Hier 2 uur geleden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Uur geleden ging het hier nog sneeuwen
Dit. App0l snapt het nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie neukt er nou niet met carnaval als de drank rijkelijk vloeit en de bitches niet beloven dat ze zich niet misdragen
Mijn oom kleed zich altijd uit en gaat dan op het podium staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie neukt er nou niet met carnaval als de drank rijkelijk vloeit en de bitches niet beloven dat ze zich niet misdragen
Hier ook en nu schijnt de zon omdat vrijdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Uur geleden ging het hier nog sneeuwen
op mijn laptop staan ze rechtsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie die DM's en quote alerts links of rechts staan van je scherm. Ik kan er echt niet tegen als ze links staan bij mij
Soms klik ik verkeerd en gaan ze naar links. Dan komt mijn autisme weer opzettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie die DM's en quote alerts links of rechts staan van je scherm. Ik kan er echt niet tegen als ze links staan bij mij
waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. App0l snapt het niet
Ja, ze moeten overdadig veel zuipen en neuken. Preutse kindertjes van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
Skyrim?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Verdomme ik klikte perongeluk op een de verkeerde sexe![]()
Nu ben ik een vrouwelijke high elf spellsword met een mannennaam
Ze worden steeds preutser inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ze moeten overdadig veel zuipen en neuken. Preutse kindertjes van tegenwoordig
14 jarige maagdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze worden steeds preutser inderdaad
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
bij mij hetzelfdequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms klik ik verkeerd en gaan ze naar links. Dan komt mijn autisme weer opzetten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
He het vorige topic was #450
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |