hij heeft een piemol, in de zeroes hadden ze ook piemolsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Evertjan het volgende:
wat is de link tussen Art en de zeroes?
haha ja idd! Maar `t klopt welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
Ekdom heeft je tweet gelezen timo! dat moet!
ik vind Let her go wel mooiquote:
Jij snapt het!quote:
538 plaat!quote:
Dat heb ik ook gehad. Ik moet mijn hyves account nog steeds verwijderen. Weet alleen het wachtwoord en mijn gebruikersnaam niet meer.quote:
... en het e-mailadres waar het aan gekoppeld zit is zeker je @hotmail.com waarmee je in de zeroes je altijd aanmeldde op MSN Messenger?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Ik moet mijn hyves account nog steeds verwijderen. Weet alleen het wachtwoord en mijn gebruikersnaam niet meer.
Ja ik ook, de eerste 2 of 3 keer. Maar die is KA-POT gedraaid dat ik die stem niet meer kan horen...quote:
Mijn profiel bestaat nog steeds, als t goed isquote:
Is je knop kapot?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ik ook, de eerste 2 of 3 keer. Maar die is KA-POT gedraaid dat ik die stem niet meer kan horen...
quote:
leuke liedjes en als ik snel scan 0.0 overeenkomst met mijn lijstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef MarijeH het volgende:
Mijn 00s lijstje: http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/paucwjYNfUnuD1L
Moet `m zo nog steeds invullenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef MarijeH het volgende:
Mijn 00s lijstje: http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/paucwjYNfUnuD1L
BEST.VIDEO.EVER (of toch iig van de 00squote:
ik dacht dat jij Art een lekkertje vindquote:
en die man is nu verantwoordelijk voor de beats van dJvTquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
BEST.VIDEO.EVER (of toch iig van de 00s)
Ja. Alleen ben ik die sopmerkingen een beetje beu.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat jij Art een lekkertje vind
dan ga ik proberen daar aan te denken. mijn nederige excuses vrouwe Ceequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Alleen ben ik die sopmerkingen een beetje beu.
u bent nieuw? zit Geerepeer nl altijd. Geer drinkt bijna geen bier, behalve een beugeltje op de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Hee gerard zit gewoon aan het bier tijdens de show.
Nodig niet kennenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u bent nieuw? zit Geerepeer nl altijd. Geer drinkt bijna geen bier, behalve een beugeltje op de vrijdagavond!
dequote:
Dus als iemand Michael Jackson niet kent is dat nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
degebruiken als iemand iets niet kent is pas
Niets veranderdquote:
nee. hoewel ik fok!user "Nodig" van iets anders kaliber vind dan MJ...... vertel, waar zou ik Nodig van moeten kennen? ik heb ff in zijn posthisto gekeken en de topics waarin hij post lees ik zelden of nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als iemand Michael Jackson niet kent is dat niet-waardig nee?
zou weer veel meer moeten gebeuren is goed voor legendarische radioquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
En dit was ook in de 00's
Klapjosti die bellert
Dat kwam toen ook echt in Boulevard en Shownieuws enzo, want het was zo ongeveer de ergste komkommertijd ooit...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
En dit was ook in de 00's
Klapjosti die bellert
Dat eerste zei je er niet bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee. hoewel ik fok!user "Nodig" van iets anders kaliber vind dan MJ...... vertel, waar zou ik Nodig van moeten kennen? ik heb ff in zijn posthisto gekeken en de topics waarin hij post lees ik zelden of nooit
sorry, grapje kwam niet aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat eerste zei je er niet bij.
Oh en het was als grapje bedoeld, maar dat wordt niet geaccepteerd blijkbaar.
Ik ben weg
Redelijk nieuw ja, zit vaak chiel beelen, paul rabberink en coen en sander te luisteren omdat die precies op mijn ''vervoertijden'' draaien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u bent nieuw? zit Geerepeer nl altijd. Geer drinkt bijna geen bier, behalve een beugeltje op de vrijdagavond!
Heeeeee Ceeeeee tjikkieeeeeeeequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik hoor nu pas welk nummer dit is.Wauw, da's lang geleden inderdaad!
u zijt wellekome!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Redelijk nieuw ja, zit vaak chiel beelen, paul rabberink en coen en sander te luisteren omdat die precies op mijn ''vervoertijden'' draaien.
das brood nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Redelijk nieuw ja, zit vaak chiel beelen, paul rabberink en coen en sander te luisteren omdat die precies op mijn ''vervoertijden'' draaien.
Ik heb het ook maar even in mijn Twitter profiel geschreven dat het een fluitjen is. Anders denken al mijn fans (17) dat ik een viezerik ben die alleen maar schijt en fapt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
wolfffffffie ouwe nongagballfluit van me!
ga is een handtekening scoren!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
Acda en De Munnik zitten hier vlakbij!
nee, dat helpt. nu ben je een viezerik die schijt en fapt met een fluitje in zijn mondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even in mijn Twitter profiel geschreven dat het een fluitjen is. Anders denken al mijn fans (17) dat ik een viezerik ben die alleen maar schijt en fapt.
joh, ik ga niet eens naar hun voorstelling vanavondquote:
Wat is dezenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat helpt. nu ben je een viezerik die schijt en fapt met een fluitje in zijn mond![]()
een gedachte van 1 van je 17 fansquote:
Nah, zó breed is die lijn nu ook weer niet. Maximum wat ik heb gehaald is 350Mbit up/down...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
youtube:
Http/1.1 Service Unavailable
Aan de 100TB 10 dubbele glasvezelverbinding van 3fm heeft het dus niet gelegen![]()
Was ook maar bij wijze van sprekequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, zó breed is die lijn nu ook weer niet. Maximum wat ik heb gehaald is 350Mbit up/down...
Geweldig toch!!quote:
nee, bij mij doet ie niets....quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
niet echt nee. ze zijn daar eigenlijk al op elkaar ingespeeldquote:
Real Music, Real People. Vond dat wel een mooie campagne. Beter dan 't vaak expres verkeerd uitgesproken 'All For Music'.quote:
Lang niet gehoord maar ik vind `t eigenlijk wel een mooi nummerquote:
ik ook. rustig begin en dan het fuckitmoment.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lang niet gehoord maar ik vind `t eigenlijk wel een mooi nummer
uit mijn lijst gaat sowieso wel wat geskipt worden. ik verwacht geen Join Me van Him en geen Starmaker eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon een geweldig nummer. Ook al van m'n Zeroes lijst.Da's nummer 2, ik ga ze allemaal sparen deze week.
Ik was gisteravond al best ver op weg met t maken van mijn lijstje, druk ik op de verkeerde knop-----> alles wegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
Dit is gewoon een geweldig nummer. Ook al van m'n Zeroes lijst.Da's nummer 2, ik ga ze allemaal sparen deze week.
Join Mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. rustig begin en dan het fuckitmoment.
[..]
uit mijn lijst gaat sowieso wel wat geskipt worden. ik verwacht geen Join Me van Him en geen Starmaker eigenlijk...
Joh, ze gaan Starmaker echt wel draaien. Coen en Sander of Timur zeker wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. rustig begin en dan het fuckitmoment.
[..]
uit mijn lijst gaat sowieso wel wat geskipt worden. ik verwacht geen Join Me van Him en geen Starmaker eigenlijk...
ja, vanwege bepaalde herinneringenquote:
dan hoop ik op timur! is btw weinig gekozen. keertje of 5 geloof ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, ze gaan Starmaker echt wel draaien. Coen en Sander of Timur zeker wel.
lekker lijstje. en toch heb ik 30 andere!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Dit is mijn lijstje.![]()
http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/W6w79YmeYazh5zWP
Zeg, heb je al gebakjes uitgedeeld?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker lijstje. en toch heb ik 30 andere!
pak maar:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, heb je al gebakjes uitgedeeld?
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat handig zou zijn? een cockring met flesopener!
Leuk voor carnaval!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
en nog handiger....een glowinthedarkcockring met flesopener. kun je in de darkroom mooi je pilsje openen!
quote:
ja, ik doe mijn best. maar ben nu maar gaan simsen. zombiepa, gewone ma en dochter hebben aandacht nodigquote:
Kom er maar in takedown requestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:35 schreef Qunix het volgende:
https://mega.co.nz/#!v4Z2(...)3nQYqw_R-te5gkSrXN44
gr gr Michiel
Ja, hoi! Ik ben weer thuis inmiddels, al vind ik EW niet zoveel meer aan... Ik zal de radio aandoen, zodat ik ergens over mee kan kletsenquote:
YO!quote:
Komt vast nog wel voorbij deze week.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
The Killers
Edit: draai hem dan ook, verdulleme...![]()
Oh ik dacht dat ze dat niet deden ivm zeroes request.quote:
Ik hoop het, één van de voordeeltjes van deze weekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt vast nog wel voorbij deze week.
"We", als in dat je meedeed en kaarten hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef ddx het volgende:
Of we raden het ff in paar seconde
(was ook niet echt lastig)
en toen moest ik aan deze denken:quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
heb ik in mijn lijst!quote:
Je lijkt Dagoduck wel, al heeft hij alles in het echt gezien...quote:
haha, ik heb ooit een simskind Zebrahoofd genoemdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik zat er even sterk over te denken om Zebrahead in m'n lijstje te zetten. Ineens vond ik dat een heel tof nummer toen ik hem in de keuzelijst tegen kwam.
ik heb niet zoveel live gezien..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Je lijkt Dagoduck wel, al heeft hij alles in het echt gezien...
Na vanavond kan hij ook Kaiser Chiefs afstrepen van zijn lijstje, het loeder
Hier alleen krekelgeluidenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel live gezien..
Presidents of the USA (3x)
guns n roses
alice in chaines
stone sour
bloodsimple
muse
editors
de staat (2x)
Triggerfinger (2x)
Dewolff
...And you will know us by the trail of dead
enter shikari
en nog wat onbekend spul.
dat was t wel denk ik....
ik ga dit jaar gewoon naar een droom van me...de WWE komt naar Nederland voor het eerst in 21 jaar!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier alleen krekelgeluiden![]()
Clouseau ooit
Cool! Maar goed, daar vind ik dan ook weer niks aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga dit jaar gewoon naar een droom van me...de WWE komt naar Nederland voor het eerst in 21 jaar!
Dat lijkt me dan ook wel tof!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb vandaag kaartjes voor Fleetwood Mac gekocht. Nog 8 maanden wachten maar WAT heb ik er een zin in.
dat kan ik me voorstellen. NL loopt er sowieso niet echt warm voor. ze komen wel bijna ieder jaar in Belgie en Duitsland. gelukkig ontdekte ik een collega die erheen gaat en nog plek in de auto had. nu kan ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool! Maar goed, daar vind ik dan ook weer niks aan
Ik ben al naar een aantal concerten van ze geweest in Antwerpen. Deden ze jaarlijks, in december, steeds met een andere opzet, maar altijd met hun grootste hits. Eerste keer dat ik ging was ik skeptisch, maar het was echt heel erg leuk! Daarna ieder jaar vaste prik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier alleen krekelgeluiden![]()
Clouseau ooit
Ik vond het ook zeer tof! Zal ergens in 1986 geweest zijn, ze traden zomaar op in de lokale discotheek. Chris Wautersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben al naar een aantal concerten van ze geweest in Antwerpen. Deden ze jaarlijks, in december, steeds met een andere opzet, maar altijd met hun grootste hits. Eerste keer dat ik ging was ik skeptisch, maar het was echt heel erg leuk! Daarna ieder jaar vaste prik.
oldbie!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer tof! Zal ergens in 1986 geweest zijn, ze traden zomaar op in de lokale discotheek. Chris Wauters
jup, de zeroes!quote:
nja, zal wel iets later zijn geweest....eerder 1990 ofzo? clouseau scoorde 1e hits rond die tijd toch? ach, voor mijn tijd. hoewel Anne een mooi nummer is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer tof! Zal ergens in 1986 geweest zijn, ze traden zomaar op in de lokale discotheek. Chris Wauters
Ben ik dan een oudje of ben jij gewoon een jonkie??quote:
Volgens mij was het het laatste jaar dat ik op de lagere school zat, maar dat kan ik mis hebben...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, zal wel iets later zijn geweest....eerder 1990 ofzo? clouseau scoorde 1e hits rond die tijd toch? ach, voor mijn tijd. hoewel Anne een mooi nummer is.
ik ga hem gelijk downloaden in iTunesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Catchy wel, ik ga uit m'n plaatje hier
Ik zag ze heeeeeel lang geleden ook ooit in een discotheek in de buurt. M'n zusje was die-hard fan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
in 1987 werden ze pas ontdekt door het grote publiek in belgie....ik denk dat je er dus iets naast zitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het het laatste jaar dat ik op de lagere school zat, maar dat kan ik mis hebben...
achter elkaar of met 3u barwij er tussen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Sander H presenteert de Freaknacht en de ochtendshow!
Topidee! Dan slinger ik Usenet wel aan. iTunes is me te hip en te Applequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk downloaden in iTunes
barwij er wel tussen maar dan nog. Is er niemand ander die de uurtjes van Giel voor vast kan overnemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
achter elkaar of met 3u barwij er tussen?
Onze disco had een artiestenuitgang, want Sita kwam ik daar een paar jaar later tegen. Wat een kleintjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag ze heeeeeel lang geleden ook ooit in een discotheek in de buurt. M'n zusje was die-hard fan.Gingen we ze opwachten bij de artiestenuitgang (had een discotheek dat?
Oké, dan zal het wel een gewone uitgang geweest zijn
). Ging ik met ze op de foto en Koen was chagerijnig maar Kris was echt tof.
Zou kunnen, boeit verder ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in 1987 werden ze pas ontdekt door het grote publiek in belgie....ik denk dat je er dus iets naast zit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clouseau
ken de man niet heel goed, maar terminaal ziek is altijd -1quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
lees trouwen net dat Maarten van Roozendaal terminaal ziek is
Ik ook!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb vandaag kaartjes voor Fleetwood Mac gekocht. Nog 8 maanden wachten maar WAT heb ik er een zin in.
of die belachelijk nl-versie van vakkenvuller ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook!
check hier de rest
http://stemmen.3fm.nl/zeroesrequest-2013/stem/614SMNmoB56VCEp
lekker lijstje, al zeg ik zelf ;s)
Met oa deze erin!
wut?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of die belachelijk nl-versie van vakkenvuller ofzo![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha. dus.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
let op, 2 slechte naamgrapjes met de naam Karin:omdat het carnaval isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha. dus.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
let op, 2 slechte naamgrapjes met de naam Karin:Waanzinnige en uitzinnige vreugde hier, blij dat het niet mijn voornaam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha. dus.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
daar weet ik ook nog wel wat mee. maar ik houd mijn mondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Waanzinnige en uitzinnige vreugde hier, blij dat het niet mijn voornaam is
Verstandig. Héél verstandig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar weet ik ook nog wel wat mee. maar ik houd mijn mond
SPOILER: Vrijdag de 13 08-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik moet nog zien of jij het redt binnen anderhalf uur hier te zijn....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig. Héél verstandig.
Je zou op je verjaardag toch geen voortanden willen missen...
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef hole1988 het volgende:
Verdomd goed lijstjeSPOILER: Vrijdag de 13 08-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tof!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
@Mint, dochtertje van ons ex-buurmeisje bekeken, maandag geboren.
Met TomTom kom ik tegenwoordig een heel eind zonder te verdwalen in het Leeuwardsequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet nog zien of jij het redt binnen anderhalf uur hier te zijn....
uurtje rijden. het kan dus nog. zal ik het bed vast voorverwarmen zodat ik mn verjaardagscadeautje in ontvangst kan nemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Met TomTom kom ik tegenwoordig een heel eind zonder te verdwalen in het Leeuwardse
Nee, ik had geen date.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
Ik vroeg me al af waarom je hier op het dorp was
Nee, sorry. Ik zit in relaxmodus en stap zo onder een zéér warme douchequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uurtje rijden. het kan dus nog. zal ik het bed vast voorverwarmen zodat ik mn verjaardagscadeautje in ontvangst kan nemen?
ik heb ook een warme douche.... neehoor, doe lekker waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik zit in relaxmodus en stap zo onder een zéér warme douche
Jij bent een jonkiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik dan een oudje of ben jij gewoon een jonkie??
quote:Want laten we eerlijk zijn, ALLE Duitsers...
Tof, dank jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook een warme douche.... neehoor, doe lekker waar je zin in hebt
Precies. moet je nagaan wat Evertjan dan wel niet moet zijnquote:
quote:
niksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. moet je nagaan wat Evertjan dan wel niet moet zijn
oud?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. moet je nagaan wat Evertjan dan wel niet moet zijn
was ik ook vergeten...tot jij de eamonnclip plaatste. bedanktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
!
! die was ik vergeten
"Vak voor de melk, daar ginds bij de kaas. De suiker, die vindt je er naast"
Bril-fucking-jant![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
!
! die was ik vergeten
Bril-fucking-jant![]()
die tekstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
!
! die was ik vergeten
Bril-fucking-jant![]()
Pino..je bent gedaald in mijn 8ingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die kende ik toen helemaal uit mn hoofd
Wat een bazenplaat
Hmmzzz... Ik had juist verwacht dat hij in jouw achting zou stijgen, gezien je vaak ietwat bijzondere muzieksmaakquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino..je bent gedaald in mijn 8ing![]()
Primaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino..je bent gedaald in mijn 8ing![]()
hoezo bijzonder?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Ik had juist verwacht dat hij in jouw achting zou stijgen, gezien je vaak ietwat bijzondere muzieksmaak
quote:
Ge-ni-aal! dat ik daar niet aan heb gedacht bij het maken van die playlistquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die kende ik toen helemaal uit mn hoofd
Wat een bazenplaat
die ik heb ik een week of wat geleden nog getweet....zit nl ook in songpop. wta een kutplaat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ge-ni-aal! dat ik daar niet aan heb gedacht bij het maken van die playlist
En wie zou durven toe te geven dat ie op deze plaat heeft gestemd?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ik heb ik een week of wat geleden nog getweet....zit nl ook in songpop. wta een kutplaat.
ik wil....in ultimate 2000's NL ofzo...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]! serieus? die ben ik in Songpop nog niet tegen gekomen
nee, ik heb gewoon een brede smaak...en mijn mp3speler is een dwarsdoorsnede van echte muziek, populaire zooi, nederpop en ome henkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan je zelf ook wel invullen
En girlbandsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon een brede smaak...en mijn mp3speler is een dwarsdoorsnede van echte muziek, populaire zooi, nederpop en ome henk
ja, vind ik ook leuk. ik heb het minste met r&b en soul enzo. grof gezegd: negermuziek. niks tegen negers, maar de muziek is meestal niet mijn dingquote:
Franse negermuziekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vind ik ook leuk. ik heb het minste met r&b en soul enzo. grof gezegd: negermuziek. niks tegen negers, maar de muziek is meestal niet mijn ding
IAMquote:
Dat zegt me zo niks.quote:
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 22:53:05Breda Dussen top hierna nog even de Pizzahut zingen met hindernissen bij mijn vrienden van #Stenders #Powned #3fm http://t.co/0oZWm0hj reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Eh...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
Hazes. Mooi moment om onder de douche te gaan
Opener van Stenders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik ga zo ook eens inschakelen. Even kijken of ik wat interessante plaatjes gemist heb.
ja, al sinds 1997 ofzo. heb em ook maar een maandje of 3 gehadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
Gefeli rock!!!!
Is je beugel al eruit??
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Minthy consumeert milkshake in auto:Goed plaatje dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |