SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Senzune op 08-02-2013 20:36:30 ]
dat heb je al gedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Senzune het volgende:
Was het de bedoeling dat ik een nieuw deel aanmaak?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Senzune het volgende:
Was het de bedoeling dat ik een nieuw deel aanmaak?
Ik ben een mannetje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie ik nu pas, ik ging ervan uit dat het een dame wasmaar ik heb geen idee
Aangenaam wederzijds, nu nog even uitzoeken hoe ik dat verander.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké...aangenaam kennis te maken, denk ik ...
hiero volgens mij http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:32 schreef Senzune het volgende:
[..]
Aangenaam wederzijds, nu nog even uitzoeken hoe ik dat verander.
Bij geslacht staat man. (?)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hiero volgens mij http://forum.fok.nl/user/profile
Raar, bij mij staat man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik kijk staat er : niet ingevuld
als je op je profiel klikt kan je toch kiezen tussen man of vrouw?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat heb ik ingevuld toen ik mij aanmelde.
Hoi Bluezz.quote:
Daar staat die op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je op je profiel klikt kan je toch kiezen tussen man of vrouw?
Dan moet jij man kiezen
Ik ben niet zo van de herenliefde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was het maar zo eenvoudig![]()
maar dan zou ik toch wel kiezen om vrouw te zijn denk ik of een hele grote sterke vent![]()
dat lijkt me ook wel iets
Bij http://forum.fok.nl/user/profilequote:
ikke welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:56 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de herenliefde.
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:56 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de herenliefde.
Weet ik veel !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Hoe gooi ik in 1 keer mijn pm-box leeg?
Oh ja ook zoiets ....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
rechtsboven de pagina staat een icoon met profielquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat heb ik ingevuld toen ik mij aanmelde.
Dat heb ik gedaan toen ik mij aanmelde en als ik kijk bij profielgegevens dan staat er ook bij geslacht man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij http://forum.fok.nl/user/profile
opgeslagen en bevestigd met wachtwoord enzo?
Want hier ben je nog steeds onzijdig.
Niet, dat moet je per rijtje doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef Deisyy het volgende:
in 1x? hoe dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Gelukt, alle oude meuk is eruit!
Mijn box is weer helemaal leeg!
Daar was ik al een half uur mee bezig en dat schoot niet op, toen vond ik ditquote:
quote:3.1. Hoe kan ik alle berichten uit mijn inbox snel verwijderen?
De eenvoudigste manier om berichten van meerdere inbox pagina's in één keer te verwijderen, is door via de Instellingen je pagina-grootte op 500 of meer in te stellen. Na het verwijderen kan je de pagina-grootte weer op een meer hanteerbare waarde zetten.
Nee ik geloof je zo ook welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan mag jij komen kontroleren of ik ook een mannetje ben.
kelere wat ingewikkeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik al een half uur mee bezig en dat schoot niet op, toen vond ik dit
[..]
Nee joh, bij instellingen stel je in dat je 500 berichten per pagina wilt zijn, dan ga je ze verwijderen en daarna zet je het weer terug op 15 of 20 per pagina.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere wat ingewikkeld
Hoe kan het dan zijn dat de mijne nog steeds vol is?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De mijne is al leeg dus ik hoef het eigenlijk niet te weten
ja ja nou ik heb geen PM's dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, bij instellingen stel je in dat je 500 berichten per pagina wilt zijn, dan ga je ze verwijderen en daarna zet je het weer terug op 15 of 20 per pagina.
Peace of cake
Bovenin bij "profielen".quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
Maar hoe krijg ik een mannetjes tekentje?
dan moet je die zooi wissen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat de mijne nog steeds vol is?
Ah nee dat zijn de DM'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat de mijne nog steeds vol is?
Bij mij zaten er nog allemaal berichten uit de roddel en achterklap tijd inquote:
rechtsboven aan de pagina staat profiel, klik dat aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
als ik ooit iets niet snap kom ik bij jou, i love the way you talkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
rechtsboven aan de pagina staat profiel, klik dat aan
vul bij geslacht man in
scroll naar beneden, vul je wachtwoord in en klik op wijzigingen opslaan
Ik zou het zo laten. Dan heb je ook geen volle pm boxquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
Echt he, zo duidelijk dat ze het uitlegt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ik ooit iets niet snap kom ik bij jou, i love the way you talk![]()
ik dacht al... waar blijf jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het zo laten. Dan heb je ook geen volle pm box
Vrijdagavond, Soury-avondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik dacht al... waar blijf je
Vergelijk je me nou met een kind van 10 jaar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, zo duidelijk dat ze het uitlegt.
Ik denk dat sacha schooljuf is van die 10 kinderen die op haar eiland wonen.
Doe eens goed lezen wat er staatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vergelijk je me nou met een kind van 10 jaar?
Het was meestal donderdagquote:
Ja dat en gewist... Het is voorbij.. Er wordt niet meer geflirt offlinequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schnelllllllllll wissen !!!!!!!!!!!!!
ja ja..quote:
Nog wel online?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat en gewist... Het is voorbij.. Er wordt niet meer geflirt offline
Ah... je was aan het flirtenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat en gewist... Het is voorbij.. Er wordt niet meer geflirt offline
Dat is mannen eigen Fann, veel geblaat, maar weinig wolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja..is wel zo... gewoon DUIDELIJK kort en bondig
![]()
dan snap ik het weldie Griek bouwt er altijd meteen een heel technisch verhaal
omheen en dan ben ik de draad kwijt
Zo staat het er ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
rechtsboven aan de pagina staat profiel, klik dat aan
vul bij geslacht man in
scroll naar beneden, vul je wachtwoord in en klik op wijzigingen opslaan
oi...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mannen eigen Fann, veel geblaat, maar weinig wol
Gelijk je geheugen cache gewist?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je was aan het flirten![]()
nah de sporen zijn gewist heur
Meer dan 20 jaar getrouwd, dus dan ken ik mijn pappenheiemert welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi...![]()
what's loos Dees
Geef me je wachtwoord even dan doe ik het wel even voor jequote:
Waar heb je je korte termijn geheugen gelaten?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welleke complimenten?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffffffff ben je nog niet klaar?![]()
gelukkig nog een sukkel... ben ik niet zo alleen
Bij Hoevelaken links afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]nu voel ik mij ook een sukkel.
Zin in een polonaise?
ja ik weet het alweer, van duidelijk enzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar heb je je korte termijn geheugen gelaten?
En dan gaat ie een beetje boos kijken en drukt zn snor?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat of wie?
Voor die Griek !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man, ik vertel altijd allesveel handiger
Doe maar een plaatjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
Zin in een polonaise?
Vind Soury ook erg gezellig !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar een plaatje
muziekkie joutoepje
Zit je op een tablet of mobiel misschien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
Zin in een polonaise?
een bloemetjesgordijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Beetje voor het raam hangen neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een bloemetjesgordijn?![]()
lijkt mij nou geen zak an...
Ik zal er over nadenken als ik de bloemetjes achter het gordijn water geef.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |