Why not? Durf je niet bij mij thuis te komen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
Niet dat ik zou komen, maar het gaat om de uitnodiging.
Dude, ik vier vanavond mijn verjaardagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Why not? Durf je niet bij mij thuis te komen?
Oh, ik dacht dat je de aankomende meet bedoelde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, ik vier vanavond mijn verjaardag. Soort van.
Hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de aankomende meet bedoelde.Ik ben er vandaag niet helemaal bij, dat moge duidelijk zijn.
Ik denk dat ik vanavond voornamelijk ga lijden op de bank.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Je gaat vanavond toch karaoke'en en zo
.
Mijn brownies zijn goed gelukt. Straks de monchoutaart (hij is echt huge
!) klaarmaken.
Zenk joe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond voornamelijk ga lijden op de bank.
Brownies.Moet ik ook weer eens een keer maken! Lang geleden...
Afijn, weekend!
Veel plezier vanavond en de groetjes aan Astrid.
Met carnaval doet ze geen plamuu opquote:Op zondag 10 februari 2013 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe zal Astrid verkleed zijn? Naja t zal ook wel niet nodig zijn bedenk ik me nu
Selmaquote:
Zeker. 600 uur gewerkt. Maar het schiet mooi op.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter de rug?
dan is het goedquote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik zwaai je toe. Natuurlijk.
Mooi zo. Ik wip v/d week nog wel een keer langs...quote:Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. 600 uur gewerkt. Maar het schiet mooi op.
Is goed mien jong. Die parkeerkaart is truowens zone 4. Ik zit in zone 5.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik wip v/d week nog wel een keer langs...
Zone 5 is bij mij aan de overkant hoor. Volgens mij zit jij gewoon in zone 4. Heb daar wel vaker geparkeerd in de buurt ivm Wauser's moeder.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is goed mien jong. Die parkeerkaart is truowens zone 4. Ik zit in zone 5.. Hoop niet dat ze daar naar kijken.
Ja, daar had ike ven naar kunnen kijken idd.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zone 5 is bij mij aan de overkant hoor. Volgens mij zit jij gewoon in zone 4. Heb daar wel vaker geparkeerd in de buurt ivm Wauser's moeder.Staat wel een plattegrond achterop de kaart...
Helaas is die ook zo dood als wat. zeker tov vroeger. Dus dat is ook beetje zinloos.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Terug naar Singles dan maar?
Iets met bepaalde users toch ofzo? Wat ik ooit eens begrepen hebquote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Vraag me af hoe het komt. Het was veel gezelliger
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met bepaalde users toch ofzo? Wat ik ooit eens begrepen heb
Moinquote:Op maandag 11 februari 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Zelfs HaaKon komt hier nooit meer met zijn dagelijkse "moin".
KONTNEUK'N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 11 februari 2013 13:57 schreef Cue_ het volgende:
En ik hoopte hier nog wel gezelligheid en alles te vinden. Is het voornamelijk een dode bende
Dat is zeker een gezellig bendequote:Op maandag 11 februari 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
KONTNEUK'N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heb jij het nog 'gevierd'?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dragan
Iedereen is brak van carnaval
Alweeeeeer vakantie?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben all-inclusive vakanties aan het checken. Best nog wel aan de prijs... helaas.Zou me goed doen, even een weekje weg met de matties.
En de omzet van de drankindustrie ook...
quote:
Ik gun het je wel hoor.. ben gewoon strontjaloersquote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Het wordt me blijkbaar niet gegund!
Ik word gewoon weer bijzonder ongelukkig van het hoerenweer hier. Dat er mensen zijn die nog noorderlijker wonen... vrijwillig.Ik snap het niet.
Zou niet weten waarheen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor.. ben gewoon strontjaloers![]()
Waarom emigreer jij dan niet?
Frieslandquote:
Als het 2000 km zuidelijker lag: graag!quote:
Ben je ziek of zo?quote:
Nou dan weet je nu waar je wilt wonen.. 2000 km onder frieslandquote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het 2000 km zuidelijker lag: graag!
Na 30 uur wakker geweest te zijn vond ik het allemaal bestquote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben je ziek of zo?![]()
Wel weer een bijzonder contrast tussen carnaval inNederland
en die zwoele geyle bedoeling in
Brazilië.
Wat een trendsetter, die Bea.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef Samzz het volgende:
De Paus treedt af, da's ook wel behoorlijk uniek.
Wat, echtquote:
Tja vind het toch een klein tentje in een kleine stad.. Voor zo'n band die de hele wereld afreist, vind ik het wel bijzonder.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Samzz het volgende:
Wat, echt? Verbaast me weinig, eigenlijk.
Zo klein is Atak volgens mij niet... Maar goed, ik ben er een keer in m'n leven geweest voor een paar uurtjes of zoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja vind het toch een klein tentje in een kleine stad.. Voor zo'n band die de hele wereld afreist, vind ik het wel bijzonder.
Same here, maar het is geen groot stadion ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klein is Atak volgens mij niet... Maar goed, ik ben er een keer in m'n leven geweest voor een paar uurtjes of zo.
Maar, wel tof.
Ik vind Enschede geen klein stadje in the Middle of Nowhere, eigenlijk. Grootste stad van Overijssel. Misschien heeft Slayer een soort van theatertour of zo... En doen ze kleinere steden ook aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here, maar het is geen groot stadion ofzoEn het is ook een klein kutstadje in the middle of nowhere
![]()
indeed
Nouja een amsterdam snap ik eerderquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Enschede geen klein stadje in the Middle of Nowhere, eigenlijk. Grootste stad van Overijssel. Misschien heeft Slayer een soort van theatertour of zo... En doen ze kleinere steden ook aan.
Ik niet per sequote:Op maandag 11 februari 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja een amsterdam snap ik eerder
http://www.slayer.net/us/tour .. veel festivals momenteel zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |