Not a good start thisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef Krabs het volgende:
[..]
In het kort: in februari 2009 de opleiding Fiscaal Recht & Economie aan de Hanze gevolgd. Juli 2012 afgerond. Momenteel bezig voor de pré-master Fiscaal Recht. Ondertussen Burgerlijke Recht 2 met een 9 af kunnen sluiten.
Mijn vader is altijd werkzaam geweest in de belastingwereld. Had ik ook wel interesse naar. Vandaar![]()
Antwoord op de grote vraag: Kluwer
Wie zorgt toch elke keer voor die geweldige filmtips?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:16 schreef NotGuilty het volgende:
Wat is dit toch heerlijk, een weekend voordat het nieuwe blok begint. Wat een vrijheid, straks maar even languit Master and Commander kijken
Ja wie doet dat toch elke keerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Not a good start this
[..]
Wie zorgt toch elke keer voor die geweldige filmtips?
Kluwerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef Krabs het volgende:
[..]
In het kort: in februari 2009 de opleiding Fiscaal Recht & Economie aan de Hanze gevolgd. Juli 2012 afgerond. Momenteel bezig voor de pré-master Fiscaal Recht. Ondertussen Burgerlijke Recht 2 met een 9 af kunnen sluiten.
Mijn vader is altijd werkzaam geweest in de belastingwereld. Had ik ook wel interesse naar. Vandaar![]()
Antwoord op de grote vraag: Kluwer
best wel lastigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef Speedy_T het volgende:
Ha, toevallig weer een oud spelletje gevonden dat vooral in mijn eerste studiejaar tot veel SOG heeft geleid
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
Vergeleken met een iPhone 3g zal het wel een verbetering zijn inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:23 schreef Yreal het volgende:
ik heb mijn nokia lumnia 820 binnen, en man man, wat een bazending.
Ik zou bijna bartje overnemen... bijna !
Dat wil denk ik ook wel helpen jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vergeleken met een iPhone 3g zal het wel een verbetering zijn inderdaad
leuk! en idd lastigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef Speedy_T het volgende:
Ha, toevallig weer een oud spelletje gevonden dat vooral in mijn eerste studiejaar tot veel SOG heeft geleid
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
Dan heb je al te lang gespeeld hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef Yreal het volgende:
ik ben tot 6640 gekomen , dit is knap lastig ja
Cute..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef Yreal het volgende:
ik ben tot 6640 gekomen , dit is knap lastig ja
3de pogingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:36 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Dan heb je al te lang gespeeld haha
Alleen die vogeltjes zijn de moeite waardquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:38 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Dan ben ik slecht(laptopmuis)
Die zuigt kont. Bah, moet ik zo weeeeer werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:51 schreef giurisprudenza het volgende:
Dit is naar mijn mening nog een betere sog-game http://www.helicoptergame.net/
De allerbeste sog-game doe je altijd minstens met zn tweeënquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:51 schreef giurisprudenza het volgende:
Dit is naar mijn mening nog een betere sog-game http://www.helicoptergame.net/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De allerbeste sog-game doe je altijd minstens met zn tweeënYou dirty bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De allerbeste sog-game doe je altijd minstens met zn tweeënook alleen is het redelijk acceptabel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een debiel kutvolk zegquote:
Nee man. Die vent is echt een trolkoningquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
die interviewer is echt een debiel zegpownews is er niks bij
Haha echt 10 keer beter dan geenstijl/pownedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
die interviewer is echt een debiel zegpownews is er niks bij
Hier was niks trollend aan, dit was gewoon echt dom doen. Trolls die doen tenminste nog alsof ze serieus zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee man. Die vent is echt een trolkoning
ik moest lachenquote:Studievereniging Jfas
Zakkenrollers carnavalsborrel
Tijdens de carnavalsborrel zijn er zakkenrollers actief geweest. Mocht je iets kwijt zijn of iets verdachts hebben gezien, mail dan naar penningmeester@jfas.com.
Op het wo pretendeert man ook bezig te zijn met de "waarom" vraag en leest men veel meer over verschillende opvattingen, schrijvers en historische opzichten. Op het hbo doen ze alleen aan regeltjes leren en leren gebruiken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef NeeBeter het volgende:
Hallo,
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik heb een vraag omtrent de studie rechten. Ik begon op de middelbare school met vwo, maar ik was destijds totaal niet gemotiveerd en werd zodoende in de derde naar de havo gestuurd, inmiddels zit ik in 5 havo. Rechten is een van de weinige studies die mij aanspreekt en dan in het bijzonder straf- en fiscaal recht. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat het verschil tussen HBO en WO rechten nu precies is? Welke van deze 2 rad
Bij voorbaat dank
Ik weet niet wat ze op die pr-sites van het hbo allemaal lopen te bazelen maar je legt het altijd af tegen wo-ers. Je leert dan ook geen hol op het hbo, zeker voor wat betreft rechten. Mijn advies: doe het jezelf niet aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef NeeBeter het volgende:
Wat bedoel je met ''Je kan aan de wo versie alleen meer toevoegen'' ? Hoe zit het tevens met mogelijkheden nadat je je studie hebt afgerond? Zijn wo studenten een stuk gewilder dan hbo studenten of maakt dit weinig uit?
Maakt niet uit johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef NeeBeter het volgende:
Zijn wo studenten een stuk gewilder dan hbo studenten of maakt dit weinig uit?
Oke, dankjewel voor je advies; geen hbo dus. Binnenkort heb ik een havo diploma op zak, als ik dan wo rechten zou willen doen raad je me dan aan vwo te gaan doen (waar ik niet echt trek in heb), of kan ik ook gewoon mijn p halen op hbo en dan door naar het wo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze op die pr-sites van het hbo allemaal lopen te bazelen maar je legt het altijd af tegen wo-ers. Je leert dan ook geen hol op het hbo, zeker voor wat betreft rechten. Mijn advies: doe het jezelf niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |