Ach ik had een LP van Paulus. Grijs gedraaid en welquote:
Ja die luisterverhalenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik had een LP van Paulus. Grijs gedraaid en wel
Aart Staartjes! De stratenmaker op zee-show was volgens mij in die tijd best wel vooruitstrevend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:
Ik had vorige week een interview met een jeugdheld.
Het liegbeest.
Ja en sprookjes op singeltjes, Repelsteeltje kon ik geen genoeg van krijgen.quote:
Volgens mij gaat Nederland over de zeik over de tekst alleen alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:
Het liegbeest.
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Aart Staartjes! De stratenmaker op zee-show was volgens mij in die tijd best wel vooruitstrevend.
Ja, dat was de in die tijd nog heel wat. Leuk dat je hem na al die jaren dan kan interviewen, kunnen we dat interview binnenkort ergens lezen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.
Gisteren zijn er foto's gemaakt bij hem thuis. Prachtig!
leuk, en ik zie hem nu vaak genoeg langs schuiven in Sesamstraat ( al vind ik dat hij wel eens naar de kapper mag)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:
Het liegbeest.
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
Komt in een eigen magazine. Over de kracht van verhalen vertellen.
Dus niet in de losse verkoop, maar voor relaties en prospects.
Gaat dat niet de andere kant op nu. Ja ok ik kijk geen kinder programma's meer, maar die Aart Staartjes dingen waren toch best cool. Oh ik zag dat het klokhuis weer terug was op tv.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.
Gisteren zijn er foto's gemaakt bij hem thuis. Prachtig!
Nee, niet van mij, maar van één van mijn opdrachtgevers waar ik inmiddels alweer een half jaartje twee dagen per week 'vast' voor werk. Van 'ons' dus, maar ik schrijf wel het merendeel van de content.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.
Ben je nog steeds zelfstandig ondernemer?
Die man is mijn jeugdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.
Ben je nog steeds zelfstandig ondernemer?
Ah, op die manier, in deze econo9misch zware tijden is het wel prettig dat je 2 dagen vast werkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet van mij, maar van één van mijn opdrachtgevers waar ik inmiddels alweer een half jaartje twee dagen per week 'vast' voor werk. Van 'ons' dus, maar ik schrijf wel het merendeel van de content.
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, op die manier, in deze econo9misch zware tijden is het wel prettig dat je 2 dagen vast werkt.
Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenen
gadver Soury, hij is bejaard en heeft vet haarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenen
Gewoon als dankquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal niet
[ afbeelding ]
O, ik dacht dat je hem even lekker op zijn bek wilde pakkenquote:
Het raar om dat terug te kijken en te beseffen dat je waarschijnlijk al jaren ouder bent als die gasten in dat filmpje, die je ouwe lullen vondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
J.J. de Bom![]()
Geweldig vond ik dat, je moet even klikken, al is het alleen maar voor het liedje.
Ik noem mijn zus nog steeds Titia Konijn
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal niet
[ afbeelding ]
De Nederlandse Kramerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.
Joost Prinsen vind ik dan weer een prachtige kerel: goede acteur en leuke, enigszins chaotische presentator. Juist die schijnbare onbeholpenheid en dat slungelige lijf doet 't 'm denk ik.
Dat idee krijg ik ook bij Aart, ik weet niet of hij nog de intocht van Sinterklaas doet, maar toen mijn kinderen nog klein waren en hij de intocht deed vond ik hem ook al zo'n mummelige indruk maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.
Joost Prinsen vind ik dan weer een prachtige kerel: goede acteur en leuke, enigszins chaotische presentator. Juist die schijnbare onbeholpenheid en dat slungelige lijf doet 't 'm denk ik.
Volgens mij doet hij het al een paar jaar niet meer. Ik dacht dat Dieuwertje blok het nu doet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook bij Aart, ik weet niet of hij nog de intocht van Sinterklaas doet, maar toen mijn kinderen nog klein waren en hij de intocht deed vond ik hem ook al zo'n mummelige indruk maken.
Eens!quote:Van Joost Prinsen heb ik altijd het idee dat hij doet wat hij zelf wil en op zijn manier, een leuk mens.
Matthijs van Nieuwkerk schijnt de ergste te zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, Joost Prinsen heeft in Hilversum anders wel de naam mensen op de studiovloer volledig stijf te schelden als het niet gaat zoals hij het wil.
Dat van Dieuwertje was inmiddels aan me voorbij gegaan en ik geloof dat Bram van der Vlugt inmiddels ook Sint-af isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het al een paar jaar niet meer. Ik dacht dat Dieuwertje blok het nu doet.
[..]
Eens!
Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk schijnt de ergste te zijn.
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, Joost Prinsen heeft in Hilversum anders wel de naam mensen op de studiovloer volledig stijf te schelden als het niet gaat zoals hij het wil.
Goed dat je erover begint. Ik moet die irritante ringtone nog van m'n nieuwe foon afmieteren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Skyfall afzeiken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ke_filmtrailers.html
Hij is juist héél kritisch. Dat hij zo los kan gaan op mensen hoorde ik van een regisseur die met 'm gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.
Ik heb andere verhalen gehoord. Een collega kende zijn dochter. Een fijne lieve manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.
Mensen die ergens heel goed in zijn, zijn zelden erg gemoedelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat Joost....... hop, zo van zijn voetstuk
Freek de Jonge bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die ergens heel goed in zijn, zijn zelden erg gemoedelijk.
Nice. Zet het even in het film topic. Ik werd nog net niet afgeslacht dat ik het een kut film vondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Skyfall afzeiken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ke_filmtrailers.html
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zijn humor vind ik 1 van de beste
Perfectionisten vaak hè.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.
Je hoeft iemand niet persoonljk te kennen om dat te zien.
Wat Mathijs betreft: Pb heeft hem een keer in de kroeg gezien. Hij had wrs geen oog voor haar.![]()
Ik ook wel maar schreeuwen en schelden, daar hou ik dan weer minder van. Maar goed, dat is vaak een uiting van onmacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.
Je hoeft iemand niet persoonljk te kennen om dat te zien.
Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar gaat het er nu overquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uit
Joost speelt niet in p0rnfilms hoor. Je bent vast en zeker in de war met iemand anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:
Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uit
Hoe kom je daar nou weer bij, dirty mindquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joost speelt niet in p0rnfilms hoor. Je bent vast en zeker in de war met iemand anders.
Flying with the birdsquote:
Dat is zijn favo tijdsbesteding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:09 schreef Soury het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij, dirty mind
Ja jammerquote:
Onzinquote:
Ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van ZOA, niet die van Joost![]()
dat neem ik dan maar aan
Hihihaquote:
Jeetje, wat flauwquote:
Geweldige trompettist, maar sax heeft mijn voorkeur.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
dat neem ik dan maar aan
Nee!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dat neem ik dan maar aan
Dat was een trustuh naar Beequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker bendeB je gaat vroeg naar bed voor jou doen
en un doedelzak?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
De economie gaat goed! Ik heb schots onderbroeken met een ruitjesprint
Dat is dubbel op. Geen meid die daar nog in komtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
De economie gaat goed! Ik heb schots onderbroeken met een ruitjesprint
Dat is mijn probleem danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. Geen meid die daar nog in komt
Man dan duhhhquote:
Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moetquote:
All is wellquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moet
of als ie spontaan eraf floept en zo in het douschputje verdwijntquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moet
Die van mij kan kan nooit verdwijnen in een putje zoals jij dat beschrijft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of als ie spontaan eraf floept en zo in het douschputje verdwijnt
als het dekseltje van het putje er af is wel hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:30 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Die van mij kan kan nooit verdwijnen in een putje zoals jij dat beschrijft.
Ik hou ook helemaal niet van daten ..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Soury het volgende:
Zoa is nou ook niet echt dating materiaal. Ook al scheelt het een letter
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef BendeBielzen het volgende:
Een piemel in je oor is geen gehoor zegt t0nja net
Eéntje in je mond en alles is afgerondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef BendeBielzen het volgende:
Een piemel in je oor is geen gehoor zegt t0nja net
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Eéntje in je mond en alles is afgerond
Ik eet liever nog een biskwietjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Eéntje in je mond en alles is afgerond
Ik ook, ik moet er zelf niet aan denkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet liever nog een biskwietje
Ik een vulkoekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellenquote:
Wij zijn niet zo van de mannenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee een lege dozoquote:
Met die schrijfwijze, jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
prototiepe fokker he...je kent het wel
Bij vulkoek denk ik aan moederkoekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, Michiel, zonder vulling natuurlijk, ... kom op nou man, een vulkoek, wat denk je
Ik heb nu net m'n laatste opgegetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou nou op, Scrut lees alles mee ....... met z'n biskwietje
In de Kop van Noord-Holland, Noord-Brabant en Salland wordt de gevulde koek ook wel vulkoek genoemd. In Zuid-Nederland spreekt men van een gevuld heertje of gevulde herenkoek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Bij vulkoek denk ik aan moederkoek
Komop Scrutinizer, pak eens was pittigersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou nou op, Scrut lees alles mee ....... met z'n biskwietje
Waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Bij vulkoek denk ik aan moederkoek
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
In de Kop van Noord-Holland, Noord-Brabant en Salland wordt de gevulde koek ook wel vulkoek genoemd. In Zuid-Nederland spreekt men van een gevuld heertje of gevulde herenkoek.
volgens mij houd Michiel er rare ideeen op naquote:
Two .....a kindquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij houd Michiel er rare ideeen op na
Ik ben bang dat je dat verkeerd zietquote:
Heb ik niet in huis. Ik zit nu aan de karnemelkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Komop Scrutinizer, pak eens was pittigers
Dan leef ik met je mee!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Ik zit nu aan de karnemelk
Ik aan de groene thee, maar met karnemelk pest je mij ook niet, lekkah manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Ik zit nu aan de karnemelk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Komop Scrutinizer, pak eens was pittigers
quote:
Dat denk ik ook.. en hoe zit het met jou dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij houd Michiel er rare ideeen op na
wat zit er met mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat denk ik ook.. en hoe zit het met jou dan?
Aan wie richt je die vraag?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat denk ik ook.. en hoe zit het met jou dan?
Ik dronk altijd volle melk maar nu ik niet meer rook is dat niet zo'n goed idee meer. Karnemelk vind ik een beter alternatief dan halfvolle melk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik aan de groene thee, maar met karnemelk pest je mij ook niet, lekkah man
Gadverquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Zuurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dronk altijd volle melk maar nu ik niet meer rook is dat niet zo'n goed idee meer. Karnemelk vind ik een beter alternatief dan halfvolle melk.
SOAquote:
Groene thee met karnemelk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind karnemelk lekkerderder dan volle melk, koude karnemelk, echtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dronk altijd volle melk maar nu ik niet meer rook is dat niet zo'n goed idee meer. Karnemelk vind ik een beter alternatief dan halfvolle melk.
Met basterdsuiker erinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind karnemelk lekkerderder dan volle melk, koude karnemelk, echt
Dan is het niet gezond meerquote:
Heerlijk, ik ben gek op verschillende soorten thee, echte thee hè, niet van die zoete vruchtensmaakjesquote:
quote:
pffff zuurpissersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het niet gezond meer![]()
Hier gaan er per week zo'n 8 pakken karnemelk door.
i don't want to live on this planet anymorequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind karnemelk lekkerderder dan volle melk, koude karnemelk, echt
Autistquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neeeeej, niet verpesten, het is zoals het is en dan is het goed
Ik laat mijn zaakje rusten!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Vet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
Karnemelk is bewezen is gezonder dan melk, en half volle melk is weer gezonder dan volle, vraag me niet waarom want dat weet ik ook niet.
Ik hou ook van whiskeyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
i don't want to live on this planet anymore
I agree, geen suiker of ander smaakje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
oke, eigenlijk ook logies, weet ik ook weerquote:
Ja man van die klontenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
nooit geprobeerd, lijkt me geen geweldige combinatie
Heb jij een B&B?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, eigenlijk ook logies, weet ik ook weer
en ontbijtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, eigenlijk ook logies, weet ik ook weer
wat is een B&B je bedoelt waarschijnlijk geen BlackBerry, niet dat ik die ook heb daar niet vanquote:
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is een B&B je bedoelt waarschijnlijk geen BlackBerry, niet dat ik die ook heb daar niet van
Ja wat nouquote:
Bed en Breakfastquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat nouwat is een B&B weet ook niet alles al komt het zo over
google eens op logiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat nouwat is een B&B weet ook niet alles al komt het zo over
Ik ga voor de Bowmore!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel wat met Ierse Whiskey's. Metaxa ook lekker, wel 7 sterren, hè
Nee man... vind het 1 van de milderequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een hele harde, die hakt er wel in.
oh dat, nee dat heb ik niet, wel een bed maar geen Breakfast, waarom wil die MichieldeR dat wetenquote:
Dat wilde ik niet weten, lees maar eens terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat, nee dat heb ik niet, wel een bed maar geen Breakfast, waarom wil die MichieldeR dat weten
gewoon omdat dat logies isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat, nee dat heb ik niet, wel een bed maar geen Breakfast, waarom wil die MichieldeR dat weten
En wat kost logies met ontbijt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef Toverheks het volgende:
oh dat logies, nou dat is gewoon logies pppfftt logies toch, ja ga niet alles google om te kijken of ik het wel in goed nederlands heb getikt, ja vind ik niet meer dan logies
Scotch, ook geen probleem, in het zeg maar normale segment (dus niet de hele aparte whisky's) vind ik Chivas altijd wel goed te drinkenquote:
Hij wil met je naar bed en eist een ontbijtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik drink meestal een Canadese, Seagram, die is veel zachter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee man... vind het 1 van de mildere
Dat gaan we uittestenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik drink meestal een Canadese, Seagram, die is veel zachter.
niks, want we doen hier niet aan logies, waar moet ik dat stallen allemaal die logies??? woon in een poppenhuisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
En wat kost logies met ontbijt?
Sorry maar Chivas Regal kan niet aan de Bowmore tippen, jij mag het proeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Scotch, ook geen probleem, in het zeg maar normale segment (dus niet de hele aparte whisky's) vind ik Chivas altijd wel goed te drinken
tegen betaling uiteraardquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij wil met je naar bed en eist een ontbijt
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij wil met je naar bed en eist een ontbijt
Nu al?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om te gaan slapen.
I know, ik heb een tijdje in Griekenland gewerkt op Lefkas, veel Metaxa gedronken, maar alleen 7 sterren, dat zie je hier in Nederland niet veelquote:
Ja dan welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]hey als het nu Zoa was die dat aan me vroeg
Ahh betraptquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]hey als het nu Zoa was die dat aan me vroeg
Ik stond vanmorgen al om half 7 naast mijn bedquote:
ach het is weekend wat maakt het uit, je moet wel betalen las ik terug, Zoa werpt zich op als pooier mijn kasbeheerderquote:
M'n buurman gaf me een flesje omdat ie een schotel op m'n balkon mocht zetten, 5 sterren dan denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
I know, ik heb een tijdje in Griekenland gewerkt op Lefkas, veel Metaxa gedronken, maar alleen 7 sterren, dat zie je hier in Nederland niet veel
Ik wil ook een balkonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
M'n buurman gaf me een flesje omdat ie een schotel op m'n balkon mocht zetten, 5 sterren dan denk ik
jij bent niet goed, laat je je buurman zijn schotel op jou balkon zetten, heeft buurman geen eigen Balkon??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
M'n buurman gaf me een flesje omdat ie een schotel op m'n balkon mocht zetten, 5 sterren dan denk ik
Canadese zijn vaak wat jonger en daarom ook wat zachter, mijn stiefvader drinkt altijd Canadian Club, ook lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik drink meestal een Canadese, Seagram, die is veel zachter.
Jawel maar die staat de verkeerde kant op en ik heb geen last van dat ding... Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent niet goed, laat je je buurman zijn schotel op jou balkon zetten, heeft buurman geen eigen Balkon??
Ik werp mij nergens op .. ik deed slechts een noodzakelijke aanvulling van het begrip Bed&Breakfastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het is weekend wat maakt het uit, je moet wel betalen las ik terug, Zoa werpt zich op als pooier mijn kasbeheerder
Hij gooit een blackberry in de gang en is weer foetsie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het is weekend wat maakt het uit, je moet wel betalen las ik terug, Zoa werpt zich op als pooier mijn kasbeheerder
Ja, ga ik doen, maar het is ook een kwestie van smaak, ik bedoel er zijn genoeg mensen die zweren bij Glenfiddich en dat vind ik weer helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Sorry maar Chivas Regal kan niet aan de Bowmore tippen, jij mag het proeven.
Dat was wat ik ook begreepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik werp mij nergens op .. ik deed slechts een noodzakelijke aanvulling van het begrip Bed&Breakfast
Hihiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik werp mij nergens op .. ik deed slechts een noodzakelijke aanvulling van het begrip Bed&Breakfast
Ach, maar goed dat smaken verschillen toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen, maar het is ook een kwestie van smaak, ik bedoel er zijn genoeg mensen die zweren bij Glenfiddich en dat vind ik weer helemaal niet lekker.
Alleen maar omdat je het in een mooie koker krijgtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen, maar het is ook een kwestie van smaak, ik bedoel er zijn genoeg mensen die zweren bij Glenfiddich en dat vind ik weer helemaal niet lekker.
Lekker toch, of nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ik heb un androidquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gooit een blackberry in de gang en is weer foetsie.
Nou als ik eerlijk ben, mijn nieuwe buurman heeft hem op het dak dus ik kijk gelukkig niet tegen een schotel aan, maar zit ik zomers lekker onder mijn parasolletje op mijn balkonnetje en ik kijk rechts zie ik er 6 vast gemaakt aan de reling van menig balkon, en vind dat geen gezicht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jawel maar die staat de verkeerde kant op en ik heb geen last van dat ding... Waarom niet?
Echt, oh de schotse whiskey.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach ja wat doe je er aan? Ze hangen hier ook overal....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou als ik eerlijk ben, mijn nieuwe buurman heeft hem op het dak dus ik kijk gelukkig niet tegen een schotel aan, maar zit ik zomers lekker onder mijn parasolletje op mijn balkonnetje en ik kijk rechts zie ik er 6 vast gemaakt aan de reling van menig balkon, en vind dat geen gezicht.
Oh is dat zoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Schotse is zonder e, dus whisky
ja, maar toch zie liever bloembakjes hangen zoals ik heb dan die gore schotels overal her en der.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ach ja wat doe je er aan? Ze hangen hier ook overal....
Je kunt je er ook proberen niet aan te ergeren... je veranderd alleen je humeur ermeequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar toch zie liever bloembakjes hangen zoals ik heb dan die gore schotels overal her en der.
Moeilijk hoor, net zoals met die kids op jouw flatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je kunt je er ook proberen niet aan te ergeren... je veranderd alleen je humeur ermee
hehehe 1 - 0 voor jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:14 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Moeilijk hoor, net zoals met die kids op jouw flat
Bourbon hebben we het helemaal niet overquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
Ierse is met een e en Amerikaanse is Bourbon
Was een toevoeging speciaal voor jou !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Bourbon hebben we het helemaal niet over
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Bourbon hebben we het helemaal niet over
zo erg is het nou ook weer niet, maar vind het gewoon zonde van het stads gezicht of hoe je dat ook noemtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je kunt je er ook proberen niet aan te ergeren... je veranderd alleen je humeur ermee
Jah .. maar das meer om je taalnazisme dan om je smaakquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
whisky, zonder de "e", maar nu moet ik uitkijken anders wordt Zoa boos
Ik drink dat zelden, maar twee maal bezoekje aan Schotland. Tja ...quote:
Ja das ook weer waarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook weer niet, maar vind het gewoon zonde van het stads gezicht of hoe je dat ook noemt
Ik ben juist geen taalnazi ik corrigeer bijna nooit, echt niet, alleen wel eens om te irriterenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. maar das meer om je taalnazisme dan om je smaak
Whisky en zalm, icm met tripjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink dat zelden, maar twee maal bezoekje aan Schotland. Tja ...
Just like mequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben juist geen taalnazi ik corrigeer bijna nooit, echt niet, alleen wel eens om te irriteren
Ik heb jou een ander zien corrigerenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
vind het zo kinderachtig om iemand op zijn/haar spelfouten te pakken, ik zal dat nooit doen al zie ik menig spelfoutje wel eens voorbij komen, ja we zijn niet allemaal zo taalkundig zoals ik het ben
Schotlandquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink dat zelden, maar twee maal bezoekje aan Schotland. Tja ...
Van de wodka blijf je af!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben juist geen taalnazi ik corrigeer bijna nooit, echt niet, alleen wel eens om te irriteren
Ja, maar soms zijn ze gewoon tè grappigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
vind het zo kinderachtig om iemand op zijn/haar spelfouten te pakken, ik zal dat nooit doen al zie ik menig spelfoutje wel eens voorbij komen, ja we zijn niet allemaal zo taalkundig zoals ik het ben
Ja logies toch!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar soms zijn ze gewoon tè grappig
dan zal ik wel teveel geblowd en gezopen hebben, want zo ben ik niet, echt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb jou een ander zien corrigeren
Eg welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal ik wel teveel geblowd en gezopen hebben, want zo ben ik niet, echt niet
weet je Ton, in begin ging ik eerst alles nakijken of het wel goed gespeld was, nu heb ik zoioets ach een spelfout als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel, en zo niet jammer dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar soms zijn ze gewoon tè grappig
Ja prachtig. Per zeilboot. en met de auto.quote:
Neemt niet weg dat ze soms tè grappig zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je Ton, in begin ging ik eerst alles nakijken of het wel goed gespeld was, nu heb ik zoioets ach een spelfout als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel, en zo niet jammer dan.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze soms tè grappig zijn
Per zeilbootquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prachtig. Per zeilboot. en met de auto.
Onbedoeld leuk is het leukste leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]zie je wel ik ben best een beetje leuk
al ruik ik het maar ben ik al als een melijer, echt een glaasje wijn lekker hoor maar dan gaat wel de wereld draaien enzo maar soms heel soms komt zelden voor dan plemp ik wel gesjellig meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daar wordt je ook dronken van hoor
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al ruik ik het maar ben ik al als een melijer, echt een glaasje wijn lekker hoor maar dan gaat wel de wereld draaien enzo
Van loch naar loch.quote:
Doet me denken aan een interview dat Jelle Brandt Corstius met twee Russische alcoholisten had. Die pochten over hun zelfgestookte wodka, volgens hen werd je daar al na een liter behoorlijk aangeschoten vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daar wordt je ook dronken van hoor
Daar doe ik niet aan mee!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is Frans, ff google translation
van moskou tot magadan of van moskou tot moermansk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interview dat Jelle Brandt Corstius met twee Russische alcoholisten had. Die pochten over hun zelfgestookte wodka, volgens hen werd je daar al na een liter behoorlijk aangeschoten van
Nee dat is het niet, meer van uhh,, laat maarquote:
Uhhhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, meer van uhh,, laat maar
zie je welquote:
Tot Magadan, geloof ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
van moskou tot magadan of van moskou tot moermansk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |