent echt in en in triest. Niemand beweerde hier dat ik door was. Ik was juist degene die aan mensen de hele tijd vroeg waar je was zodat we konden spelen. Dat je dit soort dingen hier weer neerzet bewijst mijn gelijk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet nog dat iemand hier alle silver Krul's opkocht. Lachen was dat toen die prijs niet steeg
Net gepost, daarom hebben we het erover..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef over_hedge het volgende:
Iemand een link naar dat lijstje met ups?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UPs en transfers
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=26
ja, Cazorla en Fellaini leken mij wel logsichquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vlaar heeft het best aardig gedaan bij Villa (voor blessure).
Lijkt me wel sterk dat er verder geen gouden ups meer komen (Cazorla enzo)
Pogba is in 5 minuten 40K gestegen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet nog dat iemand hier alle silver Krul's opkocht. Lachen was dat toen die prijs niet steeg
Tnxs!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Net gepost, daarom hebben we het erover..
[..]
Die prijs van Pogba gaat toch wel weer dalen als mensen gaan undercutten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:
Maher is al goldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Maher geen UP, Fischer geen UP, Pelle geen UP.
Oh wacht, silvers komen nog natuurlijk.
Ozil?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waar zijn UP Fellaini, Özil en Carzola??
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Heb net Chielini voor 550 coins gehaald.
Spuid elf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog een solide BPL CDM.
die zocht ik netquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog een solide BPL CDM.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja Özil. Hij hoort zeker een UP te krijgen.
Zo'n beetje de enige die goed speelt bij Real dit seizoen. Op dit moment onomstreden en ik denk na Ronaldo de beste speler die op het veld staat bij Real, dit seizoen.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na 70 pagina's Falcao's heb ik een UP versie gevonden voor 35k![]()
Ik heb de ABs verslagen
Goed alternatief voor Parker in mijn Spurs/Dortmund teamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog een solide BPL CDM.
Aston Villa meest aantal doelpunten tegen PLquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat hij een UP heeft is gewoon terecht.
Scorebord journalistiekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Aston Villa meest aantal doelpunten tegen PL
In die periode dat ze er zoveel tegen kregen was Vlaar geblesseerd though..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Aston Villa meest aantal doelpunten tegen PL
zieke stats inderdaad, maar hij is toch nog hartstikke jong?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom kunnen moffen toch zo goed ballen tegenhouden?
[ afbeelding ]
28 iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zieke stats inderdaad, maar hij is toch nog hartstikke jong?
yup, viel mij ook op, die komt er ook wel bijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
UP Sandro is wel een leuke UP trouwens.
dat is Ter Stegenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zieke stats inderdaad, maar hij is toch nog hartstikke jong?
drie keer raden wie er gister een Falcao heeft gekochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
zou mooi zijn als 88-Falcao even daalt
Ik 27k dus nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
Pogba is weer aan het droppen.
Heb op eentje in ieder geval 35k winst
Verkoop even snel dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie keer raden wie er gister een Falcao heeft gekocht
maar ja was toch maar 20k dus lekker boeiend
RTquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had er gewoon 15 moeten kopen toen ik de eerste keer keek
Ja maar ik dacht dat hij al naar 40k was gepushed. Bleek dat dat zijn normale prijs wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had er gewoon 15 moeten kopen toen ik de eerste keer keek
kut, foutjequote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:08 schreef MolFan het volgende:
McMahon wie kent hem niet. Alle IF's opgekocht van deze zilveren RB
Lagere stats dan zijn 81 IFquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet zo zuinig EA
Waren er al niet veel van overigens. Dikke kans dat ik deze met 5-10k winst per stuk kan doorverkopen. Zeker omdat hij verdedigend goede stats heeft, Engels is en in de 2nd league speeltquote:
Xbox?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:08 schreef MolFan het volgende:
McMahon wie kent hem niet. Alle IF's opgekocht van deze zilveren RB
ik hoop dat het keihard faaltquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waren er al niet veel van overigens. Dikke kans dat ik deze met 5-10k winst per stuk kan doorverkopen. Zeker omdat hij verdedigend goede stats heeft, Engels is en in de 2nd league speelt
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet zo zuinig EA
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet zo zuinig EA
Aan een goeie start van het seizoen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Up Lens, waar heeft ie die nou weer aan verdiend
Kocht er net 4 voor 10-15k. En 1 RWB was er maar 1 voor 11kquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze fixen hem naar 20+ ik kocht er net 1 voor 11k
Tjah 2 wedstrijdjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aan een goeie start van het seizoen..
Als die IF er niet was gekomen was ik nu echt boosquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah 2 wedstrijdjes?
Geen Up Jackson vind ik echt een schande.
Heb er nog eentje die ik voor 40k kocht, die bewaar ik nog even denk ik. Hij daalt nu wel erg snelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef Jonnsie het volgende:
Lol, Pogba op Xbox alweer terug naar 65k
Ik heb er ook een aantal gekocht, was sowieso van plan om ze te bewaren... Wacht wel even tot al die irritante undercutters weer weg zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb er nog eentje die ik voor 40k kocht, die bewaar ik nog even denk ik. Hij daalt nu wel erg snel
Hij wordt soberwieszo nog wel een keer gepricefixed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb er nog eentje die ik voor 40k kocht, die bewaar ik nog even denk ik. Hij daalt nu wel erg snel
Mooi vasthouden dus!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij wordt soberwieszo nog wel een keer gepricefixed.
Die staat helemaal niet op de lijst?!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand al een UP Ujkani gespot op de markt? Ik ben benieuwd naar zijn stats en vooral of hij shiny of non-shiny is.
Er zijn ook nieuwe transfers uitgekomen en Ujkani is de enige UPquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die staat helemaal niet op de lijst?!
Hutton ook niet trouwens.
cuenca voor in het eredivisie teamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn ook nieuwe transfers uitgekomen en Ujkani is de enige UP
Ik zie ook geen Sioquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand al een UP Ujkani gespot op de markt? Ik ben benieuwd naar zijn stats en vooral of hij shiny of non-shiny is.
Fraitalombiaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
UP Pogba heeft ook wel best aardige stats
zit hij in packs?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cuenca voor in het eredivisie team
heb hem zelfs al binnen voor 350cquote:
Er zullen wel meer UP's zijn met zieke hidden stats.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/12548/
95 strength
Slimme boy hier hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef MolFan het volgende:
Even de 4-3-3 versies van Cuenca opkopen brb
Dit kan niet, hij is niet eens zwartquote:
4231, Sneijder-Falcao-Turan met Yilmaz STquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/12548/
95 strength
koop een Ronaldoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had UP Falcao naar mijn andere account gestuurd en hij is net verkocht voor 160k, nu heb ik daar ook meer dan een miljoenEven wat silver packs openen om deze winst te vieren.
sarcastisch mag ik hopenquote:
ja doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
Ik zie hier een zilveren CB waar er 4 van op de trade staan IF. 2 kosten er 15K, 1 18K en 1 100K (lol). Kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |