Ik stel voor dat ze de fyra op volle snelheid daar laten rijden. Kan je lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voordat dat nieuwe stuk tussen lelijkstad en zwolle in gebruik genomen werd hadden ze aanrijding met dier
Hoe oud ben je dan, zelfs mijn 54jarige moeder kent Beyoncé en nee dat komt niet specifiek door mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ken ik toch allemaal niet joh.
Ik een eend en meerdere vogels.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt healsof het dan minder erg is
Nog nooit een die overreden btw, of ik heb het niet gemerkt, kan ook..
Oke stomme turk ga een schaap slachtequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, stomme homo sapiens, gewoon omdat er een wachtrij was.
WIE?!!!quote:
die rijden voorlopig nog niet hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze de fyra op volle snelheid daar laten rijden. Kan je lachen.
Destiny's Childquote:
Niets met mijn leeftijd te maken maar ik luister die moderne muziek niet en verder kijk ik ook verder zelden tv. De showbizz sectie in de krant sla ik ook altijd over.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan, zelfs mijn 54jarige moeder kent Beyoncé en nee dat komt niet specifiek door mij
Nohhhh, geen musjes toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik een eend en meerdere vogels.Die eend was zielig. We hadden even oogcontact.
Tralalie tralala stukken fyra hier, stukken fyra daarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die rijden voorlopig nog niet hoor
We gaan het daarna met een taart fyraquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tralalie tralala stukken fyra hier, stukken fyra daar
ik moest gelijk aan Firefox denkenquote:
ik aan wd..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan Firefox denken
Eksters.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhh, geen musjes toch?
Lijkt me wel naar, maar goed..
quote:
werkt niet , schatquote:
Als die taart het uiterlijk heeft van een fyra, dan laat maar zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan het daarna met een taart fyra
kan je lang op je taart wachtenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die taart het uiterlijk heeft van een fyra,
Ik vind een fyra best mooi eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die taart het uiterlijk heeft van een fyra, dan laat maar zitten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoef je niet te snijden, stukken vallen vanzelf er af
Vind jij een fiat multipla ook mooi?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind een fyra best mooi eigenlijk?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoef je niet te snijden, stukken vallen vanzelf er af
Nou die hogesnelheidsfyra valt toch best mee?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jij een fiat multipla ook mooi?
hogesnelheidsmultipla's toch ook wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou die hogesnelheidsfyra valt toch best mee?
Is mooi.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dan beter hoor
zo lelijk is een fyra echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jij een fiat multipla ook mooi?
Carrot Topquote:
Carrot topquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |