Naja, bewerkt of niet, je bent en blijft een lelijke en trollende turk!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja draaien is idd bewerken kneus![]()
[ afbeelding ]
eentje in spiegelbeeld voor je voor user ambipuur gemaakt ook van fok, aaahha
mij lelijk vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Naja, bewerkt of niet, je bent en blijft een lelijke en trollende turk!
Heb je Ambipur gegeven na die foto jongen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mij lelijk vindenik shine harder dan je moeder vroeger in de dancing hahahah
nee man maar ze is wel ziek lekker denk ik, sowieso die eene marokkaanse hier op fok is echt facking lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je Ambipur gegeven na die foto jongen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee man maar ze is wel ziek lekker denk ik, sowieso die eene marokkaanse hier op fok is echt facking lekker
Ik heb de foto's al opgeslagen pikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Gulmez het volgende:
maar ik ga, niet stiekem aftrekken op die foto's nik. anders haal ik ze weer weg![]()
rustig allemaal fijn avond
Aan die sticker op je cv ketel te zien heeft dan ding nogal wat reparaties gehad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:24 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
represent de cv ketel achter me represent de matherfacking spiegel beetje stoned je weet zelf a mattie ik represent mezelf sorry van dat homo was schijffoutje
Haha ja hij is kapot oud, steeds stuk, koud water, alleen de woning stichting laat oneindig de monteur langskomen, ik wil graag een nieuwe maar dat doen ze nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Aan die sticker op je cv ketel te zien heeft dan ding nogal wat reparaties gehad.
Klote is dat. Door wie wordt ie onderhouden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Haha ja hij is kapot en oud, steeds stuk, koud water, alleen de woning stichting laat oneindig de monteur langskomen, ik wil graag een nieuwe maar dat doen ze niet
Er staat op Breman BV. zegt dat je iets?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klote is dat. Door wie wordt ie onderhouden?
Inderdaad. Dat zegt mij zeker iets.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Er staat op Breman BV. zegt dat je iets?
Wat?quote:
Die fotoquote:
heb wel respect voor die mensen, ze werken altijd hard en de rekening gaat gelukkig altijd naar swz woningcorporatie haha,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zegt mij zeker iets.
Getuigd wel van lef dat hij zijn kop op internet knalt.quote:
Zal het doorgeven, wij hebben graag tevreden klanten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heb wel respect voor die mensen, ze werken altijd hard en de rekening gaat gelukkig altijd naar swz woningcorporatie haha,
Dat zeker. Maar het principe vind ik wel geniaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Getuigd wel van lef dat hij zijn kop op internet knalt.
Anders ik wel. Die man blijft je verbazen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar het principe vind ik wel geniaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |