Ach ik had een LP van Paulus. Grijs gedraaid en welquote:
Ja die luisterverhalenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik had een LP van Paulus. Grijs gedraaid en wel
Aart Staartjes! De stratenmaker op zee-show was volgens mij in die tijd best wel vooruitstrevend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:
Ik had vorige week een interview met een jeugdheld.
Het liegbeest.
Ja en sprookjes op singeltjes, Repelsteeltje kon ik geen genoeg van krijgen.quote:
Volgens mij gaat Nederland over de zeik over de tekst alleen alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:
Het liegbeest.
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Aart Staartjes! De stratenmaker op zee-show was volgens mij in die tijd best wel vooruitstrevend.
Ja, dat was de in die tijd nog heel wat. Leuk dat je hem na al die jaren dan kan interviewen, kunnen we dat interview binnenkort ergens lezen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.
Gisteren zijn er foto's gemaakt bij hem thuis. Prachtig!
leuk, en ik zie hem nu vaak genoeg langs schuiven in Sesamstraat ( al vind ik dat hij wel eens naar de kapper mag)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Copycat het volgende:
Het liegbeest.
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
Komt in een eigen magazine. Over de kracht van verhalen vertellen.
Dus niet in de losse verkoop, maar voor relaties en prospects.
Gaat dat niet de andere kant op nu. Ja ok ik kijk geen kinder programma's meer, maar die Aart Staartjes dingen waren toch best cool. Oh ik zag dat het klokhuis weer terug was op tv.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Taboedoorbrekende kindertelevisie. Voor veel televisiebobo's ging het te ver en voor veel kinderen was het verboden televisie. Die controverse was weer de beste reclame voor het programma. Daar hebben we het dan ook veel over gehad. Hoe het de deur opende voor latere programma's, zoals Achterwerk in de kast.
Gisteren zijn er foto's gemaakt bij hem thuis. Prachtig!
Nee, niet van mij, maar van één van mijn opdrachtgevers waar ik inmiddels alweer een half jaartje twee dagen per week 'vast' voor werk. Van 'ons' dus, maar ik schrijf wel het merendeel van de content.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.
Ben je nog steeds zelfstandig ondernemer?
Die man is mijn jeugdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw eigen magazine? Leuk! En vooral leuk dat je dan een interview met Meneer Aart hebt kunnen regelen, die man heeft denk ik heel wat te vertellen door zijn ervaring in de tv-wereld en de veranderingen daarin.
Ben je nog steeds zelfstandig ondernemer?
Ah, op die manier, in deze econo9misch zware tijden is het wel prettig dat je 2 dagen vast werkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet van mij, maar van één van mijn opdrachtgevers waar ik inmiddels alweer een half jaartje twee dagen per week 'vast' voor werk. Van 'ons' dus, maar ik schrijf wel het merendeel van de content.
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, op die manier, in deze econo9misch zware tijden is het wel prettig dat je 2 dagen vast werkt.
Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenen
gadver Soury, hij is bejaard en heeft vet haarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Aart Staartjes gewoon wel eens willen zoenen
Gewoon als dankquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal niet
[ afbeelding ]
O, ik dacht dat je hem even lekker op zijn bek wilde pakkenquote:
Het raar om dat terug te kijken en te beseffen dat je waarschijnlijk al jaren ouder bent als die gasten in dat filmpje, die je ouwe lullen vondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
J.J. de Bom![]()
Geweldig vond ik dat, je moet even klikken, al is het alleen maar voor het liedje.
Ik noem mijn zus nog steeds Titia Konijn
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Die behoefte heb ik dan weer helemaal niet
[ afbeelding ]
De Nederlandse Kramerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.
Joost Prinsen vind ik dan weer een prachtige kerel: goede acteur en leuke, enigszins chaotische presentator. Juist die schijnbare onbeholpenheid en dat slungelige lijf doet 't 'm denk ik.
Dat idee krijg ik ook bij Aart, ik weet niet of hij nog de intocht van Sinterklaas doet, maar toen mijn kinderen nog klein waren en hij de intocht deed vond ik hem ook al zo'n mummelige indruk maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd een erg onverzorgde indruk maken. Zou me niets verbazen als hij een beetje problemen met de 'booze' zou hebben.
Joost Prinsen vind ik dan weer een prachtige kerel: goede acteur en leuke, enigszins chaotische presentator. Juist die schijnbare onbeholpenheid en dat slungelige lijf doet 't 'm denk ik.
Volgens mij doet hij het al een paar jaar niet meer. Ik dacht dat Dieuwertje blok het nu doet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook bij Aart, ik weet niet of hij nog de intocht van Sinterklaas doet, maar toen mijn kinderen nog klein waren en hij de intocht deed vond ik hem ook al zo'n mummelige indruk maken.
Eens!quote:Van Joost Prinsen heb ik altijd het idee dat hij doet wat hij zelf wil en op zijn manier, een leuk mens.
Matthijs van Nieuwkerk schijnt de ergste te zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, Joost Prinsen heeft in Hilversum anders wel de naam mensen op de studiovloer volledig stijf te schelden als het niet gaat zoals hij het wil.
Dat van Dieuwertje was inmiddels aan me voorbij gegaan en ik geloof dat Bram van der Vlugt inmiddels ook Sint-af isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het al een paar jaar niet meer. Ik dacht dat Dieuwertje blok het nu doet.
[..]
Eens!
Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk schijnt de ergste te zijn.
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, Joost Prinsen heeft in Hilversum anders wel de naam mensen op de studiovloer volledig stijf te schelden als het niet gaat zoals hij het wil.
Goed dat je erover begint. Ik moet die irritante ringtone nog van m'n nieuwe foon afmieteren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Skyfall afzeiken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ke_filmtrailers.html
Hij is juist héél kritisch. Dat hij zo los kan gaan op mensen hoorde ik van een regisseur die met 'm gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.
Ik heb andere verhalen gehoord. Een collega kende zijn dochter. Een fijne lieve manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Hij leek me juist een gemoedelijk type, maar als jij het zegt geloof ik het direct.
Mensen die ergens heel goed in zijn, zijn zelden erg gemoedelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat Joost....... hop, zo van zijn voetstuk
Freek de Jonge bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die ergens heel goed in zijn, zijn zelden erg gemoedelijk.
Nice. Zet het even in het film topic. Ik werd nog net niet afgeslacht dat ik het een kut film vondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Skyfall afzeiken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ke_filmtrailers.html
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zijn humor vind ik 1 van de beste
Perfectionisten vaak hè.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.
Je hoeft iemand niet persoonljk te kennen om dat te zien.
Wat Mathijs betreft: Pb heeft hem een keer in de kroeg gezien. Hij had wrs geen oog voor haar.![]()
Ik ook wel maar schreeuwen en schelden, daar hou ik dan weer minder van. Maar goed, dat is vaak een uiting van onmacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!. Dat was al te zien in JJ de Bom en als Erik Engerd. Een nonconformistisch figuur. Ik hou er wel van.
Je hoeft iemand niet persoonljk te kennen om dat te zien.
Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar gaat het er nu overquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uit
Joost speelt niet in p0rnfilms hoor. Je bent vast en zeker in de war met iemand anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:
Echt ...je kraamt de grootst mogelijke onzin uit
Hoe kom je daar nou weer bij, dirty mindquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joost speelt niet in p0rnfilms hoor. Je bent vast en zeker in de war met iemand anders.
Flying with the birdsquote:
Dat is zijn favo tijdsbesteding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:09 schreef Soury het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij, dirty mind
Ja jammerquote:
Onzinquote:
Ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van ZOA, niet die van Joost![]()
dat neem ik dan maar aan
Hihihaquote:
Jeetje, wat flauwquote:
Geweldige trompettist, maar sax heeft mijn voorkeur.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
dat neem ik dan maar aan
Nee!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dat neem ik dan maar aan
Dat was een trustuh naar Beequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker bendeB je gaat vroeg naar bed voor jou doen
en un doedelzak?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
De economie gaat goed! Ik heb schots onderbroeken met een ruitjesprint
Dat is dubbel op. Geen meid die daar nog in komtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
De economie gaat goed! Ik heb schots onderbroeken met een ruitjesprint
Dat is mijn probleem danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. Geen meid die daar nog in komt
Man dan duhhhquote:
Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moetquote:
All is wellquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moet
of als ie spontaan eraf floept en zo in het douschputje verdwijntquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee .. je hebt pas een probleem als je ermee naar de dokter moet
Die van mij kan kan nooit verdwijnen in een putje zoals jij dat beschrijft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of als ie spontaan eraf floept en zo in het douschputje verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |