Verbazen for surequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Anders ik wel. Die man blijft je verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
En ondanks dat mijn bezem nog minder haar heeft dat zijn wenkbrouwen heb ik toch respect voor dezequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je bakkebaarden niet tot aan je knieschijf waren doorgegaan, had ik je gedaan!![]()
Het scheelt dat de haren op je bezem waarschijnlijk ook een stuk dikker zijn.. Plus een bezem dingen schoonmaakt en een turk dingen smerig. Verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
En ondanks dat mijn bezem nog minder haar heeft dat zijn wenkbrouwen heb ik toch respect voor deze
Fok! turk.Boks Fath.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het scheelt dat de haren op je bezem waarschijnlijk ook een stuk dikker zijn.. Plus een bezem dingen schoonmaakt en een turk dingen smerig. Verder heb je wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Precies, en zo hoort het ook. Mensen die niet willen werken moeten gedwongen worden, of gekort worden. Een uitkering is niet om je vrije tijd te verlenen, maar om de tijd tussen twee banen financieel te overbruggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Gulmez het volgende:
maar dit is gewoon mensen dwingen te werken
mattie ja man, ik ga ook naar de epuleer dinges in holtenbonx om het bij te werken, alleen die chimeid zegt van ja he tstaat bij jou gezicht, als ik het heelmaal weg haal dan lijk je net een homo, en ik vind het wel chilling zoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
En ondanks dat mijn bezem nog minder haar heeft dat zijn wenkbrouwen heb ik toch respect voor deze
Fok! turk.Boks Fath.
Heb je d'r al eens aangestart ofwat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef Gulmez het volgende:
http://www.visagiemetpassie.nl/homepage.html
die linker meid daar ga ik altijd, echt lief meisje
yo swa ja man boksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Krijg ik ook nog boks ofwat?
Jij moet ze ook niet weghalen, lijkt nergens naar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mattie ja man, ik ga ook naar de epuleer dinges in holtenbonx om het bij te werken, alleen die chimeid zegt van ja he tstaat bij jou gezicht, als ik het heelmaal weg haal dan lijk je net een homo, en ik vind het wel chilling zo
maar thanks mattie boks
* boksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Krijg ik ook nog boks ofwat?
Verdomme, ik kreeg een stijfje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef Gulmez het volgende:
http://www.visagiemetpassie.nl/homepage.html
die linker meid daar ga ik altijd, echt lief meisje
ah mattie, wat doet zo'n ketel eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij moet ze ook niet weghalen, lijkt nergens naar.
Je hebt btw zo'n ketel:
[ afbeelding ]
Die zorgt ervoor dat je warm water hebt en dat de verwarming het doet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah mattie, wat doet zo'n ketel eigenlijk
heb die niet in huis
Dat klopt! Zijn wel goed over het algemeen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij moet ze ook niet weghalen, lijkt nergens naar.
Je hebt btw zo'n ketel:
[ afbeelding ]
Zolang ze onderhoud krijgen zijn ze goed. Die nieuwe Bosch ketel zijn prima. Alleen een ketel leasen, das wel jammer. Nou betaalt ie hem 3 keer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat klopt! Zijn wel goed over het algemeen toch?![]()
Mijn oom heeft een nieuwe bosch ketel, en die kan je met een digitaal schermpje zo instellen in de woonkamer, dat hij automatisch het huis verwarmt om bijvoorbeeld 8 uur.dat is zo'n lease ketel, hij heeft ook een koophuis dus dan is het wel handig zoiets
Help Gulmez de winter door, wie lanceert er een giro nummer?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef LovingGabbertje het volgende:
Oh wat erg voor je Gulmez..
Het UWV ook he
Ketel leasenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat klopt! Zijn wel goed over het algemeen toch?![]()
Mijn oom heeft een nieuwe bosch ketel, en die kan je met een digitaal schermpje zo instellen in de woonkamer, dat hij automatisch het huis verwarmt om bijvoorbeeld 8 uur.dat is zo'n lease ketel, hij heeft ook een koophuis dus dan is het wel handig zoiets
Zoiets had ik gehoord ja, maar ja toch goed voor de economie hij verdiend toch goed hij heeft een succesvol restaurant met bezorgservicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zolang ze onderhoud krijgen zijn ze goed. Die nieuwe Bosch ketel zijn prima. Alleen een ketel leasen, das wel jammer. Nou betaalt ie hem 3 keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |