ik zal eens kijken of ik hem nog ergens heb...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef BELASTING het volgende:
Het plaatje daar is kapot. Kun je hem opnieuw uploaden en hier plaatsen?
Ik ging er nog wel eens blikken warsteiner halen. Ze hadden daar gewoon de duitse versie en niet de export versie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar m oesten ze het ook voornamelijk van hebben: (toevallige) voorbijgangers die naar de Jaarbeurs moeten en op de terugweg nog even een lekkere fles voor zichzelf kochten.
Nee, dit is stukken erger.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:02 schreef DroogDok het volgende:
Tja, net zo jammer als het verdwijnen van de letter "Centraal Station" in Rotterdam.
Jup, dit is veel meer nostalgie en het was ook leuk om te zien: zo'n bord waarbij ineens alle verrektijden gaan draaien.quote:
Zo kwam ik het bord tegen op z'n nieuwe plek. Treurige staat en fucking veel treinen naar Hannover.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik hem nog ergens heb...
Is het nou zo moeilijk om het bord een wat meer realistische uitstraling te geven?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zo kwam ik het bord tegen op z'n nieuwe plek. Treurige staat en fucking veel treinen naar Hannover.
[ afbeelding ]
Zonde. Ik kwam als Noorderling met auto niet vaak op Utrecht CS, maar als ik er was, bleef ik gefascineerd naar het bord staren. Vooral dat geratel was zo tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zo kwam ik het bord tegen op z'n nieuwe plek. Treurige staat en fucking veel treinen naar Hannover.
[ afbeelding ]
De NS dienstverlening in 1 woordquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De NS dienstverlening in 1 woord
okquote:
Freudian Slipquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]Toepasselijke woordspeling inderdaad (al was het natuurlijk gewoon een typootje)
utrecht is knooppunt héquote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar is dat?
Volgens mij was het bord in Utrecht veruit het grootste of niet?
Noesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze hadden hem moeten laten hangen en er een modern naast hangen en dan alleen in het weekend en op feestdagen gebruiken dan was het onderhoud denk ik ook wel te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef Thanatos45 het volgende:
Yep, daar heb ik ook heel vaak afgesproken... Ik wil het echte blauwe bord terug in plaats van dat digitale nepding
[..]
NoesArm blauw bord
We moeten een reddingsactie opzetten om het te bevrijden en het een plaatsje te geven wat het verdient!
![]()
Wat is dat een sneu bord geworden. En hij werkt dus niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, het werkt niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is dat een sneu bord geworden. En hij werkt dus niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |