Why not? Durf je niet bij mij thuis te komen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
Niet dat ik zou komen, maar het gaat om de uitnodiging.
Dude, ik vier vanavond mijn verjaardagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Why not? Durf je niet bij mij thuis te komen?
Oh, ik dacht dat je de aankomende meet bedoelde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, ik vier vanavond mijn verjaardag. Soort van.
Hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de aankomende meet bedoelde.Ik ben er vandaag niet helemaal bij, dat moge duidelijk zijn.
Ik denk dat ik vanavond voornamelijk ga lijden op de bank.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Je gaat vanavond toch karaoke'en en zo
.
Mijn brownies zijn goed gelukt. Straks de monchoutaart (hij is echt huge
!) klaarmaken.
Zenk joe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond voornamelijk ga lijden op de bank.
Brownies.Moet ik ook weer eens een keer maken! Lang geleden...
Afijn, weekend!
Veel plezier vanavond en de groetjes aan Astrid.
Met carnaval doet ze geen plamuu opquote:Op zondag 10 februari 2013 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe zal Astrid verkleed zijn? Naja t zal ook wel niet nodig zijn bedenk ik me nu
Selmaquote:
Zeker. 600 uur gewerkt. Maar het schiet mooi op.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter de rug?
dan is het goedquote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik zwaai je toe. Natuurlijk.
Mooi zo. Ik wip v/d week nog wel een keer langs...quote:Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. 600 uur gewerkt. Maar het schiet mooi op.
Is goed mien jong. Die parkeerkaart is truowens zone 4. Ik zit in zone 5.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik wip v/d week nog wel een keer langs...
Zone 5 is bij mij aan de overkant hoor. Volgens mij zit jij gewoon in zone 4. Heb daar wel vaker geparkeerd in de buurt ivm Wauser's moeder.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is goed mien jong. Die parkeerkaart is truowens zone 4. Ik zit in zone 5.. Hoop niet dat ze daar naar kijken.
Ja, daar had ike ven naar kunnen kijken idd.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zone 5 is bij mij aan de overkant hoor. Volgens mij zit jij gewoon in zone 4. Heb daar wel vaker geparkeerd in de buurt ivm Wauser's moeder.Staat wel een plattegrond achterop de kaart...
Helaas is die ook zo dood als wat. zeker tov vroeger. Dus dat is ook beetje zinloos.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Terug naar Singles dan maar?
Iets met bepaalde users toch ofzo? Wat ik ooit eens begrepen hebquote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Vraag me af hoe het komt. Het was veel gezelliger
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met bepaalde users toch ofzo? Wat ik ooit eens begrepen heb
Moinquote:Op maandag 11 februari 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Zelfs HaaKon komt hier nooit meer met zijn dagelijkse "moin".
KONTNEUK'N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 11 februari 2013 13:57 schreef Cue_ het volgende:
En ik hoopte hier nog wel gezelligheid en alles te vinden. Is het voornamelijk een dode bende
Dat is zeker een gezellig bendequote:Op maandag 11 februari 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
KONTNEUK'N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heb jij het nog 'gevierd'?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dragan
Iedereen is brak van carnaval
Alweeeeeer vakantie?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben all-inclusive vakanties aan het checken. Best nog wel aan de prijs... helaas.Zou me goed doen, even een weekje weg met de matties.
En de omzet van de drankindustrie ook...
quote:
Ik gun het je wel hoor.. ben gewoon strontjaloersquote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Het wordt me blijkbaar niet gegund!
Ik word gewoon weer bijzonder ongelukkig van het hoerenweer hier. Dat er mensen zijn die nog noorderlijker wonen... vrijwillig.Ik snap het niet.
Zou niet weten waarheen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor.. ben gewoon strontjaloers![]()
Waarom emigreer jij dan niet?
Frieslandquote:
Als het 2000 km zuidelijker lag: graag!quote:
Ben je ziek of zo?quote:
Nou dan weet je nu waar je wilt wonen.. 2000 km onder frieslandquote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het 2000 km zuidelijker lag: graag!
Na 30 uur wakker geweest te zijn vond ik het allemaal bestquote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben je ziek of zo?![]()
Wel weer een bijzonder contrast tussen carnaval inNederland
en die zwoele geyle bedoeling in
Brazilië.
Wat een trendsetter, die Bea.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef Samzz het volgende:
De Paus treedt af, da's ook wel behoorlijk uniek.
Wat, echtquote:
Tja vind het toch een klein tentje in een kleine stad.. Voor zo'n band die de hele wereld afreist, vind ik het wel bijzonder.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Samzz het volgende:
Wat, echt? Verbaast me weinig, eigenlijk.
Zo klein is Atak volgens mij niet... Maar goed, ik ben er een keer in m'n leven geweest voor een paar uurtjes of zoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja vind het toch een klein tentje in een kleine stad.. Voor zo'n band die de hele wereld afreist, vind ik het wel bijzonder.
Same here, maar het is geen groot stadion ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klein is Atak volgens mij niet... Maar goed, ik ben er een keer in m'n leven geweest voor een paar uurtjes of zo.
Maar, wel tof.
Ik vind Enschede geen klein stadje in the Middle of Nowhere, eigenlijk. Grootste stad van Overijssel. Misschien heeft Slayer een soort van theatertour of zo... En doen ze kleinere steden ook aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here, maar het is geen groot stadion ofzoEn het is ook een klein kutstadje in the middle of nowhere
![]()
indeed
Nouja een amsterdam snap ik eerderquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Enschede geen klein stadje in the Middle of Nowhere, eigenlijk. Grootste stad van Overijssel. Misschien heeft Slayer een soort van theatertour of zo... En doen ze kleinere steden ook aan.
Ik niet per sequote:Op maandag 11 februari 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja een amsterdam snap ik eerder
http://www.slayer.net/us/tour .. veel festivals momenteel zo te zien
Je was toch wel met de auto hè! Straks word je nog ziek van het wachten op een koud perron!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was nog onder invloed van het vorige feest, dus had geen drank nodig
quote:En ja, in Brazilië weten ze hoe carnaval hoort te zijn
Jawel. Maar toen ik laatst in de vriendengroep vroeg wie mee wou kreeg ik nog weinig reactie.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Cue_ het volgende:
- ansich
- wellicht
- wel leuk
dat is dus een 'nee'
Waar gaan ze dit jaar heen dan? ¤420 is wel erg veel geld. Doe ik liever 8 dagen all-inclusive van...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ja, vakantie. Daar heb ik ook wel zin in..
Heb de frmule 1 dit jaar maar gecancelled. 420 euro voor een kaartje was me te gortig.
Welnee, je stapt gewoon met je dronken hoofd op de eerste de beste trein die je tegenkomt waarvan je denkt dat het de goede is. Vervolgens beland je ergens op een emplacement en gaan de lichten in de trein uit. Maar hé, het is wel warm en lekker rustig om even weg te dommelenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je was toch wel met de auto hè! Straks word je nog ziek van het wachten op een koud perron!
[..]
[ afbeelding ]
"Alaaaaaaf!"
vs
[ afbeelding ]
"Free fellatio for everyone!"
Nûrbúrgrïng. Mercedes tribune.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar gaan ze dit jaar heen dan? ¤420 is wel erg veel geld. Doe ik liever 8 dagen all-inclusive van...
LOLz.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, je stapt gewoon met je dronken hoofd op de eerste de beste trein die je tegenkomt waarvan je denkt dat het de goede is. Vervolgens beland je ergens op een emplacement en gaan de lichten in de trein uit. Maar hé, het is wel warm en lekker rustig om even weg te dommelenLater reed de trein weer gelukkig
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor dat geld hoor je een Mercedes te krijgen.Een dikke S-klasse...
Hipquote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
komend weekend misschien ff de stad in, kijken naar een nieuw pak
huidige pak heb ik gehaald toen ik nog op HBO zat, ergens 2003/2004 zal dat geweest zijn; wel keer nieuw overhemd en stropdas, verder nietquote:
Ik heb geen pak.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
huidige pak heb ik gehaald toen ik nog op HBO zat, ergens 2003/2004 zal dat geweest zijn; wel keer nieuw overhemd en stropdas, verder niet![]()
Slecht begin van de dagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik unlock mijn computer en ik had de pagina van D-Reizen er nog voor met een overzicht van cheap-ass all-inclusives.
Jij hebt Joel Geleynse als wallpaper?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slecht begin van de dag![]()
Die van mij was dan wel beter
Geeeen idee wie dat isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Jij hebt Joel Geleynse als wallpaper?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeen idee wie dat is
Nee, allemaal felicitaties toen ik op m'n foon keekZelfs gisteravond al om 12 uur precies van m'n vader en datemeneer.
Tnxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Gefeliciteerd!Je wou niet meer in de OP.
Het geeft niet.quote:
Heb idd net naar foto's gegoogled. Wat een gay kapsel heeft die vent zegquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het geeft niet.Ik kan me dat wel voorstellen als je op je werk wordt aangesproken als 'die ene van Fok'.
Ik zag hem afgelopen zaterdag voor het eerst bij Sterren Dansen Op Het IJs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb idd net naar foto's gegoogled. Wat een gay kapsel heeft die vent zeg
En niet alleen z'n kapsel
Och ja, klopt ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was eerder iemand die ik kende van dansen. Die zei dat ie me gevonden had
Arme jongenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag hem afgelopen zaterdag voor het eerst bij Sterren Dansen Op Het IJs.
27quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Och ja, klopt ook.
Hoe jong ben je eigenlijk geworden?
Wat heb je met tukker icm je duim gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
Mijn dag begon ook goed trouwens. Eerst wachten op de stucadoors die te laat waren, toen 100% tukker tegenkomen en nu kan ik mijn duim niet meer bewegen (spierpijn ofzo)
Geven en nemen, hè.quote:
Nice.quote:
Ik dacht net al.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
Mijn dag begon ook goed trouwens. Eerst wachten op de stucadoors die te laat waren, toen 100% tukker tegenkomen en nu kan ik mijn duim niet meer bewegen (spierpijn ofzo)
Wat een bitch!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geven en nemen, hè.
Gisteren is mijn avondje VI + Top Gear me ook al door de neus geboord.
quote:Nice.
Morge en bedanktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
En Cue_ van harte gefeliciteerd![]()
Valt mee. Lekker gourmetten met de schoonouders. Die weten wel wat lekker is.quote:
Dat is natuurlijk ook leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt mee. Lekker gourmetten met de schoonouders. Die weten wel wat lekker is.Dus het werd alweer erg laat. Heb 10 uur slaap gehad de afgelopen 2 nachten.
Gelukkig ben ik nog jong.
Zeker wel. Lekkere wijn, groenten, vis, vlees... en tofu.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook leuk
Haha jong guppie
Je leven is best zwaar!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel. Lekkere wijn, groenten, vis, vlees... en tofu.En als afsluitertje natuurlijk een Irish Coffee.
![]()
Zuur dat ik vanavond weer buiten de deur eet.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je leven is best zwaar!
waar ga je eten?
Kan natuurlijk gezellig zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Met de collegae. Sam-Sam of zo...
Natuurlijk. Voor je het weet sta ik weer op een tafel "Griechischer Wein" te zingen.quote:
Want dat doe je altijd?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Natuurlijk. Voor je het weet sta ik weer op een tafel "Griechischer Wein" te zingen.![]()
Hou je nog een feestje dan?
Alleen als de artiest in mij naar boven komt. Komt gelukkig niet zo heel vaak voor...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dat doe je altijd?
Vanavond even drankje in kroeg en zaterdag vier ik het met vrienden.
Dat dacht ik ookquote:
Misschien wel verstandigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als de artiest in mij naar boven komt. Komt gelukkig niet zo heel vaak voor...![]()
Vanavond wel mooi op tijd naar bed denk ik.
Haha zo rond mn verjaardag moet ik ook altijd ff denken..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Paar weken terug wist ik niet eens meer hoe oud ik was .. "was het nu al 27 of nog 26??"![]()
Could be worse. Bij mij is het "goh, ik ben al zo'n beetje op de helft van de rit."quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Paar weken terug wist ik niet eens meer hoe oud ik was .. "was het nu al 27 of nog 26??"![]()
Duik meteen mijn nest in als ik thuiskom. Lekker Top Gear kijken en daarna wat bijslapen...quote:
Ben je eigenlijk alweer aan het werk, Baronski?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha zo rond mn verjaardag moet ik ook altijd ff denken..
Leider nichtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk alweer aan het werk, Baronski?
Wat negatief!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Could be worse. Bij mij is het "goh, ik ben al zo'n beetje op de helft van de rit."En dan zie ik het nog positief in qua levensverwachting.
lekkerquote:Duik meteen mijn nest in als ik thuiskom. Lekker Top Gear kijken en daarna wat bijslapen...
En maak je dan ook goede voornemens?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Realistisch, dat is het. Met elke verjaardag wordt het erger...
Nee, daar doe ik niet aan. Kan ik mezelf ook niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En maak je dan ook goede voornemens?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee, daar doe ik niet aan. Kan ik mezelf ook niet teleurstellen.
Lekker!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga maar eens even aan het werk. Straks lekker naar de markt voor een patatje en een kroket.
Het is overal nogal rustig. Maar we blijven solliciteren en komt vanzelf wat aanwaaienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig. Ook niks in de pijplijn?
Gefeliciteerdquote:
dat kan ik ook zonder vergaderenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef Kreator het volgende:
Hele dag vergaderen. Moet moeite doen om wakker te blijven....
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ik ook zonder vergaderen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Here we goooooooooooooooooooooooooo...
Here we goooooooooooooooooooooooooo...
Veur Kjoetje zing'n we zooooooooooooooooooooo...
[ afbeelding ]
Joa, het geet z'n gangetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Dragan nog een beetje goed te passe?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Altijd leuk, collega-man brabbelt iets wat klinkt als "janko" en dan meteen opspringen:
"JANKOOOOOOOOOOOOOOOOOO, JANKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, JANKOOOOOOOOOOOOOOOOOO!"
[ afbeelding ]
Uiteraard gelijk weer dat filmpje van de 3-2 tegen Ajakkes in de bekerfinale opgezocht op JewTube.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]JANKOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! JANKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard gelijk weer dat filmpje van de 3-2 tegen Ajakkes in de bekerfinale opgezocht op JewTube.Wat een held die Janko. Nooit weg moeten doen.
mooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
YEAH! Huis verkocht en een huis in Borne gekochtPa en ma kunnen medio april al aankloten in het huis in Borne en als het goed is wonen we er begin mei
ken ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Redelijk. We zijn toch maar naar Sensazia gegaan...
Een berging net zo groot als m'n appartementquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-123-a/omschrijving/
whehe.
Zo'n wokrestaurant bij Miracle Planet.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
whehe.
Ow die! Ooit 1x gegeten, is opzich wel redelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo'n wokrestaurant bij Miracle Planet.
Dat soberso.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
Dat die 760Li ook zoveel kost is ook only in NL..
Joa, geen topper maar ook niet verkeerd. Ik ging mijn 1e ronde langs het kinderbuffet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow die! Ooit 1x gegeten, is opzich wel redelijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Joa, geen topper maar ook niet verkeerd. Ik ging mijn 1e ronde langs het kinderbuffet.Frietjes, bitterballen, kipnuggets en kibbeling.
Xoberco moet je frituur meteen nuttigen. Als het een half uur in zo'n bak heeft liggen afkoelen is het smerig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind ik altijd zo'n zonde. Ga ik wel langs de friettent haha
Dat natuurlijk ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef Kreator het volgende:
Xoberco moet je frituur meteen nuttigen. Als het een half uur in zo'n bak heeft liggen afkoelen is het smerig.
Dat was mijn voorgerecht. Ik had ook mega-honger en ik had geen zin om te wachten op die Jappen achter de grill.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vind ik altijd zo'n zonde. Ga ik wel langs de friettent haha
denk dat die andere misschien te licht wordt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik twijfel nog wel of ik de muren wit, ral 9003 of ral 9010 zal doen. Ik heb nu 9010 gezegd, maar dat is toch wel vrij cremig...
Eerst een hele muur ermee doen en dan pas oordelen, want de eerste lik verf kan ook altijd nog anders op je overkomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Kreator het volgende:
Voordeel is dat ik net de winkel in ben gelopen en ral 9010 even in een emmer heb gezien. Het is toch minder 'geel' dan ik dacht. Dus ik ben er wel blij mee. Het is net niet in-wit. Ik was even bang dat het heel erg creme zou zijn en ik wil alles behalve creme..
Het zit al in de spachtelpoets, dus het wordt sowieso alles of niks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst een hele muur ermee doen en dan pas oordelen, want de eerste lik verf kan ook altijd nog anders op je overkomen.
Ik kon met m'n verf nog wel terug, hebben ze hem wat lichter gemaakt destijds.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zit al in de spachtelpoets, dus het wordt sowieso alles of niks.
9010 is ietwat gebroken wit. Ik heb het in de keuken en in de wc aan de muren/plafonds.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Kreator het volgende:
Voordeel is dat ik net de winkel in ben gelopen en ral 9010 even in een emmer heb gezien. Het is toch minder 'geel' dan ik dacht. Dus ik ben er wel blij mee. Het is net niet in-wit. Ik was even bang dat het heel erg creme zou zijn en ik wil alles behalve creme..
De afwerklaag die over het stucadoorswerk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Cue_ het volgende:
al heb ik geen idee wat je met spachtelpoets bedoelt
Dan is het te laatquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
De afwerklaag die over het stucadoorswerk wordt gemaakt.
Ik ga mijn meubels aan het huis aanpassen, niet andersom. Komt een nieuwe bank/nieuwe tafel etc etc. Maar ik ga gewoon voor de 9010. Kan het in de toekomst alsnog wel witter maken mocht dat nodig zijn. Keer schilderen is ook niet echt een ramp.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
9010 is ietwat gebroken wit. Ik heb het in de keuken en in de wc aan de muren/plafonds.
9003 is wit-wit. Dat heb ik in de rest van het huis.
Het is maar net wat je met je interieur wil doen, vind ik. Als je alles strak en modern doet zou ik voor 9003 gaan. Dat wordt trouwens door roken vanzelf 9010.Met jouw huidige inrichting zou ik eerder voor 9010 gaan. 9001 is creme.
Waarom zie ik dat nu pas?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:04 schreef Cue_ het volgende:
Eveb eenomdat ik een leuke verjaardag heb gehad
Ik weet het nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat nu pas?Gefeliciteerd
![]()
![]()
Dit heb ik al 2 weken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef Samzz het volgende:
Booooh, als je 's nachts slecht slaapt, ben je overdag ook weinig waard. Kolere zeg.
I pity youquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik al 2 weken.
reed gisteren weg van het werk, zag ik een auto over het hoofd...bijna spontaan bovenop geklapt. Puur vermoeidheid.
Ik roep het al jaren, een etmaal van 24 uur is te kort, dat moet veel langer zodat je standaard kan uitslapenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef Samzz het volgende:
Booooh, als je 's nachts slecht slaapt, ben je overdag ook weinig waard. Kolere zeg.
uit het "Opmerkelijke foto's van Funda" topic?quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
whehe.
Ik heb een 24" ultra-widescreen. Als ik die verticaal zet lijkt het alsof ik iemand aan het pijpen ben tijdens het lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Altijd weer leuk als je je scherm van liggend naar staand zet. Het blijft wennenAl is het soms echt een stuk handiger.
Dis die van mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een 24" ultra-widescreen. Als ik die verticaal zet lijkt het alsof ik iemand aan het pijpen ben tijdens het lezen.
Ik heb er twee vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:07 schreef Samzz het volgende:
My god, daar kan je je in verstoppen.
quote:Donderdag 14 februari is het weer Valentijnsdag! Om deze romantische dag te vieren heeft Wolff Bioscopen een speciale Valentijnsactie waarbij je korting kunt krijgen op je bioscoopkaartje. Wat moet je hiervoor doen?
Geef elkaar een kus voor de kassa van een Wolff Bioscoop naar keuze en ontvang het tweede bioscoopkaartje voor de halve prijs!*
Dus geniet samen met je vriend(in) van een romantisch avondje uit bij Wolff Bioscopen!
Zal je zusje blij mee zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef Samzz het volgende:
[ [url=Donderdag 14 februari is het weer Valentijnsdag! Om deze romantische dag te vieren heeft Wolff Bioscopen een speciale Valentijnsactie waarbij je korting kunt krijgen op je bioscoopkaartje. Wat moet je hiervoor doen?
Geef elkaar een kus voor de kassa van een Wolff Bioscoop naar keuze en ontvang het tweede bioscoopkaartje voor de halve prijs!*
Dus geniet samen met je vriend(in) van een romantisch avondje uit bij Wolff Bioscopen! ]afbeelding[/url] ]
Ik wil je pijn wel verlichten door voor het raam te gaan staan dansen dat ik niet hoef te klussenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:09 schreef Kreator het volgende:
4 euro is 4 euro.
Ik moet vanavond weer klussen.![]()
.
.
De ramen zijn beslagen, dus ik zal je niet zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je pijn wel verlichten door voor het raam te gaan staan dansen dat ik niet hoef te klussen?
In de woonkamer danquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
De ramen zijn beslagen, dus ik zal je niet zien..
Wat 'zeur' je dan dat je moet 'klussen'quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Kreator het volgende:
Daar is het knetterbenauwd.. Vanavond gaat iemand de keuken aanpakken qua leidingwerk. ga zelf niet zoveel doen.
Hij hoeft geen scheuren in de buitenmuur, hè.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je pijn wel verlichten door voor het raam te gaan staan dansen dat ik niet hoef te klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |