Hier 2 uur geleden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Uur geleden ging het hier nog sneeuwen
Dit. App0l snapt het nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie neukt er nou niet met carnaval als de drank rijkelijk vloeit en de bitches niet beloven dat ze zich niet misdragen
Mijn oom kleed zich altijd uit en gaat dan op het podium staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie neukt er nou niet met carnaval als de drank rijkelijk vloeit en de bitches niet beloven dat ze zich niet misdragen
Hier ook en nu schijnt de zon omdat vrijdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Uur geleden ging het hier nog sneeuwen
op mijn laptop staan ze rechtsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie die DM's en quote alerts links of rechts staan van je scherm. Ik kan er echt niet tegen als ze links staan bij mij
Soms klik ik verkeerd en gaan ze naar links. Dan komt mijn autisme weer opzettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie die DM's en quote alerts links of rechts staan van je scherm. Ik kan er echt niet tegen als ze links staan bij mij
waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. App0l snapt het niet
Ja, ze moeten overdadig veel zuipen en neuken. Preutse kindertjes van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
Skyrim?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Verdomme ik klikte perongeluk op een de verkeerde sexe![]()
Nu ben ik een vrouwelijke high elf spellsword met een mannennaam
Ze worden steeds preutser inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ze moeten overdadig veel zuipen en neuken. Preutse kindertjes van tegenwoordig
14 jarige maagdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze worden steeds preutser inderdaad
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
bij mij hetzelfdequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms klik ik verkeerd en gaan ze naar links. Dan komt mijn autisme weer opzetten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
He het vorige topic was #450
Arenaquote:
Hier staan ze ook rechts.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
fantastischquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
He het vorige topic was #450
Hier schijnt de zon nu ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hier ook en nu schijnt de zon omdat vrijdag
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu ook
goed gedaan meisquote:
lekker...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet te hard persen dan krijg je aambeien
te laatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
He gadver moet dat noe bah bah bahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat moet noequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
He gadver moet dat noe bah bah bah
Mijn kop is weer gemillimeterd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kale mensen.
Onder andere mijn vader.
zomaar emo.gif je mijquote:
Jij hebt behalve je hoofd ook nog geen haargroei, jochie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kale mensen.
Onder andere mijn vader.
Tuurlik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt behalve je hoofd ook nog geen haargroei, jochie.
Hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is chil hoef je geen gel te gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet.Zucht xdxd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wordt later ook kaal, wen er maar alvast aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kale mensen.
Onder andere mijn vader.
NEE!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wordt later ook kaal, wen er maar alvast aan
Hij heeft zich gewoon kaal geschoren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja je gaat op je pa lijken
beter dan een JB kapselquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft zich gewoon kaal geschoren.
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben geen JB meer.
Dat niet weten.
Wat nu dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben geen JB meer.
Dat niet weten.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:10 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb mijn haren donkerder geverfd.
huh watquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel blind en doof zijn, eh, niet goed bij m'n hoofd zijn.
dat is een liedje.quote:
alle mannen kijken wat doet ze met een jongen zoals hijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel blind en doof zijn, eh, niet goed bij m'n hoofd zijn.
pics or it didn't happenedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:10 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb mijn haren donkerder geverfd.
Laat die ogen maar rollen, jongens kom op, want deze is de mijne. Ik weet ook niet hoe het komt, hij is zo lekker het is bijna niet gezond, en zelfs zijn naam rolt lekker over de tong, ik weet niet hoe maar hij laat me stralen als de zonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alle mannen kijken wat doet ze met een jongen zoals hij
quote:
straksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
gaygay wanneer swaggen in ondiep?
haha inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat die ogen maar rollen, jongens kom op, want deze is de mijne. Ik weet ook niet hoe het komt, hij is zo lekker het is bijna niet gezond, en zelfs zijn naam rolt lekker over de tong, ik weet niet hoe maar hij laat me stralen als de zon
in de jongens versie klinkt het raar
Je wist het niet eens zelf, pffquote:
jijquote:
quote:
eerst met een knuppel dan met een baksteen en vervolgens met een ijzeren balkquote:
Ikke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maybe I can give you what you need, if all that youd need, is my love
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke.Sgatjeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KLB / Almerequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel sterke joints roken.
ik moest hem wel opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
KLB / Almere
pik je dit roald hij beledigt indirect je moeder
Wie zegt dat ik het doe? Ga weg johquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel sterke joints roken.
Ik ben een klein beetje teleurgesteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
KLB / Almere
pik je dit roald hij beledigt indirect je moeder
ahh zijn de regels voor mbo dan anders dan voor de middelbare school?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joepie.
Ik volgende week pas
nee ik woon in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
ahh zijn de regels voor mbo dan anders dan voor de middelbare school?
Ik lig al in mijn bedjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan moet je in je bedje gaan liggen!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteldHet spijt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Zucht..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het doe? Ga weg joh
ah okeequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik woon in Noord-Holland
wnr gaan we songs raden sofjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef supersof het volgende:
This one's for you and me, living out our dreams. We're all right where we should be
gelukkig maarquote:
vanavond ofzo? na 21 want moet werkenquote:
Lijntje pep en je kan er weer tegenaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
Het is pas half 3 en ik ben nu al ontzettend moe![]()
Dan kom ik je opzoeken en dan sla ik je.quote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man, maar vanavond gewoon sporten
hou ik je aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond ofzo? na 21 want moet werken
oke topquote:
Ik de week dat ik in NL ben dus 18-22 febquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook pas volgende week vakantie
Kom maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan kom ik je opzoeken en dan sla ik je.
Je moet nog gaan werken? Wat laatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond ofzo? na 21 want moet werken
Zumba op maandag&vrijdag, kickboksen op maandag en woensdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal goed
Wat doe je voor sport? Of bedoel je fitness?
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik de week dat ik in NL ben dus 18-22 feb
Nog nooit geprobeerd maar het klinkt goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijntje pep en je kan er weer tegenaan
zal ik helpen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Ro-ald het volgende:
GayGay natuurlijk pik dat niet daarom ga ik zijn topic verkloten.
ja echt kut week, maar 18 uur en drie avonden echt maar kortquote:
Je schrijft het verkeerdquote:
Coolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zumba op maandag&vrijdag, kickboksen op maandag en woensdag
Straks ik moet nu stofzuigen.quote:
Ja, dus ben van 16-24 feb in NLquote:
ben jij ok brabander danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet het waar het is maar ok.
Waardeloos zeg, 3 avonden met zo weinig urenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt kut week, maar 18 uur en drie avonden echt maar kort
Ik hou van schaatsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Schaatsen was zo leuk gisteren
Tot het ging regenen, hagelen en sneeuwen
ONACCEPTABELquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Geen ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Stuart white knight, wanneer meeten dushi.
Ja iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, 3 avonden met zo weinig uren
goede hulp!quote:
Toch jammer van je verjaardag. En ook jammer dat het aantal uren toch nog wat tegenvalt eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd
Volgende week wel beter, 21 uur. maar wel lang op mn verjaardagNiet dat ik iets op die dag zelf zou doen maarja
obviously de tweede optiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef AppelCake het volgende:
Not sure if everybody loves me ,
[ afbeelding ]
or everybody hates me.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
obviously de tweede optie
ja idd. maarjaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer van je verjaardag. En ook jammer dat het aantal uren toch nog wat tegenvalt eigenlijk.
Oh ik moet zo werken, kom volgende week maar ergensquote:
schaatsen is voor tata'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jong meet toch?
Gaan we met z'n allen schaatsen.
The latterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef AppelCake het volgende:
Not sure if everybody loves me ,
[ afbeelding ]
or everybody hates me.
Ik moet ook werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik moet zo werken, kom volgende week maar ergens
Lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus ben van 16-24 feb in NL![]()
En in April mogelijk 3 weken vrij. Sowieso 2
this is fuckin' awesumquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jong meet toch?
Zekerquote:
What I miss?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jong meet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
What I miss?LOTGENOOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Nice, je woonde in Engeland toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker
In april ga ik sowieso naar Spanje en misschien naar NL en een paar dagen hier
Ik heb de term nog nooit gehoordquote:
Is straattaal, moest het ook opzoekenquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice, je woont in Engeland toch?
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is straattaal, moest het ook opzoeken
Zo reageren meestal mensen die het niet kunnenquote:
JA LIJKT ME KOELquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DAN GAAN WE SAMEN FALEN
Elfstedentochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo reageren meestal mensen die het niet kunnen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
What I miss?Ik hou jouw handjes wel vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet mijn ding. Noren vind ik sowieso moeilijk om op te schaatsen, die hak ik altijd in mijn eigen benenquote:
Om de terroristen tegen te gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Waar zijn die vingerafdrukken eigenlijk goed voor als je je identiteitsbewijs aanvraagt?
5 jaar geleden was dat nog niet, mijn autisme wat doen ze
Als ze jouw vingerafdrukken vinden bij een misdrijf hebben ze je zo gevonden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Waar zijn die vingerafdrukken eigenlijk goed voor als je je identiteitsbewijs aanvraagt?
Geboren in NL maar opgegroeid in allebeiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kom je daar ook oorspronkelijk vandaan of kom je uit NL?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Om de terroristen tegen te gaan
Het heet schaatsen, niet bowlen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon vallen en iedereen omgooien toch
ze vinden het gwn lekker om vingers af te drukkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil ook niet meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij gaat niet een mee, dus je mag emogiffen.
Oh maak je daar maar geen druk om.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet op me valt heaxD
Jatog zo rollen wijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon vallen en iedereen omgooien toch
Bowlen op het ijs met menselijke kegelsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het heet schaatsen, niet bowlen.
Oh okquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geboren in NL maar opgegroeid in allebei
bevruchten en op broodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
zal ik eitje koken, bevruchten of bakken? en op brood of niet??
Bevruchten op broodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
zal ik eitje koken, bevruchten of bakken? en op brood of niet??
Ik doe niet mee hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bowlen op het ijs met menselijke kegels
Ik ook niet en ik moet zo weer aan de slag tot 8 uurquote:
have funquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
mwah nee, ik doe gebakken tussen een pita met slablaadje
Ja maar ik moet morgen ook al 7 tot 17quote:
Zo, dat is vroegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik moet morgen ook al 7 tot 17
Huilen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik moet morgen ook al 7 tot 17
Byequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
Het was me weer een genoegen.
Ik ga naar andere SC
Mensen die geen single malt sippen terwijl ze een dikke sigaar paffenquote:
werksequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot vanavond![]()
Mensen die whisky drinken zonder ijsklontjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die geen single malt sippen terwijl ze een dikke sigaar paffen
Doeiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
Werkzequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
Vast iemand die hele dagen al fappend op tweakers doorbrengtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand zette dit als coverfoto neer____________
[ afbeelding ]
Een drupje water om de smaak los te laten, verder nietsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die whisky drinken zonder ijsklontjes
Exactlyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vast iemand die hele dagen al fappend op tweakers doorbrengt
Jijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een drupje water om de smaak los te laten, verder niets
ALS JE MAAR NIET GAAT LIKKENquote:
En een aaiquote:
Hè bah.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ALS JE MAAR NIET GAAT LIKKEN
Maar dan moet je je kontje verkopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
geen zin om te douchen
geen zin om te eten
geen zin om te werken
Ik kan beter gewoon zwerver worden ofzo
oke dan ga ik wel gewoon werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan moet je je kontje verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |