abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122651866
Het grote Oehoeboeroe vs. Oeroeboeroe verhaal

Het mag u wellicht ontgaan zijn, maar op Usenet en zelfs op Wikipedia woedt al jaren een grootse Nederlandse flamewar. Misschien wel de grootste van het Nederlandse internet sinds de tijd van de eerste inbelmodems, en misschien nog wel van daarvoor. De flamewar om de Enige Echte Ware Naam van de Uil.

Het veld is grofweg verdeeld in twee kampen (en een derde zijstroming, maar die komt later aan bod). Het ene kamp meent dat de uil uit Paulus de boskabouter Oehoeboeroe heet, en het andere kamp is er van overtuigd dat het Oeroeboeroe is, met een r dus in plaats van een h, zoals de oplettende lezer al heeft opgemerkt. Het is een lastige kwestie, maar over het uiterlijk van de uil zijn de twee kampen het wel eens. Een illustratie:

Aan de linkerkant ziet u Oehoeboeroe zoals hij naar bovenkomt via een Google zoekopdracht. Aan de rechterkant ziet u Oeroeboeroe, ook opgeduikeld via Google. Het is dezelfde uil, en bij deze kunnen we dan ook vaststellen dat Oehoeboeroe en Oeroeboeroe één en dezelfde zijn. De discussie wordt dus puur gevoerd om de schrijfwijze.

Wie googelt naar de oorzaak van de verwarring stuit snel op de Engelstalige site: The name of the Owl. De schrijvers van deze webpagina stellen dat de verwarring bewust de wereld in is geholpen door een zekere Erik TKS die het volgende screenshot afkomstig uit het boek Paulus de boskabouter: De mussenklus online zette.

Dit zou wellicht een plausibele verklaring kunnen zijn, ware het niet dat archievenexpert Eric Hennekam die voor dit verhaal werd geconsulteerd, er terecht op wijst dat The Name of the Owl een Belgische site is, en daarom geen betrouwbare bron. Er is weliswaar een zekere Peter Captijn uit Arnhem opgevoerd als expert op het gebied van Jean Dulieu, het pseudoniem van Paulus-creator Jan van Oort, maar toch overtuigt het niet.

Usenet
Wikipedia leert ons verder dat de discussie op Usenet is ontstaan. Er schijnt een hete discussie over de spelling gaande te zijn waarbij men elkaar van vervalsing etc. beschuldigt. Niet zo fraai dus om het hier uit te vechten, meent Wikipedia editor HetKantoor. Ook Känsterlee wijst naar Usenet: Alsjeblieft, haal níet die discussie van usenet naar Wikipedia, zegt hij. Wikipedia hanteert overigens Oehoeboeroe met een h.

Wie op het oude Usenet rondneust ziet een vreemde discussie, waarin het oordeel van de Wikipedia-editors direct in twijfel wordt getrokken en wordt afgedaan als buitengewoon onbetrouwbaar door het Oeroeboeroe kamp. (Wikipedia-editors gedragen zich overigens wel vaker dubieus) Die beweringen worden door de Oehoeboeroe aanhangers tegengesproken. Oeroeboerianen worden afgeschilderd als Uilenvandalen. Wetgeving lijkt me hier geboden. Desnoods gelegenheidswetgeving. Precies zoals bij Horocaustontkenning in Mofrira, aldus Oehoeboeriaan Sietse Vliegen. Je spelling van de Ware Naam van de Uil klopt niet, vult Fustinator aan.

Dat laten Oeroeboeroe-aanhangers niet op zich zitten. Natuurlijk wel, de juiste naam is Oeroeboeroe en dat zal middels de speedboot van Noach op volgende generaties worden overgebracht. Niet Ohoeboehoe of zoiets maar Oeroeboeroe, stelt Ray. Het is goed om even stil te staan bij deze argumentatie. In de video van De Speedboat van Noach is namelijk duidelijk een r te horen. Een zeer opmerkelijke en originele manier van bewijsvoering moet gezegd.

Oeloeboeleoe
Zoals gezegd: origineel maar niet heel serieus te nemen als bewijs. Wie zin heeft moet de rest van het draadje nog maar eens nalezen. De verwarring zou bijvoorbeeld onstaan zijn door de radio- en tv-series die van Paulus de boskabouter zijn gemaakt, waarin de stemacteurs de h onduidelijk uitspraken. Ook de PvdA zou erachter kunnen zitten, zo blijkt, maar dat zijn allemaal wilde theorieën die ons zelf geen stap dichter bij De Ware Naam van de Uil brengen.

Een interessante zijweg is wellicht de volgende opmerking, ook afkomstig van Usenet. Ik vroeg vanavond een lieftallige serveerster in mijn favoriete Chinese restaurant of zij de naam van de uil uit Paulus de boskabouter
kende en zij antwoordde vrijwel direct Oeloeboeloe. Ook de Chinese medemens is dus op de hoogte van de juiste spelling en zij zijn met 1 miljard, luidt de alternatieve theorie van een anonieme gebruiker. Interessant natuurlijk. Maar het lijkt grappig bedoeld om van de discussie af te zijn.

Defense league
Ook aardig om te vermelden is dat er een tijd een Oehoeboeroe defense league actief is geweest. Komt U gevallen van oeroeboerisme tegen of MISBRUIK van de ware naam van de Uil Oehoeboeroe meldt dit dan direct bij het meldpunt Oehoeboeroe Defense League kortweg O.D.L. !, luidde de oproep. Het Oehoeboeroe Defense league (O.D.L.) legt zich er op toe om meldingen van uitingen op het Internet van discriminatie jegens de Oehoeboeristische medemens op basis van geloof, afkomst, sexuele voorkeur, geslacht, huidskleur en / of leeftijd te beoordelen en zonodig aktie te ondernemen. De site van het meldpunt is op moment van schrijven uit de lucht, en ook de defense league lijkt niet meer actief.

Overigens wordt onder de aankondiging van de ODL direct de autoriteit van de stichter van de league in twijfel getrokken. Ondanks dat hij zichzelf Directeur-Generaal in de Enorm Goede Zaak van de Promotie van de Enige Echte Absolute & Onvervalste Waarheid met betrekking tot de Enige Echte Ware Naam van de Uil OeHoeboeroe ! Tevens Super Procureur-Generaal van het Oehoeboeroe Defense League noemt.

Uitgever
Uit arren moede heb ik vervolgens aan de huidige uitgever van Paulus de boskabouter om tekst en uitleg gevraagd om zo de kwestie voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen. Per mail antwoordt J. de Meulder het een onzinnige discussie te vinden maar hij geeft in de mail niet direct het verlossende antwoord. Het is een zinloze discussie waar ik eenmaal eerder in de Bouterbode aandacht aan heb besteed. Ik zoek het even terug en zal je vraag dit weekend verder beantwoorden. Maar er is zoveel meer en echt interessants over Paulus en zijn schepper te vertellen (zie ook weer die Bouterbode)!, reageert hij. Die versie van de Bouterbode heb ik helaas nooit mogen ontvangen. Maar aangezien hij zelf op zijn site Oehoeboeroe hanteert zullen we het daar ook maar op houden.

De Ware Naam van de Uil is wat mij betreft Oehoeboeroe. Zeker ook omdat er een paar zeer oude prenten van originele publicaties in Het Vrije Volk van vlak na de oorlog in omloop zijn. Die zijn terug te vinden op stripsite lambiek.net waarin Dulieu/Van Oort de uil zelf Oehoeboeroe noemt. Onderstaande zou uit 1947 stammen.

Op die site staat voor de liefhebbers ook een mp3 van een Paulusverhaal voorgelezen door Van Oort zelf. Ook op YouTube is er een terug te vinden. Luister en oordeel dus vooral zelf.

Tot slot nog één ding: laat u niet van de wijs brengen door de fake-pagina van Usenet-Keizer Kees van den Doel: http://members.shaw.ca/kvandoel/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_122651902
Kut OP. Maar boe boe boeien
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_122651971
Als er maar wat staat joh
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:20:53 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122651993
Zet dat recept er neer :P
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:21:49 #5
184769 crew  Deisyy
pi_122652036
Goede TT O-)

Er staan nog berichten in uit 2008 :o Ik krijg meteen de neiging om ze nog een keer terug te gaan lezen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_122652041
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Als er maar wat staat joh
Ach ik had een LP van Paulus. Grijs gedraaid en wel O+
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:24:23 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122652150
Ik had vorige week een interview met een jeugdheld.

Het liegbeest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122652300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach ik had een LP van Paulus. Grijs gedraaid en wel O+
Ja die luisterverhalen :)
pi_122652319
Trouwens, een ex vriendje was zo enorm gelovig dat Paulus er niet in kwam anno 2000.
Ik bedoel dan zijn neefjes en nichtjes, wat krom. Ik genoot ervan
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:28:15 #10
184769 crew  Deisyy
pi_122652353
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:

Het liegbeest.
Aart Staartjes! De stratenmaker op zee-show was volgens mij in die tijd best wel vooruitstrevend.
pi_122652427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Ja die luisterverhalen :)
Ja en sprookjes op singeltjes, Repelsteeltje kon ik geen genoeg van krijgen.
pi_122652497
quote:

Het liegbeest.
Volgens mij gaat Nederland over de zeik over de tekst alleen al
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:31:13 #13
184769 crew  Deisyy
pi_122652502
Wat een traag gedoe om je pm-box leeg te trekken, ik wil in een keer mijn inbox in de prullenbak mikken, maar kan dat maar per een stuk of 12 tegelijk }:|
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:31:51 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122652531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:

Aart Staartjes! De stratenmaker op zee-show was volgens mij in die tijd best wel vooruitstrevend.
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.
Gisteren zijn er foto's gemaakt bij hem thuis. Prachtig!
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:34:39 #15
184769 crew  Deisyy
pi_122652663
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.
Ja, dat was de in die tijd nog heel wat. Leuk dat je hem na al die jaren dan kan interviewen, kunnen we dat interview binnenkort ergens lezen?
pi_122652722
quote:

Het liegbeest.
leuk, en ik zie hem nu vaak genoeg langs schuiven in Sesamstraat ( al vind ik dat hij wel eens naar de kapper mag)

goedeavond alle tezamen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:36:38 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122652759
Komt in een eigen magazine. Over de kracht van verhalen vertellen.
Dus niet in de losse verkoop, maar voor relaties en prospects.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:42:01 #18
184769 crew  Deisyy
pi_122652987
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
Komt in een eigen magazine. Over de kracht van verhalen vertellen.
Dus niet in de losse verkoop, maar voor relaties en prospects.
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.

Ben je nog steeds zelfstandig ondernemer?
pi_122653032
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gaat dat niet de andere kant op nu. Ja ok ik kijk geen kinder programma's meer, maar die Aart Staartjes dingen waren toch best cool. Oh ik zag dat het klokhuis weer terug was op tv.
Het is me allemaal wat te soft. Kinderen kunnen een hoop hebben en ook nodig.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:44:30 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122653133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:

In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.

Nee, niet van mij, maar van één van mijn opdrachtgevers waar ik inmiddels alweer een half jaartje twee dagen per week 'vast' voor werk. Van 'ons' dus, maar ik schrijf wel het merendeel van de content.
pi_122653136
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die man is mijn jeugd _O-
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:46:14 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122653232
En nu ga ik op pad.
Carnaval vieren. Oh nee. Filmpje kijken.
w/
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:46:28 #23
184769 crew  Deisyy
pi_122653243
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, niet van mij, maar van één van mijn opdrachtgevers waar ik inmiddels alweer een half jaartje twee dagen per week 'vast' voor werk. Van 'ons' dus, maar ik schrijf wel het merendeel van de content.
Ah, op die manier, in deze econo9misch zware tijden is het wel prettig dat je 2 dagen vast werkt.
pi_122653319
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ah, op die manier, in deze econo9misch zware tijden is het wel prettig dat je 2 dagen vast werkt.
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenen 8-)
pi_122653369
Aart was ook te bewonderen in de Film van Ome Willem, geloof dat hij ook veel geschreven heeft voor kinderen samen met Joost Prinsen, maar dat zal Cc misschien meer van af weten.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:48:53 #26
184769 crew  Deisyy
pi_122653384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal niet :N

pi_122653396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]

gadver Soury, hij is bejaard en heeft vet haar
pi_122653440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gewoon als dank :P
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:50:32 #29
184769 crew  Deisyy
pi_122653488
J.J. de Bom O+

Geweldig vond ik dat, je moet even klikken, al is het alleen maar voor het liedje.

Ik noem mijn zus nog steeds Titia Konijn :D
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:52:15 #30
184769 crew  Deisyy
pi_122653588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Gewoon als dank :P
O, ik dacht dat je hem even lekker op zijn bek wilde pakken :')
pi_122653689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
J.J. de Bom O+

Geweldig vond ik dat, je moet even klikken, al is het alleen maar voor het liedje.

Ik noem mijn zus nog steeds Titia Konijn :D
Het raar om dat terug te kijken en te beseffen dat je waarschijnlijk al jaren ouder bent als die gasten in dat filmpje, die je ouwe lullen vond
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:39:04 #32
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122655897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.
Joost Prinsen vind ik dan weer een prachtige kerel: goede acteur en leuke, enigszins chaotische presentator. Juist die schijnbare onbeholpenheid en dat slungelige lijf doet 't 'm denk ik. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_122656170
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.
Joost Prinsen vind ik dan weer een prachtige kerel: goede acteur en leuke, enigszins chaotische presentator. Juist die schijnbare onbeholpenheid en dat slungelige lijf doet 't 'm denk ik. :)
De Nederlandse Kramer
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:11:37 #34
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122657758
Mijn pa zat jarenlang met Aart Staartjes bij de zeeverkenners, hij was toen al een 'showmaker' volgens mijn pa.
Jaren later kwam hij hem tegen op een feestje bij de buren; Aart was het middelpunt van de belangstelling en arrogant, volgens mijn pa.
Maar volgens mij vond mijn pa het vooral vervelend dat hij hem niet herkende en verder ook weigerde aandacht aan m te besteden.

Kan het hem helaas niet meer vragen :)
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:37:32 #35
184769 crew  Deisyy
pi_122659370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook bij Aart, ik weet niet of hij nog de intocht van Sinterklaas doet, maar toen mijn kinderen nog klein waren en hij de intocht deed vond ik hem ook al zo'n mummelige indruk maken.

Van Joost Prinsen heb ik altijd het idee dat hij doet wat hij zelf wil en op zijn manier, een leuk mens.
pi_122659593
Hmmm, Joost Prinsen heeft in Hilversum anders wel de naam mensen op de studiovloer volledig stijf te schelden als het niet gaat zoals hij het wil.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:42:22 #37
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122659635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook bij Aart, ik weet niet of hij nog de intocht van Sinterklaas doet, maar toen mijn kinderen nog klein waren en hij de intocht deed vond ik hem ook al zo'n mummelige indruk maken.
Volgens mij doet hij het al een paar jaar niet meer. Ik dacht dat Dieuwertje blok het nu doet.
quote:
Van Joost Prinsen heb ik altijd het idee dat hij doet wat hij zelf wil en op zijn manier, een leuk mens.
Eens! :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:43:28 #38
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122659693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, Joost Prinsen heeft in Hilversum anders wel de naam mensen op de studiovloer volledig stijf te schelden als het niet gaat zoals hij het wil.
Matthijs van Nieuwkerk schijnt de ergste te zijn. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:43:44 #39
184769 crew  Deisyy
pi_122659709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij het al een paar jaar niet meer. Ik dacht dat Dieuwertje blok het nu doet.

[..]

Eens! :)
Dat van Dieuwertje was inmiddels aan me voorbij gegaan en ik geloof dat Bram van der Vlugt inmiddels ook Sint-af is :D
pi_122659711
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_122659744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Matthijs van Nieuwkerk schijnt de ergste te zijn. :)
Dat is nieuw voor mij.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:44:38 #42
184769 crew  Deisyy
pi_122659749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:45:19 #43
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122659791
Zo, tv lekker uit, lekker flesje wijn open en gepaste muziek in de cd-speler:

De vrouw zonder huig. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:47:05 #44
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_122659879
quote:
Goed dat je erover begint. Ik moet die irritante ringtone nog van m'n nieuwe foon afmieteren. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_122659931
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.
Hij is juist héél kritisch. Dat hij zo los kan gaan op mensen hoorde ik van een regisseur die met 'm gewerkt heeft.

Ik zag 'm ook eens als gast in een talkshow van Omroep-Max waar hij (terecht overigens) niet te pruimen was.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:49:41 #46
184769 crew  Deisyy
pi_122660010
Daar gaat Joost....... hop, zo van zijn voetstuk -O-
pi_122660105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb andere verhalen gehoord. Een collega kende zijn dochter. Een fijne lieve man :?
pi_122660131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat Joost....... hop, zo van zijn voetstuk -O-
Mensen die ergens heel goed in zijn, zijn zelden erg gemoedelijk.
pi_122660164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Freek de Jonge bijvoorbeeld
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:53:15 #50
184769 crew  Deisyy
pi_122660182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso een galbak :r
pi_122660202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso een galbak :r
Zijn humor vind ik 1 van de beste
pi_122660225
quote:
Nice. Zet het even in het film topic. Ik werd nog net niet afgeslacht dat ik het een kut film vond
pi_122660236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Zelfs Bob Marley was allesbehalve gemoedelijk.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:55:19 #54
184769 crew  Deisyy
pi_122660284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Zijn humor vind ik 1 van de beste
Zelfs dat niet :N
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:55:40 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122660300
quote:

[..]

Perfectionisten vaak hè.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_122660432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Perfectionisten vaak hè.
Dat maakt vaak wel het verschil tussen 'wel aardig' en 'heel goed'.
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 22:59:01 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_122660434
quote:

Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.
Je hoeft iemand niet persoonljk te kennen om dat te zien.

Wat Matthijs betreft: Pb heeft hem een keer in de kroeg gezien. Hij had wrs geen oog voor haar. :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_122660549
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.

Wat Mathijs betreft: Pb heeft hem een keer in de kroeg gezien. Hij had wrs geen oog voor haar. :+
Nice ^O^
pi_122660568
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ook wel maar schreeuwen en schelden, daar hou ik dan weer minder van. Maar goed, dat is vaak een uiting van onmacht.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:03:05 #60
241662 Jian
Well, well, well
pi_122660626
Ik ben anders erg gemoedelijk, ..... ow wacht :@
pi_122660646
quote:

[..]

Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uit
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_122660747
Matthijs brrr enge vent, denkt dat hij de Talksjow meester van Nederland is ( en als hij de wereld draait doorrrrrrrrrr vooral met de R erachter aan, gaan mijn haren overend staan wat kinderachtig vind ik dat,, vind twan Huijs en die man die Kunstuur presenteert en Maas van Opium een klasse beter, en Wilfried de Jong is top
pi_122660768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:

[..]

Waar gaat het er nu over
pi_122660769
Van Nieuwkerk heb ik één keer getroffen na een uitzending van Holland Sport. Hij kwam toen op mij heel bescheiden en onzeker over maar het kan best zijn dat hij op het punt waar zijn carrière nu is, nogal veranderd is.
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 23:07:16 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_122660845
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:

Joost speelt niet in p0rnfilms hoor. Je bent vast en zeker in de war met iemand anders.
― Mark Twain
pi_122660971
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Joost speelt niet in p0rnfilms hoor. Je bent vast en zeker in de war met iemand anders.
Hoe kom je daar nou weer bij, dirty mind
pi_122661004
Enfin: Donald Byrd is niet meer ;(

pi_122661043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:

Flying with the birds
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 23:11:17 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_122661046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:09 schreef Soury het volgende:

Hoe kom je daar nou weer bij, dirty mind
Dat is zijn favo tijdsbesteding.
― Mark Twain
pi_122661068
quote:

Ja jammer
pi_122661080
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Onzin
pi_122661153
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Onzin
Die van ZOA, niet die van Joost :D

dat neem ik dan maar aan
pi_122661289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

dat neem ik dan maar aan
Ik ben de weg kwijt
pi_122661410
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben de weg kwijt
zet je Tom Tom aan!
pi_122661451
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:19 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

zet je Tom Tom aan!
Hihiha
pi_122661502
quote:
Jeetje, wat flauw :')
pi_122661522
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

onzin ...
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 23:22:11 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_122661541
quote:

Geweldige trompettist, maar sax heeft mijn voorkeur.
quote:

dat neem ik dan maar aan
Ja! :D
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 23:23:56 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_122661604
Nite all. :W
― Mark Twain
pi_122661609
quote:

[..]

dat neem ik dan maar aan
Nee!!
pi_122661612
pi_122661689
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:23 schreef beequeen het volgende:
trustuh
pi_122661716
slaap lekker bendeB je gaat vroeg naar bed voor jou doen :o
pi_122661731
De economie gaat goed! Ik heb schots onderbroeken met een ruitjesprint ;)
pi_122661753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker bendeB je gaat vroeg naar bed voor jou doen :o
Dat was een trustuh naar Bee :P
pi_122661757
quote:
Trusten :W

pi_122661763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:25 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

trustuh
Trustuh Ben :Z
pi_122661781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
en un doedelzak?
pi_122661783
quote:

[..]

Trustuh Ben :Z
Neehee...
pi_122661790
quote:
Trustuh BQ :Z
pi_122661798
quote:
Dat is dubbel op. Geen meid die daar nog in komt
pi_122661821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Dat was een trustuh naar Bee :P
:@ sorry
pi_122661826
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is dubbel op. Geen meid die daar nog in komt
Dat is mijn probleem dan :Y)
pi_122661841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:@ sorry
Tis je vergeven ;)
pi_122661864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Man dan duhhh
pi_122661866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:28 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Tis je vergeven ;)
ok :o
pi_122661879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moet
pi_122661915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef ZOA het volgende:

[..]

All is well ^O^ Downstairs :P
pi_122661924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef ZOA het volgende:

[..]

of als ie spontaan eraf floept en zo in het douschputje verdwijnt :P
pi_122661964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

of als ie spontaan eraf floept en zo in het douschputje verdwijnt :P
Die van mij kan kan nooit verdwijnen in een putje zoals jij dat beschrijft. :{w
pi_122661981
Zoa is nou ook niet echt dating materiaal. Ook al scheelt het een letter
pi_122662001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:30 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Die van mij kan kan nooit verdwijnen in een putje zoals jij dat beschrijft. :{w
als het dekseltje van het putje er af is wel hoor :P
pi_122662022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Soury het volgende:
Zoa is nou ook niet echt dating materiaal. Ook al scheelt het een letter
Ik hou ook helemaal niet van daten ..
pi_122662026
Ik zeg, beter een lekkere Zoa dan een Soa, toch ?
pi_122662088
Goedenavond, overigens.
pi_122662109
Een piemel in je oor is geen gehoor zegt t0nja net
pi_122662130
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef MichieldeR het volgende:
Goedenavond, overigens.
hoi
pi_122662136
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef BendeBielzen het volgende:
_O-
pi_122662150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:33 schreef BendeBielzen het volgende:
Eéntje in je mond en alles is afgerond 8-)
pi_122662167
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

^O^
pi_122662221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

^O^
;)
pi_122662232
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Ik eet liever nog een biskwietje :{
pi_122662246
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik ook, ik moet er zelf niet aan denken :Y)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:37:53 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662269
quote:

[..]

Ik een vulkoek :9
pi_122662272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:32 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik hou ook helemaal niet van daten ..
Dat kan ik me goed voorstellen
pi_122662276
quote:

[..]

Wij zijn niet zo van de mannen ^O^
pi_122662296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik een vulkoek :9
een gevulde :P
pi_122662329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:38 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Nee een lege dozo
pi_122662334
Ik ga wat kaas en worst pakken *O*
pi_122662342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee een lege dozo
dozo :{w
pi_122662352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat kan ik me goed voorstellen
prototiepe fokker he...je kent het wel
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:40:21 #123
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:38 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Nee, Michiel, zonder vulling natuurlijk, ... kom op nou man, een vulkoek, wat denk je :P
pi_122662392
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:39 schreef ZOA het volgende:

[..]

prototiepe fokker he...je kent het wel
Met die schrijfwijze, ja
pi_122662441
^O^
pi_122662444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, Michiel, zonder vulling natuurlijk, ... kom op nou man, een vulkoek, wat denk je :P
Bij vulkoek denk ik aan moederkoek :@
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:42:14 #127
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662465
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:39 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga wat kaas en worst pakken *O*
Hou nou op, Scrut lees alles mee ....... met z'n biskwietje :+
pi_122662509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb nu net m'n laatste opgegeten ;(
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:43:29 #129
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

In de Kop van Noord-Holland, Noord-Brabant en Salland wordt de gevulde koek ook wel vulkoek genoemd. In Zuid-Nederland spreekt men van een gevuld heertje of gevulde herenkoek.
pi_122662529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Komop Scrutinizer, pak eens was pittigers ^O^
pi_122662550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam :?
pi_122662557
vooral het gevulde heertje _O-
pi_122662570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:

[..]

In de Kop van Noord-Holland, Noord-Brabant en Salland wordt de gevulde koek ook wel vulkoek genoemd. In Zuid-Nederland spreekt men van een gevuld heertje of gevulde herenkoek.
:@ Wist ik niet.
pi_122662594
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]

volgens mij houd Michiel er rare ideeen op na
pi_122662607
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk niet zoals jij doet?
pi_122662636
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Two .....a kind :Y)
pi_122662649
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:44 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Ik denk niet zoals jij doet?
Ik ben bang dat je dat verkeerd ziet
pi_122662661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Heb ik niet in huis. Ik zit nu aan de karnemelk :9
pi_122662677
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan leef ik met je mee!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:47:09 #140
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662717
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik aan de groene thee, maar met karnemelk pest je mij ook niet, lekkah man :9
pi_122662719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

quote:
vooral het gevulde heertje _O-
quote:

[..]

Dat denk ik ook.. en hoe zit het met jou dan?
pi_122662721
Tim en Tom Alpha Coronel 8-)
pi_122662730
Ik aan de Solavita Tasty Fruit... is lekker
pi_122662758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

[..]

wat zit er met mij :o
pi_122662767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

[..]

Aan wie richt je die vraag? :P
pi_122662820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik dronk altijd volle melk maar nu ik niet meer rook is dat niet zo'n goed idee meer. Karnemelk vind ik een beter alternatief dan halfvolle melk.
pi_122662829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:48 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Aan wie richt je die vraag? :P
aan jou vraagt Zoa het
pi_122662833
quote:

[..]

Gadver :{w
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 23:50:09 #149
184769 crew  Deisyy
pi_122662854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik dronk altijd volle melk maar nu ik niet meer rook is dat niet zo'n goed idee meer. Karnemelk vind ik een beter alternatief dan halfvolle melk.
Zuur :{
pi_122662862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

aan jou vraagt Zoa het
SOA ;)
pi_122662869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je karnemelk lust, lust je de real stuff ook :9
pi_122662877
quote:

[..]

Groene thee met karnemelk? :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:50:44 #153
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vind karnemelk lekkerderder dan volle melk, koude karnemelk, echt :9
pi_122662894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Met basterdsuiker erin ^O^
pi_122662931
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

of slagroom... jammie
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 23:51:59 #156
184769 crew  Deisyy
pi_122662939
quote:

[..]

Dan is het niet gezond meer :{w

Hier gaan er per week zo'n 8 pakken karnemelk door.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:52:11 #157
241662 Jian
Well, well, well
pi_122662952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Heerlijk, ik ben gek op verschillende soorten thee, echte thee hè, niet van die zoete vruchtensmaakjes :)
pi_122662957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Soury het volgende:

[..]

SOA ;)
:@ Had het al verbetert, maar Zoa weet dat dat mijn koosnaampje voor hem is
pi_122662963
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zuur :{
Lekker, gezond en 's zomers ook erg goed tegen de dorst.
pi_122662965
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan is het niet gezond meer :{w

Hier gaan er per week zo'n 8 pakken karnemelk door.
pffff zuurpissers :P
pi_122662966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

of slagroom... jammie
A dirty mind is a joy forever ^O^
pi_122662992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:

[..]

i don't want to live on this planet anymore
pi_122663002
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:52 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

A dirty mind is a joy forever ^O^
geen GEslaCHtsroom... o|O
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:53:24 #164
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Groene thee met karnemelk? :P
nooit geprobeerd, lijkt me geen geweldige combinatie :N
pi_122663015
Karnemelk is bewezen is gezonder dan melk, en half volle melk is weer gezonder dan volle, vraag me niet waarom want dat weet ik ook niet.
pi_122663021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

geen GEslaCHtsroom... o|O
_O-
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:53:55 #167
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663033
quote:

[..]

Neeeeej, niet verpesten, het is zoals het is en dan is het goed
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 23:54:05 #168
184769 crew  Deisyy
pi_122663044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:52 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

pffff zuurpissers :P
De mannen he :D
pi_122663055
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Autist
pi_122663063
quote:

[..]

Ik laat mijn zaakje rusten! ;)
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 23:54:37 #171
184769 crew  Deisyy
pi_122663068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
Karnemelk is bewezen is gezonder dan melk, en half volle melk is weer gezonder dan volle, vraag me niet waarom want dat weet ik ook niet.
Vet.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:55:01 #172
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663084
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:53 schreef Soury het volgende:

[..]

i don't want to live on this planet anymore
Ik hou ook van whiskey :D
pi_122663094
quote:

[..]

I agree, geen suiker of ander smaakje.
pi_122663103
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vet.
En linksdraaiende melkzuren!
pi_122663106
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik hou ook van whiskey :D
Jameson!
pi_122663122
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vet.
oke, eigenlijk ook logies, weet ik ook weer ^O^
pi_122663131
quote:

[..]

nooit geprobeerd, lijkt me geen geweldige combinatie :N
Ja man van die klonten :Y)
pi_122663142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Heb jij een B&B?
pi_122663144
ik hou van yogidrink, pakken worden hier weg geklokt per week
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 23:56:18 #180
184769 crew  Deisyy
pi_122663146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

en ontbijt :Y
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:56:39 #181
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122663160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Heb jij een B&B?
:D
pi_122663187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef tonja het volgende:

[..]

:D
Groetjes aan Tonja ^O^
pi_122663188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Heb jij een B&B?
wat is een B&B je bedoelt waarschijnlijk geen BlackBerry, niet dat ik die ook heb daar niet van :P
pi_122663211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat is een B&B je bedoelt waarschijnlijk geen BlackBerry, niet dat ik die ook heb daar niet van :P
Godverdomme zeg
pi_122663227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Godverdomme zeg
_O-
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:58:25 #186
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122663232
quote:

[..]

Godverdomme zeg
_O-
pi_122663235
quote:

[..]

Godverdomme zeg
Ja wat nou :( wat is een B&B weet ook niet alles al komt het zo over
pi_122663242
Bed and Breakfast
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:58:48 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Jameson!
Ja hoor, ik heb wel wat met Ierse Whiskey's. Metaxa ook lekker, wel 7 sterren, hè :9
pi_122663253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Soury het volgende:
Bed and Breakfast
^O^
pi_122663254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Bed en Breakfast :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:58:54 #192
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122663255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

google eens op logies :')
pi_122663258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:55 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Jameson!
Dat is een hele harde, die hakt er wel in.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 23:59:00 #194
184769 crew  Deisyy
pi_122663262
Bed&breakfast?
pi_122663268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb wel wat met Ierse Whiskey's. Metaxa ook lekker, wel 7 sterren, hè :9
Ik ga voor de Bowmore! ^O^
pi_122663284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat is een hele harde, die hakt er wel in.
Nee man... vind het 1 van de mildere
pi_122663289
Single malt en Schots :Y)
pi_122663296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Soury het volgende:
Bed and Breakfast
oh dat, nee dat heb ik niet, wel een bed maar geen Breakfast, waarom wil die MichieldeR dat weten :o
pi_122663303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Metaxa is gevaarlijk :)
pi_122663317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh dat, nee dat heb ik niet, wel een bed maar geen Breakfast, waarom wil die MichieldeR dat weten :o
Dat wilde ik niet weten, lees maar eens terug.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:00:28 #201
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122663321
quote:

[..]

gewoon omdat dat logies is
pi_122663347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef tonja het volgende:

[..]

Arme tiet, plaag d'r niet zo >:)
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 00:01:29 #203
184769 crew  Deisyy
pi_122663362
[quote]0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef tonja het volgende:

[..]

[/quote O-) ]
pi_122663366
oh dat logies, nou dat is gewoon logies pppfftt logies toch, ja ga niet alles google om te kijken of ik het wel in goed nederlands heb getikt, ja vind ik niet meer dan logies :P
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 00:02:06 #205
184769 crew  Deisyy
pi_122663395
Wat heb ik gedaan?! :o
pi_122663402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef Toverheks het volgende:
oh dat logies, nou dat is gewoon logies pppfftt logies toch, ja ga niet alles google om te kijken of ik het wel in goed nederlands heb getikt, ja vind ik niet meer dan logies :P
En wat kost logies met ontbijt? :Y)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:02:24 #207
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Scotch, ook geen probleem, in het zeg maar normale segment (dus niet de hele aparte whisky's) vind ik Chivas altijd wel goed te drinken
pi_122663415
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
Tussen de quote ingetypt
pi_122663419
quote:

[..]

Hij wil met je naar bed en eist een ontbijt :Y)
pi_122663428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:59 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nee man... vind het 1 van de mildere
Ik drink meestal een Canadese, Seagram, die is veel zachter.
pi_122663455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat gaan we uittesten :) Bedankt voor de tip!
pi_122663457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

En wat kost logies met ontbijt? :Y)
niks, want we doen hier niet aan logies, waar moet ik dat stallen allemaal die logies??? woon in een poppenhuis :(
pi_122663459
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Scotch, ook geen probleem, in het zeg maar normale segment (dus niet de hele aparte whisky's) vind ik Chivas altijd wel goed te drinken
Sorry maar Chivas Regal kan niet aan de Bowmore tippen, jij mag het proeven. ^O^
pi_122663465
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Soury het volgende:

[..]

tegen betaling uiteraard
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 00:03:53 #215
184769 crew  Deisyy
pi_122663468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Tussen de quote ingetypt
Dan wordt het tijd om te gaan slapen.
pi_122663487
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef ZOA het volgende:

[..]

tegen betaling uiteraard
_O-
pi_122663490
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Soury het volgende:

[..]

:o hey als het nu Zoa was die dat aan me vroeg :P
pi_122663500
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd om te gaan slapen.
Nu al?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:04:45 #219
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663509
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Metaxa is gevaarlijk :)
I know, ik heb een tijdje in Griekenland gewerkt op Lefkas, veel Metaxa gedronken, maar alleen 7 sterren, dat zie je hier in Nederland niet veel
pi_122663516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja dan wel O+
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:05:18 #221
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663529
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
:{
pi_122663545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ahh betrapt
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 00:05:42 #223
184769 crew  Deisyy
pi_122663547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Nu al?
Ik stond vanmorgen al om half 7 naast mijn bed :O
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 00:06:00 #224
184769 crew  Deisyy
pi_122663559
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:05 schreef Jian het volgende:

[..]

:{
Wat?
pi_122663561
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Ja dan wel O+
ach het is weekend wat maakt het uit, je moet wel betalen las ik terug, Zoa werpt zich op als pooier mijn kasbeheerder
pi_122663569
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Jian het volgende:

[..]

I know, ik heb een tijdje in Griekenland gewerkt op Lefkas, veel Metaxa gedronken, maar alleen 7 sterren, dat zie je hier in Nederland niet veel
M'n buurman gaf me een flesje omdat ie een schotel op m'n balkon mocht zetten, 5 sterren dan denk ik
pi_122663608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

M'n buurman gaf me een flesje omdat ie een schotel op m'n balkon mocht zetten, 5 sterren dan denk ik
Ik wil ook een balkon :{w
pi_122663610
quote:

[..]

jij bent niet goed, laat je je buurman zijn schotel op jou balkon zetten, heeft buurman geen eigen Balkon??
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:07:08 #229
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Canadese zijn vaak wat jonger en daarom ook wat zachter, mijn stiefvader drinkt altijd Canadian Club, ook lekker :Y
pi_122663650
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

jij bent niet goed, laat je je buurman zijn schotel op jou balkon zetten, heeft buurman geen eigen Balkon??
Jawel maar die staat de verkeerde kant op en ik heb geen last van dat ding... Waarom niet?
pi_122663651
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach het is weekend wat maakt het uit, je moet wel betalen las ik terug, Zoa werpt zich op als pooier mijn kasbeheerder
Ik werp mij nergens op .. ik deed slechts een noodzakelijke aanvulling van het begrip Bed&Breakfast
pi_122663652
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hij gooit een blackberry in de gang en is weer foetsie.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:08:31 #233
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Sorry maar Chivas Regal kan niet aan de Bowmore tippen, jij mag het proeven. ^O^
Ja, ga ik doen, maar het is ook een kwestie van smaak, ik bedoel er zijn genoeg mensen die zweren bij Glenfiddich en dat vind ik weer helemaal niet lekker.
pi_122663674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik werp mij nergens op .. ik deed slechts een noodzakelijke aanvulling van het begrip Bed&Breakfast
Dat was wat ik ook begreep ^O^
pi_122663691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef ZOA het volgende:

[..]

Hihi
pi_122663707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, ga ik doen, maar het is ook een kwestie van smaak, ik bedoel er zijn genoeg mensen die zweren bij Glenfiddich en dat vind ik weer helemaal niet lekker.
Ach, maar goed dat smaken verschillen toch.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:09:30 #237
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663711
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat?
Nou, gewoon wat je gedaan hebt :{
pi_122663713
quote:

[..]

Alleen maar omdat je het in een mooie koker krijgt :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:10:03 #239
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663730
quote:

[..]

Lekker toch, of niet ^O^
pi_122663736
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij gooit een blackberry in de gang en is weer foetsie.
ik heb un android
pi_122663747
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef ZOA het volgende:

[..]

ik heb un android
Jelly?
pi_122663750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:07 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Jawel maar die staat de verkeerde kant op en ik heb geen last van dat ding... Waarom niet?
Nou als ik eerlijk ben, mijn nieuwe buurman heeft hem op het dak dus ik kijk gelukkig niet tegen een schotel aan, maar zit ik zomers lekker onder mijn parasolletje op mijn balkonnetje en ik kijk rechts zie ik er 6 vast gemaakt aan de reling van menig balkon, en vind dat geen gezicht.
pi_122663751
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Jian het volgende:

[..]

Lekker toch, of niet ^O^
Yup hij mag wel weer eens een flesje leveren :P
pi_122663765
quote:

[..]

Echt, oh de schotse whiskey.
pi_122663787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nou als ik eerlijk ben, mijn nieuwe buurman heeft hem op het dak dus ik kijk gelukkig niet tegen een schotel aan, maar zit ik zomers lekker onder mijn parasolletje op mijn balkonnetje en ik kijk rechts zie ik er 6 vast gemaakt aan de reling van menig balkon, en vind dat geen gezicht.
Ach ja wat doe je er aan? Ze hangen hier ook overal....
pi_122663792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Schotse is zonder e, dus whisky ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:12:18 #247
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef ZOA het volgende:

[..]

ik heb un android
beter ^O^
pi_122663817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Schotse is zonder e, dus whisky ^O^
Oh is dat zo
pi_122663819
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:11 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Ach ja wat doe je er aan? Ze hangen hier ook overal....
ja, maar toch zie liever bloembakjes hangen zoals ik heb dan die gore schotels overal her en der.
pi_122663822
Ierse is met een e en Amerikaanse is Bourbon ^O^
pi_122663838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh is dat zo
:Y
pi_122663859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja, maar toch zie liever bloembakjes hangen zoals ik heb dan die gore schotels overal her en der.
Je kunt je er ook proberen niet aan te ergeren... je veranderd alleen je humeur ermee ;)
pi_122663883
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Je kunt je er ook proberen niet aan te ergeren... je veranderd alleen je humeur ermee ;)
Moeilijk hoor, net zoals met die kids op jouw flat B-)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:14:30 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663886
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]

whisky, zonder de "e", maar nu moet ik uitkijken anders wordt Zoa boos :P
pi_122663905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:14 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Moeilijk hoor, net zoals met die kids op jouw flat B-)
hehehe 1 - 0 voor jou
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:15:07 #256
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh is dat zo
ja, echt :Y
pi_122663936
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:12 schreef MichieldeR het volgende:
Ierse is met een e en Amerikaanse is Bourbon ^O^
Bourbon hebben we het helemaal niet over
pi_122663954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Was een toevoeging speciaal voor jou !
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:16:07 #259
241662 Jian
Well, well, well
pi_122663957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ook lekker :9
pi_122663964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:13 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

zo erg is het nou ook weer niet, maar vind het gewoon zonde van het stads gezicht of hoe je dat ook noemt
pi_122663996
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:14 schreef Jian het volgende:

[..]

whisky, zonder de "e", maar nu moet ik uitkijken anders wordt Zoa boos :P
Jah .. maar das meer om je taalnazisme dan om je smaak
pi_122664004
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Ook lekker :9
Ik drink dat zelden, maar twee maal bezoekje aan Schotland. Tja ...
pi_122664018
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zo erg is het nou ook weer niet, maar vind het gewoon zonde van het stads gezicht of hoe je dat ook noemt
Ja das ook weer waar
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:18:22 #264
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef ZOA het volgende:

[..]

Jah .. maar das meer om je taalnazisme dan om je smaak
Ik ben juist geen taalnazi ik corrigeer bijna nooit, echt niet, alleen wel eens om te irriteren :P
pi_122664044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Whisky en zalm, icm met tripjes ^O^
pi_122664059
:{w vind het zo kinderachtig om iemand op zijn/haar spelfouten te pakken, ik zal dat nooit doen al zie ik menig spelfoutje wel eens voorbij komen, ja we zijn niet allemaal zo taalkundig zoals ik het ben :P
pi_122664060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ben juist geen taalnazi ik corrigeer bijna nooit, echt niet, alleen wel eens om te irriteren :P
Just like me :7
pi_122664079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
:{w vind het zo kinderachtig om iemand op zijn/haar spelfouten te pakken, ik zal dat nooit doen al zie ik menig spelfoutje wel eens voorbij komen, ja we zijn niet allemaal zo taalkundig zoals ik het ben :P
Ik heb jou een ander zien corrigeren ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:19:45 #269
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664092
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Schotland O+
pi_122664094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Van de wodka blijf je af!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:20:11 #271
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122664108
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
Ja, maar soms zijn ze gewoon tè grappig :P
pi_122664110
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Die laten we staan voor jou!
pi_122664124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef tonja het volgende:

[..]

Ja logies toch!
pi_122664126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Ik heb jou een ander zien corrigeren ^O^
dan zal ik wel teveel geblowd en gezopen hebben, want zo ben ik niet, echt niet
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:21:05 #275
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122664143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Ja logies toch!
lul :P
pi_122664150
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef tonja het volgende:

[..]

lul :P
^O^
pi_122664166
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dan zal ik wel teveel geblowd en gezopen hebben, want zo ben ik niet, echt niet
Eg wel
pi_122664168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:20 schreef tonja het volgende:

[..]

weet je Ton, in begin ging ik eerst alles nakijken of het wel goed gespeld was, nu heb ik zoioets ach een spelfout als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel, en zo niet jammer dan.
pi_122664169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef Jian het volgende:

[..]

Schotland O+
Ja prachtig. Per zeilboot. en met de auto.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:21:57 #280
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664172
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

volgens mij mag het wel met een "w"
pi_122664191
het is Vodka :(
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:22:39 #282
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122664195
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

weet je Ton, in begin ging ik eerst alles nakijken of het wel goed gespeld was, nu heb ik zoioets ach een spelfout als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel, en zo niet jammer dan.
Neemt niet weg dat ze soms tè grappig zijn :P
pi_122664213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
het is Vodka :(
Daar wordt je ook dronken van hoor
pi_122664222
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef tonja het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze soms tè grappig zijn :P
:@ zie je wel ik ben best een beetje leuk
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:23:18 #285
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja prachtig. Per zeilboot. en met de auto.
Per zeilboot O+
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:23:37 #286
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_122664236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:@ zie je wel ik ben best een beetje leuk
Onbedoeld leuk is het leukste leuk :)
pi_122664247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

al ruik ik het maar ben ik al als een melijer, echt een glaasje wijn lekker hoor maar dan gaat wel de wereld draaien enzo maar soms heel soms komt zelden voor dan plemp ik wel gesjellig mee
pi_122664271
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:21 schreef Jian het volgende:

[..]

volgens mij mag het wel met een "w"
Водка пожалуйста
pi_122664272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

al ruik ik het maar ben ik al als een melijer, echt een glaasje wijn lekker hoor maar dan gaat wel de wereld draaien enzo
:D Oppassen dan!
pi_122664279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Водка пожалуйста
Huh?
pi_122664283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Per zeilboot O+
Van loch naar loch.
pi_122664286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Doet me denken aan een interview dat Jelle Brandt Corstius met twee Russische alcoholisten had. Die pochten over hun zelfgestookte wodka, volgens hen werd je daar al na een liter behoorlijk aangeschoten van :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:24:59 #293
241662 Jian
Well, well, well
pi_122664287
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Водка пожалуйста
ja, jij ook een gelukkig nieuwjaar ^O^
pi_122664297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Huh?
dat is Frans, ff google translation :P
pi_122664309
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dat is Frans, ff google translation :P
Daar doe ik niet aan mee!
pi_122664341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Doet me denken aan een interview dat Jelle Brandt Corstius met twee Russische alcoholisten had. Die pochten over hun zelfgestookte wodka, volgens hen werd je daar al na een liter behoorlijk aangeschoten van :D
van moskou tot magadan of van moskou tot moermansk?
Overigens van de wodka die ik stook heb je dat al na een halve liter
pi_122664354
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan mee!
Nee dat is het niet, meer van uhh,, laat maar
pi_122664373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee dat is het niet, meer van uhh,, laat maar
Uhhh
pi_122664387
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef MichieldeR het volgende:

[..]

Uhhh
zie je wel
pi_122664392
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:26 schreef ZOA het volgende:

[..]

van moskou tot magadan of van moskou tot moermansk?
Tot Magadan, geloof ik.
pi_122664398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:27 schreef Soury het volgende:

[..]

zie je wel
Ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')