SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Komt wel aan
Mensen zijn niet lief vandaag
Of ze hebben wel wat te doen i.t.t. mij>
![]()
Pics van je tetten! Dan doe ik lief tegen je.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Komt wel aan
Mensen zijn niet lief vandaag
Of ze hebben wel wat te doen i.t.t. mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Pics van je tetten! Dan doe ik lief tegen je.Jij hoeft niet lief te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KPDquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Foto's van foto, WAAR?
EN ZEG GEEN KPD!![]()
kpdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Foto's van foto, WAAR?
EN ZEG GEEN KPD!![]()
Denken dat ik met een camera ga schieten als jij naakt voor me ligtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders maak je ze straks zelf even. Zeg maar hoe ik moet liggen...
![]()
In KPDquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Foto van piks? Waar?![]()
Oh wacht![]()
![]()
![]()
Inderdaad, dan ga je zeker van haar navel een zwembad maken, he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat ik met een camera ga schieten als jij naakt voor me ligt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij schiet wel ergens anders mee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Dan hou ik de kleren wel aan hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij kan alleen niet richten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij schiet wel ergens anders mee.![]()
Je zit elke keer weer helemaal onder?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet richten.![]()
Nee, in haar poesje. Ik maak er een schuimkraagje vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ga je zeker van haar navel een zwembad maken, he?.
Puddingbuksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij schiet wel ergens anders mee..
Niks daarvanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hou ik de kleren wel aan hoor.
![]()
Ja. Afgelopen nacht heeft ie zelfs vrijwillig de muren zitten texen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit elke keer weer helemaal onder?![]()
![]()
online toetsen
nu aan het wachten tot iemand de antwoorden online zet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hehehe, die vind ie leuk hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, in haar poesje. Ik maak er een schuimkraagje van.
Hè wat naar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet richten.![]()
tex mex?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja. Afgelopen nacht heeft ie zelfs vrijwillig de muren zitten texen..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Puddingbuks.
[..]
Niks daarvan.
![]()
![]()
![]()
Vorige keer was ie wel leukerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, die vind ie leuk hoor..
![]()
Ik keek gewoon echt zo:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op welke lippen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarna kon ik een glimlach niet onderdrukken hoor![]()
![]()
Zeker omdat je aan die mooie pener dacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarna kon ik een glimlach niet onderdrukken hoorEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
jij glimlacht toch altijd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarna kon ik een glimlach niet onderdrukken hoor
Jammer dat jij hem niet gezien hebt hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker omdat je aan die mooie pener dacht..
![]()
jij en boosquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lach bijna altijd ja
Maar soms ben ik ook boos of kijk ik zo emo.gif-achtig![]()
Soms wel als ik iets te snel klaarkom, dan moet ze weer 2 minuten wachten voordat ik haar weer keihard verder neemquote:.
![]()
Ik ken 4 FOK!sters die ik liever nakend zou zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat jij hem niet gezien hebt he.
Dus ik ben nummer 5?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken 4 FOK!sters die ik liever nakend zou zien.![]()
![]()
![]()
![]()
te snel klaarkomenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms wel als ik iets te snel klaarkom, dan moet ze weer 2 minuten wachten voordat ik haar weer keihard verder neem.
zeker alleen om hele kleine pietlullige dingenquote:![]()
wie wie wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken 4 FOK!sters die ik liever nakend zou zien.
Vrouw he ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
te snel klaarkomen
[..]
zeker alleen om hele kleine pietlullige dingen![]()
Maar ik ben weer even weg..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik kan er niet elke avond overheen kruipen he, afstand alles.
Houdoequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vrouw he ...
Maar ik ben weer even weg..
ja, met je rechterhandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan het wel handelen hoor, ik heb tenminste seks.
![]()
WAT? Met wie heb jij gebatst!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He aldo, ik heb 0 pandapunten. Jaloers?![]()
![]()
quote:quote:
ik heb er 5quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He aldo, ik heb 0 pandapunten. Jaloers?maar ik ben dan ook student
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt meer geneukt dan ik hahaa.
Dat is niet zo moeilijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zielig? Nee man, ik vind seks niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom doe je dan altijd zo zielig.
Al vind ik het wel rot voor je dat je in een relatie zat waar je niet aan je trekken kon komen.
Ik blaf elke avond mijn hand vol met jouw fotoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie ook seks met elkaar in dit topic?.
Ach, dat is voorbij gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zielig? Nee man, ik vind seks niet zo boeiend.
Al vind ik het wel rot voor je dat je in een relatie zat waar je niet aan je trekken kon komen..
![]()
mmmmDat hoor ik vaker maar dat was mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik blaf elke avond mijn hand vol met jouw foto.
![]()
Neen, ik seks niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef Typisch het volgende:
mmmm
[..]
Dat hoor ik vaker maar dat was mijn vraag niet.![]()
Als ik student was, stond ik ook op 0.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er 5maar ik ben dan ook student
Dan kun je het komende jaar zo je seks achterstand op mij inhalen.quote:
Nee, maar wel met jou, Tijger!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie ook seks met elkaar in dit topic?![]()
Ja, dat welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan kun je het komende jaar zo je seks achterstand op mij inhalen..
Ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je wist toch met wie ik gebatst had?![]()
Jij studeerde biologie toch? Dan kun je elke avond een practicum houdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik student was, stond ik ook op 0.
[..]
Dan kun je het komende jaar zo je seks achterstand op mij inhalen.
Thanx but no thanx.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar wel met jou, Tijger!![]()
![]()
Waarom vraag je het dan?quote:Masturbatie telt ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij studeerde biologie toch? Dan kun je elke avond een practicum houdenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, oké.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net doen alsof ik het niet weet.
masturbatie telt nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
[..]
Masturbatie telt ook.
Weet je wie ik lekker eens normaal zou doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe lekker zelf eens normaal
nou?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wie ik lekker eens normaal zou doen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Aldo die denkt dat hij een indiaan is.
Jou zou ik niet gewoon doen.quote:
Lekker kinky, ja toch?
Twi is een Katwijker, die moet daar niks van hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aldoquote:
Hoeveel letters?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
1,5 dag getypt. 16,5 kantje. 8500 woorden. Pffft.![]()
Hey jijquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jijGaat prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou dan?
![]()
Rustig. Enveloppen geschreven, kaarten worden gedrukt en zo de laatste bij elkaar voegen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor. Hoe is het thuis(als in sfeer enzo? )
[..]
haai
Vanavond komt de dominee om de dienst samen te stellen.![]()
Wanneer is de begrafenis/crematie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rustig. Enveloppen geschreven, kaarten worden gedrukt en zo de laatste bij elkaar voegen.
Vanavond komt de dominee om de dienst samen te stellen.
(geef je het wel ff aan als je het er niet over wilt hebben enzo)![]()
Natuurlijk doe ik dat. Condoleance dinsdagavond en begrafenis woensdag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer is de begrafenis/crematie?
(geef je het wel ff aan als je het er niet over wilt hebben enzo)![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat. Condoleance dinsdagavond en begrafenis woensdag.
Sterkte mop.
Ik ga even wat lekkere tosti's in elkaar flansen![]()
Ik heb echt trek
![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterkte mop.
Ik ga even wat lekkere tosti's in elkaar flansen![]()
Ik heb echt trek
![]()
Eet smakelijk. Ik heb ook wel trek![]()
![]()
Even antwoord: Dit is all you can eat Japans
http://restaurant-oudemaas.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=901
In 3 uur tijd onbeperkt van onze kaart kan bestellen;
- de bestelling zelf kunt invullen op het bestelformulier, wat op uw tafel ligt, en vervolgens kunt afgeven aan één van onze medewerkers. Zodra uw gerechten klaar zijn worden deze aan tafel geserveerd;
- per ronde max. 5 items per persoon mag bestellen. Totaal 5 rondes;
- alleen opnieuw kan bestellen, indien de vorige bestelling, ronde is geconsumeerd;
- rekening moet houden dat u consumeert wat u bestelt (qua hoeveelheid). Restanten als gevolg van over bestelling in rekening worden gebracht. Sushi's ¤ 1,- per stuk en overige gerechten ¤ 3,- per gerecht;![]()
Veel visquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
Even antwoord: Dit is all you can eat Japans
http://restaurant-oudemaas.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=901
In 3 uur tijd onbeperkt van onze kaart kan bestellen;
- de bestelling zelf kunt invullen op het bestelformulier, wat op uw tafel ligt, en vervolgens kunt afgeven aan één van onze medewerkers. Zodra uw gerechten klaar zijn worden deze aan tafel geserveerd;
- per ronde max. 5 items per persoon mag bestellen. Totaal 5 rondes;
- alleen opnieuw kan bestellen, indien de vorige bestelling, ronde is geconsumeerd;
- rekening moet houden dat u consumeert wat u bestelt (qua hoeveelheid). Restanten als gevolg van over bestelling in rekening worden gebracht. Sushi's ¤ 1,- per stuk en overige gerechten ¤ 3,- per gerecht;![]()
![]()
nee johquote:
Als je de sushi wegdenkt, blijft er genoeg over hoor![]()
Ik eet daar altijd maar 2 keer vis, de witvis en de vis in citroensaus![]()
![]()
Oh. Zit mobiel dus even snel gekekenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh
Als je de sushi wegdenkt, blijft er genoeg over hoor![]()
Ik eet daar altijd maar 2 keer vis, de witvis en de vis in citroensaus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Zit mobiel dus even snel gekeken![]()
Ik ga ervandoor! Genieten van al het Japanse eten![]()
![]()
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Was gezelligquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pics van jou in jouw bodyprotectorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
hihi ik heb mijn nieuwe bodyprotector aan14 SHADES OF GREY
is geheimquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics van jou in jouw bodyprotector
Ik vroeg het niet voor mijzelf maar voor de dames hierquote:
14 SHADES OF GREY
snap ik, ik lijk nu de hulkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet voor mijzelf maar voor de dames hier
Daarom dusquote:het is carnaval dus die hulklook zit wel goed
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom dushet is carnaval dus die hulklook zit wel goed
maar nee, ik doe het nu gewoon even privé
Veel plezier er meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar nee, ik doe het nu gewoon even privé
14 SHADES OF GREY
Ik hoef dat niet te zien hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet voor mijzelf maar voor de dames hier
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wat wil je dan wel zien?quote:14 SHADES OF GREY
hoe ben je verkleed?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef -Engel- het volgende:
OM in zijn blootje ... onee dat heb ik al gezien
Hi
Ik ben al carnavals klaar.... nu mijn huis nog
Gelukt met je kostuum?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Olé olé .... raad maar
en jij? Nog carnavallen?![]()
ik kan helaas dit jaar niet carnavallen vanwege uniquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Olé olé .... raad maar
en jij? Nog carnavallen?___!!
![]()
jij gaat als heidi?heidi's
Als engel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Olé olé .... raad maar
en jij? Nog carnavallen?Rustig aan.![]()
uhuh .. smink gister gehaaldquote:en het andere kostuum is ook klaar
![]()
Volgend jaar ga ik al levende paspop....ik heb deze week genoeg kunnen oefenen
![]()
![]()
Haha, goed bezigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh .. smink gister gehaalden het andere kostuum is ook klaar
![]()
Volgend jaar ga ik al levende paspop....ik heb deze week genoeg kunnen oefenen
![]()
Arme jij... 2 biertjes drinken lukt al niet ???? nee tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan helaas dit jaar niet carnavallen vanwege uni___!!
![]()
jij gaat als heidi?heidi's
Hehehe nee dan had ik wel jodeljehititiet geroepen![]()
![]()
je gaat als stierenvechter?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij... 2 biertjes drinken lukt al niet ???? nee toch
Hehehe nee dan had ik wel jodeljehititiet geroepen
ja 2 biertjes wel, maar je weet hoe het gaat tijdens carnaval
Je hebt ook van die vleugeltjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ben ik .... in dat geval kan 't kostuum de kast weer in![]()
origineler was dat wel geweest... doch niet mijn stijlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je gaat als stierenvechter?
ja 2 biertjes wel, maar je weet hoe het gaat tijdens carnaval
Ik drink meer dan 2 bier ja....maar dat kan want ik hoef niet te rijden dit keer
![]()
![]()
Een leuk getal op mijn bankrekeningquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat het nog over sex gekut hier of word hier alleen maar over de laatste carnavalsmode geluld?Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe![]()
6 figures enough?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leuk getal op mijn bankrekening14 SHADES OF GREY
carnavalsmodequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gaat het nog over sex gekut hier of word hier alleen maar over de laatste carnavalsmode geluld?
Hoi.
De vrijmibo was te gezellig. Ik ga vroeg slapen vandaag
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Nu over carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gaat het nog over sex gekut hier of word hier alleen maar over de laatste carnavalsmode geluld?![]()
En seks, eigenlijk altijd wel over seks want dubbelzinnig alles dit datIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop op een lekkere kerel tijdens de Carnaval natuurljikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gaat het nog over sex gekut hier of word hier alleen maar over de laatste carnavalsmode geluld?
Zo 1tje waar jevan doet....
![]()
seksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu over carnaval![]()
En seks, eigenlijk altijd wel over seks want dubbelzinnig alles dit dat
Hoiquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Voor de komma jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met een nulletje of 6 voor de komma.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leuk getal op mijn bankrekening![]()
zeker een piloot?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekkere kerel tijdens de Carnaval natuurljik
Ik zou het zo delen met je hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een nulletje of 6 voor de komma.
[b]AirwiN schreef [/b]
watje...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
.
![]()
Ik met jou ook hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het zo delen met je hoor![]()
Je bent aangeschoten ja?quote:
YEAH nu maak ik een kans![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraard cijfers achter de komma tellen niet mee. Het is geen wiskundequote:14 SHADES OF GREY
Carnaval. Het feest dat je met een vrouw van een ander in bed beland.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu over carnaval![]()
En seks, eigenlijk altijd wel over seks want dubbelzinnig alles dit dat
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe![]()
Dan moet je hier carnaval komen vieren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekkere kerel tijdens de Carnaval natuurljik
![]()
En hij erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Carnaval. Het feest dat je met een vrouw van een ander in bed beland.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gaat hard op de brouwerij als we eens mogen drinkenquote:.
Jij gaat het elders vieren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je hier carnaval komen vieren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Carnaval in Nijmegen is wel lame, en ja ik ben een Nijmegenaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je hier carnaval komen vieren.
Of iets meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent aangeschoten ja?
YEAH nu maak ik een kans![]()
![]()
.
Brouwerij? Ben jij mijn droomman?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het gaat hard op de brouwerij als we eens mogen drinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets meer dan aangeschoten of iets meer kans dan normaal?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit ook niet in Nijmegenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Carnaval in Nijmegen is wel lame, en ja ik ben een Nijmegenaar![]()
Hehehe ....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je hier carnaval komen vieren.![]()
![]()
Ik schrik daar ook elke keer weer vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo vervelend he.
Als er ineens een vent aan de ontbijttafel er bij zit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Joh als jij nu nog niet weet dat ik op een brouwerij werkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brouwerij? Ben jij mijn droomman?. Zelfs daarstraks nog een foto op fb gezet
.
ooooo ik wil ook bij jou vrimibo doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het gaat hard op de brouwerij als we eens mogen drinken.
mag ik de volgende keeeeeeeeeeeeeer mee?
![]()
Ben jij een zuiplapje met een beflapje dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brouwerij? Ben jij mijn droomman?Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe![]()
Ik kom net uit de keuken rollen johquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joh als jij nu nog niet weet dat ik op een brouwerij werk. Zelfs daarstraks nog een foto op fb gezet
.
Ik nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem mijn opmerking over het geld terug
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan aangeschotenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets meer dan aangeschoten of iets meer kans dan normaal?. Die kans is nog hetzelfde
.
Ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan aangeschoten. Die kans is nog hetzelfde
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou ja, ik eigenlijk ook niet, maar dit is meer voor de vorm he.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom net uit de keuken rollen joh
[..]
Ik niet![]()
Van mij welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooooo ik wil ook bij jou vrimibo doenmag ik de volgende keeeeeeeeeeeeeer mee?
.
Wat heb je gekooktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom net uit de keuken rollen joh
[..]
Ik niet?
Zo laag issie niet hoorquote:(die kans) .
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom net uit de keuken rollen johen daar heb je bier gepakt?
![]()
quote:.
Eten, daar heb ik geen zin meer in.
Fuck Yeahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo laag issie niet hoor(die kans) .
![]()
Uhm ik ben soep aan het opwarmen en ik ontdekte dat er octopus in mn koelkast ligt!!
Ik haat mijn zoon!!
[b]AirwiN schreef [/b]
GODVER VERGETEN BIER TE KOPEN!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck Yeah![]()
Uhm ik ben soep aan het opwarmen en ik ontdekte dat er octopus in mn koelkast ligt!!
Ik haat mijn zoon!!, soep opwarmen
.
Nou toch dat ene recept maken.....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarvoor zou huppel anders in de keuken moeten zijn.![]()
![]()
Koken doe ik niet aanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is er een recept om bier te openen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou toch dat ene recept maken.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft ze toen voor jullie Roti gemaakt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou toch dat ene recept maken.....![]()
Ik ook weinigquote:.
Octopus? Eet je zoon ook inktvis? Serieus? ja.... Wat n heldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck Yeah![]()
Ik haat mijn zoon!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GODVER VERGETEN BIER TE KOPEN!!dat is een beetje jammer weer......
![]()
![]()
biersoep dame...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een recept om bier te openen?
nee ik bedoelde eigenlijk die post van Viro ergens gister of vandaag![]()
![]()
Voor mij niet..... ik was laatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ze toen voor jullie Roti gemaakt?![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ze toen voor jullie Roti gemaakt?![]()
En die was lekker
Ja dat eet hij en ja hij koopt dat gewoon sneaky zodat ik mij rotschrikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Octopus? Eet je zoon ook inktvis? Serieus? ja.... Wat n held
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh iets met kalkoenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
biersoep dame...
nee ik bedoelde eigenlijk die post van Viro ergens gister of vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat eet hij en ja hij koopt dat gewoon sneaky zodat ik mij rotschrik
't is maar inktvip.... ik hou er niet van.... maar ken t wel
Mijn ma voert het tijdens de vakanties aan de katten![]()
![]()
Tieten14 SHADES OF GREY
Zo even 2.5 men kijken en/of tbbt.
Zekerquote:. Dat is dus mijn werk
.
Soep
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuh.... ik heb sushi gegetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je durfde het gewoon niet aan en bent langs de Mac opgegaan.zelfgemaakt enzo
![]()
![]()
Jup of hj vind ik ook goed, ook daar verdien ik aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit fles wel, van de tap heb ik hem liever niet..
Dat heb ik nog nooit durven etenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.... ik heb sushi gegetenzelfgemaakt enzo
![]()
.
Sushiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.... ik heb sushi gegetenzelfgemaakt enzo
![]()
![]()
Jij verdient dan best veel aan mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup of hj vind ik ook goed, ook daar verdien ik aan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hertog Jan is wel goed van de tap.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup of hj vind ik ook goed, ook daar verdien ik aan.
![]()
Zelfgemaakt heb ik hem nog nooit opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zelfgemaakt is sowieso goed want dan hoef je geen rauwe spullen te gebruiken...![]()
Goed bezig, helaas is het niet zo dat hoe meer jij drinkt hoe meer ik verdienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij verdient dan best veel aan mij.
Ik verdien ook goed aan mezelf wat dat betreft.
HJ is zeker een goed biertjequote:.
Toch drink ik het liefst Dommelsch, maarja, daar ben ik ook mee opgegroeid.
Weet niet, eet graag vis, maar sushiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zelfgemaakt is sowieso goed want dan hoef je geen rauwe spullen te gebruiken..... Ik weet niet
.
Zoon is net bij oma sushi gaan maken want daar is geen kittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zelfgemaakt is sowieso goed want dan hoef je geen rauwe spullen te gebruiken...
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoon is net bij oma sushi gaan maken want daar is geen kitten![]()
![]()
Oma lust het nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ahahaha hoezo niet? hoeft geen eens vis in.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet niet, eet graag vis, maar sushi.. Ik weet niet
.
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoon is net bij oma sushi gaan maken want daar is geen kittenMaakt ie ff een foto en dan via jou naar mij p appje? Wil zijn sushi ook wel ff zien
![]()
![]()
Van die beesten heb ik met al het eten lastquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoon is net bij oma sushi gaan maken want daar is geen kitten. Al blijven ze steeds beter op de bar zitten en blijven van de aanrecht af
.
Dat is gewoon een mozzarella pizza maar dan dubbelgevouwenquote:
o zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mozzarella pizza maar dan dubbelgevouwen...heb ik wel eens met de salami pizza gedaan
![]()
![]()
Jules springt via het gasfornuis het aanrecht opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van die beesten heb ik met al het eten last. Al blijven ze steeds beter op de bar zitten en blijven van de aanrecht af
.
![]()
Dat gaat heus nog wel een keer mis
[b]AirwiN schreef [/b]
Donequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GaafMaakt ie ff een foto en dan via jou naar mij p appje? Wil zijn sushi ook wel ff zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe dat met alle ovenpizza'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o zo...heb ik wel eens met de salami pizza gedaan
Soms maak ik er ook wraps van
Daarom deed ik de kittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules springt via het gasfornuis het aanrecht op![]()
Dat gaat heus nog wel een keer misde vorige keer ff naar de kamer
Was best link.... met die hete olie enzo![]()
goed ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe dat met alle ovenpizza'sSoms maak ik er ook wraps van
![]()
![]()
bring it on....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik barst van de goede ideeën
ken je mijn pizza croissantjes al?![]()
Jules in vuur en vlamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules springt via het gasfornuis het aanrecht op![]()
Dat gaat heus nog wel een keer mis![]()
. Hier komen ze via de bank en de bar op het aanrecht
.
oh nee?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bring it on....
ken je mijn pizza croissantjes al?
Ze springt de deur openquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom deed ik de kittende vorige keer ff naar de kamer
Had de klink al omhoog gezet, springt ze ook open. Net de klink aan de binnenkant van de deur weggehaald
[b]AirwiN schreef [/b]
die van mij springen gewoon de deur open.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom deed ik de kittende vorige keer ff naar de kamer
Nee, kom je die zo brengenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bring it on....
ken je mijn pizza croissantjes al?![]()
.
Ze kijken hier wel naar de klink, maar openen nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze springt de deur open![]()
Had de klink al omhoog gezet, springt ze ook open. Net de klink aan de binnenkant van de deur weggehaald.
Die van jou zijn 3 maanden ouder, waarom doen ze dat nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze kijken hier wel naar de klink, maar openen nog niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat had hier ook geen resultaat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze springt de deur open![]()
Had de klink al omhoog gezet, springt ze ook open. Net de klink aan de binnenkant van de deur weggehaald
Sheldon kan nu zelfs de kast open maken waar zijn eten staat.![]()
Ze zijn liever denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou zijn 3 maanden ouder, waarom doen ze dat nog niet. Of minder ontdeugend
. Maar hier ligt er weer een in de weg op mijn arm
, daar heb jij geen last van denk ik
.
Nu even niet omdat ze op dr kamer opgesloten zitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zijn liever denk ik. Of minder ontdeugend
. Maar hier ligt er weer een in de weg op mijn arm
, daar heb jij geen last van denk ik
.
![]()
Anders wel hoor
Dat probeerde Jules pas ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had hier ook geen resultaat.
Sheldon kan nu zelfs de kast open maken waar zijn eten staat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Charlie is heel anders, een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu even niet omdat ze op dr kamer opgesloten zit![]()
Anders wel hoor
[..]
Dat probeerde Jules pas ook
Sheldon moet echt overal bij zijn. Net als toen met de vlag ophangen voor het EK.
Loopt hier ook gewoon tussen de honden rond op een manier alsof hij de baas is.![]()
Dan issie wel lief dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu even niet omdat ze op dr kamer opgesloten zit![]()
Anders wel hoor
[..]
Dat probeerde Jules pas ook, zonder je armen aan te vallen.
Enige waar ze hier bang voor zijn is bezoek, maarja dat heb ik ook maar erg weinig
.
Ik kom binnenkort een keer langsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan issie wel lief dus, zonder je armen aan te vallen.
Enige waar ze hier bang voor zijn is bezoek, maarja dat heb ik ook maar erg weinig
.
[b]AirwiN schreef [/b]
I knowquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort een keer langs, bad maak ik klaar als je onderweg bent
. Heb je nog een voorkeur voor badzout ofzo ? Dan haal ik dat nog even
.
Even weg, tbbtover een minuut of 20 ben ik er weer
.
Badquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
I know, bad maak ik klaar als je onderweg bent
.
Ik ga er zo maar weer eens even lekker in liggen.![]()
Schuim!! And lots of itquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
I know, bad maak ik klaar als je onderweg bent
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij wel gegeten?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahaha vandaag ben ik niet zo rivella![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef DaMook het volgende:
Even weg, tbbtover een minuut of 20 ben ik er weer
.
![]()
![]()
Mijn buurman heeft er zin in vanavond.
Hij kwam binnen met zijn vriendin (zijn eigen huis he?) en ze begonnen de horizontale tango te dansen.
Ik hoor haar nu regelmatig kreunen. Al een minuut of 5.
Dat is hem nog niet eerder gelukt.
Chapeau.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
hehehe ik noem dat gewoon een halve waterfietsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kwartier geleden GAS en bekwakte staaf op.![]()
![]()
Mag ik een keer bij jou in bad?quote:Welke groenten heb je nu en welke wil je gebruiken?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is t ook, maar de volgende keer neem ik andere groenten ...![]()
Stijve tepelsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: