SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
True.... maar soms wil ik eens wat anders zeggen.... en bij een halve waterfiets kijkt mijn snackbar niet raarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
@Engel: Gas en bekwakte staaf klinkt leuker
@Huppel: Ik niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buurman heeft er zin in vanavond.
Hij kwam binnen met zijn vriendin (zijn eigen huis he?) en ze begonnen de horizontale tango te dansen.
Ik hoor haar nu regelmatig kreunen. Al een minuut of 5.
Dat is hem nog niet eerder gelukt.
Chapeau.
Hou je een logboek bij dan?![]()
Ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
@Engel: Gas en bekwakte staaf klinkt leuker
@Huppel: Ik niet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Van mij welquote:
lente ui en bieslook... t is een beetje saai....quote:Welke groenten heb je nu en welke wil je gebruiken?![]()
![]()
En wederom niet lang. Ongesteld en irritant in de hoogste graad. Ocharme ons ma
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
huh?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ja okéquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True.... maar soms wil ik eens wat anders zeggen.... en bij een halve waterfiets kijkt mijn snackbar niet raar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van mij wel
[..]
lente ui en bieslook... t is een beetje saai....
Hmm, weet niet. Als het maar lekker is![]()
![]()
Smaakte wel oke, maar saai dus.... lente ui en bieslook ... beide groen en beide uierig.... ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, weet niet. Als het maar lekker is![]()
![]()
Whehequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Smaakte wel oke, maar saai dus.... lente ui en bieslook ... beide groen en beide uierig.... ik had het kunnen weten![]()
![]()
TMI TMI TMI!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef sararaats het volgende:
Bah bah bah echt goed misselijk nu
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou bijna mijn eten weer uitkotsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TMI TMI TMI!!
Bah bah bah echt goed misselijk nu![]()
![]()
Komt goedquote:.
Hoiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is dat schuimbad? Ik zou er een moord voor doen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Hier over een aantal minuten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is dat schuimbad? Ik zou er een moord voor doen![]()
Net besloten dat ik morgen in mijn soldaten pakje ga werken, dan kan ik evt meteen na het werk door.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
TBBT was leuk trouwens.
topquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
Net besloten dat ik morgen in mijn soldaten pakje ga werken, dan kan ik evt meteen na het werk door.
![]()
Pics op de WA aub!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
Tevens: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)campaign=CookiecheckIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha misschienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics op de WA aub!!
Tevens: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)campaign=Cookiecheck.
Wat moet ik met hem, ik ben niet zo van de mannen
.
Die was algemeen!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha misschien.
Wat moet ik met hem, ik ben niet zo van de mannen
.
En is toch goed nieuws dat het goed gaat met Ron
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: