Aan mij?!?!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Scharrel gaat skiles geven in Oostenrijk ergens.
Wintersport... echt zo hard niks voor mij
quote:
Dat riep ik dus ook jaaaaaaaaaaaaaaaren. En toen bleek het twee jaar terug dus (hoewel natuurkundig onmogelijk) toch geweldigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Scharrel gaat skiles geven in Oostenrijk ergens.
Wintersport... echt zo hard niks voor mij
Ik hou niet van sneeuw en kou. En niet echt van sport.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat riep ik dus ook jaaaaaaaaaaaaaaaren. En toen bleek het twee jaar terug dus (hoewel natuurkundig onmogelijk) toch geweldig
Nou kijk, ik dus ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van sneeuw en kou. En niet echt van sport.
Als die les gaat geven in Flachau eerste week maart dan is de kans al een stuk groterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb geen idee, maar dat zou me jaloers maken.
Heerlijk! Echt zonde dat ik niet eerder ben begonnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens de bergen en de sneeuw in willen, alleen dat sporten vind ik niet zo.
Eerste dag proberen, vallen, doen alsof het zeer doet, rest van de vakantie bier/wijn zaufen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens de bergen en de sneeuw in willen, alleen dat sporten vind ik niet zo.
op apres ski hossen wel dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
het slechtste wat ik in jaren op Lowlands gezien hebquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaa, monstertjes en mannetjes op de radio met de nieuwe single.
"And we won't run, and we won't run...."
Als het verantwoord was, had ik graag willen langlaufen ofzo. Of schaatsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk! Echt zonde dat ik niet eerder ben begonnen.
Het heeft geen fuck met sport te maken zoals voetbal, hockey, fitness of hardlopen
Wat betreft Nederland ben ik het helemaal met je eens! Op een berg wordt het anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou niet van sneeuw
het maakt het leven zo lastig
Ik hoor zo heel erg mijzelf pratenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En die sneeuw valt alleen 's nachts of zo?![]()
Ik sta achter Ang3l.Sneeuw.
Kou.
Ik vond ze geweldig. Ga in Maart ergens weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het slechtste wat ik in jaren op Lowlands gezien heb
nee ik vind het overal kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat betreft Nederland ben ik het helemaal met je eens! Op een berg wordt het anders.
En dat is het niet waarom?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het verantwoord was, had ik graag willen langlaufen ofzo. Of schaatsen
Ja ja, ik buk alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En die sneeuw valt alleen 's nachts of zo?![]()
Ik sta achter Ang3l.Sneeuw.
Kou.
Waar staat de frituur?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit eens in mijn Google Docs Drive te kijken en vond daar dit stukje waarheid
https://docs.google.com/s(...)0akJlN1E&usp=sharing
Mijn botjes zijn niet zo gezondquote:
Ik liep gisteravond om middernacht ofzo van de parkeerplaats naar huis en dat was we heel tof in de sneeuwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind het overal kut
je gaat zo snel op je bek
Omdat je niet sportquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn botjes zijn niet zo gezond![]()
botten verbeter je niet echt met sporten lijkt mequote:
Jawel, worden ze sterker van en het is goed voor de spieraanhechtingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
botten verbeter je niet echt met sporten lijkt me
oh dat wist ik niet! ik dacht dat boten wel zo'n beetje waren zoals ze warenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, worden ze sterker van en het is goed voor de spieraanhechtingen.
je bureau stijgt wat op?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg bootycall sms-jes van de skilerara en dat is NIET handig als je op je werk zit
Kan je naar het bordeel en zeggen dat je naar de sportschool gaat!quote:
ja dan kan ik een seksclub oprichten en netjes gemeentelijke subsidie op gaan strijkenquote:
hoe was het contact daarvoor?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Eergister leuke eerste date gehad, uiteindelijk bij haar films gaan kijken en erg lang gezoend. Nu lijkt ze me zeker een leuke meid waarmee ik verder wil kijken of er wat in zit, alleen ze reageert niet op m'n berichten sinds die avond. Moet ik hier een bepaalde conclusie uit trekken? Ze is echt totaal niet zo'n persoon die iemand simpelweg zou negeren, het is ook niet zo'n uitbundige meid maar eerder een lieve rustige meid.
Ik had haar ontmoet tijdens het uitgaan, ze was een vriendin van een oud klasgenoot van mij die ik na 6 jaar weer zag. Toen regelmatig wat gepraat via facebook/whatsapp, uiteindelijk gingen we wat doen, leek ons allebei erg leuk. Eerst drankjes gedaan in de stad en daarna bij haar thuis film(s) gekeken. Erg leuk kunnen praten (vooral voordien in de stad).quote:
Kan het niet zo zijn dat ze gewoon een paar dagen rust wil nemen om niet dingen te snel te laten gaan? Of probeer ik het nu alleen maar voor mijzelf goed te praten.quote:
Alles kan, ik zou er alleen geen geld op zetten. Totale radiostilte zou ik iig interpreteren als "oh, die heeft er verder geen zin meer in". Maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze gewoon een paar dagen rust wil nemen om niet dingen te snel te laten gaan? Of probeer ik het nu alleen maar voor mijzelf goed te praten.
ja, ik krijg er ook een weinig positieve vibe vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles kan, ik zou er alleen geen geld op zetten. Totale radiostilte zou ik iig interpreteren als "oh, die heeft er verder geen zin meer in". Maar goed, wie ben ik.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles kan, ik zou er alleen geen geld op zetten. Totale radiostilte zou ik iig interpreteren als "oh, die heeft er verder geen zin meer in". Maar goed, wie ben ik.
Mjah ach ik hoop het wel maar heb er ook niet het idee van dat er nog wat in zal zitten, vanuit haar kant dan. Al vind ik het vreemd, want het is echt niet zo'n meid die een jongen de hele avond zoent puur voor plezier om er niets van te willen. Maar dat dacht ik over de laatste 2 ook, en die bleken toch wel zo te zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik krijg er ook een weinig positieve vibe van
Je moet eens op consult bij Ang3l hier.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Mjah ach ik hoop het wel maar heb er ook niet het idee van dat er nog wat in zal zitten, vanuit haar kant dan. Al vind ik het vreemd, want het is echt niet zo'n meid die een jongen de hele avond zoent puur voor plezier om er niets van te willen. Maar dat dacht ik over de laatste 2 ook, en die bleken toch wel zo te zijn.
Een verzuurde, eeuwig vrijgezelle kerel van een jaar of 40?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet eens op consult bij Ang3l hier.
die brengt je op het rechte padquote:
vallen was ik inderdaad heel goed in bij het skiënquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Tegan het volgende:
Skien is toch anders dan sporten omdat de zwaartekracht het meeste werk doet...
Laat die zwaartekracht nou net het probleem zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Tegan het volgende:
Skien is toch anders dan sporten omdat de zwaartekracht het meeste werk doet...
Ik ben heul geen 40quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verzuurde, eeuwig vrijgezelle kerel van een jaar of 40?
Nou ja, nog ouder dan...quote:
quote:
Als HW zijn imago een beetje eer aandoet is het niet bij kijken gebleven.quote:
quote:
Absoluut. Dan krijg je vast nog een gladde PM van hem deze week om alsnog een date te plannen.quote:
Volgens mij heeft ie mij niet eens gezien. Ik ben geen lekker wijf enzo. Van 22.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Dan krijg je vast nog een gladde PM van hem deze week om alsnog een date te plannen.
quote:
jawel, je bent wel een lekker wijfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie mij niet eens gezien. Ik ben geen lekker wijf enzo. Van 22.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel, je bent wel een lekker wijf
jij hebt een prima leeftijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben meerderjarig hè, dat is oud.
Vergeleken met HW ben je een jonkie, dus doelgroep.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Maar ik ben meerderjarig hè, dat is oud.
klaar om geplukt te wordenquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
zeg RE, ruim je zo je eigen kwijl weer even op voordat iedereen er over uitglijdt?
Of 'ie goed zoent bedoel je?quote:
CL is om te kotsen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat maak jij er nou weer van?
OMG wat heb ik gemist?quote:
Wel als je een voorkeur voor mannen hebt.quote:
Ik specificeer slechts de vraag van T.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat air uitgerekend dat wil weten is om te kotsen.
Ik heb al jaren gelden het bed gedeeld met CL. Dus ik zie niet waar ik nou jaloers op zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
ohwacht. Air kan natuurlijk gewoon jaloers zijn op mij.
Dat het jaren geleden was en hij recent? Misschien heeft ze trucjes bijgeleerd!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al jaren gelden het bed gedeeld met CL. Dus ik zie niet waar ik nou jaloers op zou moeten zijn.
Maar niet gezoend dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al jaren gelden het bed gedeeld met CL. Dus ik zie niet waar ik nou jaloers op zou moeten zijn.
Als ik op dat vlak onvoldoende bevredigd zou worden, zou ik het niet al meer dan 7 jaar met MissM uithouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Dat het jaren geleden was en hij recent? Misschien heeft ze trucjes bijgeleerd!
Misschien heb ik dr wel trucjes geleerd!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat het jaren geleden was en hij recent? Misschien heeft ze trucjes bijgeleerd!
Ach ook daar zijn trucjes voor!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik op dat vlak onvoldoende bevredigd zou worden, zou ik het niet al meer dan 7 jaar met MissM uithouden.
Dan wel hééééél misschien héquote:
Sssssssht!quote:
Q en je vrouw ook ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, je lust er wel pap van.quote:
Een treurige constatering als je het zo stelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die nog nooit met CL naar bed is geweest?
Jij zit ook met regelmaat op de bank in een 'one-piece'?quote:
wij noemen dat "overall".quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit ook met regelmaat op de bank in een 'one-piece'?
Waar leid jij uit af dat ik geshockeerd was? Ik benoem slechts een feit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh het is zo leuk af en toe te shockeren
In sommige dingen meer dan andere dingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn ook zo makkelijk, he Air
Jij dan ms niet, maar de reacties blijven hilarischquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar leid jij uit af dat ik geshockeerd was? Ik benoem slechts een feit.
Voor jouw one piece geldt hetzelfde al voor ieder ander kledingstuk; het kan uit. et enige dat telt is wat er dan tevoorschijn komt. En dat zit bij jou wel goed, vermoed ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:31 schreef missbehavin het volgende:
Jij dan ms niet, maar de reacties blijven hilarisch
En bijna naakt er onder hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jouw one piece geldt hetzelfde al voor ieder ander kledingstuk; het kan uit. et enige dat telt is wat er dan tevoorschijn komt. En dat zit bij jou wel goed, vermoed ik.
Zo hoor ik het graag. En idd, ik denk dat jij prima geconserveerd bent. Ik klaag niet in elk geval.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En bijna naakt er onder he
En ik denk dat ik niet mag klagen nee
quote:
ik ken jullie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat zet je er even voor de zekerheid bij
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:22 schreef rubbereend het volgende:
zullen wij nu uit wraak ook op de wang zoeken T?
quote:
Waar zullen ze naar zoeken? Moedervlekken? Puistjes? Parasieten?quote:
het mooiste plekje voor een zoentjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar zullen ze naar zoeken? Moedervlekken? Puistjes? Parasieten?
In het midden!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het mooiste plekje voor een zoentje
"Daar niet... Nee, ook niet... Eeewwww, daar zéker niet! Daar misschien als er niks beters te vinden is... Niet daar..."quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op mijn oorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en valentijnsdag doet ook niet aan mij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:55 schreef Tegan het volgende:
Ok en nu iets anders. Het is bijna valentijnsdag huuuuuuuu.
Ik ook niet. Vandaar de huuuuuu.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en valentijnsdag doet ook niet aan mij.
*noteert* "T. wordt hitsig van oren sabbelen."quote:
Dan is er toch niks 'huuuu' aan?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*noteert* "T. wordt hitsig van oren sabbelen."
Wel. Stomme gelukkige mensen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is er toch niks 'huuuu' aan?
Hai.quote:
Ik krijg zin als ik jou zin zie krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg zin als ik jou zin zie krijgen.
Zullen we dan maar?quote:
quote:
ik heb helemaal niks met die onzinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:55 schreef Tegan het volgende:
Ok en nu iets anders. Het is bijna valentijnsdag huuuuuuuu.
Opzeker.quote:
Het Tegan-effect.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg zin als ik jou zin zie krijgen.
Het Q-effect maakt dat ik zin krijg in bier.quote:
Vanavond weer bier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het Q-effect maakt dat ik zin krijg in bier.
Nee dusquote:
Carnavalquote:
Ook dat niet eensquote:
quote:
WQz.quote:
Bier?quote:
Nee, zeg ik toch? Neen, nein, non, no, njet!quote:
Mag dat hier niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef Little_Dolls het volgende:
'n Avond
[..]
Mag dat hier niet?hier mag alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat carnavalgejammer mag hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ang3l zei zo serieus dat dat hier niet mocht, dus ik dacht...
Ik begin altijd spontaan te lachen om dat "Er staat een paard in de gang"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee dat carnavalgejammer mag hierTetters posten daarentegen....
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks geen carnavalgetetter hier!
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
feestneuzen op je tepels en dan heb je carnavalstetters.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Oi, ernstigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:56 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik begin altijd spontaan te lachen om dat "Er staat een paard in de gang"![]()
Ook geen onepieces!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
feestneuzen op je tepels en dan heb je carnavalstetters.
And still having awesome sexquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nee, jij zit tegenwoordig burgerlijk in je onepiece op de bank natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
feestneuzen op je tepels en dan heb je carnavalstetters.
En dank je voor de MIquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nee, jij zit tegenwoordig burgerlijk in je onepiece op de bank natuurlijk
Die UI van je trouwens!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon zo'n droge zin
Ik moet toch wat zo op de saaie zaterdagavond?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn zo heerlijk op stang te jagen schatjes
geen carnaval op Malta?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet toch wat zo op de saaie zaterdagavond?
Niet op kantoor, neequote:
'ze'? 'onderzoek'?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]dat zeggen ze allemaal maar onderzoek wijst anders uit.
quote:
Woe is mequote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]dat zeggen ze allemaal maar onderzoek wijst anders uit.
MissB komt uit een zeer goed jaar, begrepen?quote:
quote:
Uit de film Threesomequote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef missbehavin het volgende:
Er zit niet voor niks een 2-way zipper van boven tot aan je kruis
Gij vuige slet, make us proud.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat was bij m'n pak van gister wel.
Laten we zeggen... het kwam van pas
Pic?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:07 schreef missbehavin het volgende:
Er zit niet voor niks een 2-way zipper van boven tot aan je kruis
Het bleek mijn overbuurman te zien,.quote:
Slechte seks is niet beter dan geen seks?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat riekt naar wanhoop/uithongering.
nee. vind ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Slechte seks is niet beter dan geen seks?
Nou.... er ZIJN gevallen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Slechte seks is niet beter dan geen seks?
Neh. Ik heb weleens gehad van, damn wil je nu al stoppen? Maar nooit, make it stop!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou.... er ZIJN gevallen.
Ik heb wel eens gedacht "Please Lord, let's get this over with. Kan het niet stoppen nu?"
Man o man o man.
Jij handhaaft dan ook andere criteria dan Ang3l geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh. Ik heb weleens gehad van, damn wil je nu al stoppen? Maar nooit, make it stop!
Ja bij die van mij ook, goed lezen jijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat was bij m'n pak van gister wel.
Laten we zeggen... het kwam van pas
Verklaar u nader.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij handhaaft dan ook andere criteria dan Ang3l geloof ik
Hij vindt me een makkelijke slet, dus dan is de kans dat het niks is groterquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo vanavond:
[ afbeelding ]
En dan aangevuld met echte botten (van de spareribs), oranje neon schmink symbolen en een zilveren schedel, en voodoopop natuurlijk
Plus m'n new orleans kralen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]Er is een MissB voodoopop, wist je dat?
Er zijn ook nog andere zaken waar op je kan falenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:32 schreef Tegan het volgende:
Als het niet lekker is/pijn doet dan doen we gewoon ander standje/minder hard.
Dan nog klopt die opmerking niet. Het is niet alsof ik kan ruiken of iemand lekker neukt vantevoren ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vindt me een makkelijke slet, dus dan is de kans dat het niks is groter
Met een zakje spelden erbijquote:
Het meeste filter je tijdens het zoenen er al uit toch? Of ga je gewoon te snel met iemand meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere zaken waar op je kan falen
Overmatig zweten, je tanden gebruiken, te lomp zijn met je handen, etc
*pijnlijke herinneringen komen boven*
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een zakje spelden erbijEens voor mijn beste vriendinnetje gemaakt, zodat ze me kon prikken als ik te afwezig was
Ja da he'k niequote:
Ik ben homo, dat werkt anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het meeste filter je tijdens het zoenen er al uit toch? Of ga je gewoon te snel met iemand mee.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan nog klopt die opmerking niet. Het is niet alsof ik kan ruiken of iemand lekker neukt vantevoren ofzo?
Dit misschien?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het meeste filter je tijdens het zoenen er al uit toch? Of ga je gewoon te snel met iemand mee.
Ik denk trouwens wel dat je aan de manier van zoenen of van dansen/bewegen wel IETS kunt afleiden van de bedkwaliteiten, maar da's lang niet altijd zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet perse een homo-ding hoor. Ik zou alleen uit veiligheid alleen al nooit iemand meenemen die ik niet ten minste heb gezoend eerstquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben homo, dat werkt anders.
"Hoi".
"Hoi".
Wink wink nudge nudge
"Your place or mine?"
Ja maar als hij in de club al gigantisch zweet dan is dat imo al een turnoff. En als je elkaar 'gewoon' ontmoet kun je al helemaal veel meer dingen vantevoren spotten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk trouwens wel dat je aan de manier van zoenen of van dansen/bewegen wel IETS kunt afleiden van de bedkwaliteiten, maar da's lang niet altijd zo.
Maar hoe iemand zoent zegt niets over hoe die in bed isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet perse een homo-ding hoor. Ik zou alleen uit veiligheid alleen al nooit iemand meenemen die ik niet ten minste heb gezoend eerst.
zonder seksuele klik is sex gewoon kut. vind ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe iemand zoent zegt niets over hoe die in bed is
Dat zie je toch op Grindr nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar als hij in de club al gigantisch zweet dan is dat imo al een turnoff. En als je elkaar 'gewoon' ontmoet kun je al helemaal veel meer dingen vantevoren spotten.
Ben ik t niet mee eens. In 80% van de gevallen dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon kut wil ik het niet per definitie zeggen. Maar dan is seks meer als de McDonalds. Je hebt er in eerste instantie heel veel zin in, maar achteraf denk je van "had ik het maar niet gedaan'quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef dawg het volgende:
zonder seksuele klik is sex gewoon kut. vind ik.
Ik heb erg goede zoeners gehad die in bed of saai of gewoon niet mijn ding waren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik t niet mee eens. In 80% van de gevallen dan.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon kut wil ik het niet per definitie zeggen. Maar dan is seks meer als de McDonalds. Je hebt er in eerste instantie heel veel zin in, maar achteraf denk je van "had ik het maar niet gedaan'
Hm. Misschien heb ik gewoon nog nooit een slechte ervaring gehad, als in dat het echt zo enorm tegenvalt. Gelukkig maar, huuu.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of nog nooit een HELE goedequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Misschien heb ik gewoon nog nooit een slechte ervaring gehad, als in dat het echt zo enorm tegenvalt. Gelukkig maar, huuu.
ik ben een uitzondering.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon kut wil ik het niet per definitie zeggen. Maar dan is seks meer als de McDonalds. Je hebt er in eerste instantie heel veel zin in, maar achteraf denk je van "had ik het maar niet gedaan'
[..]
[..]
Tja, echt iemand vinden die en bij me past en die seksueel compleet mijn gelijke is, dat gaat vast niet lukkenquote:
Ik ben sinds 2 weken door een date verpestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, echt iemand vinden die en bij me past en die seksueel compleet mijn gelijke is, dat gaat vast niet lukken. Ik houd van freaky dingen. Maar vooralsnog heb ik me nog niet verveeld.
Oh dat zou ik erg vervelend vinden, als lief nietvan mijn voorkeuren zou houdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, echt iemand vinden die en bij me past en die seksueel compleet mijn gelijke is, dat gaat vast niet lukken. Ik houd van freaky dingen. Maar vooralsnog heb ik me nog niet verveeld.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat jij het altijd kut vindt? of dat je nog nooit Macseks hebt gehad?
Ow zo. ja dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
?
nee, gewoon op het vlak van relaties en seks.
Dat klinkt meteen zo negatief. Ik heb geweldige seks. Maar ik houd ook wel van wat experimenteren. Zolang ik die af en toe mag uiten (ipv altijd) ben ik ook meer dan tevreden. Dat vind je namelijk niet zo snel met al mijn andere eisenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ik erg vervelend vinden, als lief nietvan mijn voorkeuren zou houden
jij zou sowieso nooit iemand mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet perse een homo-ding hoor. Ik zou alleen uit veiligheid alleen al nooit iemand meenemen die ik niet ten minste heb gezoend eerst.
Geen internetbots neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jij zou sowieso nooit iemand mee naar huis nemen.
Nu wil zelfs ik weten wat voor freaky stuff jij wiltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen zo negatief. Ik heb geweldige seks. Maar ik houd ook wel van wat experimenteren. Zolang ik die af en toe mag uiten (ipv altijd) ben ik ook meer dan tevreden. Dat vind je namelijk niet zo snel met al mijn andere eisen. Je moet gewoon open-minded zijn. En 'gewone' seks vind ik ook heerlijk. Als het maar vaak en veel is.
Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ik erg vervelend vinden, als lief nietvan mijn voorkeuren zou houden
Samen dansjes doen in een one-piece als onderdeel van het voorspel enzo?quote:
Ik zie de PM wel tegemoet dan.quote:
GODVERDOMME AIR!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen dansjes doen in een one-piece als onderdeel van het voorspel enzo?
Haha, I agreequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
als ik nog eens een langdurige serieuze relatie krijg en ze noemt mij "lief", dan maak ik het uit. wat een jeukwoord.![]()
Met Another Level op de achtergrondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen dansjes doen in een one-piece als onderdeel van het voorspel enzo?
Dat kun je beter aan hem zelf vragen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Air neukt alleen nog buiten de deur?
Ik noem m wel ergere dingenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
als ik nog eens een langdurige serieuze relatie krijg en ze noemt mij "lief", dan maak ik het uit. wat een jeukwoord.![]()
Als ze echt los gaan doen ze Gangnam style.quote:
Die is veel te cool om te Gangnam Stylen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gisteren nog wel met mijn zoon gedanst, of mag dat ook al niet?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt los gaan doen ze Gangnam style.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg net een foto te zien van een vriend van me.
Briljante outfit!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is veel te cool om te Gangnam Stylen toch?
Dat zou een verplicht onderdeel moeten zijn van elke opvoeding.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:59 schreef missbehavin het volgende:
We zingen ook altijd mee met Chop Suey
Honingbeertje?quote:
Wat fake.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]![]()
Zelden heb ik zo goed gelachen: KLB / Ik ben woedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |