quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De allerbeste sog-game doe je altijd minstens met zn tweeėnook alleen is het redelijk acceptabel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een debiel kutvolk zegquote:
Nee man. Die vent is echt een trolkoningquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
die interviewer is echt een debiel zegpownews is er niks bij
Haha echt 10 keer beter dan geenstijl/pownedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
die interviewer is echt een debiel zegpownews is er niks bij
Hier was niks trollend aan, dit was gewoon echt dom doen. Trolls die doen tenminste nog alsof ze serieus zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee man. Die vent is echt een trolkoning
ik moest lachenquote:Studievereniging Jfas
Zakkenrollers carnavalsborrel
Tijdens de carnavalsborrel zijn er zakkenrollers actief geweest. Mocht je iets kwijt zijn of iets verdachts hebben gezien, mail dan naar penningmeester@jfas.com.
Op het wo pretendeert man ook bezig te zijn met de "waarom" vraag en leest men veel meer over verschillende opvattingen, schrijvers en historische opzichten. Op het hbo doen ze alleen aan regeltjes leren en leren gebruiken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef NeeBeter het volgende:
Hallo,
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik heb een vraag omtrent de studie rechten. Ik begon op de middelbare school met vwo, maar ik was destijds totaal niet gemotiveerd en werd zodoende in de derde naar de havo gestuurd, inmiddels zit ik in 5 havo. Rechten is een van de weinige studies die mij aanspreekt en dan in het bijzonder straf- en fiscaal recht. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat het verschil tussen HBO en WO rechten nu precies is? Welke van deze 2 rad
Bij voorbaat dank
Ik weet niet wat ze op die pr-sites van het hbo allemaal lopen te bazelen maar je legt het altijd af tegen wo-ers. Je leert dan ook geen hol op het hbo, zeker voor wat betreft rechten. Mijn advies: doe het jezelf niet aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef NeeBeter het volgende:
Wat bedoel je met ''Je kan aan de wo versie alleen meer toevoegen'' ? Hoe zit het tevens met mogelijkheden nadat je je studie hebt afgerond? Zijn wo studenten een stuk gewilder dan hbo studenten of maakt dit weinig uit?
Maakt niet uit johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef NeeBeter het volgende:
Zijn wo studenten een stuk gewilder dan hbo studenten of maakt dit weinig uit?
Oke, dankjewel voor je advies; geen hbo dus. Binnenkort heb ik een havo diploma op zak, als ik dan wo rechten zou willen doen raad je me dan aan vwo te gaan doen (waar ik niet echt trek in heb), of kan ik ook gewoon mijn p halen op hbo en dan door naar het wo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze op die pr-sites van het hbo allemaal lopen te bazelen maar je legt het altijd af tegen wo-ers. Je leert dan ook geen hol op het hbo, zeker voor wat betreft rechten. Mijn advies: doe het jezelf niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |